Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Role of Co-Teaching in the Development of Science Teachers’ STEM Teaching Efficacy Beliefs

THE 15TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN SCIENCE EDUCATION RESEARCH ASSOCIATION (ESERA 2023), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.605

Evaluation of a professional development program: STEM education and applications for chemistry teachers

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1255-1262

Kimya Öğretmenlerinin Sorgulayıcı Araştırmaya Dayalı Etkinliklere Yönelik Görüşleri

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1

Preservice Chemistry Teachers'Views on STEM Activities

27th International Conferences on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3441-3442

Learning How to Apply Technology Into Chemistry Teaching

27th International Conferences on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3334-3335

Investigating the Effect of a STEM Course on Pre-service Chemistry Teachers’ Views on Engineering

27th International Conferences on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3295-3296

Technology Use In Teacher Education and Preservice Teachers’ Knowledge About Instructional Technology

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.67-69, ss.67-69

Changes In Pre-Service Chemistry Teachers’ Teaching Efficacy Beliefs Through Topic- and Domain Specific Teaching Methods Courses

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2002-2003

Exploring Preservice Teachers Use of Self-Regulatory Processs in their Instructions

EARLI SIG 11 Conference 2016:Diiversity and Inclusion as a Challenge for Teacher Education, Zürih, İsviçre, 20 - 22 Haziran 2016, ss.1

Kimya Ögretmen Adaylarının Kimyasal Dengeye Etki Eden Faktörlere İlişkin Zihinsel Modelleri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Promoting Students’ Understanding in Electrochemistry through case-based-instruction

87th NARST, Pittsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.206

Providing Meaningful Experience to Pre-Service Teachers: Mentoring Enriched PCK Based Practicum Course.

86th NARST Annual International Conference, Puerto Rico, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013, ss.72

Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen ve teknoloji okuryazarlığı hakkındaki düşünceleri.

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.572

Needs Assessment for Teaching Assistants: What Do They Need to Develop Teaching Skills.

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Temmuz 2011, ss.47

İyi Bir Kimya Eğitimcisi Ne Tür Bilgilere Sahip Olmalıdır?

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.1

Pre-service chemistry teachers' understanding of ionization and dissolution

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.447-451 identifier identifier

Kimya öğretmen adaylarının öğretmen yeterlikleri hakkındaki görüşleri.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1

Kimya öğretmen adaylarının özyeterlik inançları.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1

Yapılandırmacı öğretime yönelik özyeterlik ölçeği.

19. Eğitim Bilimleri Kurutayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.1
Kitap & Kitap Bölümleri

Kimya Öğretiminde Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Uygulamaları

Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları için İyi Uygulama Örnekleri, Ayas A., Sözbilir M., Editör, Pegem A, Ankara, ss.469-490, 2017

BASİT MALZEMELER KULLANILARAK KİMYA ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRME VE KULLANMA

Kimya Ögretimi: Ögretmen Egitimcileri, Ögretmenler ve Ögretmen Adayları Için Iyi Uygulama Örnekleri, Ayas, A. & Sözbilir, M. , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.183-196, 2015
Metrikler

Yayın

72

Atıf (WoS)

108

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

183

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

17

Proje

7

Tez Danışmanlığı

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları