Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Fen Eğitimcilerinin Birlikte Öğretim Yolu ile STEM Öğretimi Deneyim ve Yansıtmaları

16. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1025-1026, (Özet Bildiri)

The Role of Co-Teaching in the Development of Science Teachers’ STEM Teaching Efficacy Beliefs

THE 15TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN SCIENCE EDUCATION RESEARCH ASSOCIATION (ESERA 2023), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.605, (Özet Bildiri)

Evaluation of a professional development program: STEM education and applications for chemistry teachers

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1255-1262, (Tam Metin Bildiri)

Kimya Öğretmenlerinin Sorgulayıcı Araştırmaya Dayalı Etkinliklere Yönelik Görüşleri

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Effectiveness of STEM Course on Pre-service Chemistry Teachers’ Content Knowledge

European Conference On educational Research, Bolzano, İtalya, 3 - 04 Eylül 2018, ss.35-36, (Özet Bildiri)

Pre-service Chemistry Teachers’ Science-Technology-Engineering-Mathematics (STEM) Conceptions and Views on Implementation of STEM

Educational Researches and Publications Associations(ERPA), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Investigating the Effect of a STEM Course on Pre-service Chemistry Teachers’ Views on Engineering

27th International Conferences on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3295-3296, (Özet Bildiri)

Learning How to Apply Technology Into Chemistry Teaching

27th International Conferences on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3334-3335, (Özet Bildiri)

How Should PCK for STEM be developed in Pre-service Teacher Education? Lessons Learned from an Elective STEM Course

27th International Conferences on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3346-3347, (Özet Bildiri)

Preservice Chemistry Teachers'Views on STEM Activities

27th International Conferences on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3441-3442, (Özet Bildiri)

Technology Use In Teacher Education and Preservice Teachers’ Knowledge About Instructional Technology

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.67-69, ss.67-69, (Özet Bildiri)

Changes In Pre-Service Chemistry Teachers’ Teaching Efficacy Beliefs Through Topic- and Domain Specific Teaching Methods Courses

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2002-2003, (Özet Bildiri)

Kimya derslerinde sorulan soruların bilişsel düzey ve hedef davranışlar açısından değerlendirilmesi

12. Ulusal fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.191, (Özet Bildiri)

Exploring Preservice Teachers Use of Self-Regulatory Processs in their Instructions

EARLI SIG 11 Conference 2016:Diiversity and Inclusion as a Challenge for Teacher Education, Zürih, İsviçre, 20 - 22 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

Örnek Olaya Dayalı Kimya Öğretiminin 11.Sınıf Öğrencilerinin Tutum ve Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi.

7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.126, (Özet Bildiri)

The relationship between preservice teacher self-regulation and PCK

NARST, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, ss.469, (Özet Bildiri)

Kimya Ögretmen Adaylarının Kimyasal Dengeye Etki Eden Faktörlere İlişkin Zihinsel Modelleri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Kimya Öğretmen Adaylarının Kimyasal Dengeye Etki Eden Faktörlere İlişkin Zihinsel Modelleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Promoting Students’ Understanding in Electrochemistry through case-based-instruction

87th NARST, Pittsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.206, (Özet Bildiri)

Development of Pre-Service Chemistry Teachers’ Science Teaching Orientations in Practice Teaching Course

European Conference on Educational Research (ECER), İstanbul, Türkiye, 9 - 13 Eylül 2013, ss.78, (Özet Bildiri)

Growing a garden with water: Enriching the teaching practice course with mentoring and explicit PCK use

European Conference on Educational Research, İstanbul, Türkiye, 9 - 13 Eylül 2013, ss.12, (Özet Bildiri)

Providing Meaningful Experience to Pre-Service Teachers: Mentoring Enriched PCK Based Practicum Course.

86th NARST Annual International Conference, Puerto Rico, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013, ss.72, (Özet Bildiri)

Development of Pre-Service Chemistry Teachers’ Science Teaching Orientations in Practice Teaching Course

11th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), ROMA, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

Pre-Service Chemistry Teachers’ Instructional Designs of 5e Learning Cycle Model on Intermolecular Forces.

11th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), Rome, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.512, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen ve teknoloji okuryazarlığı hakkındaki düşünceleri.

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.572, (Özet Bildiri)

Kimya Öğretmen Adaylarının Kimya Eğitimine Yönelik Sorunlara Bakışı ve Çözüm Önerileri

10. Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongres, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.303, (Özet Bildiri)

Views on Teaching of Particulate Nature of Matter at Macroscopic, Symbolic, and Microscopic Levels

European Science Education Research Association Conference, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

Needs Assessment for Teaching Assistants: What Do They Need to Develop Teaching Skills.

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Temmuz 2011, ss.47, (Özet Bildiri)

İyi Bir Kimya Eğitimcisi Ne Tür Bilgilere Sahip Olmalıdır?

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Pre-service chemistry teachers' understanding of ionization and dissolution

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.447-451, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Kimya öğretmen adaylarının özyeterlik inançları.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

Kimya öğretmen adaylarının öğretmen yeterlikleri hakkındaki görüşleri.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının mikro öğretim ile zenginleştirilmiş öğretmenlik uygulaması dersi hakkındaki görüşleri.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Yapılandırmacı öğretime yönelik özyeterlik ölçeği.

19. Eğitim Bilimleri Kurutayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

Examination on Pre-Service and In-Service Teachers’ Sense of Efficacy Beliefs.

ESERA, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.71-75, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Kimya Öğretiminde Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Uygulamaları

Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları için İyi Uygulama Örnekleri, Ayas A., Sözbilir M., Editör, Pegem A, Ankara, ss.469-490, 2017

BASİT MALZEMELER KULLANILARAK KİMYA ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRME VE KULLANMA

Kimya Ögretimi: Ögretmen Egitimcileri, Ögretmenler ve Ögretmen Adayları Için Iyi Uygulama Örnekleri, Ayas, A. & Sözbilir, M. , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.183-196, 2015
Metrikler

Yayın

72

Atıf (WoS)

108

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

190

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

50

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

17

Proje

7

Tez Danışmanlığı

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları