Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Güney Kore Eğitim Sisteminde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim

ISPEC Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Siirt, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2019, ss.572-579, (Tam Metin Bildiri)

Güney Kore Eğitim Sisteminde İlkokul Eğitimi

II. Sosyal Bilimler İnovasyon Kongresi, Elazığ, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, cilt.1, ss.115-122, (Tam Metin Bildiri)

Güney Kore Eğitim Siteminde Lise Eğitiminin İncelenmesi

ISPEC Uluslar arası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Siirt, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2019, ss.182-187, (Tam Metin Bildiri)

Güney Kore Eğitim Sisteminde Ortaokul

Anadolu 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.100-105, (Tam Metin Bildiri)

Mülteci Haklarının Hukuksal Temelleri

The Macro Trend Conference On Social Science, Paris, Fransa, 27 - 29 Aralık 2017, ss.35, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

The Analysis of Cultural and Heritage Learning Area İn Terms of Oral and Local History Activities in The Social Studies Curriculum

The MacroTrend Conference on Social Science, Paris, Fransa, 28 - 29 Kasım 2017, ss.19-21, (Özet Bildiri)

Kapsayıcı Eğitim: Kapsayıcı Bir Okul Nasıl Olmalıdır?

İMESET, Bitlis, Türkiye, 25 - 26 Kasım 2017, ss.119-115, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Hakkındaki Görüşleri

İMESET, Bitlis, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.117, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin Öğretmen Liderliğine İlişkin Algıları ve Beklentileri

USBES 2017 Uluslararası Sosyal Bilgiler Sempozyumu VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.-, ss.22, (Özet Bildiri)

A comparison of Turkish and İranian Social Science Textbooks

International Congress on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.187, (Özet Bildiri)

The opinion of pre-service social science teachers' and history teachers'about oral history

The 4th İnternational Conference On Educational Research and İnnovation, Yogyakarta, Endonezya, 11 - 12 Mayıs 2016, ss.2, (Özet Bildiri)

Türkiye'nin Avrupa Birliği Sürecinde Sosyal Bilgiler Dersinin Önemi

IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, cilt.-, ss.102, (Özet Bildiri)

Evaluating pre-service social scince teachers’ reflecrive thinking tendences according to several variables

2014 International symposium on education and psychology, Tokyo, Japonya, 12 - 14 Kasım 2014, cilt.-, (Özet Bildiri)

XVII. Yüzyılda orta Anadolu’da cerrahlık ve hukuki boyutu

6. Uluslararası İslam tıp tarihi cemiyeti kongresi, Van, Türkiye, 23 - 26 Eylül 2014, cilt.-, ss.129-130, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Öğretmeni adaylarının yeterlik algıları ve öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları

4th International symposium of policies and issues on teacher education-Ispite 2014, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Nisan 2014, cilt.-, (Özet Bildiri)

21. Yüzyıldaki gelişmeler ışığında Samuel P. Huntington’ın medeniyetler çatışması teorisini yeniden okumak

International congress on civilizations,, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Ocak 2014, cilt.-, (Özet Bildiri)

Okul idarecilerinin gözüyle seçmeli ders uygulaması

Kesintili oniki yıllık zorunlu eğitim modelinde seçmeli dersler sempozyumu, Van, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2013, cilt.-, ss.40-46, (Tam Metin Bildiri)

Turkish education system in relation to building ethical values

5th World Conference on educationoal sciences, Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.-, (Özet Bildiri)

Türkiye’de özel okulların eğitim sistemindeki gelişim süreci

Van il eğitim sorunları ve çözüm önerileri çalıştayı, Van, Türkiye, 18 - 19 Haziran 2012, cilt.-, ss.143-149, (Tam Metin Bildiri)

Etik değerlerin inşasında tarih ders kitaplarının önemi

Multidisipliner etik kongresi, Niğde, Türkiye, 28 Mayıs 2012, cilt.-, ss.70, (Özet Bildiri)

Mesnevi Örneğinde Tarih Öğretiminde Hikaye Kullanımı

1st İnternational Symposium on Chalabi Hosameddin-i Ormavi and Mathnavi-i Manavi, Urumiye, İran, 9 - 11 Mayıs 2011, cilt.-, ss.171, (Özet Bildiri)

Avrupa'nın 19. Yüzyıldaki Dünya Politikaları ve Van'ın Buna Eklemlenme Sürecine Bir Bakış

Ciepo 19 / Osmanlı Öncesi ve Dönemi Tarihi Araştırmaları, Van, Türkiye, 26 - 30 Temmuz 2010, cilt.-, ss.65-66, (Özet Bildiri)

Demokratik değerlerin inşasında Tarih Eğitiminin Rolü

Uluslararası Eğitim Felsefesi Kongresi (International Congress on Philosophy of Education): Küreselleşme Sürecinde Eğitim Sorunlarının Felsefi Boyutu, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mart 2009, cilt.-, ss.403-408, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Lisansüstü Eğitimde Tarihsel Perspektif

Lisansüstü Eğitim Üzerine Düşünceler, Tanhan, F., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.27-37, 2019

Beceri Eğitimi

Özel Öğretim Yöntemleri C.1, Uzunöz, A., Aktepe, V. , Editör, Pegemakademi, Ankara, ss.109-145, 2018

Uluslararası Kuruluşlar ve Örgütler

Vatandaşlık Bilgisi, Zihni Merey, Editör, Pegem A Akademi, Ankara, ss.203-231, 2017

Demokrasi ile İlgili Temel Kavramlar

Vatandaşlık Bilgisi, MEREY, Z, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.341-363, 2016
Metrikler

Yayın

50

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları