SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Akademisyenlerin bakış açısıyla eğitim fakültelerindeki değişim: öğrenci profili, taban puan uygulaması ve öğrenci seçimi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.6, ss.1863-1873, 2018 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sınıf Öğretmenlerinin Tükenmişlik Düzeylerinin Sınıf Yönetimi Davranışlarını Yordama Gücü
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.72-103, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin tükenmişlik düzeylerinin sınıf yönetimi davranışlarını yordama gücü
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.72-103, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Eğitimde Yeni Bir Yaklaşım: Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeli
İnternational Conference On Stem and Education Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.65-66
Öğretmen Eğitimi Program Standartları ve Akreditasyonuna İlişkin Ulusal ve Uluslararası Düzeyde Yazılan Makalelerin Sonuçları Üzerine Bir MetaAnaliz Çalışması
ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2017, ss.2-4
Akademisyenlerin Bakış Açısıyla Eğitim Fakültelerindeki Değişim: Öğrenci Profili, Taban Puan Uygulaması ve Öğrenci Seçimi
International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.255-256
“Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Davranışları İle Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi”
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1893-1894
.“Öğretmen Adaylarının KPSS ve Alan Sınavına İlişkin Algıları"
II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.212-214
“Üniversite Gençliğinin Aile Kurumuna Bakışı”
II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.197-199