SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal bilimlerde araştırma yönteminin belirlenmesi
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.4, sa.16, ss.1-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yönteminin Belirlenmesi
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.4, sa.16, ss.1-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yönteminin Belirlenmesi
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.4, sa.16, ss.1-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Eğitim denetmenlerinin iletişim becerilerine ilişkin öğretmen algıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.1531-1548, 2015 (Hakemli Dergi)
Bir değişim hikayesi: Eğitim denetmenlerine ilişkin metaforik algılar
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.4, sa.1, ss.28-47, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Behemot Sendromu: Milli Eğitim Bakanlığı Merkez ve Taşra Teşkilatında Eşgüdümleme.
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Behemot Sendromu: Milli Eğitim Bakanlığı Merkez ve Taşra Teşkilatında Eşgüdümleme.
Vth International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Ebeveynlerin görüşlerine göre ev okulu uygulaması ve Türkiye’de uygulanabilirliği
V. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.476-478, (Özet Bildiri)
Behemot sendromu: Milli Eğitim Bakanlığı merkez ve taşra teşkilatında eşgüdümleme
V. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.515-517, (Özet Bildiri)
Eleştirel ve yaratıcı düşünmeyi teşvik eden bir uygulama: Paideia okullarının Türkiye’de uygulanabilirliğine ilişkin eğitim paydaşlarının görüşleri
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1391-1393, (Özet Bildiri)
Özel öğretim kurumlarının dönüştürülmesine alternatif bir yaklaşım: Sözleşmeli okullar ve Türkiye’de uygulanabilirliği
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.855-857, (Özet Bildiri)
Levels of taking initiative of teachers belong to baby boomer, X and Y generations
International Conference on Language, Literature and Culture in Education, Floransa, İtalya, 11 - 13 Temmuz 2017, ss.61, (Özet Bildiri)
Okul müdürlerinin örgütsel sosyalleşme yaşantıları
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.586-587, (Özet Bildiri)
Examining school principals' moral behaviours and teachers' organizational alienationlevels with CHAID analysis.
Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.5-7, (Özet Bildiri)
Öğretmenlerin sınıflarında kullandıkları alternatif ödül ve ceza yöntemleri
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.437-439, (Özet Bildiri)
Okul müdürlerinin ahlaki (moral) davranışları ile öğretmenlerin örgütsel yabancılaşma düzeyleri arasındaki ilişki
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.170-171, (Özet Bildiri)
Okul müdürlerinin mentorluk rollerine ilişkin öğretmen algıları
Avrupa Eğitim Araştırmaları Kongresi (ECER), Porto, Portekiz, 1 - 05 Eylül 2014, ss.44, (Özet Bildiri)
Eğitim denetmenlerinin iletişim becerilerine ilişkin öğretmen algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2013, ss.49, (Özet Bildiri)
Seçmeli Ders Uygulamasının Sosyal ve Pedagojik Temelleri ve Yansımaları
KESİNTİLİ ON İKİ YILLIK ZORUNLUEĞİTİM MODELİNDE SEÇMELİ DERSLERSEMPOZYUMU, Van, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2013, ss.51-61, (Tam Metin Bildiri)
Bir değişme(me) hikayesi: Eğitim denetmenlerine ilişkin metaforik algılar
V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.17, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Okul Yöneticilerinin Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Pandemi ve Eğitim, Tanhan Fuat, Özok Halil İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.59-102, 2020
Karşılaştırmalı Eğitim Ssistemleri ( Genişletilmiş gözden geçirilmiş altıncı baskı)
PEGEM Akademi, Ankara, 2018
Hindistan eğitim sistemi
Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, Balcı, A., Editör, Pegem Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.437-458, 2018