Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Fen Bilimleri Laboratuvar UygulamalarıDersinde Yapılan Deneylerin DeğerlendirilmesineYönelik Rubrik Geliştirme Çalışması

6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 26 - 27 Nisan 2019, ss.65-71, (Tam Metin Bildiri)

Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, ss.12, (Özet Bildiri)

FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI DERSİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN DENEYLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018, ss.466-475, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul Öğrencilerinin Televizyon İzleme Nedenleri Üzerine Bir Araştırma

3rd International Contemporary Educational Research Congress (3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi) Krakow-Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerini Yordama Gücü

3. International Contemporary Educational Research Congress, Oswiecim, Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018, ss.1-12, (Özet Bildiri)

Destek Eğitim Odasında Görev Alan Sınıf Öğretmenlerinin Destek Eğitim Odası Hakkındaki Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ 11-14 Nisan 2018-Ankara, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

İlkokul 4. Sınıf Türkçe Dersi Kazanımlarında Geçen “Dostluk” Kavramının Öğretilmesinde Drama Yönteminin Etkisi

5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ,26-28 EKİM 2017, MUĞLA, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğrenme Becerileri İle Fen Deneylerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar - II, BAY Erdal, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.191-206, 2022

Uluslararası Okuma Becerilerinde Gelişim Araştırması: PIRLS

Dil Becerilerinin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi İlkokul Düzeyinde Ulusal ve Uluslararası Sınav Örnekleri, YILDIZ Mustafa, AYDOĞMUŞ Mücahit, TEMUR Murat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.31-87, 2022

Risk Altındaki Çocukların Eğitimi

Teorik ve Pratik Yönleriyle Alternatif Okullar ve Alternatif Eğitim Uygulamaları, MEMDUHOĞLU Hasan Basri, MAZLUM Muhammed Mehmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.563-588, 2022

Hacı Bayram Veli

Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi - Doğu Ve Batı Düşünürlerinin Eğitime Yaklaşım Biçimleri, Zihni Merey, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.97-114, 2020

Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar, ÖZOK Halil İbrahim, ALADAĞ Cesim, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.393-409, 2019
Metrikler

Yayın

20

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

30

Açık Erişim

1