Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine ilişkin öz-yeterlik algılarının yaşam boyu öğrenme eğilimlerini yordama gücü
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, vol.8, no.3, pp.1-15, 2018 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
Öğretmen Adaylarının Kültürel Değerlere Duyarlı Eğitime Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.19, no.1, pp.119-135, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluation of the Science Laboratory Applications Course in a Pre-service Primary School Teacher Curriculum
Journal of Science Learning, vol.3, no.3, pp.205-215, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Birinci Sınıf Türkçe (İlk Okuma Yazma) Öğretim Programının Değerlendirilmesi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, vol.12, no.32, pp.31-75, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Öz-yeterlik Algılarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerini Yordama Gücü
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI), vol.8, no.3, pp.522-531, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Fen Bilimleri Laboratuvar UygulamalarıDersinde Yapılan Deneylerin DeğerlendirilmesineYönelik Rubrik Geliştirme Çalışması
6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 26 - 27 April 2019, pp.65-71
Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Turkey, 19 - 21 March 2019, pp.12
FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI DERSİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN DENEYLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 4 - 07 October 2018, pp.466-475
İlkokul Öğrencilerinin Televizyon İzleme Nedenleri Üzerine Bir Araştırma
3rd International Contemporary Educational Research Congress (3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi) Krakow-Polonya, 5 - 08 July 2018
Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerini Yordama Gücü
3. International Contemporary Educational Research Congress, Oswiecim, Poland, 5 - 08 July 2018, pp.1-12
Destek Eğitim Odasında Görev Alan Sınıf Öğretmenlerinin Destek Eğitim Odası Hakkındaki Görüşleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ 11-14 Nisan 2018-Ankara, 11 - 14 April 2018
İlkokul 4. Sınıf Türkçe Dersi Kazanımlarında Geçen “Dostluk” Kavramının Öğretilmesinde Drama Yönteminin Etkisi
5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ,26-28 EKİM 2017, MUĞLA, 26 - 28 October 2017
Books & Book Chapters
Uluslararası Okuma Becerilerinde Gelişim Araştırması: PIRLS
in: Dil Becerilerinin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi İlkokul Düzeyinde Ulusal ve Uluslararası Sınav Örnekleri, YILDIZ Mustafa, AYDOĞMUŞ Mücahit, TEMUR Murat, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.31-87, 2022
Risk Altındaki Çocukların Eğitimi
in: Teorik ve Pratik Yönleriyle Alternatif Okullar ve Alternatif Eğitim Uygulamaları, MEMDUHOĞLU Hasan Basri, MAZLUM Muhammed Mehmet, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.563-588, 2022
Hacı Bayram Veli
in: Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi - Doğu Ve Batı Düşünürlerinin Eğitime Yaklaşım Biçimleri, Zihni Merey, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.97-114, 2020
Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
in: Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar, ÖZOK Halil İbrahim, ALADAĞ Cesim, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.393-409, 2019