SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine ilişkin öz-yeterlik algılarının yaşam boyu öğrenme eğilimlerini yordama gücü
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.1-15, 2018 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Evaluation of the Science Laboratory Applications Course in a Pre-service Primary School Teacher Curriculum
Journal of Science Learning
, cilt.3, sa.3, ss.205-215, 2020 (Hakemli Dergi)
Birinci Sınıf Türkçe (İlk Okuma Yazma) Öğretim Programının Değerlendirilmesi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.12, sa.32, ss.31-75, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fen Bilimleri Laboratuvar UygulamalarıDersinde Yapılan Deneylerin DeğerlendirilmesineYönelik Rubrik Geliştirme Çalışması
6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 26 - 27 Nisan 2019, ss.65-71
Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, ss.12
FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI DERSİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN DENEYLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018, ss.466-475
İlkokul Öğrencilerinin Televizyon İzleme Nedenleri Üzerine Bir Araştırma
3rd International Contemporary Educational Research Congress (3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi) Krakow-Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018
Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerini Yordama Gücü
3. International Contemporary Educational Research Congress, Oswiecim, Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018, ss.1-12
Destek Eğitim Odasında Görev Alan Sınıf Öğretmenlerinin Destek Eğitim Odası Hakkındaki Görüşleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ 11-14 Nisan 2018-Ankara, 11 - 14 Nisan 2018
İlkokul 4. Sınıf Türkçe Dersi Kazanımlarında Geçen “Dostluk” Kavramının Öğretilmesinde Drama Yönteminin Etkisi
5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ,26-28 EKİM 2017, MUĞLA, 26 - 28 Ekim 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
Uluslararası Okuma Becerilerinde Gelişim Araştırması: PIRLS
Dil Becerilerinin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi İlkokul Düzeyinde Ulusal ve Uluslararası Sınav Örnekleri, YILDIZ Mustafa, AYDOĞMUŞ Mücahit, TEMUR Murat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.31-87, 2022
Risk Altındaki Çocukların Eğitimi
Teorik ve Pratik Yönleriyle Alternatif Okullar ve Alternatif Eğitim Uygulamaları, MEMDUHOĞLU Hasan Basri, MAZLUM Muhammed Mehmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.563-588, 2022
Hacı Bayram Veli
Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi - Doğu Ve Batı Düşünürlerinin Eğitime Yaklaşım Biçimleri, Zihni Merey, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.97-114, 2020
Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar, ÖZOK Halil İbrahim, ALADAĞ Cesim, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.393-409, 2019