MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ


Özoğul Balyalı T.

YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİNDE MÜŞTERİ YÖNETİMİ, Dr. Öğr. Üyesi Ülker CAN,Dr. Öğr. Üyesi Çinuçen OKAT, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.49-63, 2021

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2021
  • Yayınevi: Detay Yayıncılık
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.49-63
  • Editörler: Dr. Öğr. Üyesi Ülker CAN,Dr. Öğr. Üyesi Çinuçen OKAT, Editör
  • Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Adresli: Evet