SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Views on Montessori Approach by Teachers Serving at Schools Applying the Montessori Approach
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.16, sa.66, ss.123-138, 2016 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulanan Beslenme Menülerinin Sağlıklı Beslenme Açısından Değerlendirilmesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.691-711, 2021 (Hakemli Dergi)
18-24 Aylık Bebeklerde Teknolojinin Etkisine YönelikEbeveyn Görüşleri
ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS
, cilt.5, sa.2, ss.205-226, 2018 (Hakemli Dergi)
ANALYSIS OF STUDIES MADE ON MONTESSORI APPROACH IN TURKEY
journual of educatıonal and ınstructıonal studıes ın the world
, cilt.5, sa.4, ss.65-74, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönem Anne Baba Tutumları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.972-991, 2015 (Hakemli Dergi)
Kazım Nami Duru nun Okul Öncesi Eğitime Katkıları ve Çocuk Bahçesi Rehberi Adlı Eserinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.225-243, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de ve Avrupa Birliği Ülkelerinde Uygulanan Okul Öncesi Eğitim Programları
Eğitimde Politika Analizi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.56-76, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye'de Okul Öncesi Eğitim Programlarında Uygulanan Serbest Zaman ve Oyun Zamanı Etkinliklerine Yönelik Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi
TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022
Otizmli Çocukların Fiziksel Aktiviteleri İle Dijital Ekran Kullanımının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Van, Türkiye, 24 - 06 Haziran 2022
Çocuklarda Ekran Bağımlılığı ve Ailelere Öneriler
Bağımlılıkla Mücadele Etkileşim Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Mart 2022, ss.0-1
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine İlişkin Farkındalıklarının Belirlenmesi
4th International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2019, cilt.1, sa.1, ss.730-742
Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Uygulamalarının Değerlendirilmesi
18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, cilt.-, ss.675-683
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulanan Beslenme Menülerinin Sağlıklı Beslenme Açısından Değerlendirilmesi
6th International Early Childhood Education Congress, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, cilt.-, ss.88
18-24 Aylık Bebeklerle Uygulanan Ev Merkezli Bilişsel Gelişim Destek Programına Yönelik Anne Görüşlerinin Değerlendirilmesi
6th International Early Childhood Education Congress, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, cilt.-, ss.1-12
Anne Görüşlerine Göre Kardeş Kıskançlığının Değerlendirilmesi
INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , 2019, Üsküp, Makedonya, 26 - 30 Haziran 2019, cilt.1, sa.1, ss.177-186
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Diyabet Hastalığına Yönelik Farkındalıklarının Değerlendirilmesi
3. Uluslararası Sağlık Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2018
Teknolojinin Çocuk Gelişimine Etkilerinin Aile Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
13. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Afyon, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk ve Oyun Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
13. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Afyon, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Cinsel İstismara Uğrayan Çocukları Belirleme ve Desteklemesine İlişkin Görüşleri
13.Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Afyon, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Getting ready for inclusion
International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014
Okul Öncesi Eğitim Programı (36 - 72 aylık çocuklar için)'ndaki Dil Alanına Yönelik Amaç ve Kazanımların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
IV. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Egalia Anaokulu (Egalian Preschool)
Teorik ve Pratik Yönleriyle Alternatif Okullar ve Alternatif Eğitim Uygulamaları, Hasan Basri MEMDUHOĞLU; Muhammed Mehmet MAZLUM, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.610-621, 2022
Dünyada Erken Çocukluk Eğitiminin Tarihsel Gelişimi
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Serdal Seven, Editör, pegem Akademi, Ankara, ss.44-57, 2022
Erken Çocukluk Yıllarına Genel Bakış
Erken Çocuklukta Fen ve Teknoloji, Artun Hüseyin; Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef Cs, Ankara, ss.12-34, 2021
Siber Uzayda Gelişen Çocuklar
Siber Psikoloji, Selim Günüç, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.107-129, 2021
Türkiye'de ve Dünyada Çocuk Gelişimi Mesleği ve Tarihçesi
Çocuk Gelişimi Rehberi, Sağlam Mehmet; Aral Neriman, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-31, 2021
Tarihsel Süreçte Aile ve Aile Kuramları
Aile Yaşam Dinamiği, Gülen BARAN, Editör, Pelikan Tıp & Teknik Kitapçılık, Ankara, ss.45-65, 2016
Care and Education of 0-36 Month Old Children in Turkey
Education in the 21st Century:
Theory and Practice, Koleva I.; Efe R; Kostova ZB; Atasoy E, Editör, St.Klıment Ohrıdskı Unıversty Press, Sofıa, ss.453-467, 2015
Bebeklik ve İlk Çocukluk Dönemi Çocuklarına Yönelik Duyu Temelli Etkinlikler
Bebeklik ve İlk Çocukluk Döneminde (0-36 Ay) Gelişim; Duyuların Gelişimi ve Desteklenmesi, Doç. Dr. Müdriye YILDIZ BIÇAKCI, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.357-415, 2015
Bebeklik ve İlk Çocukluk Dönemimde Duyusal Deneyimler
Bebeklik ve İlk Çocukluk Döneminde 0-36 Ay Gelişim Duyuların Gelişimi ve Desteklenmesi, Müdriye YILDIZ BIÇAKCI, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.340-359, 2015
Dünyada Okul Öncesi Eğitimin Tarihsel Gelişimi
okul öncesi eğitime giriş, Seven S, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.44-57, 2014