SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Views on Montessori Approach by Teachers Serving at Schools Applying the Montessori Approach
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.16, sa.66, ss.123-138, 2016 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulanan Beslenme Menülerinin Sağlıklı Beslenme Açısından Değerlendirilmesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.691-711, 2021 (Hakemli Dergi)
18-24 Aylık Bebeklerde Teknolojinin Etkisine YönelikEbeveyn Görüşleri
ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS
, cilt.5, sa.2, ss.205-226, 2018 (Hakemli Dergi)
ANALYSIS OF STUDIES MADE ON MONTESSORI APPROACH IN TURKEY
journual of educatıonal and ınstructıonal studıes ın the world
, cilt.5, sa.4, ss.65-74, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönem Anne Baba Tutumları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.972-991, 2015 (Hakemli Dergi)
Kazım Nami Duru nun Okul Öncesi Eğitime Katkıları ve Çocuk Bahçesi Rehberi Adlı Eserinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.225-243, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de ve Avrupa Birliği Ülkelerinde Uygulanan Okul Öncesi Eğitim Programları
Eğitimde Politika Analizi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.56-76, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Türkiye'de Okul Öncesi Eğitim Programlarında Uygulanan Serbest Zaman ve Oyun Zamanı Etkinliklerine Yönelik Yapılan Araştırmaların Değerlendirilmesi
TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
Otizmli Çocukların Fiziksel Aktiviteleri İle Dijital Ekran Kullanımının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Van, Türkiye, 24 - 06 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
Çocuklarda Ekran Bağımlılığı ve Ailelere Öneriler
Bağımlılıkla Mücadele Etkileşim Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Mart 2022, ss.0-1, (Özet Bildiri)
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine İlişkin Farkındalıklarının Belirlenmesi
4th International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2019, cilt.1, sa.1, ss.730-742, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Uygulamalarının Değerlendirilmesi
18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, cilt.-, ss.675-683, (Tam Metin Bildiri)
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulanan Beslenme Menülerinin Sağlıklı Beslenme Açısından Değerlendirilmesi
6th International Early Childhood Education Congress, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, cilt.-, ss.88, (Özet Bildiri)

18-24 Aylık Bebeklerle Uygulanan Ev Merkezli Bilişsel Gelişim Destek Programına Yönelik Anne Görüşlerinin Değerlendirilmesi
6th International Early Childhood Education Congress, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, cilt.-, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
Anne Görüşlerine Göre Kardeş Kıskançlığının Değerlendirilmesi
INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES , 2019, Üsküp, Makedonya, 26 - 30 Haziran 2019, cilt.1, sa.1, ss.177-186, (Tam Metin Bildiri)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Diyabet Hastalığına Yönelik Farkındalıklarının Değerlendirilmesi
3. Uluslararası Sağlık Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
Teknolojinin Çocuk Gelişimine Etkilerinin Aile Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
13. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Afyon, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çocuk ve Oyun Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
13. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Afyon, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Cinsel İstismara Uğrayan Çocukları Belirleme ve Desteklemesine İlişkin Görüşleri
13.Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Afyon, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Getting ready for inclusion
International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
Okul Öncesi Eğitim Programı (36 - 72 aylık çocuklar için)'ndaki Dil Alanına Yönelik Amaç ve Kazanımların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
IV. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Egalia Anaokulu (Egalian Preschool)
Teorik ve Pratik Yönleriyle Alternatif Okullar ve Alternatif Eğitim Uygulamaları, Hasan Basri MEMDUHOĞLU; Muhammed Mehmet MAZLUM, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.610-621, 2022
Dünyada Erken Çocukluk Eğitiminin Tarihsel Gelişimi
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Serdal Seven, Editör, pegem Akademi, Ankara, ss.44-57, 2022
Erken Çocukluk Yıllarına Genel Bakış
Erken Çocuklukta Fen ve Teknoloji, Artun Hüseyin; Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef Cs, Ankara, ss.12-34, 2021
Siber Uzayda Gelişen Çocuklar
Siber Psikoloji, Selim Günüç, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.107-129, 2021
Türkiye'de ve Dünyada Çocuk Gelişimi Mesleği ve Tarihçesi
Çocuk Gelişimi Rehberi, Sağlam Mehmet; Aral Neriman, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-31, 2021
Tarihsel Süreçte Aile ve Aile Kuramları
Aile Yaşam Dinamiği, Gülen BARAN, Editör, Pelikan Tıp & Teknik Kitapçılık, Ankara, ss.45-65, 2016
Care and Education of 0-36 Month Old Children in Turkey
Education in the 21st Century:
Theory and Practice, Koleva I.; Efe R; Kostova ZB; Atasoy E, Editör, St.Klıment Ohrıdskı Unıversty Press, Sofıa, ss.453-467, 2015
Bebeklik ve İlk Çocukluk Dönemi Çocuklarına Yönelik Duyu Temelli Etkinlikler
Bebeklik ve İlk Çocukluk Döneminde (0-36 Ay) Gelişim; Duyuların Gelişimi ve Desteklenmesi, Doç. Dr. Müdriye YILDIZ BIÇAKCI, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.357-415, 2015
Bebeklik ve İlk Çocukluk Dönemimde Duyusal Deneyimler
Bebeklik ve İlk Çocukluk Döneminde 0-36 Ay Gelişim Duyuların Gelişimi ve Desteklenmesi, Müdriye YILDIZ BIÇAKCI, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.340-359, 2015
Dünyada Okul Öncesi Eğitimin Tarihsel Gelişimi
okul öncesi eğitime giriş, Seven S, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.44-57, 2014