ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLERİNİN ARGÜMAN YAPILARI VE DÜŞÜNCE DENEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ


Tüzün Ü. N., Tüysüz M., Şardağ M.

Trakya Eğitim Dergisi, cilt.12, sa.3, ss.1234-1250, 2022 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 12 Sayı: 3
  • Basım Tarihi: 2022
  • Doi Numarası: 10.24315/tred.963482
  • Dergi Adı: Trakya Eğitim Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.1234-1250
  • Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Adresli: Evet