İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerileri: Okuma Tutumu Doğrultusunda Bir Değerlendirme
Atıf İçin Kopyala
KIZILTAŞ Y.
YAŞADIKÇA EĞITIM, cilt.37, sa.1, ss.388-404, 2023 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
37
Sayı:
1
-
Basım Tarihi:
2023
-
Doi Numarası:
10.33308/26674874.2023372486
-
Dergi Adı:
YAŞADIKÇA EĞITIM
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), Directory of Open Access Journals, TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.388-404
-
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Adresli:
Evet