THE RELATIONSHIP OF ACTIVE LEARNING TECHNIQUES WITH STUDENTS’ OPINIONS ABOUT ACHIEVEMENT, ATTITUDE AND APPLICATIONS IN TURKISH TECHING: A STUDY OF META-ANALYSIS
AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BAŞARI, TUTUM VE UYGULAMALARA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE İLİŞKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Atıf İçin Kopyala
Kardaş M. N.
I.Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, cilt.udes 2015, ss.1682-1692
-
Yayın Türü:
Bildiri / Tam Metin Bildiri
-
Cilt numarası:
udes 2015
-
Basıldığı Şehir:
Nevşehir
-
Basıldığı Ülke:
Türkiye
-
Sayfa Sayıları:
ss.1682-1692
-
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Adresli:
Evet