THE RELATIONSHIP OF ACTIVE LEARNING TECHNIQUES WITH STUDENTS’ OPINIONS ABOUT ACHIEVEMENT, ATTITUDE AND APPLICATIONS IN TURKISH TECHING: A STUDY OF META-ANALYSIS AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BAŞARI, TUTUM VE UYGULAMALARA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE İLİŞKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI


Kardaş M. N.

I.Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, cilt.udes 2015, ss.1682-1692

  • Yayın Türü: Bildiri / Tam Metin Bildiri
  • Cilt numarası: udes 2015
  • Basıldığı Şehir: Nevşehir
  • Basıldığı Ülke: Türkiye
  • Sayfa Sayıları: ss.1682-1692
  • Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Adresli: Evet