THE RELATIONSHIP OF ACTIVE LEARNING TECHNIQUES WITH STUDENTS’ OPINIONS ABOUT ACHIEVEMENT, ATTITUDE AND APPLICATIONS IN TURKISH TECHING: A STUDY OF META-ANALYSIS
AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BAŞARI, TUTUM VE UYGULAMALARA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE İLİŞKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Copy For Citation
Kardaş M. N.
I.Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Kongresi, Nevşehir, Turkey, 28 - 30 May 2015, vol.udes 2015, pp.1682-1692
-
Publication Type:
Conference Paper / Full Text
-
Volume:
udes 2015
-
City:
Nevşehir
-
Country:
Turkey
-
Page Numbers:
pp.1682-1692
-
Van Yüzüncü Yıl University Affiliated:
Yes