Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Maraş Sancağı’ndaki Medreselerde Eğitim (1898-1904) ve Kütüphaneler
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.140-157, 2023 (Hakemli Dergi)
Türkiye ve Afganistan Sosyal Bilgiler Ders Programlarının Karşılaştırmalı Bir Analizi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.752-770, 2023 (Hakemli Dergi)
Assessment of the Media Literacy Textbook in Terms of Financial Literacy Perspective
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.1028-1073, 2023 (Hakemli Dergi)
Examining Instructors in Social Studies Education Staff in Terms of Various Categories
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-27, 2022 (Hakemli Dergi)
Değerlerin Davranış Boyutuna Yansımaları: Osmanlı Devleti Örneği (1256-1924)
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.22-38, 2022 (Hakemli Dergi)
Doktora Programı Akreditasyonu Yapan CEENQA Üyesi Kalite Kuruluşlarının Karşılaştırılması
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.55, ss.153-172, 2022 (Hakemli Dergi)
CORONA VİRÜS VE OLASI KÜRESEL TEHDİTLERE YÖNELİK PSİKO-SOSYAL BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası Medeniyet Çalışmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.9-32, 2022 (Hakemli Dergi)
2018-2019 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI SOSYAL BİLGİLER ZÜMRE TOPLANTI TUTANAKLARININ İNCELENMESİ: İSTANBUL ÖRNEĞİ
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.0, sa.21, ss.433-466, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Eğitiminde Lisansüstü Akreditasyon Standartlarının Belirlenmesi: “Lisansüstü Programı Değerlendirme Ekibi
VI. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 16 Haziran 2022
Sosyal Bilgiler Eğitimi Lisansüstü Akreditasyon Standartlarının Belirlenmesi: Eğitim Programı ve Öğretim Standart Alanı
10. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 09 Haziran 2022
MEB 2023 Vizyonun ’da Yer Alan İmam Hatip Ortaokulları ile İlgili Hedeflere İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri
III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019
Maarif Salnamelerine Göre Urfa Sancağı’nda Eğitim ve Öğretim (H.1316-1321/M.1898-1904)
Cemil Meriç-10. Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi/International Congress on Social Sciences and Sports, Hatay, Türkiye, 23 Eylül 2018, ss.17