Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Öğretmen Eğitiminde Lisansüstü Akreditasyon Standartlarının Belirlenmesi: “Lisansüstü Programı Değerlendirme Ekibi

VI. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 16 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)

Sosyal Bilgiler Eğitimi Lisansüstü Akreditasyon Standartlarının Belirlenmesi: Eğitim Programı ve Öğretim Standart Alanı

10. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ KADROLARINDAKİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÇEŞİTLİ KATEGORİLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

10. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

Öğretmen Eğitiminde Lisansüstü Akreditasyon Standartlarının Belirlenmesi: Yönetim ve Kalite Güvencesi Standart Alanı

VI. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 16 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Finansal Okuryazarlık Becerisi Açısından İncelenmesi

V.ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 08 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

Medya Okuryazarlığı Ders Kitabının Finansal Okuryazarlık Açısından Değerlendirilmesi

V. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 08 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

Tanzimat’tan Günümüze Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Değer Yargılarında Yaşanan Dönüşümle

3. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (İTEAC), Ankara, Türkiye, 30 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

MEB 2023 Vizyonun ’da Yer Alan İmam Hatip Ortaokulları ile İlgili Hedeflere İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşler

3. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (İTEAC), Ankara, Türkiye, 30 Kasım 2019 - 01 Ocak 2020, (Özet Bildiri)

ÖĞRETMENLERE ALTERNATİF BİR YAKLAŞIM: ETKİLEŞİMLİ MÜZE EĞİTİMİ

ÖĞRETMENLERE ALTERNATİF BİR YAKLAŞIM: ETKİLEŞİMLİ MÜZE EĞİTİMİ, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.361-374, (Tam Metin Bildiri)

MEB 2023 Vizyonun ’da Yer Alan İmam Hatip Ortaokulları ile İlgili Hedeflere İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri

III. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

Maârif Salnâmelerine Göre İdlib Kazasında Müslüman Okulları’nda Eğitim ve Öğretim Faaliyetleri (H.13161321/M.1898-1904)

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi 2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.519-522, (Özet Bildiri)

Türkiye ve Afganistan Sosyal Bilgiler Ders Programlarının Karşılaştırmalı Bir Analizi

8. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 08 Nisan 2022, (Özet Bildiri)

Maârif Salnâmelerine Göre Halep İdadisinde Okutulan Derslerin Sosyal Bilgiler Disiplinleri Açısından Karşılaştırılması

8. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

Afganistan Ders‑İ İçtimâi (Sosyal Bilgiler) Kitap İncelemesi

3. Uluslararası Ders Kitapları Sempozyumu (DEKUS), İstanbul, Türkiye, 24 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

Afganistan Tarih Kitabı ile Türkiye İnkılap Tarihi Ders Kitaplarının Karşılaştırmalı Analizi

3. Uluslararası Ders Kitapları Sempozyumu (DEKUS), İstanbul, Türkiye, 24 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

Halep Eyaletine Tabiî Antakya Sancağı’nda Eğitim‑Öğretim Faaliyetleri (H.1316‑1321/M.1898‑1904

3.Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (İSOEVA), İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

Maarif Salnamelerine Göre Urfa Sancağı’nda Eğitim ve Öğretim (H.1316-1321/M.1898-1904)

Cemil Meriç-10. Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi/International Congress on Social Sciences and Sports, Hatay, Türkiye, 23 Eylül 2018, ss.17, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

38

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

10

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları