Dr. Öğr. Üyesi Eda Ceylan
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Action research in initial EFL teacher education: emerging insights from a CAR project
Ceylan E.
,
Çomoğlu H. İ.
EDUCATIONAL ACTION RESEARCH
, ss.1-16, 2023 (ESCI)
A Thematic Analysis of Action Research in Initial Teacher Education: Reflections and Future Directions
Ceylan E.
,
Çomoğlu H. İ.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.54, ss.1314-1328, 2022 (Hakemli Dergi)
The ELT Practicum in Turkey: A Metasynthesis of 2008-2017 Qualitative Research
Ceylan E.
,
Uştuk Ö.
,
Çomoğlu H. İ.
Literacy Trek
, cilt.3, sa.2, ss.102-113, 2017 (Hakemli Dergi)
A Synthesis of Qualitative Findings about Feedback on EFL Writing Performance
Harputlu L.
,
Ceylan E.
The Literacy Trek
, cilt.3, sa.1, ss.1-17, 2017 (Hakemli Dergi)
Metacognition in Reading Comprehension
Ceylan E.
The Literacy Trek
, cilt.1, sa.1, ss.28-36, 2015 (Hakemli Dergi)
The Effects of Motivation and Metacognitive Strategy Use on EFL Listening Proficiency
Harputlu L.
,
Ceylan E.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, sa.158, ss.124-131, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Pre-service EFL Teachers as Participatory Action Researchers: Emerging Insights and Implications
Ceylan E.
ICRAL 2021, 22 - 24 Kasım 2023, ss.54, (Özet Bildiri)
Building Up Research Self-Efficacy and Research Perspective among Graduate Students
ÇOMOĞLU H. İ.
,
UŞTUK Ö.
,
CEYLAN E.
Sabancı University ELT Conference, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Unravelling Teachers’ Stories about the EFL Coursebook
ÇOMOĞLU H. İ.
,
CEYLAN E.
INOVED 2017, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.138, (Özet Bildiri)
The ELT Practicum in Turkey: A Metasynthesis of 2008-2017 Qualitative Research
CEYLAN E.
,
UŞTUK Ö.
,
ÇOMOĞLU H. İ.
Teachers Research, 2 - 03 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
The relationship between L2 listening proficiency and motivation from the perspective of self-determination theory
Ceylan E.
The Self in Language Learning (SiLL) International Conference, Adana, Türkiye, 17 Eylül 2015, ss.37, (Özet Bildiri)
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
11
Atıf (TrDizin)
3
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
5
Açık Erişim
5