Eğitim Bilgileri
2009 - 2013
2009 - 2013Doktora
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, Sosyal Bilgiler, Türkiye
2005 - 2007
2005 - 2007Yüksek Lisans
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
Ortaokul öğrencilerinin medya okuryazarlığı düzeyleri
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, Sosyal Bilgiler
2007
2007Yüksek Lisans
İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin okul olgunluğu ve matematik hazırbulunuşluk düzeyleri
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
B1 Orta
B1 OrtaAlmanca
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2017
2017Öğretmenlerimizle 2023 e Projesi Eğitici Eğitimi Kursu
Eğitim Yönetimi ve Planlama
Erzurum Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü ve Akşam Sanat Okulu
2017
2017Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları Kursu
Eğitim Yönetimi ve Planlama
LLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler
Akademi Dışı Deneyim
2013 - 2015
2013 - 2015YURT DIŞI ÖĞRETMENLİĞİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, YURT DIŞI ÖĞRETMENLİĞİ
2005 - 2015
2005 - 2015sınıf öğretmenliği
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, sınıf öğretmenliği
Verdiği Dersler
Lisans
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
OKUL DENEYİMİ
MEDYA OKUR YAZARLIĞI
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II
BİLİM TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME
VATANDAŞLIK BİLGİSİ I
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖĞRETİM TEKNOLOJİ VE MATERYAL TASARIMI
SOSYAL PROJE GELİTİRME
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
ÖZEL EĞİTİM
SINIF YÖNETİMİ
OKUL DENEYİMİ
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2016
20161. ÖĞRETMEN ADAYLARININ "DİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARI" HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (BİR DURUM ÇALIŞMASI)
Görmez E.
TURKISH STUDIES , cilt.11, sa.21, ss.125-144, 2016 (SSCI)
2016
20162. Ortaokul Öğrencilerinin Sınıf İçi İstenmeyen Davranışlarının İncelenmesi
Görmez E.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.XIII, sa.1, ss.443-456, 2016 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
20241. A Study on Developing a Teaching Technique (A Sample of Learning-Teaching Process)
GÖRMEZ E.
Journal of Effective Teaching Methods (JETM) , cilt.2, sa.1, ss.81-95, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20232. Okulların Teknolojik Alt Yapılarının Öğretmenlerin Dijital Okuryazarlık Becerisine Yansıması Üzerine Bir Çalışma
GÖRMEZ E., ŞEN A.
Karamanoglu Mehmetbey University , cilt.5, sa.2, ss.110-127, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20233. EKOMEDYA OKURYAZARLIĞI ALGI ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
GÖRMEZ E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , cilt.11, sa.3, ss.85-99, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
20214. Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yapıtlarından Farklı Disiplinlerde Yararlanma (Sosyal Bilgiler Dersi İçin Bir Yazınsal Okuma Önerisi)
ŞEN E., GÖRMEZ E.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, sa.3, ss.1724-1770, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Türkiye ve Güney Carolina Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Tarih Konuları ile İlgili Kazanımların Karşılaştırılması
GÖRMEZ E.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.51, ss.109-122, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20206. DİJİTAL OYUNLARDAN YARARLANMA ÖLÇEĞİ (DOYÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Görmez E.
kusob
, cilt.4, sa.1, ss.21-33, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20207. A study on social studies teacher candidates’xx views on museums and museum education
GÖRMEZ E.
İlköğretim Online , cilt.19, sa.3, ss.1465-1475, 2020 (Scopus)
2020
20208. Improving the Social Studies Teacher Candidates’xx Skills of Analyzing the AdvertisementMessages: An Action Research
GÖRMEZ E., dağdemir v.
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20209. A STUDY OF COMPARISON ON ORGANIZATIONS OF MEDIA LITERACY (RTUK MEDIA LITERACY WEB SITE AND CENTRE OF MEDIA LITERACY (CML) SAMPLE)
Görmez E., dağdemir v.
International Journal of Language Academy
, cilt.8/1, ss.32-40, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202010. Improving the Social Studies Teacher Candidates' Skills of Analyzing the Advertisement Messages: An Action Research
Görmez E., dağdemir v.
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201911. Sosyal Bilgiler Dersini Almış Ortaokul Öğrencilerinin Farklılıklara Saygı Konusundaki Görüşleri
Görmez E.
kastamonu education journal , cilt.27, sa.5, ss.2077-2088, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201912. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Küresel Konumlandırma Sistemi ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Hakkındaki Görüşleri
Görmez E., Ertaş N.
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty) , sa.16, ss.1492-1512, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201913. Ortaokul Sosyal Bilgiler Programı ile Okul, Meslek ve Sivil Yaşam (C3) Çerçeve Programında Yer Alan Kazanımların Karşılaştırılması
Görmez E.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.23, sa.2, ss.741-758, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201814. Güncellenen Sosyal Bilgiler Programının Politik Okuryazarlık Becerisi Bakımından Yeterliliği
Görmez E.
ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.6, ss.25-30, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201815. The Comparison of the Achievements in the Primary School Social Studies Program and the College, Career and Civil Life (C3) Framework Program
Görmez E.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.3, ss.565-580, 2018 (ESCI)
2018
201816. MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİN ÇİZGİ FİLMLERDE YER ALAN SUBLİMİNAL MESAJLARI ÇÖZME BECERİSİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Görmez E.
International Journal of Language Academy , cilt.6, sa.25, ss.96-106, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201817. ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA YER ALAN EDEBİ ESERLER ÜZERİNE BİR İNCELEME
Görmez E.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.5, sa.30, ss.4291-4296, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201718. İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININ DİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARI AÇISINDAN YETERLİLİĞİ
Görmez E.
jass , cilt.2, ss.1-15, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201719. The Effect of Aquarium Method on the Bilingual Learners' Turkish Speech Anxiety
KARDAŞ M. N., GÖRMEZ E.
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.12, sa.2, ss.1-30, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201720. Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi
Kardaş M. N., Şahin A., Görmez E.
International Journal of Language Academy (IJLA) , cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201721. Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi
ŞAHİN A., Kardaş M. N., GÖRMEZ E.
International Journal of Language Academy , cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201722. Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi
ŞAHİN A., Kardaş M. N., GÖRMEZ E.
International Journal of Language Academy , cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201723. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN "TELİF HAKKI" KAVRAMI HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI2
Görmez E.
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi (The Journal of International Education Science) , cilt.4, sa.11, ss.38-54, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201724. Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin TürkçeKonuşma Becerilerine Etkisi
Kardaş M. N., Şahin A., Görmez E.
International Journal of Language Academy (IJLA) , cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201725. The Effect of Aquarium Method on the Bilingual Learners’xx Turkish Speech Anxiety
KARDAŞ M. N., GÖRMEZ E.
Iğd Üniv Sos Bil Der / Igd Univ Jour Soc Sci , cilt.12, sa.2, ss.1-30, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201726. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ”TELİF HAKKI” KAVRAMIHAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI
GÖRMEZ E.
ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ (The Journal of International Education Science) , cilt.4, sa.11, ss.38-54, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201727. THE IMPACT OF AQUARIUM TECHNIQUEON TURKISH VERBAL SKILLS OFBILINGUAL 7TH GRADE STUDENTS
ŞAHİN A., KARDAŞ M. N., GÖRMEZ E.
International Journal of Language Academy , cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. 12-14 Aged Turkish Students’ Levels of Using Media Tools (Bad S?ckingen Town Sample, Germany)
Görmez E.
International Journal of Progressive Education , cilt.13, sa.2, ss.105-115, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201729. Medya Okuryazarlığı Dersini Almış Ortaokul Öğrencilerinin Medya Okuma Düzeyleri Üzerine Bir Durum Çalışması
Görmez E.
Journal of Computer and Education Research , cilt.5, sa.9, ss.31-49, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201730. ÖĞRETMENLERİN "DİJİTAL VATANDAŞLIK ve ALT BOYUTLARI" HAKKINDAKİ DÜZEYLERİ (VAN İLİ ÖRNEĞİ)
Görmez E.
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ , sa.60, ss.52-74, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201731. OLUMSUZ DAVRANIŞ SERGİLEYEN ÖĞRENCİLERİN DİYALOG KURMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Görmez E.
The Journal of Academic Social Science Studies , sa.55, ss.37-46, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201732. THE OPINIONS OF THE SOCIAL STUDIES TEACHERS ABOUT THE DIGITAL CITIZENSHIP AND ITS SUB-DIMENSIONS (VAN CITY SAMPLE)
Görmez E.
International Journal of Management and Applied Science , cilt.3, sa.2, ss.120-124, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201733. OLUMSUZ DAVRANIŞ ÖRNEKLERİ SERGİLEYEN ÖĞRENCİLERİN DİYALOG KURMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
GÖRMEZ E.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.2, sa.Number: 55, ss.37-46, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201634. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE KULLANDIKLARI YÖNTEMLER VE DERS MATERYALLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Görmez E.
yüzüncü sosyal bilimler enstitüsü dergisi , cilt.8, sa.32, ss.34-45, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201635. . SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN MEDYA TAKİP ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA (VAN İLİ ÖRNEĞİ)
Görmez E.
eğitim öğretim araştırmaları dergisi , cilt.5, ss.28-35, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201636. ÖĞRETMENLERİN "E-DEVLET UYGULAMASI” HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ (VAN İLİ ÖRNEĞİ)
Görmez E.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.9, sa.46, ss.536-545, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201637. KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNE YÖNELİK PERFORMANS DÜZEYLERİ
Görmez E.
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.13, sa.35, ss.144-158, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201638. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Ve Alt Boyutları Hakkındaki Görüşleri
GÖRMEZ E.
Journal of Turkish Studies , cilt.11, sa.Volume 11 Issue 21, ss.125, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201539. Veli görüşlerine göre ortaokul öğrencilerinin medya okuma düzeyleri
Görmez E.
KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.2, sa.2, ss.139-160, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201540. ETKİLİ MEDYA OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİ VE UYGULAMALARINDAN ÖRNEKLER
Görmez E.
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.94-112, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201541. MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİ ALMAMIŞ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MEDYA OKUMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI
Görmez E.
İSTANBUL AÇIK VE UZAKTAN EĞITIM DERGISI (AUZED) , cilt.1, sa.1, ss.67-85, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201442. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MEDYA OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİ
Görmez E.
ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.2, sa.3, ss.137-157, 2014 (Hakemli Dergi)
2010
201043. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sosyo KültürelÖzellikleri ve Lisansüstü Eğitim İsteklilikleri ÜzerineBir Çalışma Fırat Erzincan ve İnönü ÜniversitesiSınıf Öğretmenliği ABD Örneği
KÖKSALAN B., İLTER İ., GÖRMEZ E.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.3, ss.277-299, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABINDA YER ALAN DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN ANALİZİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
GÖRMEZ E.
SOCRATES 8th INTERNATIONAL EDUCATION, BUSINESS, ECONOMICS AND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Diyarbakır, Türkiye, 4 - 06 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
20232. İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA ÇOCUK FİGÜRLERİNİN İNCELENMESİ
GÖRMEZ E.
SOCRATES 8th INTERNATIONAL EDUCATION, BUSINESS, ECONOMICS AND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. BİLİM TEKNOLOJİ ve TOPLUM ÖĞRENME ALANININ İÇERİĞİ ve ÖĞRETİMİ HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
GÖRMEZ E.
EU 2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Belgrade, Sırbistan, 4 - 06 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ÇOCUK EDEBİYATINDAN YARARLANMA (UYUYAN TOPAÇ ADLI ESER ÖRNEĞİ)
GÖRMEZ E.
EU 2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Belgrade, Sırbistan, 4 - 06 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
20235. KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCILERINE YÖNELIK KAVRAM ÖĞRETIMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERI
GÖRMEZ E.
1st BİLSEL INTERNATIONAL AHLAT SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Bitlis, Türkiye, 15 - 16 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
20236. SOSYAL BILGILER ÖĞRETIM PROGRAMI STANDARTLARINI GELIŞTIRMEYE YÖNELIK BIR ÇALIŞMA: C3 (OKUL, MESLEK, SIVIL) ÇERÇEVE PROGRAMI
GÖRMEZ E.
1st BİLSEL INTERNATIONAL AHLAT SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Bitlis, Türkiye, 15 - 16 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. SINIF ÖĞRETMENLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE KULLANDIKLARI ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE ÖĞRETİM MATERYALLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
GÖRMEZ E., GÖRMEN ŞEN H.
9. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bolu, Türkiye, 20 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
2021
20218. The Opinions of Primary School Teachers on Multiculturism
GÖRMEZ E.
Global Conference on Education and Research (GLOCER'21), south florida, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)
2020
20209. SOSYAL BİLGİLER DERSKİTAPLARINDA ATATÜRK’ÜN ELEALINIŞI
ÖZTÜRKCİ A., GÖRMEZ E.
UMTEB, Van, Türkiye, 24 - 25 Temmuz 2020, ss.349-354, (Tam Metin Bildiri)
2020
202010. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDETARİH KONULARININ VERİLİŞTARZININ ANALİZ EDİLMESİ
GÖRMEZ E., ÖZTÜRKCİ A.
UMTEB, Van, Türkiye, 24 - 25 Temmuz 2020, ss.356-363, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. İSKANDİNAV ÜLKELERİNDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE MESLEKİ GELİŞİM MODELİ: DANİMARKA ÖRNEĞİ
AKTÜRK E., MEREY Z., GÖRMEZ E., BULUT K.
3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ TAM METİN KİTABI, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. İSKANDİNAV ÜLKELERİ’NDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE MESLEKİ GELİŞİM MODELİ: İSVEÇ ÖRNEĞİ
BULUT K., MEREY Z., AKTÜRK E., GÖRMEZ E.
3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201913. İSKANDİNAV ÜLKELERİNDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE MESLEKİ GELİŞİM MODELİ: NORVEÇ ÖRNEĞİ
GÖRMEZ E., MEREY Z., BULUT K., AKTÜRK E.
3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201914. VAN URARTU MÜZESİNDEKİ ESERLER KULLANILARAK YEREL TARİH ÖĞRETİMİ -BİR EĞİTİM DURUMU ÖRNEĞİ-
GÖRMEZ E.
3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201915. İSKANDİNAV ÜLKELERİNDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE MESLEKİ GELİŞİM MODELİ: FİNLANDİYA ÖRNEĞİ
MEREY Z., BULUT K., AKTÜRK E., GÖRMEZ E.
3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201916. İskandinav Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim Modeli: Norveç Örneği
GÖRMEZ E., MEREY Z., BULUT K., AKTÜRK E.
3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.21-29, (Tam Metin Bildiri)
2019
201917. İskandinav Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim Modeli: Danimarka Örneği
AKTÜRK E., MEREY Z., GÖRMEZ E., BULUT K.
3. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.30-33, (Tam Metin Bildiri)
2019
201918. İskandinav Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim Modeli: İsveç Örneği
BULUT K., MEREY Z., AKTÜRK E., GÖRMEZ E.
3. ULISLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.58-69, (Tam Metin Bildiri)
2019
201919. İskandinav Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim Modeli: Finlandiya Örneği
MEREY Z., BULUT K., AKTÜRK E., GÖRMEZ E.
3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.34-44, (Tam Metin Bildiri)
2019
201920. Güney Kore Okul Öncesi Eğitim Sistemi
TAŞKIN N., MENGİ A., MEREY Z., GÖRMEZ E., KAYA K.
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.19-39, (Tam Metin Bildiri)
2019
201921. TÜRKİYE VE GÜNEY CAROLİNA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMPROGRAMINDA TARİH KONUSU İLE İLGİLİ KAZANIMLARINKARŞILAŞTIRILMASI
GÖRMEZ E.
3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201922. TÜRKİYE VE NORVEÇ EĞİTİM FAKÜLTELERİ MÜFREDATINDA BULUNANSOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ DERS İÇERİĞİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
GÖRMEZ E.
3rd INTERNATIONAL ZEUGMACONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201923. Güney Kore Eğitim Sisteminde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim
MEREY Z., KAYA K., MENGİ A., TAŞKIN N., GÖRMEZ E.
ISPEC Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Siirt, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2019, ss.572-579, (Tam Metin Bildiri)
2019
201924. Güney Kore Eğitim Sisteminde İlkokul Eğitimi
MENGİ A., TAŞKIN N., MEREY Z., GÖRMEZ E., KAYA K.
II. Sosyal Bilimler İnovasyon Kongresi, Elazığ, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, cilt.1, ss.115-122, (Tam Metin Bildiri)
2019
201925. Güney Kore Eğitim Siteminde Lise Eğitiminin İncelenmesi
KAYA K., GÖRMEZ E., MENGİ A., TAŞKIN N., MEREY Z.
ISPEC Uluslar arası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Siirt, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2019, ss.182-187, (Tam Metin Bildiri)
2019
201926. Güner Kore Eğitim Sisteminde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim
Merey Z., Mengi A., Görmez E., Kaya K., Taşkın N.
Uluslarası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Siirt, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2019, ss.15-53, (Tam Metin Bildiri)
2019
201927. GÜNEY KORE SİSTEMİNDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE MESLEKİ GELİŞİM
MEREY Z., KAYA K., MENGİ A., TAŞKIN N., Görmez E.
ISPEC, Siirt, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2019, ss.572-579, (Tam Metin Bildiri)
2019
201928. GÜNEY KORE EĞİTİM SİSTEMİNDE LİSE EĞİTİMİNİN İNCELENMESİ
KAYA K., Görmez E., MENGİ A., TAŞKIN N., MEREY Z.
ISPEC, Siirt, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2019, ss.182-187, (Tam Metin Bildiri)
2019
201929. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİNİ DERSTE KULLANMA DURUMLARI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
GÖRMEZ E.
UBAK ULUSLARARASI BİLİMLER AKADEMİSİ, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201930. Güney Kore Eğitim Sisteminde Ortaokul
GÖRMEZ E., KAYA K., TAŞKIN N., MENGİ A., MEREY Z.
Anadolu 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.100-105, (Tam Metin Bildiri)
2019
201931. Güney Kore Eğitim Sisteminde Ortaokul Eğitimi
Görmez E., Mengi A., Taşkın N., Merey Z., Kaya K.
Anadolu 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2019, ss.25-89, (Tam Metin Bildiri)
2018
201832. İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABININ EDEBİ ÜRÜNLERBAKIMINDAN İNCELENMESİ
GÖRMEZ E.
I. ANADOLU ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, ss.1182-1185, (Tam Metin Bildiri)
2018
201833. KÜLTÜR VE MİRAS ÖĞRENME ALANINDA TARİHSEL ZAMANKAVRAMININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ETKİNLİKLERİN İNCELENMESİ
GÖRMEZ E.
ANADOLU I. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, ss.1185-1190, (Tam Metin Bildiri)
2018
201834. SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ KAVRAM ÖĞRETİMİETKİNLİKLERİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ
GÖRMEZ E.
ANADOLU I. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201835. ÖĞRENCİLERE YÖNELİK YAPILAN MEDYA OKURYAZARLIĞI ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
GÖRMEZ E., AYGÜR R.
AHTAMARA25-26 Ağustos 2018GEVAŞ - VANULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARKONGRESİ, Van, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201836. DİJİTAL VATANDAŞLIK ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
GÖRMEZ E., ALTUN A.
AHTAMARA25-26 Ağustos 2018GEVAŞ - VANULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARKONGRESİ, Van, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201837. ÖĞRETMENLERE, ÖĞRETMEN ADAYLARINA VE YÖNETICILERE YÖNELIKYAPILAN MEDYA OKURYAZARLIK ÇALIŞMALARININ ANALIZ EDILMESIÜZERINE BIR ÇALIŞMA
GÖRMEZ E., ÇEVİK Ö.
(Uluslararası Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matematik(STEM) ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 03 Mayıs 2018 - 05 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2018
201838. MEDYA OKURYAZARLIĞI EĞITIMI VE MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSI İLEALAKALI AKADEMIK ÇALIŞMALARIN ANALIZ EDILMESI ÜZERINE BIRÇALIŞMA
GÖRMEZ E., KARSAK E.
Uluslararası Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matematik(STEM) ve Eğitim Bilimleri Kongresi), Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201839. GÜNCELLENEN SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININ POLİTİK OKURYAZARLIK BECERİSİ BAKIMINDAN YETERLİLİĞİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
GÖRMEZ E.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES 3-5 MAY, 2018, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201840. INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES 3-5 MAY, 2018
GÖRMEZ E., dağdemir v.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES 3-5 MAY, 2018, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201841. MEDYA OKURYAZARLIĞI KURULUŞLARININ KARŞILAŞTIRILMASI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA (RTÜK MEDYA OKURYAZARLIĞI WEB SAYFASI VE MEDYA OKURYAZARLIĞI MERKEZİ (CML) ÖRNEĞİ)
Görmez E., Dağdemir V.
Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.365, (Özet Bildiri)
2017
201742. THE EFFECT OF THE MEDIA LITERACY LESSON ON SOLVING SKILLS OF SUBLIMINAL MESSAGES IN THE CARTOON MOVİES
GÖRMEZ E.
The MacroTrend Conference on Social Science, Paris, Fransa, 28 - 29 Aralık 2017, ss.42-43, (Özet Bildiri)
2017
201743. the effect of media literacy leesson on solving of subliminal messages in the cartoon movies
Görmez E.
the macro trend conference on social studies, Paris, Fransa, 28 - 29 Aralık 2017, ss.56-57, (Özet Bildiri)
2017
201744. Investigation Of The Updated Secondary Social Studies Curriculum In Terms Of Disabiliy
MENGİ A., GÖRMEZ E.
International Conference on Multidisciplinary, Engineering, Science, Education and Technology.(IMESET’17 BITLI, Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201745. İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININDİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARIAÇISINDAN YETERLİLİĞİ
GÖRMEZ E.
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.7, ss.1-15, (Özet Bildiri)
2017
201746. The Media Literacy Skills In Science, Technology andSociety Learning Field In Social Studies Curriculum
GÖRMEZ E.
International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering andTechnology (IMESET’17 Bitlis), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, ss.304, (Özet Bildiri)
2017
201747. The Financial Literacy Skills In Production, Distribution,Consumption Learning Field In Social Studies Curriculum
GÖRMEZ E.
International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering andTechnology (IMESET’17 Bitlis), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, ss.303, (Özet Bildiri)
2017
201748. A study on the relationship between primary school social studiescurriculum with math curriculum
GÖRMEZ E., MENGİ A., CANCAN M., BİLGİN E. A.
Caucasian Mathematics Conference (CMC)-II, Van, Türkiye, 22 - 24 Ağustos 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)
2017
201749. A Study on Conceptual Knowledge of the Social Studies TeacherCandidates Belonging to Social Sciences
GÖRMEZ E.
Humanities and Social Sciences Conference, Budapest, Macaristan, 24 - 26 Ağustos 2017, ss.5-6, (Özet Bildiri)
2017
201750. Our Border Neighbors in the Social Studies Global ConnectionsLearning Field: A Case Study
GÖRMEZ E.
Humanities and Social Sciences Conference, Budapest, Macaristan, 24 - 26 Ağustos 2017, ss.5-6, (Özet Bildiri)
2017
201751. Our Border Neighbors İn The Social Studies Global Connections Learning Field: A Case Study
Görmez E.
Humanities and Social Sciences Conference,, Budapeşte, Macaristan, 24 - 26 Ağustos 2017, ss.4, (Özet Bildiri)
2017
201752. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının “Telif Hakkı” Kavramı Hakkındaki Görüşleri
GÖRMEZ E.
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.71, (Özet Bildiri)
2017
201753. İlkokul Sosyal Bilgiler Programının Dijital Vatandaşlık ve Alt Boyutları Açısından Yeterliliği
Görmez E.
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.72, (Özet Bildiri)
2017
201754. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ “TELİF HAKKI” KAVRAMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ - THE CONSIDERATION OF THE PRE-SERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS ABOUT THE "COPYRIGHT" CONCEPT
Görmez E.
II.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.71, (Özet Bildiri)
2017
201755. ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ DİJİTAL VATANDAŞLIK ve BOYUTLARI AÇISINDAN YETERLİLİĞİ
GÖRMEZ E.
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI (USBES 6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.523, (Özet Bildiri)
2017
201756. 2004 SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDAKİ VE C3 ÇERÇEVE PROGRAMINDAKİ ÖĞRENME ALANLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
GÖRMEZ E.
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI (USBES 6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.521-522, (Özet Bildiri)
2017
201757. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAM VEKAVRAM ÖĞRETİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
GÖRMEZ E.
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI (USBES 6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.240, (Özet Bildiri)
2017
201758. ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ DİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARI BAKIMINDAN YETERLİLİĞİ
Görmez E.
USBES6, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.523-524, (Özet Bildiri)
2016
201659. The Opinions of The Social Studies Teachers About The Digital Citizenship and Its Sub-Dimensions
Görmez E.
International Conference on Arts, Education and Social Science (ICAES), Barselona, İspanya, 9 - 10 Aralık 2016, ss.19-23, (Tam Metin Bildiri)
2016
201660. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN MEDYA TAKİP ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA VAN İLİ ÖRNEĞİ
GÖRMEZ E.
5thWorld Conferenceon Educational andInstructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, cilt.5, ss.28-35, (Özet Bildiri)
2016
201661. sosyal bilgiler öğretmenlerinin medya takip alışkanlıkları üzerine bir çalışma (Van ili örneği)
Görmez E.
5.world conference on educatıonal and ınstructıonal studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.40, (Özet Bildiri)
2016
201662. 12 14 Yaş Arası Türk Öğrencilerin Medya Araçlarını Kullanma Düzeyleri
GÖRMEZ E.
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201663. 12-14 YAŞ ARASI TÜRK ÖĞRENCİLERİN MEDYA ARAÇLARINI KULLANMA DÜZEYLERİ (ALMANAYA BAD S?CKİNGEN KASABASI ÖRNEĞİ)
Görmez E.
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.12-23, (Özet Bildiri)
2016
201664. CHILD DEVELOPMENT AND MEDIA
GÖRMEZ E.
The 4thInternational Conference onEducational Research and Innovation, Yogyakarta, Endonezya, 11 - 12 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201565. THE MEDIA LITERACY LEVELS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTSACCORDING TO THE PARENTS VIEW
GÖRMEZ E.
VIII. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, Belgrade, Sırbistan, 3 - 06 Eylül 2015, ss.158, (Özet Bildiri)
2011
201166. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sosyo KültürelÖzellikleri ve Lisansüstü Eğitim İsteklilikleri ÜzerineBir Çalışma Fırat Erzincan ve İnönü ÜniversitesiSınıf Öğretmenliği ABD Örneği
GÖRMEZ E., İLTER İ.
INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. MEDYAYI ELEŞTİREL OKUMA VE PROPAGANDA TEKNİKLERİ
GÖRMEZ E.
Medya Okuryazarlığı Eğitimi, Çelikkaya Tekin, Editör, Apegem, Ankara, ss.240-273, 2022
2021
20212. The opinions of primary school teachers on multiculturism
GÖRMEZ E.
ADVANCES IN GLOBAL EDUCATION AND RESEARCH: VOLUME 4 , Dr. Waynne James, Dr. Cihan Cobanoglu, Dr. Muhittin Cavusoglu, Editör, University of South Florida M3 Center Publishing, south florida, ss.56-75, 2021
2021
20213. GÜNEY KORE'DE ORTAOKUL EĞİTİMİ
GÖRMEZ E.
TÜM YÖNLERİYLE GÜNEY KORE EĞİTİM SİSTEMİ, MEREY, ZİHNİ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.71-90, 2021
2020
20204. ARNOLD GESELL
GÖRMEZ E.
farklı perspektiflerde çocuk eğitimi, MEREY, ZİHNİ, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.467-484, 2020
2019
20195. MEDYA OKURYAZARLIĞI VE EĞİTİMİ
Görmez E.
eni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi I, Tekin Çelikkaya Çağrı Öztürk Demirbaş Tercan Yıldırım Hamza Yakar , Editör, A Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.213-243, 2019
2018
20186. Staretejiler
Görmez E., Merey Z.
Özel Öğretim Yöntemleri I, Uzunlugul, M ve Aktepe, V., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.78-91, 2018
2017
20177. CUMHURİYET DÖNEMİNDE İNSAN HAKLAR
Görmez E.
vatandaşlık bilgisi, Zihni MEREY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.144-174, 2017
2016
20168. the pre-service teachers' view on e-government application
Görmez E.
current advances in education, Atasoy E, Efe R, Jazdzewska I, Yaldır H, Editör, St. Kliment Ohridski Associated University Presses, Sofia, ss.395-401, 2016
2016
20169. HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA VATANDAŞLIK VE ÇOCUK HAKLARI
Görmez E.
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Doç. Dr. Semra Güven Doç. Dr. Selahattin Kaymakcı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.472-498, 2016
2016
201610. İnsan Haklarının Cumhuriyet Dönemindeki Tarihsel Gelişimş
Görmez E.
vatandaşlık bilgisi, MEREY Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.128-140, 2016
2016
201611. İNSAN HAKLARININ CUMHURİYET DÖNEMİNDEKİ TARİHSEL GELİŞİMİ
GÖRMEZ E.
VATANDAŞLIK BİLGİSİ, ZİHNİ MEREY, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.128-140, 2016
2016
201612. iNSAN HAKLARININ KORUNMASI
GÖRMEZ E.
VATANDAŞLIK BİLGİSİ, ZİHNİ MEREY, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.144-174, 2016
2016
201613. THE PRE-SERVICE TEACHERS’xx VIEW ON E-GOVERNMENT APPLICATION
GÖRMEZ E.
CURRENT ADVANCES IN EDUCATION, EMİN ATASOY,RECEP EFE, IWONA JAZDZEWSKA,HÜLYA YALDIR, Editör, st. Kliment Ohridski University Press, sofya, ss.395-401, 2016
2016
201614. HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA VATANDAŞLIK VE ÇOCUK HAKLARI
SÖNMEZ Ö. F., GÖRMEZ E.
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, SEMRA GÜVEN, SELAHATTİN KAYMAKCI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.472-479, 2016
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2019
Aralık 2019KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2019
Kasım 2019Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2019
Kasım 2019milli eğitim dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2018
Mayıs 2018Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2017
Temmuz 2017IJPE
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2017
Mayıs 2017bayburt üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2016
Mayıs 2016van yyu eğitim fakültesi dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Kasım 2019 - 01 Kasım 2019
01 Kasım 2019 - 01 Kasım 2019FARKLI ÜLKELERİN EĞİTİM SİSTEMLERİ
Panelist
Van-Türkiye
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018Güney Kore Eğitim Sistemi
Panelist
Van-Türkiye
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018Okul Öncesinden Liseye Güney Kore Eğitim Sistemi ve Öğretmen Yetiştirme Modeli
Panelist
Van-Türkiye
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
Uluslararası Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) ve Eğitim Bilimleri Kongresi
Oturum Başkanı
Muş-Türkiye
01 Aralık 2017 - 01 Aralık 2017
01 Aralık 2017 - 01 Aralık 2017Öğretmenlerimizle 2023 e Projesi Eğitici Eğitimi Kursu
Katılımcı
Erzurum-Türkiye
01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017
01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017