Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Overview of Listening Skills of Secondary School Students: Barriers and Suggestions.
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.4, ss.49-72, 2021 (Hakemli Dergi)
Media as a Learning-Teaching Tool in the Context of Media Literacy from Turkish Language Teacher Candidates’ Perspective.
International Journal of Education & Literacy Studies
, cilt.9, sa.4, ss.93-102, 2021 (Hakemli Dergi)
Türkçe Ders Kitabındaki Metinlerin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.19, sa.41, ss.9-35, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Görüşlerine Göre Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Edebî Zevk ve Hoşa Giderlik Açısından Değerlendirilmesi
Türk Kültürü ve Medeniyeti Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.255-272, 2020 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına ve Teknoloji Destekli Türkçe Öğretiminin Etkililiğine Dair Görüşleri.
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.986-1000, 2020 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dil Bilincinin Belirlenmesi.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.1128-1152, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigation of Tales in Turkish Textbooks in Terms of Conveying Values
International Journal of Progressive Education
, cilt.15, sa.3, ss.156-168, 2019 (Hakemli Dergi)
8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe ders kitaplarına yönelik algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.22, sa.4, ss.947-970, 2018 (Hakemli Dergi)
Kırsal Kesime Atanan Türkçe ve Sınıf Öğretmenlerinin Mesleğe Uyum Süreci
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.159-185, 2018 (Hakemli Dergi)
OKU-MA: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİTAP OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN ETMENLER
TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.18, ss.457-474, 2017 (Hakemli Dergi)
Yabancılara Türkçe Öğretimi Alanında Yapılan Çalışmaların Farklı Değişkenlere Göre Tasnifi
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.5, sa.4, ss.205-214, 2017 (Hakemli Dergi)
Instructors' Problems and Solution Suggestions in the Process of Teaching Turkish Language to Foreign Students
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.8, sa.21, ss.66-73, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyali Olarak Amaca Uygun Yazdıkları Metinlerin Değerlendirilmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.458-482, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkçe öğretmeni adaylarının amaca uygun metin yazma ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.31, ss.34-53, 2015 (Hakemli Dergi)

İlkokul ve ortaokullardaki bitişik eğik yazı uygulamalarına ilişkin öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.11, ss.209-223, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencileri ile Sınıf ve Türkçe Öğretmenlerinin Bitişik Eğik Yazı Başarı Düzeylerinin Değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.32, ss.761-776, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Kurmaca Metinlerin "Çocuğa Görelik" İlkesine Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi
ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 Aralık 2019, ss.708-725, (Tam Metin Bildiri)
Türkçe Öğretmenlerinin Konuşma Yeterlilikleri ile İlgili Öz Değerlendirmeleri
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları Sempozyumu, Van, Türkiye, 26 Eylül 2019, ss.631-641, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen Görüşleri Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Dinleme Problemleri
Uluslararası Türkoloji Araştırmaları Sempozyumu, Van, Türkiye, 26 Eylül 2019, ss.108, (Özet Bildiri)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim aracı Olarak Medya Kullanımı ile İlgili Görüşleri
VI. th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2019, ss.2894, (Özet Bildiri)
Öğretmen Görüşlerine Göre Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Edebi Zevk ve Hoşa Giderlik Açısından Değerlendirilmesi
III. ULUSLARARASI TÜRKLERİN DÜNYASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 12 Nisan 2019, ss.13, (Özet Bildiri)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Alışkanlıkları ve Bu Süreçte Etkili Olan Unsurlar
XI. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Ankara, Türkiye, 04 Ekim 2018, ss.26, (Özet Bildiri)
8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Ders Kitaplarına Yönelik Metaforik Algıları
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.70, (Özet Bildiri)
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabında (2017-2018) Yer Alan Yazma ve Konuşma Etkinliklerinin İncelenmesi
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.72, (Özet Bildiri)
8.Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki “Milli Kültür” Temasında YerAlan Metinlerin Sanatsal ve Sportif Ögeler Açısından Incelenmesi
IX. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017, ss.131, (Özet Bildiri)
7. Sınıf Ögrencilerinin Yazdıkları Denemelerin Metinlerarasılık Ölçütüne Göre Incelenmesi
10. Uluslararası Türkçenin Egitimi Ögretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.38, (Özet Bildiri)
Reflections Of Experiences Obtained Based On Learning Styles To Written Expressions Products Of Pre-Service Teachers
international multidisciplinary conference (Venice 2016), Venedik, İtalya, 28 Haziran - 01 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
Evaluation of texts written by Turkish language pre-service teachers for using in Turkish courses
Europen Educational Research Associtation,, Budapeşte, Macaristan, 1 Eylül - 07 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)
Turkish Language Teachers' Views on Texts in Turkish Textbooks
Eleventh Congress of Qualitative Inquiry, Illinoi, Urbana Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Turkish teachers usage of audio-visual materials and the factors influencing their usage.
Europen Educational Research Associtation,, Porto, Portekiz, 1 - 05 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Okuma:Bir Üniversitede Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Kitap Okumaya Yönelik Tutumlarını Etkileyen Etmenlerin Analizi
, Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
İlköğretim Okullarındaki Bitişik Eğik Yazı Eğitiminin Uygulanma Düzeyi
IV. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Hasan Ali Yücel
Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi, Zihni MEREY, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.273-288, 2020
Okuma ve Yazma Becerilerinin Gelişiminde Çocuk Edebiyatı Ürünlerinden Yararlanma
Çocuk Edebiyatı, Esra Nur TİRYAKİ,Başak UYSAL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.55-72, 2020
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Alışkanlıkları ve Bu Süreçte Etkili Olan Unsurlar
Türkçe Eğitimine Adanan Bir Ömür Dr. Asiye DUMAN'a Armağan, İhsan KALENDEROĞLU,PInar KANIK UYSAL, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.425-440, 2020
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretim, Mehmet Nuri KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.289-309, 2019
Öğrenme ve Öğretim YaklaşımlarınınTürkçe Öğretimine Yansımaları
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Kenan BULUT,Mehmet Nuri KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.135-152, 2019
Akademik Metin Yazma Basamakları: Yöntem Bölümü Hazırlama
Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, , Mehmet Nuri KARDAŞ,Raşit KOÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.171-188, 2019
Türkçe Eğitiminde Öğretim Ortamları
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Bulut, Kenan, Kardaş, Mehmet Nuri, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.305-340, 2019
Metin Yazma Yöntem ve Teknikleri
Kuram ve Uygulamada Türk Dili I, KARDAŞ, M.N., KOÇ, R., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.187-222, 2018