Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2017 - 2019 Prof. Dr.
Batman Üniversitesi, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Müh. Bölümü
-
2012 - 2016 Doç. Dr.
Muş Alparslan Üniversitesi, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Müh. Bölümü
-
2007 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
1997 - 2007 Öğretim Görevlisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2019 - Devam Ediyor Senato Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
-
2019 - Devam Ediyor Rektör Yardımcısı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
-
2019 - 2020 Yönerge Komisyonu Başkanı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Rektörlük- Lisansüstü Eğitim-Öğretim Yönetmeliği
-
2017 - 2019 Yönetim Kurulu Üyesi
Batman Üniversitesi
-
2017 - 2018 Dekan
Batman Üniversitesi, Teknoloji Fakültesi
-
2014 - 2016 MYO Müdürü
Muş Alparslan Üniversitesi
-
2013 - 2015 Genel Sekreter
Muş Alparslan Üniversitesi
-
2013 - 2014 Enstitü Müdürü
Muş Alparslan Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
Akademi Dışı Deneyim
-
2007 - Devam Ediyor Yrd.Doç.Dr.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi
-
2014 - 2017
Diğer Kamu Kurumu, Bilim, Sanayi Ve Teknoloji Bakanlığı
-
1998 - 2006 Öğretim Görevlisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi
-
1995 - 1996 Bilgisayar Öğretmeni
Behiye Baysal Anadolu Mahalli İdareler Meslek Lisesi
Yönetilen Tezler
-
E-ÖĞRENME ORTAMINDA İŞLEMSEL UZAKLIK DÜZEYİ ve SOSYAL KAYGI DURUMU ARASINDAKİ İLİŞKİNİN VERİ MADENCİLİĞİ İLE İNCELENMESİ
Kayri M. (Danışman)
M.ÖZBEY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
ÖĞRETMENLERİN E-ÖĞRENME HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN RASTGELE ORMAN ALGORİTMASI YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ
Kayri M. (Danışman)
M.SELİM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Yapay sinir ağlarının modern sezgisel-üstü algoritmaları yoluyla eğitimi
Kayri M., Ekinci S.(Eş Danışman)
E.EKER(Öğrenci), Doktora, 2020 -
ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARILARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN RASTGELE ORMAN, ÇOK KATMANLI ALGILAYICI VE RADYAL TABANLI FONKSİYON YAPAY SİNİR AĞLARI YÖNTEMLERİ İLE TAHMİNLEME YETENEĞİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI: Türkiye Örneği
Erdoğan F., Kayri M. (Eş Danışman)
Ö.BEZEK(Öğrenci), Doktora, 2019 -
6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik tutumlarını etkileyen faktörlerin yapay sinir ağları yöntemi ile modellenmesi: Muş ili örneği
Kayri M. (Danışman)
M.ERCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Üniversite öğrencilerinin yansıtıcı düşünme düzeyleri ve araştırmaya yönelik kaygılarının çeşitli değişkenler açısından CART analizi ile incelenmesi
Kayri M. (Danışman)
G.CEYHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Ortaokul öğrencilerinin Fen Bilimleri dersine yönelik motivasyonlarının ordinal lojistik regresyon yöntemi ile incelenmesi
Kayri M. (Danışman)
H.ŞEVGİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının Chaid Analizi ile incelenmesi
Kayri M. (Danışman)
F.ELKONCA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Ortaöğretim öğrencilerinde internet bağımlılığı ile algılanan sosyal destek arasındakiilişkinin incelenmesi.
Kayri M. (Danışman)
S.TANRIVERDİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Portfolyo uygulamalarına ilişkin öğretmen, öğrenci ve veli görüşlerinin incelenmesi
Kayri M. (Danışman)
D.SÜNBÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İnternet Bağımlılık Ölçeğinin geliştirilmesi ve bazı demografik değişkenler ile internet bağımlılığı arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Kayri M. (Danışman)
S.GÜNÜÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009