Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
ZORUNLU ÖĞRETİMİN 4+4+4 = 12 YIL OLMASIYLA İLGİLİ YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (VAN İLİ ÖRNEĞİ)*
TURKISH STUDIES, vol.9, no.3, pp.67-104, 2014 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
LİDERLİK STANDARTLARI AÇISINDAN İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL YETERLİLİKLERİ
Euroasia International Journal of Social Sciences, vol.10, pp.45-53, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
KÖY OKULLARINDA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN TÜKENMİŞLİK ALGILARI
Euroasia International Journal of Social Sciences, vol.8, pp.51-61, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Ve Ortaokul Öğretmenlerinin Okullarda Stratejik Planlama Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.8, no.1, pp.26-50, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

Views of Primary School and Secondary School Teachers Regarding Favouritism (The Case of Van Province)
Scholars Journal of Arts, Humanities and Social Sciences, vol.3, pp.369-378, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

İLKOKUL 1. 2 VE 3. SINIFLARDA ÖDEV VERMENİN PEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
The Journal of Academic Social Science Studies, vol.32, no.2, pp.119-138, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

THE PERCEPTIONS OF THE TEACHERS ON THE APPLICATION OF PARALLEL PRINCIPLE IN PRIMARY SCHOOLS
International Journal of Research in Education methodology, vol.7, no.1, pp.996-1009, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

İLK VE ORTAOKUL MÜDÜRLERİNİN ÇATIŞMA YÖNETİM STRATEJİLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI
The Journal of Academic Social Science Studies, vol.1, no.31, pp.21-43, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

İlköğretim Okulu Yönetici ve Öğretmenlerinin Milli Eğitim Bakanlığı’nın E-Okul Uygulamasına Yönelik Algıları
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, vol.17, no.3, pp.181-204, 2013 (Peer-Reviewed Journal)

SINIF YÖNETİMİNDE ETKİLİ ÖĞRETİM LİDERLİĞİ (NASRETTİN HOCA HİKÂYELERİ ÖRNEĞİ)
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ KÂZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, no.26, pp.151-172, 2013 (Peer-Reviewed Journal)

SINIF YÖNETİMİNDE ETKİLİ ÖĞRETİM LİDERLİĞİ (NASRETTİN HOCA HİKÂYELERİ ÖRNEĞİ)
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ KÂZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ /, no.26, pp.129-150, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
