Makaleler
31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (22)
1. LİDERLİK STANDARTLARI AÇISINDAN İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL YETERLİLİKLERİ
Euroasia International Journal of Social Sciences
, cilt.10, ss.45-53, 2019 (Hakemli Dergi)
2. KÖY OKULLARINDA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN TÜKENMİŞLİK ALGILARI
Euroasia International Journal of Social Sciences
, cilt.8, ss.51-61, 2019 (Hakemli Dergi)
11. THE PERCEPTIONS OF THE TEACHERS ON THE APPLICATION OF PARALLEL PRINCIPLE IN PRIMARY SCHOOLS
International Journal of Research in Education methodology
, cilt.7, sa.1, ss.996-1009, 2015 (Hakemli Dergi)
17. İLK VE ORTAOKUL MÜDÜRLERİNİN ÇATIŞMA YÖNETİM STRATEJİLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.1, sa.Number: 31, ss.21-43, 2015 (Hakemli Dergi)
21. ZORUNLU ÖĞRETİMİN 4+4+4 = 12 YIL OLMASIYLA İLGİLİ YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (VAN İLİ ÖRNEĞİ)*
TURKISH STUDIES
, cilt.9, sa.3, ss.67-104, 2014 (SSCI, Scopus)
26. SINIF YÖNETİMİNDE ETKİLİ ÖĞRETİM LİDERLİĞİ (NASRETTİN HOCA HİKÂYELERİ ÖRNEĞİ)
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ KÂZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ /
, sa.26, ss.129-150, 2013 (Hakemli Dergi)
