SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.57, sa.1, ss.1-59, 2024 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Çağındaki Üstün Yetenekli Çocuklar: Neredeyiz? Nereye Gitmeliyiz?
Turkish Journal of Special Education Research and Practice (TRSPED)
, cilt.3, sa.1, ss.94-112, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sınıf, Sınıfta Öğretmen ve Sınıfta Öğrenci Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.436-460, 2021 (Hakemli Dergi)
OKU-MA: OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİTAP OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN ETMENLER
TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.18, ss.457-474, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Toplumsal Cinsiyet ve Cinsiyet Rolüne İlişkin Görüşleri ile Özsaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
III. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi (UBCAK 2019), Antalya, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2019, ss.63-64
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
6. International Eurasian Educational Research Congress/ EJERCongress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.865-866
Çevre Eğitimi Temelli Eğitim Programının Erken Çocukluk Dönemindeki Çocuklara Etkisinin İncelenmesi
14.Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019, ss.1
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Masallara İlişkin Farkındalıklarının Yeniden Çerçevelendirilmesi
V. International Eurasian Educational Research Congres, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.678-679
Öğretmen Adaylarının Sınıf, Sınıfta Öğretmen ve Sınıfta Öğrenci Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
ICES-UEBK 2018: 27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.882-884
Wetland Protection in Early Childhood Years: The Lake Erçek Sample
5th International Renewable Energy and Environment Conference IREEC-2016, Madrid, İspanya, 11 - 13 Temmuz 2016, ss.26
Çocuk hakları savunuculuğu: Okul öncesi öğretmen adayları durum örneği
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Konferansı, Ankara, Türkiye, 02 Eylül 2015, ss.1
Knowledge Levels of Parents and Their Preschool Age Children towards Environmental Issues
67th OMEP World Assembly and Conference, Washington, Dc, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Temmuz - 01 Ağustos 2015, ss.74
Öğretmen adaylarının otizmin nedenleri, tanılanması ve erken müdahale yöntemleri hakkındaki bilgilerinin değerlendirilmesi (Evaluation of teacher candidates' knowledge about causes and diagnosis of autism and early intervention approaches)
Uluslararası Katılımlı 3. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 Mayıs 2015, ss.1
Hizmet öncesi alınan Eğitimde Drama dersinin öğretmen adaylarının mesleki gelişimine katkısının incelenmesi
25. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, İzmir, Türkiye, 02 Nisan 2015, ss.1
Okul öncesi, sınıf ve psikolojik reheberlik ve danışmanlık öğretmen adaylarının otizm ile ilgili bilgilerinin değerlendirilmesi
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 Eylül 2014, ss.1
Okul öncesi öğretmen adaylarının özel gereksinimli çocukların kaynaştırılması için kullandıkları yöntemler
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 Eylül 2014, ss.1
Macera terapisi: Doğa ile elele
6. Ulusal Katı Atık Yönetimi Kongresi, Van, Türkiye, 01 Eylül 2014, ss.1
A fairytale of a group of fourteen parents and their children about knowledge levels of both towards environmental issues
International Environmental Sciences Symposium of Van (IESSV14), Van, Türkiye, 04 Haziran 2014, ss.1
Getting ready for inclusion
International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, ss.1
Attitudes of preschool teacher candidates towards inclusion
International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, ss.1
Okul öncesi dönemde doğa koruma: Erçek Gölü örneği
Çevre Sorunlarına Yaklaşımlar Paneli, Van, Türkiye, 03 Haziran 2013, ss.1
Okuma:Bir Üniversitede Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Kitap Okumaya Yönelik Tutumlarını Etkileyen Etmenlerin Analizi
, Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013
Theories of Literacy Development: an Investigation of Literacy Practices in Turkey
National Association for the Education of Young Children 2010 Annual Conference & Expo, Los Angeles, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Kasım 2010, ss.1
Okulöncesi öğretmen adaylarının kaynaştırma eğitimi ve engelli öğrencilerle çalışma konularındaki görüşleri
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 22 Ekim 2009, ss.1
Ebeveynler tarafından uygulanan doğal dil öğretim tekniklerinin etkililiği, bir alanyazın taraması
19. Ulusal Özel Eğitim, Muğla, Türkiye, 22 Ekim 2009, ss.1
Analysis of Turkish Early Childhood Teacher Education Program
1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, ss.1
Doğal ortamda oğretim tekniğinin okul oncesi ozel gereksinimli cocuklar uzerindeki etkileri
18. Ulusal Ozel Egitim Kongresi, Konya, Türkiye, 13 Kasım 2008, ss.1
6-24 ay arası bebeği olan ailelerin 0-1 yaş bebek beslenmesi ile ilgili görüşlerinin alınması
VI. Ulusal Cocuk Kulturu Kongresi: Turkiye'de Cocuk Yetistirme Yaklasimlar, Yontemler, Sorunlar, Cozumler, Ankara, Türkiye, 13 Ekim 2008, ss.1
How early childhood teacher candidates integrate science into their field experience
XIII. IOSTE Symposium, The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, Aydın, Türkiye, 21 Eylül 2008, ss.1
Okul oncesi oğretmen yetiştirme programındaki dersler hakkında oğretim elemanları ve oğrencilerin görüşleri
15. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 Eylül 2006, ss.1
The Development of a Classroom Management in Early Childhood Education Questionnaire (CMEC)
8th International Conference on Education, Athens Institute for Education and Research, Atina, Yunanistan, 25 Mayıs 2006, ss.1
Kitap & Kitap Bölümleri
Çocukların Sosyal Beceri Gelişimlerinin Okulda Desteklenmesi
Yaşamın İlk Yıllarında Sosyal Beceriler , Prof. Dr. Hülya Gülay-Ogelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.371-388, 2021
Okul Öncesi Dönemde Ruh Sağlığı Hizmeti
Okullarda Ruh Sağlığı, Dr. Öğr. Üyesi Semra Uçar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.49-88, 2021
Aşama 4: Çalışmanızın Bulgularının Yaygınlaştırılması
ÇOCUKLARLA YAPILAN ARAŞTIRMALARDA ETİK, Rakap S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.91-97, 2019
Etik Uygulamaları Sürdürme
ÇOCUKLARLA YAPILAN ARAŞTIRMALARDA ETİK, Rakap S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.82-91, 2019
Aşama 3: Araştırmanın Yürütülmesi
ÇOCUKLARLA YAPILAN ARAŞTIRMALARDA ETİK, Rakap S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.66-82, 2019
Araştırma Ekibi Kurulması: Araştırmacı Kapasite Analizi
ÇOCUKLARLA YAPILAN ARAŞTIRMALARDA ETİK, Rakap S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.36-44, 2019
Erken Çocuklukta Zooloji
Erken Çocuklukta Fen Egitimi, Rakap A. P., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.117-134, 2018
Özel Gereksinimli Çocuklarla Drama
Çocuk ve Drama, Doç. Dr. Serap ERDOĞAN, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.144-160, 2016
Farklı Yaşam Alanlarında Drama
Çocuk ve Drama, Doç. Dr. Serap ERDOĞAN, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.126-143, 2016
Benim Adım Erçek
Orman Ve Su İşleri 14. Bölge Müdürlüğü, Van, 2015
Türkiye'de Dramanın Tarihsel Gelişimi
Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 3: Okul Öncesi Eğitimde Drama-Okul Öncesi Eğitimde Oyun, Köksal Akyol A., Aksoy A.B., Editör, Hedef Cs, Ankara, ss.27-43, 2014