Eğitim Bilgileri
2007 - 2010
2007 - 2010Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Böte, Türkiye
2006 - 2007
2006 - 2007Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, BÖTE, Türkiye
2003 - 2005
2003 - 2005Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Böte, Türkiye
1999 - 2003
1999 - 2003Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği (İngilizce), Türkiye
Yaptığı Tezler
2010
2010Doktora
Öğrenme Nesnesi Tasarım ve Geliştirme Süreci: Bir Tasarım Tabanlı Araştırma Örneği
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Böte
2005
2005Yüksek Lisans
Çevrimiçi Öğrenmenin Öğretmen Adaylarının Sosyal Etkileşimleri Üzerindeki Etkileri
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Böte
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2018
2018Digital Skills for Education and Training
Mesleki Eğitim
IFOA Reggio Emilia (ITALY)
2003
2003Formasyon
Mesleki Eğitim
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi
1998
1998Hazırlık
Yabancı Dil
Dokuz Eylül Üniversitesi
Akademik Unvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorProf. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2018 - 2025
2018 - 2025Doç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2018 - 2018
2018 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2012 - 2018
2012 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2010 - 2012
2010 - 2012Araştırma Görevlisi Dr.
Mustafa Kemal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Böte
2008 - 2010
2008 - 2010Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Böte
Yönetimsel Görevler
2018 - 2018
2018 - 2018Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri
2016 - 2016
2016 - 2016Bölüm Başkan Yardımcısı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Böte
2014 - 2016
2014 - 2016Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Böte
2014 - 2016
2014 - 2016Bölüm Başkanı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Böte
2014 - 2016
2014 - 2016Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Böte
2013 - 2013
2013 - 2013Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Uzaktan Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
2004 - 2005
2004 - 2005Öğretim Görevlisi
DEU İzmir MYO, Öğretim Görevlisi
2004 - 2005
2004 - 2005Öğretmen/Tekniker
DEVAK 75. Yıl İlköğretim Okulu, Öğretmen/Tekniker
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Nitel Araştırma Yöntemleri
Öğretim Tasarımı ve Teknoloji
Görsel Programlama
Programlamaya Giriş
Lisans
İnternet Tabanlı Programlama
İnsan Bilgisayar Etkileşimi
Araştırmalarda Veri Analizi
Algoritmik Düşünme
Veri Tabanı Yönetim Sistemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Bilgisayar Ağları ve İletişim
Öğretim Tasarımı
Eğitimde Bilişim Teknolojileri II
Programlama Dilleri I
Mobil Öğrenme
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Ortaokuldaki yüzyüze, hibrit ve uzaktan eğitim uygulamalarına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
Güler Ç. (Danışman)
Ö.KARA(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNMENİN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETMEN ÖZYETERLİKLERİ VE ÖĞRENCİ BECERİLERİNİN ORTAOKUL DÜZEYİNDE BOYLAMSAL İNCELENMESİ
Güler Ç. (Danışman)
M.AKİF(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
FARKLI PROGRAMLAMA ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİ-İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİLERİ
Güler Ç. (Danışman)
D.DİNCİ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
TELE-HİÇLEME DAVRANIŞININ ÖĞRENME SÜREÇLERİNE ETKİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Güler Ç. (Danışman)
S.SEVİNÇ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
UZAKTAN EĞİTİM VE UZAKTAN ÖĞRETMEN YETİŞTİRME BAĞLAMINDA AKADEMİSYEN UYGULAMA, GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ
Güler Ç. (Danışman)
U.ÇARDAK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
İNGİLİZCE DERSLERİNDE PLICKERS KULLANIMININ KELİME ÖĞRENME MOTİVASYONU, KAYGISI VE BAŞARISI ÜZERİNE ETKİLERİ
Güler Ç. (Danışman)
N.BABACAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Ters yüz sınıf modelinin ortaöğretim düzeyinde uygulanabilirliğinin öğretmen algılarına göre incelenmesi
Güler Ç. (Danışman)
E.Erensayın(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri öğretmen adaylarının STEM (FeTeMM) eğitimine yönelik görüş ve tutumları
Güler Ç. (Eş Danışman), Çavuş H.
Ö.Özgüner(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Çevrimiçi ders materyallerinin değerlendirilmesi: Eba ders örneğiEvaluation of online course materials: Eba course case
Güler Ç. (Danışman)
E.Erensayın(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Ortaöğretim Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Düzeylerinin Etkileşimli Tahta ve Diğer Öğretim Teknolojilerini Kullanma Durumlarına Göre İncelenmesi
Güler Ç. (Danışman)
S.Bilici(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022The Effects of Plickers on English Vocabulary Achievement, Motivation and Anxiety
Babacan N., Güler Ç.
Education Quarterly Reviews , cilt.5, sa.2, ss.617-630, 2022 (SSCI)
2017
2017Use of WhatsApp in Higher Education: What's Up With Assessing Peers Anonymously?
Güler Ç.
JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH
, cilt.55, sa.2, ss.272-289, 2017 (SSCI)
2014
2014A comparison of difficulties in instructional design processes: Mobile vs. desktop
Güler Ç., Kilic E., Çavuş H.
COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
, cilt.39, ss.128-135, 2014 (SSCI)
2010
2010TEACHER TRAINEES AS LEARNING OBJECT DESIGNERS: PROBLEMS AND ISSUES IN LEARNING OBJECT DEVELOPMENT PROCESS
Guler C., ALTUN A.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.9, sa.4, ss.118-127, 2010 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022Tele-Hiçleme (Phubbing) Davranışına Maruz Kalmanın Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Etkilerine İlişkin Algılar
Güler Ç., Sevinç S.
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.77-89, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Deficiencies and potential corrections in ceramic art education according to the ceramic industry employees
Pek E., Cihaner Keser S., Güler Ç.
CYPRIOT JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.17, sa.9, ss.3367-3377, 2022 (Scopus)
2022
2022Ortaöğretim Proje Okulu Öğrencilerinin Acil Uzaktan Eğitim Sürecinde e-Öğrenme Hazır Bulunuşlukları: Doğubayazıt Örneği
Şener K., Güler Ç.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, sa.2, ss.546-576, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Investigation of university students' attitudes towards the effect of technology-mediated learning on the learning process
Babacan N., Güler Ç.
FIRE: Futuristic Implementations of Research in Education , cilt.3, sa.1, ss.18-29, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞ VE TUTUMLARI
Özgüner Ö., Güler Ç., Çavuş H.
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.20, ss.237-256, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM (FeTeMM) EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞ VE TUTUMLARI
ÖZGÜNER Ö., GÜLER Ç., ÇAVUŞ H.
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.11, sa.21, ss.237-256, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Uzaktan Eğitim ve Uzaktan Öğretmen Yetiştirme Bağlamında Akademisyen Uygulama, Görüş ve Önerileri
Çardak U., Güler Ç.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, sa.40. Yıl Dönümü Şubat Özel Sayısı, ss.323-353, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Examination of Teachers’ Educational Information Network (EBA) Awareness In Terms of Some Variables
Çardak U., Güler Ç.
Kastamonu Education Journal , cilt.29, sa.5, ss.799-812, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Algorithmic Thinking Skills without Computers for Prospective Computer Science Teachers
Güler Ç.
Journal of Theoretical Educational Science (JTES) , cilt.14, sa.4, ss.570-585, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerileri ile Akademik Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bilici O., Güler Ç.
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.107-119, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Evaluation of online course materials: EBA course case Çevrimiçi ders materyallerinin değerlendirilmesi: EBA ders örneği
Erensayin E., Güler Ç.
Hacettepe Egitim Dergisi
, cilt.36, sa.1, ss.74-89, 2021 (ESCI)
2020
2020Sosyal Medya Kullanan Üniversite Öğrencilerinin İnternet Bağımlılığı ve Sosyal Kaygı Durumlarının Değerlendirilmesi
Ağırtaş A., Güler Ç.
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.76-89, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerileri ve Öğrenme Stilleri ile Bazı Değişkenler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Güler Ç., Dinci D.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.1167-1193, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019A Structural Equation Model to Examine Mobile Application Usability and Use
Güler Ç.
International Journal of Informatics Technologies , cilt.12, sa.3, ss.169-181, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Multimedya Yazılım Değerlendirme Formunun Türkçeye Uyarlanması
Erensayın E., Güler Ç.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.1332-1354, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Öğretmen Yetiştirmede Etkileşimli Tahta Kullanımı: Bir Yıllık Deneyimli Akademisyen ve Öğrenen Görüşleri
GÜLER Ç., ÇAVUŞ H.
Kuramsal Eğitimbilim , cilt.11, sa.4, ss.838-859, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Teacher Trainees’ Perceptions Towards the IWB Use in Their Training
GÜLER Ç., ÇAVUŞ H.
International Journal of Management and Applied Science (IJMAS) , cilt.3, sa.2, ss.134-137, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Academic Staffs’ Attitudes Towards IWB Use in an Education Faculty
ÇAVUŞ H., GÜLER Ç.
International Journal of Management and Applied Science (IJMAS) , cilt.3, sa.2, ss.138-140, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017EBA Platformundaki Ders Materyallerinin Eğitsel Yazılım Değerlendirme Ölçütlerine Göre Değerlendirilmesi
ERENSAYIN E., Güler Ç.
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.18, sa.1, ss.657-678, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Bilimsel Araştırma Yöntemleri Konulu Bir Hizmet İçi Eğitim Programının Değerlendirilmesi
GÜLER Ç., ÇAVUŞ H.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, sa.1, ss.257-274, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Investigation of teachers’ TPACK levels with respect to use of instructional technologies Ortaöğretim öğretmenlerinin TPAB düzeylerinin öğretim teknolojilerini kullanma durumlarina göre incelenmesi
Bilici S., Güler Ç.
Elementary Education Online
, cilt.15, sa.3, ss.898-921, 2016 (Scopus)
2015
2015Learning with interactive whiteboards Determining the factors on promoting interactive whiteboards to students by Technology Acceptance Model
Kilic E., Güler Ç., Çelik H. E., Tatli C.
INTERACTIVE TECHNOLOGY AND SMART EDUCATION
, cilt.12, sa.4, ss.285-297, 2015 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
2021Acil Uzaktan Eğitim Sürecinde İlköğretim Düzeyinde WhatsAppTM Kullanımının Öğrenci Katılımı ve Etkileşimine Etkileri
Akan S., Güler Ç.
14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS2021), Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.78-90, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Genel Phubbing Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Sevinç S., Güler Ç., Dinci D.
Ispec 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.1105-1114, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Öğrencilerin Ters Yüz Öğrenme Yeterliklerine Yönelik Öğretmen Algı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirliği
ERENSAYIN E., Güler Ç., ERENSAYIN E.
Ispec 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.400-404, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Ters Yüz Öğrenme Öğretmen Öz-Yeterlik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirliği
ERENSAYIN E., Güler Ç., ERENSAYIN E.
Ispec 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.395-399, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Dinci D., Güler Ç., Sevinç S.
Ispec 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.1115-1127, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Attitudes of Students Towards Coding Learning Supported With Educational Computer Games: A Case Study for Van Province
Yaman A., GÜLER Ç.
International Conference on Data Science, Machine Learning and Statistics - 2019 (DMS-2019), Van, Türkiye, 26 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Prospective Teachers' Opinions of Computer and Instructional Technologies for STEM Education
Özgüner Ö., Güler Ç., Çavuş H.
DMS-2019 (Data Science, Machine Learning and Statistics 2019), Van, Türkiye, 26 Haziran 2019, ss.262-264, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Game Based Computational Thinking Skills in Preschool Period
Pekel E., Güler Ç.
DMS-2019 (Data Science, Machine Learning and Statistics 2019), Van, Türkiye, 26 - 29 Haziran 2019, ss.23-25, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Technology Integration Process of a Math Teacher
Özgüner Ö., Güler Ç.
DMS-2019 (Data Science, Machine Learning and Statistics 2019), Van, Türkiye, 26 - 29 Haziran 2019, ss.259-261, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
GÜLER Ç., ÇAVUŞ H., çavuş d.
II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 7 - 08 Aralık 2018, ss.7-13, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Üniversite Öğrencilerinin Akıllı Telefon Bağımlılıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
GÜLER Ç., ÇAVUŞ H., İnan Eskitascıoğlu E.
II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 7 - 08 Aralık 2018, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL OYUN BAĞIMLILIKLARI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Çetin H., Adanaş E., Güler Ç.
ANADOLU 1. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018MÜZİK DERSİ ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ
Adanaş E., Çetin H., Güler Ç.
ANADOLU 1. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Ortaokul öğrencilerinin ters yüz öğrenmeye hazırbulunuşluklarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
GÜLER Ç., ÇAVUŞ H.
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.107-110, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Ortaokul öğrencilerinin bilgisayarca düşünme becerilerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi
ÇAVUŞ H., GÜLER Ç.
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.100-102, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Lise öğrencilerinin sosyal ağları kullanım amaçlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
ÇAVUŞ H., GÜLER Ç.
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.103-106, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Lise öğrencilerinin akıllı telefon bağımlılıklarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
GÜLER Ç., ÇAVUŞ H.
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.111-114, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Akademik Yazılımlar ve Lisansüstü Eğitim
Güler Ç.
Lisansüstü Eğitim Forumu, Van, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2018, ss.37, (Özet Bildiri)
2017
2017Programlama Temelleri Dersinin Ters Yüz Sınıf Modeli ile İşlenmesine Yönelik Öğrenci Görüşleri
ERENSAYIN E., GÜLER Ç., ÇAVUŞ H.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.351, (Özet Bildiri)
2017
2017Ortaokul Düzeyinde Yazılım Geliştirme Öğretiminde Farklı Yazılımların Karşılaştırılması
ÇAVUŞ H., GÜLER Ç.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.314, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmen Adaylarının Takım Çalışmalarında Takım İşlerliklerinin Değerlendirilmesi
Güler Ç., Boynukara M.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.285, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Kullanım Değerlendirilmesi
Güler Ç.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.268, (Özet Bildiri)
2017
2017The effect of a natural numbers subjected educational software on students' attitudes and success
Güler Ç., Bilgin E. A.
Caucasian Mathematics Conference (CMC)-II, Van, Türkiye, 22 - 24 Ağustos 2017, ss.72, (Özet Bildiri)
2016
2016Ortaokul 7 Sınıf Kuvvet ve Hareket Konusu Kavram Yanılgılarına Yönelik Bir Eğitsel Yazılım
GÜLER Ç., ÇAVUŞ H.
International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016İlkokul Düzeyinde Scratch ile Algoritma Öğretimi
ÇAVUŞ H., GÜLER Ç.
Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016ACADEMIC STAFFS ATTITUDES TOWARDS IWB USE IN AN EDUCATION FACULTY
ÇAVUŞ H., GÜLER Ç.
Research World International Conference on Arts, Education and Social Science, Amsterdam, Hollanda, 6 - 07 Aralık 2016, ss.8-10, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016TEACHER TRAINEES PERCEPTIONS TOWARDS THE IWB USE IN THEIR TRAINING
GÜLER Ç., ÇAVUŞ H.
Research World International Conference on Arts, Education and Social Science, Amsterdam, Hollanda, 6 - 07 Aralık 2016, ss.4-7, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Fen ve Teknoloji Dersinde Etkileşimli Tahta Kullanımının Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi
Güler Ç., Kılıç E.
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
2016İnternet Tehlikeleri ve Siber Zorbalık: Öğretmenler Ne Düşünüyor?
Kılıç E., Güler Ç.
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
2016Bilişim Teknolojilerinde Süregelen Sorun Gizlilik: Eğitim Fakültesi Öğrencileri Sosyal Ağ Sitelerinde Gizliliğin Farkında mı?
Kılıç E., Güler Ç.
The 3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
2016Facebook‘a Bağlanıyoruz: Öğretmen Adaylarının Facebook’un Eğitsel Kullanımı ve Facebook Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Güler Ç., Kılıç E.
The 3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
2015Sayısal Türev Öğretiminde Kullanılabilecek Bir Bilgisayar Yazılımı
Bilgin E. A., Güler Ç.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Exploring Gender Effects on the Relationship between University Students’ Media Use Habits and Need for Cognition
Kılıç E., Baran B., Güler Ç.
American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 10 Mayıs 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2014
2014Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Bilme Uygulama ve Eğitim İhtiyacı Düzeyleri
AŞKAR M., ÇAVUŞ H., KILIÇ E., GÜLER Ç.
8th International Computer Education and Instructional Technology Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.260-261, (Özet Bildiri)
2014
2014Öğretmen Adaylarının Problemli İnternet Kullanımlarının İncelenmesi
Seçil Y., ÇAVUŞ H., GÜLER Ç., KILIÇ E.
8th International Computer Education and Instructional Technology Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.262-263, (Tam Metin Bildiri)
2013
2013ÇATM: Çevrimiçi performans destek sistemi
Güler Ç.
7th International Computer Education and Instructional Technology Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Öğrenme nesnelerinin bazı ölçütlere göre değerlendirilmesi: Türkiye örneği
Güler Ç., ALTUN A.
10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.II, ss.1052-1054, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Determining Learning Objects’ Development Issues
Güler Ç., ALTUN A.
10th International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.I, ss.377-380, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Developing reusable learning objects: Hacettepe university case
Güler Ç., ALTUN A., Aşkar P.
3rd International Conference on Internet Technologies and Applications, ITA 09, Wrexham, Wales, Birleşik Krallık, 8 - 11 Eylül 2009, ss.201-206, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008Teacher trainees as learning object designers
Güler Ç., ALTUN A., AŞKAR P.
Microlearning & Capacity Building, Innsbruck, Avusturya, 25 - 28 Haziran 2008, ss.103-112, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2020
2020Uzaktan Eğitimde Öğrenmeyi Yakınlaştırmak
Güler Ç.
Pandemi ve Eğitim, Fuat Tanhan,Halil İbrahim Özok, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.279-292, 2020
2020
2020Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi
Güler Ç.
Eğitimde Güncel Yaklaşımlar, İshak Kozikoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-295, 2020
2019
2019Bir Eğitim Denemesi 4.0...
Güler Ç.
Türkiye Eğitim Vizyonu Üzerine Değerlendirmeler, Tanhan F., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.189-191, 2019
2019
2019Akademik Yazılımlar ve Lisansüstü Eğitim
Güler Ç.
Lisansüstü Eğitim Üzerine Düşünceler, Tanhan F., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.166-172, 2019
Desteklenen Projeler
2018 - 2019
2018 - 2019Algoritmik düşünme becerilerinin geliştirilmesinde geleneksel uygulamaların etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Güler Ç. (Yürütücü)
2017 - 2018
2017 - 2018Ergonomik çevre birimlerinin yayın hazırlama sürecine etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Güler Ç. (Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017Sunum stratejilerinin akademik başarı ve ders motivasyonuna etkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Güler Ç. (Yürütücü)
2016 - 2016
2016 - 2016TEACHER TRAINEES PERCEPTIONS TOWARDS THE IWB USE IN THEIR TRAINING
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Güler Ç. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2016 - 2022
2016 - 2022Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
2014 - 2022
2014 - 2022Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorCSTA
Üye
2015 - 2016
2015 - 2016AERA
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Nisan 2018
Nisan 2018Journal of Educational Computing Research
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2018
Mart 2018Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2018
Mart 2018Interactive Learning Environments
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2018
Şubat 2018Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2017
Eylül 2017Turkish Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2017
Eylül 2017Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2017
Temmuz 2017Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2016
Aralık 2016İlköğretim Online
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2016
Mayıs 2016Eğitim ve Bilim
SSCI Kapsamındaki Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Kasım 2018
Kasım 2018Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Davetli Konuşmalar
Mayıs 2020
Mayıs 2020Uzaktan Eğitim Sürecinde Web 2.0 Pedagojisi
Seminer
Milli Eğitim Bakanlığı-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 49
h-indeksi (WOS): 4
Jüri Üyelikleri
Ekim-2018
Ekim 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Ocak-2018
Ocak 2018Akademik Personel Sınavı
- Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Mayıs-2017
Mayıs 2017Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Haziran-2014
Haziran 2014