SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ÖĞRETMEN ADAYLARININ "DİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARI" HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (BİR DURUM ÇALIŞMASI)
TURKISH STUDIES
, cilt.11, sa.21, ss.125-144, 2016 (SSCI)
Ortaokul Öğrencilerinin Sınıf İçi İstenmeyen Davranışlarının İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.XIII, sa.1, ss.443-456, 2016 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yapıtlarından Farklı Disiplinlerde Yararlanma (Sosyal Bilgiler Dersi İçin Bir Yazınsal Okuma Önerisi)
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1724-1770, 2021 (Hakemli Dergi)
A study on social studies teacher candidates’xx views on museums and museum education
İlköğretim Online
, cilt.19, sa.3, ss.1465-1475, 2020 (Scopus)
Improving the Social Studies Teacher Candidates’xx Skills of Analyzing the AdvertisementMessages: An Action Research
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
Improving the Social Studies Teacher Candidates' Skills of Analyzing the Advertisement Messages: An Action Research
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersini Almış Ortaokul Öğrencilerinin Farklılıklara Saygı Konusundaki Görüşleri
kastamonu education journal
, cilt.27, sa.5, ss.2077-2088, 2019 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Küresel Konumlandırma Sistemi ve Coğrafi Bilgi Sistemleri Hakkındaki Görüşleri
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)
, sa.16, ss.1492-1512, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Sosyal Bilgiler Programı ile Okul, Meslek ve Sivil Yaşam (C3) Çerçeve Programında Yer Alan Kazanımların Karşılaştırılması
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.23, sa.2, ss.741-758, 2019 (Hakemli Dergi)
Güncellenen Sosyal Bilgiler Programının Politik Okuryazarlık Becerisi Bakımından Yeterliliği
ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.6, ss.25-30, 2018 (Hakemli Dergi)
MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİN ÇİZGİ FİLMLERDE YER ALAN SUBLİMİNAL MESAJLARI ÇÖZME BECERİSİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
International Journal of Language Academy
, cilt.6, sa.25, ss.96-106, 2018 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA YER ALAN EDEBİ ESERLER ÜZERİNE BİR İNCELEME
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.5, sa.30, ss.4291-4296, 2018 (Hakemli Dergi)
The Effect of Aquarium Method on the Bilingual Learners' Turkish Speech Anxiety
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.12, sa.2, ss.1-30, 2017 (Hakemli Dergi)
Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi
International Journal of Language Academy (IJLA)
, cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN "TELİF HAKKI" KAVRAMI HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI2
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi (The Journal of International Education Science)
, cilt.4, sa.11, ss.38-54, 2017 (Hakemli Dergi)
Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin TürkçeKonuşma Becerilerine Etkisi
International Journal of Language Academy (IJLA)
, cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
The Effect of Aquarium Method on the Bilingual Learners’xx Turkish Speech Anxiety
Iğd Üniv Sos Bil Der / Igd Univ Jour Soc Sci
, cilt.12, sa.2, ss.1-30, 2017 (Hakemli Dergi)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ”TELİF HAKKI” KAVRAMIHAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI
ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ (The Journal of International Education Science)
, cilt.4, sa.11, ss.38-54, 2017 (Hakemli Dergi)
THE IMPACT OF AQUARIUM TECHNIQUEON TURKISH VERBAL SKILLS OFBILINGUAL 7TH GRADE STUDENTS
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
12-14 Aged Turkish Students’ Levels of Using Media Tools (Bad S?ckingen Town Sample, Germany)
International Journal of Progressive Education
, cilt.13, sa.2, ss.105-115, 2017 (Hakemli Dergi)
Medya Okuryazarlığı Dersini Almış Ortaokul Öğrencilerinin Medya Okuma Düzeyleri Üzerine Bir Durum Çalışması
Journal of Computer and Education Research
, cilt.5, sa.9, ss.31-49, 2017 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMENLERİN "DİJİTAL VATANDAŞLIK ve ALT BOYUTLARI" HAKKINDAKİ DÜZEYLERİ (VAN İLİ ÖRNEĞİ)
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ
, sa.60, ss.52-74, 2017 (Hakemli Dergi)
OLUMSUZ DAVRANIŞ SERGİLEYEN ÖĞRENCİLERİN DİYALOG KURMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.55, ss.37-46, 2017 (Hakemli Dergi)
THE OPINIONS OF THE SOCIAL STUDIES TEACHERS ABOUT THE DIGITAL CITIZENSHIP AND ITS SUB-DIMENSIONS (VAN CITY SAMPLE)
International Journal of Management and Applied Science
, cilt.3, sa.2, ss.120-124, 2017 (Hakemli Dergi)
OLUMSUZ DAVRANIŞ ÖRNEKLERİ SERGİLEYEN ÖĞRENCİLERİN DİYALOG KURMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.2, sa.Number: 55, ss.37-46, 2017 (Hakemli Dergi)
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE KULLANDIKLARI YÖNTEMLER VE DERS MATERYALLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
yüzüncü sosyal bilimler enstitüsü dergisi
, cilt.8, sa.32, ss.34-45, 2016 (Hakemli Dergi)
. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN MEDYA TAKİP ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA (VAN İLİ ÖRNEĞİ)
eğitim öğretim araştırmaları dergisi
, cilt.5, ss.28-35, 2016 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMENLERİN "E-DEVLET UYGULAMASI” HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ (VAN İLİ ÖRNEĞİ)
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.46, ss.536-545, 2016 (Hakemli Dergi)
KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNE YÖNELİK PERFORMANS DÜZEYLERİ
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.13, sa.35, ss.144-158, 2016 (Hakemli Dergi)
Veli görüşlerine göre ortaokul öğrencilerinin medya okuma düzeyleri
KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.2, sa.2, ss.139-160, 2015 (Hakemli Dergi)
ETKİLİ MEDYA OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİ VE UYGULAMALARINDAN ÖRNEKLER
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.94-112, 2015 (Hakemli Dergi)
MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİ ALMAMIŞ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MEDYA OKUMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI
İSTANBUL AÇIK VE UZAKTAN EĞITIM DERGISI (AUZED)
, cilt.1, sa.1, ss.67-85, 2015 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MEDYA OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİ
ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.3, ss.137-157, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
VAN URARTU MÜZESİNDEKİ ESERLER KULLANILARAK YEREL TARİH ÖĞRETİMİ -BİR EĞİTİM DURUMU ÖRNEĞİ-
3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİNİ DERSTE KULLANMA DURUMLARI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
UBAK ULUSLARARASI BİLİMLER AKADEMİSİ, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
GÜNCELLENEN SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININ POLİTİK OKURYAZARLIK BECERİSİ BAKIMINDAN YETERLİLİĞİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES 3-5 MAY, 2018, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES 3-5 MAY, 2018
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES 3-5 MAY, 2018, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
MEDYA OKURYAZARLIĞI KURULUŞLARININ KARŞILAŞTIRILMASI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA (RTÜK MEDYA OKURYAZARLIĞI WEB SAYFASI VE MEDYA OKURYAZARLIĞI MERKEZİ (CML) ÖRNEĞİ)
Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.365, (Özet Bildiri)
the effect of media literacy leesson on solving of subliminal messages in the cartoon movies
the macro trend conference on social studies, Paris, Fransa, 28 - 29 Aralık 2017, ss.56-57, (Özet Bildiri)

The Media Literacy Skills In Science, Technology andSociety Learning Field In Social Studies Curriculum
International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering andTechnology (IMESET’17 Bitlis), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, ss.304, (Özet Bildiri)

A study on the relationship between primary school social studiescurriculum with math curriculum
Caucasian Mathematics Conference (CMC)-II, Van, Türkiye, 22 - 24 Ağustos 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)
ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ DİJİTAL VATANDAŞLIK ve BOYUTLARI AÇISINDAN YETERLİLİĞİ
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI (USBES 6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.523, (Özet Bildiri)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN MEDYA TAKİP ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA VAN İLİ ÖRNEĞİ
5thWorld Conferenceon Educational andInstructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, cilt.5, ss.28-35, (Özet Bildiri)
12 14 Yaş Arası Türk Öğrencilerin Medya Araçlarını Kullanma Düzeyleri
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
MEDYAYI ELEŞTİREL OKUMA VE PROPAGANDA TEKNİKLERİ
Medya Okuryazarlığı Eğitimi, Çelikkaya Tekin, Editör, Apegem, Ankara, ss.240-273, 2022
GÜNEY KORE'DE ORTAOKUL EĞİTİMİ
TÜM YÖNLERİYLE GÜNEY KORE EĞİTİM SİSTEMİ, MEREY, ZİHNİ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.71-90, 2021
ARNOLD GESELL
farklı perspektiflerde çocuk eğitimi, MEREY, ZİHNİ, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.467-484, 2020
CUMHURİYET DÖNEMİNDE İNSAN HAKLAR
vatandaşlık bilgisi, Zihni MEREY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.144-174, 2017
the pre-service teachers' view on e-government application
current advances in education, Atasoy E, Efe R, Jazdzewska I, Yaldır H, Editör, St. Kliment Ohridski Associated University Presses, Sofia, ss.395-401, 2016
İnsan Haklarının Cumhuriyet Dönemindeki Tarihsel Gelişimş
vatandaşlık bilgisi, MEREY Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.128-140, 2016
İNSAN HAKLARININ CUMHURİYET DÖNEMİNDEKİ TARİHSEL GELİŞİMİ
VATANDAŞLIK BİLGİSİ, ZİHNİ MEREY, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.128-140, 2016
iNSAN HAKLARININ KORUNMASI
VATANDAŞLIK BİLGİSİ, ZİHNİ MEREY, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.144-174, 2016
THE PRE-SERVICE TEACHERS’xx VIEW ON E-GOVERNMENT APPLICATION
CURRENT ADVANCES IN EDUCATION, EMİN ATASOY,RECEP EFE, IWONA JAZDZEWSKA,HÜLYA YALDIR, Editör, st. Kliment Ohridski University Press, sofya, ss.395-401, 2016
HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA VATANDAŞLIK VE ÇOCUK HAKLARI
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, SEMRA GÜVEN, SELAHATTİN KAYMAKCI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.472-479, 2016