Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Opinions of Primary School Teachers on Multiculturism

Global Conference on Education and Research (GLOCER'21), south florida, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Haziran 2021

İSKANDİNAV ÜLKELERİNDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE MESLEKİ GELİŞİM MODELİ: DANİMARKA ÖRNEĞİ

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ TAM METİN KİTABI, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019

İSKANDİNAV ÜLKELERİNDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE MESLEKİ GELİŞİM MODELİ: NORVEÇ ÖRNEĞİ

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019

İskandinav Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim Modeli: İsveç Örneği

3. ULISLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.58-69

İskandinav Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim Modeli: Norveç Örneği

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.21-29

İskandinav Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme Ve Mesleki Gelişim Modeli: Finlandiya Örneği

ISPEC INSTITUTE: 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 Aralık 2019 - 22 Ocak 2020, ss.34-44

İSKANDİNAV ÜLKELERİ’NDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE MESLEKİ GELİŞİM MODELİ: İSVEÇ ÖRNEĞİ

ISPEC INSTITUTE: 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 Aralık 2019 - 22 Ocak 2020, ss.58-69

VAN URARTU MÜZESİNDEKİ ESERLER KULLANILARAK YEREL TARİH ÖĞRETİMİ -BİR EĞİTİM DURUMU ÖRNEĞİ-

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.405-413

İskandinav Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme Ve Mesleki Gelişim Modeli: Danimarka Örneği

ISPEC INSTITUTE: 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 Aralık 2019 - 22 Ocak 2020, ss.30-31

Güney Kore Okul Öncesi Eğitim Sistemi

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.19-39 Sürdürülebilir Kalkınma

TÜRKİYE VE GÜNEY CAROLİNA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINDA TARİH KONUSU İLE İLGİLİ KAZANIMLARIN KARŞILAŞTIRILMASI

3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.115-122

TÜRKİYE VE NORVEÇ EĞİTİM FAKÜLTELERİ MÜFREDATINDA BULUNAN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ DERS İÇERİĞİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

3rd INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.180-184

GÜNEY KORE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM SİSTEMİ

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.57-61 Sürdürülebilir Kalkınma

Güney Kore Eğitim Sisteminde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim

ISPEC Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Siirt, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2019, ss.572-579

Güney Kore Eğitim Sisteminde İlkokul Eğitimi

II. Sosyal Bilimler İnovasyon Kongresi, Elazığ, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, cilt.1, ss.115-122

Güney Kore Eğitim Siteminde Lise Eğitiminin İncelenmesi

ISPEC Uluslar arası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Siirt, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2019, ss.182-187

Güner Kore Eğitim Sisteminde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim

Uluslarası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Siirt, Türkiye, 11 - 12 Haziran 2019, ss.15-53

Güney Kore Eğitim Sisteminde Ortaokul

Anadolu 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.100-105

Güney Kore Eğitim Sisteminde Ortaokul Eğitimi

Anadolu 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2019, ss.25-89

GÜNEY KORE EĞİTİM SİSTEMİNDE ORTAOKUL

ANADOLU KONGRELERİ 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.100-106

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİNİ DERSTE KULLANMA DURUMLARI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

ANADOLU KONGRELERİ 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.100-106

GÜNEY KORE EĞİTİM SİSTEMİNDE İLKOKUL EĞİTİMİ

II. SOSYAL BİLİMLER İNOVASYON KONGRESİ, Elazığ, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.115-122

İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABININ EDEBİ ÜRÜNLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ

ANADOLU I. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, ss.1182-1190

SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ KAVRAM ÖĞRETİMİ ETKİNLİKLERİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ

ANADOLU I. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, ss.1190-1195

KÜLTÜR VE MİRAS ÖĞRENME ALANINDA TARİHSEL ZAMAN KAVRAMININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ETKİNLİKLERİN İNCELENMESİ

ANADOLU I. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, ss.1185-1190

ÖĞRENCİLERE YÖNELİK YAPILAN MEDYA OKURYAZARLIĞI ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

AHTAMARA I. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ TAM METİN KİTABI, Van, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2018, ss.520-540

DİJİTAL VATANDAŞLIK ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

AHTAMARA I. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ TAM METİN KİTABI, Van, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2018, ss.500-519

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES 3-5 MAY, 2018

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES 3-5 MAY, 2018, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

THE EFFECT OF THE MEDIA LITERACY LESSON ON SOLVING SKILLS OF SUBLIMINAL MESSAGES IN THE CARTOON MOVİES

The MacroTrend Conference on Social Science, Paris, Fransa, 28 - 29 Aralık 2017, ss.42-43 Sürdürülebilir Kalkınma

the effect of media literacy leesson on solving of subliminal messages in the cartoon movies

the macro trend conference on social studies, Paris, Fransa, 28 - 29 Aralık 2017, ss.56-57 Sürdürülebilir Kalkınma

İLKOKUL SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININDİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARIAÇISINDAN YETERLİLİĞİ

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.7, ss.1-15

Our Border Neighbors in the Social Studies Global ConnectionsLearning Field: A Case Study

Humanities and Social Sciences Conference, Budapest, Macaristan, 24 - 26 Ağustos 2017, ss.5-6

A Study On Conceptual Knowledge Of The Social Studies Teacher Candidates Belonging To Social Sciences

Humanities and Social Sciences Conference,, Budapeşte, Macaristan, 24 - 26 Ağustos 2017, ss.5

Our Border Neighbors İn The Social Studies Global Connections Learning Field: A Case Study

Humanities and Social Sciences Conference,, Budapeşte, Macaristan, 24 - 26 Ağustos 2017, ss.4

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının “Telif Hakkı” Kavramı Hakkındaki Görüşleri

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.71

İlkokul Sosyal Bilgiler Programının Dijital Vatandaşlık ve Alt Boyutları Açısından Yeterliliği

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.72

ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ DİJİTAL VATANDAŞLIK ve BOYUTLARI AÇISINDAN YETERLİLİĞİ

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI (USBES 6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.523

The Opinions of The Social Studies Teachers About The Digital Citizenship and Its Sub-Dimensions

International Conference on Arts, Education and Social Science (ICAES), Barselona, İspanya, 9 - 10 Aralık 2016, ss.19-23

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN MEDYA TAKİP ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA VAN İLİ ÖRNEĞİ

5thWorld Conferenceon Educational andInstructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, cilt.5, ss.28-35

sosyal bilgiler öğretmenlerinin medya takip alışkanlıkları üzerine bir çalışma (Van ili örneği)

5.world conference on educatıonal and ınstructıonal studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.40

12 14 Yaş Arası Türk Öğrencilerin Medya Araçlarını Kullanma Düzeyleri

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

12-14 YAŞ ARASI TÜRK ÖĞRENCİLERİN MEDYA ARAÇLARINI KULLANMA DÜZEYLERİ (ALMANAYA BAD S?CKİNGEN KASABASI ÖRNEĞİ)

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.12-23

CHILD DEVELOPMENT AND MEDIA

The 4th International Conference on Educational Research and Innovation, Yogyakarta, Endonezya, 11 - 12 Mayıs 2016, ss.214-220

THE MEDIA LITERACY LEVELS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS ACCORDING TO THE PARENTS VIEW

VIII. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, Belgrad, Sırbistan Ve Karadağ, 3 - 06 Eylül 2015, ss.158 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

The opinions of primary school teachers on multiculturism

ADVANCES IN GLOBAL EDUCATION AND RESEARCH: VOLUME 4 , Dr. Waynne James, Dr. Cihan Cobanoglu, Dr. Muhittin Cavusoglu, Editör, University of South Florida M3 Center Publishing, south florida, ss.56-75, 2021

ARNOLD GESELL

farklı perspektiflerde çocuk eğitimi, MEREY, ZİHNİ, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.467-484, 2020

MEDYA OKURYAZARLIĞI VE EĞİTİMİ

eni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi I, Tekin Çelikkaya Çağrı Öztürk Demirbaş Tercan Yıldırım Hamza Yakar , Editör, A Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.213-243, 2019

Staretejiler

Özel Öğretim Yöntemleri I, Uzunlugul, M ve Aktepe, V., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.78-91, 2018

öğretim stratejileri

özel öğretim yöntemleri 1, abdulkadir uzungöz, vedat aktepe, Editör, A Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.174-194, 2018

CUMHURİYET DÖNEMİNDE İNSAN HAKLAR

vatandaşlık bilgisi, Zihni MEREY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.144-174, 2017

the pre-service teachers' view on e-government application

current advances in education, Atasoy E, Efe R, Jazdzewska I, Yaldır H, Editör, St. Kliment Ohridski Associated University Presses, Sofia, ss.395-401, 2016

HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA VATANDAŞLIK VE ÇOCUK HAKLARI

HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Doç. Dr. Semra Güven Doç. Dr. Selahattin Kaymakcı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.472-498, 2016

İnsan Haklarının Cumhuriyet Dönemindeki Tarihsel Gelişimş

vatandaşlık bilgisi, MEREY Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.128-140, 2016

İNSAN HAKLARININ CUMHURİYET DÖNEMİNDEKİ TARİHSEL GELİŞİMİ

VATANDAŞLIK BİLGİSİ, ZİHNİ MEREY, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.128-140, 2016

iNSAN HAKLARININ KORUNMASI

VATANDAŞLIK BİLGİSİ, ZİHNİ MEREY, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.144-174, 2016

THE PRE-SERVICE TEACHERS’xx VIEW ON E-GOVERNMENT APPLICATION

CURRENT ADVANCES IN EDUCATION, EMİN ATASOY,RECEP EFE, IWONA JAZDZEWSKA,HÜLYA YALDIR, Editör, st. Kliment Ohridski University Press, sofya, ss.395-401, 2016

HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA VATANDAŞLIK VE ÇOCUK HAKLARI

HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, SEMRA GÜVEN, SELAHATTİN KAYMAKCI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.472-479, 2016

Metrikler

Yayın

118

Proje

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları