SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2
1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ "DİJİTAL VATANDAŞLIK VE ALT BOYUTLARI" HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (BİR DURUM ÇALIŞMASI)
TURKISH STUDIES
, cilt.11, sa.21, ss.125-144, 2016 (SSCI)
2. Ortaokul Öğrencilerinin Sınıf İçi İstenmeyen Davranışlarının İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.XIII, sa.1, ss.443-456, 2016 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
43
4. Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yapıtlarından Farklı Disiplinlerde Yararlanma (Sosyal Bilgiler Dersi İçin Bir Yazınsal Okuma Önerisi)
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1724-1770, 2021 (Hakemli Dergi)
7. A study on social studies teacher candidates’xx views on museums and museum education
İlköğretim Online
, cilt.19, sa.3, ss.1465-1475, 2020 (Scopus)
8. Improving the Social Studies Teacher Candidates’xx Skills of Analyzing the AdvertisementMessages: An Action Research
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
10. Improving the Social Studies Teacher Candidates' Skills of Analyzing the Advertisement Messages: An Action Research
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
11. Sosyal Bilgiler Dersini Almış Ortaokul Öğrencilerinin Farklılıklara Saygı Konusundaki Görüşleri
kastamonu education journal
, cilt.27, sa.5, ss.2077-2088, 2019 (Hakemli Dergi)
13. Ortaokul Sosyal Bilgiler Programı ile Okul, Meslek ve Sivil Yaşam (C3) Çerçeve Programında Yer Alan Kazanımların Karşılaştırılması
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.23, sa.2, ss.741-758, 2019 (Hakemli Dergi)
14. Güncellenen Sosyal Bilgiler Programının Politik Okuryazarlık Becerisi Bakımından Yeterliliği
ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.6, ss.25-30, 2018 (Hakemli Dergi)
16. MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİN ÇİZGİ FİLMLERDE YER ALAN SUBLİMİNAL MESAJLARI ÇÖZME BECERİSİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
International Journal of Language Academy
, cilt.6, sa.25, ss.96-106, 2018 (Hakemli Dergi)
17. ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA YER ALAN EDEBİ ESERLER ÜZERİNE BİR İNCELEME
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.5, sa.30, ss.4291-4296, 2018 (Hakemli Dergi)
19. The Effect of Aquarium Method on the Bilingual Learners' Turkish Speech Anxiety
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.12, sa.2, ss.1-30, 2017 (Hakemli Dergi)
20. Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi
International Journal of Language Academy (IJLA)
, cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
21. Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
22. Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
23. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN "TELİF HAKKI" KAVRAMI HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI2
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi (The Journal of International Education Science)
, cilt.4, sa.11, ss.38-54, 2017 (Hakemli Dergi)
24. Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin TürkçeKonuşma Becerilerine Etkisi
International Journal of Language Academy (IJLA)
, cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
25. The Effect of Aquarium Method on the Bilingual Learners’xx Turkish Speech Anxiety
Iğd Üniv Sos Bil Der / Igd Univ Jour Soc Sci
, cilt.12, sa.2, ss.1-30, 2017 (Hakemli Dergi)
26. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ”TELİF HAKKI” KAVRAMIHAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI
ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ (The Journal of International Education Science)
, cilt.4, sa.11, ss.38-54, 2017 (Hakemli Dergi)
27. THE IMPACT OF AQUARIUM TECHNIQUEON TURKISH VERBAL SKILLS OFBILINGUAL 7TH GRADE STUDENTS
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
28. 12-14 Aged Turkish Students’ Levels of Using Media Tools (Bad S?ckingen Town Sample, Germany)
International Journal of Progressive Education
, cilt.13, sa.2, ss.105-115, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Medya Okuryazarlığı Dersini Almış Ortaokul Öğrencilerinin Medya Okuma Düzeyleri Üzerine Bir Durum Çalışması
Journal of Computer and Education Research
, cilt.5, sa.9, ss.31-49, 2017 (Hakemli Dergi)
30. ÖĞRETMENLERİN "DİJİTAL VATANDAŞLIK ve ALT BOYUTLARI" HAKKINDAKİ DÜZEYLERİ (VAN İLİ ÖRNEĞİ)
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ
, sa.60, ss.52-74, 2017 (Hakemli Dergi)
31. OLUMSUZ DAVRANIŞ SERGİLEYEN ÖĞRENCİLERİN DİYALOG KURMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.55, ss.37-46, 2017 (Hakemli Dergi)
32. THE OPINIONS OF THE SOCIAL STUDIES TEACHERS ABOUT THE DIGITAL CITIZENSHIP AND ITS SUB-DIMENSIONS (VAN CITY SAMPLE)
International Journal of Management and Applied Science
, cilt.3, sa.2, ss.120-124, 2017 (Hakemli Dergi)
33. OLUMSUZ DAVRANIŞ ÖRNEKLERİ SERGİLEYEN ÖĞRENCİLERİN DİYALOG KURMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.2, sa.Number: 55, ss.37-46, 2017 (Hakemli Dergi)
34. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE KULLANDIKLARI YÖNTEMLER VE DERS MATERYALLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
yüzüncü sosyal bilimler enstitüsü dergisi
, cilt.8, sa.32, ss.34-45, 2016 (Hakemli Dergi)
35. . SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN MEDYA TAKİP ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA (VAN İLİ ÖRNEĞİ)
eğitim öğretim araştırmaları dergisi
, cilt.5, ss.28-35, 2016 (Hakemli Dergi)
36. ÖĞRETMENLERİN "E-DEVLET UYGULAMASI” HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ (VAN İLİ ÖRNEĞİ)
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.46, ss.536-545, 2016 (Hakemli Dergi)
37. KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNE YÖNELİK PERFORMANS DÜZEYLERİ
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.13, sa.35, ss.144-158, 2016 (Hakemli Dergi)
39. Veli görüşlerine göre ortaokul öğrencilerinin medya okuma düzeyleri
KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.2, sa.2, ss.139-160, 2015 (Hakemli Dergi)
40. ETKİLİ MEDYA OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİ VE UYGULAMALARINDAN ÖRNEKLER
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.94-112, 2015 (Hakemli Dergi)
41. MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİNİ ALMAMIŞ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MEDYA OKUMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI
İSTANBUL AÇIK VE UZAKTAN EĞITIM DERGISI (AUZED)
, cilt.1, sa.1, ss.67-85, 2015 (Hakemli Dergi)
42. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MEDYA OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİ
ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.3, ss.137-157, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
66
14. VAN URARTU MÜZESİNDEKİ ESERLER KULLANILARAK YEREL TARİH ÖĞRETİMİ -BİR EĞİTİM DURUMU ÖRNEĞİ-
3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
29. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİNİ DERSTE KULLANMA DURUMLARI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
UBAK ULUSLARARASI BİLİMLER AKADEMİSİ, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
39. GÜNCELLENEN SOSYAL BİLGİLER PROGRAMININ POLİTİK OKURYAZARLIK BECERİSİ BAKIMINDAN YETERLİLİĞİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES 3-5 MAY, 2018, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
40. INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES 3-5 MAY, 2018
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES 3-5 MAY, 2018, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
41. MEDYA OKURYAZARLIĞI KURULUŞLARININ KARŞILAŞTIRILMASI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA (RTÜK MEDYA OKURYAZARLIĞI WEB SAYFASI VE MEDYA OKURYAZARLIĞI MERKEZİ (CML) ÖRNEĞİ)
Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.365, (Özet Bildiri)
43. the effect of media literacy leesson on solving of subliminal messages in the cartoon movies
the macro trend conference on social studies, Paris, Fransa, 28 - 29 Aralık 2017, ss.56-57, (Özet Bildiri)

46. The Media Literacy Skills In Science, Technology andSociety Learning Field In Social Studies Curriculum
International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering andTechnology (IMESET’17 Bitlis), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, ss.304, (Özet Bildiri)

48. A study on the relationship between primary school social studiescurriculum with math curriculum
Caucasian Mathematics Conference (CMC)-II, Van, Türkiye, 22 - 24 Ağustos 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)
55. ORTAOKUL SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ DİJİTAL VATANDAŞLIK ve BOYUTLARI AÇISINDAN YETERLİLİĞİ
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI (USBES 6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.523, (Özet Bildiri)
60. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN MEDYA TAKİP ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA VAN İLİ ÖRNEĞİ
5thWorld Conferenceon Educational andInstructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, cilt.5, ss.28-35, (Özet Bildiri)
62. 12 14 Yaş Arası Türk Öğrencilerin Medya Araçlarını Kullanma Düzeyleri
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. MEDYAYI ELEŞTİREL OKUMA VE PROPAGANDA TEKNİKLERİ
Medya Okuryazarlığı Eğitimi, Çelikkaya Tekin, Editör, Apegem, Ankara, ss.240-273, 2022
3. GÜNEY KORE'DE ORTAOKUL EĞİTİMİ
TÜM YÖNLERİYLE GÜNEY KORE EĞİTİM SİSTEMİ, MEREY, ZİHNİ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.71-90, 2021
4. ARNOLD GESELL
farklı perspektiflerde çocuk eğitimi, MEREY, ZİHNİ, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.467-484, 2020
7. CUMHURİYET DÖNEMİNDE İNSAN HAKLAR
vatandaşlık bilgisi, Zihni MEREY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.144-174, 2017
8. the pre-service teachers' view on e-government application
current advances in education, Atasoy E, Efe R, Jazdzewska I, Yaldır H, Editör, St. Kliment Ohridski Associated University Presses, Sofia, ss.395-401, 2016
10. İnsan Haklarının Cumhuriyet Dönemindeki Tarihsel Gelişimş
vatandaşlık bilgisi, MEREY Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.128-140, 2016
11. İNSAN HAKLARININ CUMHURİYET DÖNEMİNDEKİ TARİHSEL GELİŞİMİ
VATANDAŞLIK BİLGİSİ, ZİHNİ MEREY, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.128-140, 2016
12. iNSAN HAKLARININ KORUNMASI
VATANDAŞLIK BİLGİSİ, ZİHNİ MEREY, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.144-174, 2016
13. THE PRE-SERVICE TEACHERS’xx VIEW ON E-GOVERNMENT APPLICATION
CURRENT ADVANCES IN EDUCATION, EMİN ATASOY,RECEP EFE, IWONA JAZDZEWSKA,HÜLYA YALDIR, Editör, st. Kliment Ohridski University Press, sofya, ss.395-401, 2016
14. HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA VATANDAŞLIK VE ÇOCUK HAKLARI
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, SEMRA GÜVEN, SELAHATTİN KAYMAKCI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.472-479, 2016