Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 7
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 19
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 58

Fen Bilimleri Laboratuvar UygulamalarıDersinde Yapılan Deneylerin DeğerlendirilmesineYönelik Rubrik Geliştirme Çalışması

6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 26 - 27 Nisan 2019, ss.65-71, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri

Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.235-244, (Tam Metin Bildiri)

Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri

Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.225-234, (Tam Metin Bildiri)

9 Tip Mizaç Modelinin Fen Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.10-20, (Tam Metin Bildiri)

2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılında Güncellenen Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.20-30, (Tam Metin Bildiri)

Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2023 Eğitim Vizyonu Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.30-40, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul Öğretim Kademesinde Yazılı Sınav Sayısında Meydana Gelen Değişiklik İle İlgili Öğretmen Görüşleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.40-50, (Tam Metin Bildiri)

FeTeMM yaklaşımının 7. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik başarılarına etkisinin incelenmesi: Ohm kanunu örneği

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

FeTeMM YAKLAŞIMININ YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: OHM KANUNU ÖRNEĞİ

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.12, (Tam Metin Bildiri)

YEŞİL KİMYANIN ÇEVRE ÜZERİNDEKİ ETKİSİ İLE İLGİLİ ÖĞRETİM ELEMANLARININGÖRÜŞLERİ

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.14, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sanal Gerçeklik Destekli Mikroöğretim Uygulamaları: Bir Akran Değerlendirme Çalışması

2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.13, (Tam Metin Bildiri)

Bilim Fuarlarının Ortaokul Öğrencilerin Gözünden İncelenmesi:Akran ve Öz Değerlendirme Örneği

3. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

4006 Tübitak Bilim Fuarı Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri

3. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.

2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, ss.34, (Tam Metin Bildiri)

İnsan ve Çevre Ünitesinin Öğretilmesinde Kullanılan Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Kalıcılığa Etkisi

2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, ss.45, (Tam Metin Bildiri)

Türkiye’deki üniversitelerin kampüs olanakları açısından incelenmesi

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

TEKNOLOJİK GELİŞMELERİN ÇEVREYE ETKİSİ İLE İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.122, (Özet Bildiri)

Öğrenci bağlılığının çeşitli değişkenler açısından karşılaştırılması

INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCINECE,TECHNOLOGY, ENGINEERING, MATHEMATICS(STEM) AND EUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

TÜRKİYEDE’Kİ ÜNİVERSİTELERİN KAMPÜS OLANAKLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.98, (Özet Bildiri)

ÖĞRENCİ BAĞLILIĞININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDANKARŞILAŞTIRILMASI

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.97, (Özet Bildiri)

Influence Of Stem Activities On Learning The Subject Of “Speed”

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.55, (Özet Bildiri)

Elementary (Secondary) School Students’ Views About Hobby Gardens

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.34, (Özet Bildiri)

Views of Science Teachers Taking Master of Arts Education in The Field of Science Education About The Related Master of Arts Education Program

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.21, (Özet Bildiri)

Influence Of Student-Centered Activities On Attitudes TowardsSustainable Development

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.55, (Özet Bildiri)

Öğrenci Bağlılığının Üniversite Kampüslerine İlişkin Bazı Değişkenler Açısından Karşılaştırılması

EUROPEAN CONFERENCE ON SCIENCE, ART CULTURE, Antalya, Türkiye, 19 - 22 Nisan 2018, ss.22, (Özet Bildiri)

Üniversitelerdeki Öğrenci Bağlılığı ile Kampüs İklimininKarşılaştırılması

EUROPEAN CONFERENCE ON SCIENCE, ART CULTURE, Antalya, Türkiye, 19 - 22 Nisan 2018, ss.23, (Özet Bildiri)

Reflections from the Virtual Reality Assisted Laboratory Applications in the Education of Pre-Service Science Teachers

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1861, (Özet Bildiri)

The influence of the common knowledge constructing model on socio-scientific issues

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

An investigation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

An investigation on the environmental outcomes in science education program

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.11, (Özet Bildiri)

The influence of the common knowledge constructing model on socio-sciencetific ıssues

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.36, (Özet Bildiri)

an investifation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.22, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

The influence of the common knowledge constructing model on the nature of science

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.42, (Özet Bildiri)

An investigation on the understanding levels of biology concepts in the 6th, 7th and 8th grades science and technology curriculum

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.134, (Özet Bildiri)

kampüse ilişkin çeşitli değişkenlerin öğrenci başarısı açısından incelenmesi

8th international congress on new trends in education, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.129, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının 5E Öğrenme Modeliyle Gerçekleştirdikleri Fen ve Teknoloji Laboratuvarı Uygulamalarından Yansımalar

IV nd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.673-676, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Eğitimi Kavramlarına Yönelik Farkındalıklarına Etki Eden Farklı Türden Değişkenlerin İncelenmesi

IV nd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.660-662, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Fen Bilimleri Ders Kitabında Yer Alan Etkinliklerin Girişimcilik Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.10, (Özet Bildiri)

Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Hakkındaki Görüşleri

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.11, (Özet Bildiri)

Sanal Gerçeklik Kavramı Fen Bilimleri Öğretmen Adayları İçin Neyi İfade Etmektedir?

26. Uluslararası Eğitim Bİlimleri Kongresi (ICES-UEBK 2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1731-1734, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Ortaokul Öğrencilerinin Derslerde Teknolojinin Kullanılmasına Yönelik Farkındalıklarına Etki Eden Değişkenlerin İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bİlimleri Kongresi (ICES-UEBK 2017), Antalya, Türkiye, 18 - 23 Nisan 2017, ss.1738-1740, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Sera Etkisinin Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

Koçluk Sistemi(Öğrenci Danışmanlığı) Hakkında Genel Bir Değerlendirme: Van İli Örneği

12. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.71, (Özet Bildiri)

Sera Etkisi Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım:Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli

12. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.80, (Özet Bildiri)

Eğitim Fakültelerinin Teknolojik Altyapısının İncelenmesi

International Multidisciplinary Congress Of Eurasıa, Odesa, Ukrayna, 11 - 13 Temmuz 2016, cilt.2, ss.441-445, (Tam Metin Bildiri)

Çevre Kavramları Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

Sanal Gerçeklik Entegreli Fen ve Teknoloji Öğretimi: Bir Model Önerisi

4th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.38, (Özet Bildiri)

Öğretim Elemanlarının Teknoloji Entegrasyonu Yeterliliklerine İlişkin Öğrenci Algısı

International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

Student Perceptions Related to Technology Integration of Instructor

International Conference On Best Practice And Innovations In Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, ss.59, (Özet Bildiri)

Defınıng Student Engagement Profıle And Investıgatıng The Relatıonshıp Between Student Engagement And Technology Integratıon In Educatıon Facultıes: A TUBITAK Project

International Conference On Best Practice And Innovations In Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, ss.26, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri

Eğitimin Üç Temel Öğesi: Öğrenme, Öğrenci ve Öğretmen, Figen AKÇAY, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.195-216, 2020

FEN EĞİTİMİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ

GÜNCEL YAKLAŞIM VE YÖNTEMLERLE ETKİNLİK DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİ, KARAMUSTAFAOĞLU, O., TEZEL, Ö., SARI, U., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.51-72, 2018
Metrikler

Yayın

98

Atıf (WoS)

31

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

55

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

4

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları