SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Çevre Eğitimi Kavramları Farkındalık Ölçeği: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.511-528, 2017 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fen Öğretiminde Kullanılan Hologram Uygulamalarına Yönelik Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.1334-1348, 2021 (Hakemli Dergi)
Evaluation of the Science Laboratory Applications Course in a Pre-service Primary School Teacher Curriculum
Journal of Science Learning
, cilt.3, sa.3, ss.205-215, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Hobi Bahçeleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.36-45, 2019 (Hakemli Dergi)
Eğitim Bilişim Ağı Destekli Eğitimin Kuvvetin Ölçülmesi ve Sürtünme Kavramlarının Öğrenilmesine Etkisi
TURKISH STUDIES
, sa.6, ss.23-38, 2018 (Hakemli Dergi)
“CANLILAR VE ENERJİ İLİŞKİLERİ” ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNDE ANİMASYON TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Alınteri sosyal bilimler dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.25-36, 2017 (Hakemli Dergi)
Derslerde Teknolojinin Kullanılmasına Yönelik Farkındalık Ölçeği Geliştirme Çalışması
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.686-705, 2016 (Scopus)
Secondary Students’ Opinions About Sound Propagation
European Journal of Education Studies
, cilt.2, sa.2, ss.44-62, 2016 (Hakemli Dergi)
A Study On The Evaluation Of The Applicability Of An Environmental Education Modular Curriculum
Internatıonal Journal Of Envıronmental & Scıence Educatıon
, cilt.11, sa.15, ss.7318-7347, 2016 (Hakemli Dergi)
Çevre Eğitimi Modüler Öğretim Programının Akademik Başarı Üzerindeki Etkisinin Değerlendirilmesi
Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.13-32, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Eğitimine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, sa.1, ss.29-50, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Kavramına Yönelik Bilgi ve Çevreyi Anlama Düzeylerinin Belirlenmesi
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.277-293, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fen Bilimleri Laboratuvar UygulamalarıDersinde Yapılan Deneylerin DeğerlendirilmesineYönelik Rubrik Geliştirme Çalışması
6. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 26 - 27 Nisan 2019, ss.65-71
Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.235-244
Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.225-234
FeTeMM yaklaşımının 7. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik başarılarına etkisinin incelenmesi: Ohm kanunu örneği
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018
FeTeMM YAKLAŞIMININ YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: OHM KANUNU ÖRNEĞİ
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.12
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sanal Gerçeklik Destekli Mikroöğretim Uygulamaları: Bir Akran Değerlendirme Çalışması
2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.13
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.
2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, ss.34
İnsan ve Çevre Ünitesinin Öğretilmesinde Kullanılan Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Kalıcılığa Etkisi
2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, ss.45
Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Hobi Bahçesi Hakkında Görüşleri (Elementary School Students’ Views about Hobby Gardens).
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018
Influence Of Stem Activities On Learning The Subject Of “Speed”
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.55
Elementary (Secondary) School Students’ Views About Hobby Gardens
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.34
Views of Science Teachers Taking Master of Arts Education in The Field of Science Education About The Related Master of Arts Education Program
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.21
Influence Of Student-Centered Activities On Attitudes TowardsSustainable Development
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.55
Reflections from the Virtual Reality Assisted Laboratory Applications in the Education of Pre-Service Science Teachers
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1861
The influence of the common knowledge constructing model on socio-scientific issues
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
An investigation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
An investigation on the environmental outcomes in science education program
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.11
The influence of the common knowledge constructing model on socio-sciencetific ıssues
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.36
an investifation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.22
The influence of the common knowledge constructing model on the nature of science
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.42
Influence Of Social And Cultural Environment On Students’Multiple Intelligence Development Taking The Course Of Science And Technology: A Case From The City Of Van
Humanities and Social Sciences Conference, Budapeşte, Macaristan, 24 - 26 Ağustos 2017, ss.8
Investigation of the Variables Influencing Middle School Students’ Awareness of Technology Use in Courses (Ortaokul öğrencilerinin derslerde teknolojinin kullanılmasına yönelik farkındalıklarına etki eden değişkenlerin incelenmesi)
26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
What Does the Concept of Virtual Reality Mean for Preservice Science Teachers? (Sanal Gerçeklik Kavramı Fen Bilimleri Öğretmen Adayları İçin Neyi İfade Etmektedir? )
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Fen Bilimleri Ders Kitabında Yer Alan Etkinliklerin Girişimcilik Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.10
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Hakkındaki Görüşleri
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.11
Sera Etkisi Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım:Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli
12. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.80
Eğitim Fakültelerinin Teknolojik Altyapısının İncelenmesi
International Multidisciplinary Congress Of Eurasıa, Odesa, Ukrayna, 11 - 13 Temmuz 2016, cilt.2, ss.441-445
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri
Eğitimin Üç Temel Öğesi: Öğrenme, Öğrenci ve Öğretmen, Figen AKÇAY, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.195-216, 2020
FEN EĞİTİMİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ
GÜNCEL YAKLAŞIM VE YÖNTEMLERLE ETKİNLİK DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİ, KARAMUSTAFAOĞLU, O., TEZEL, Ö., SARI, U., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.51-72, 2018