Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Metaphoric Perception of Prospective Music Teachers Related to Students with Special Needs

International Congress of Pedagogical Research, Alor-Setar, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.112

Çocukları özel yeteneklilere sunulan bir destek eğitim odası Programına devam eden velilerin destek eğitim odası Uygulamasına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi

, ERTE CONGRESS I. Uluslararası eğitim araştırmaları ve öğretmen eğitimi kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Temmuz 2017, ss.664-665

Sayısal Alanda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Tarih Okuryazarlığı Düzeyinin İncelenmesi

IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumuna (UTES IV), Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.33

Relationship of Perfectionism and Life Satisfaction among Gifted Adults

14thAsia-Pacific Conference on Giftedness, Macao, Çin, 12 - 15 Temmuz 2016, ss.91

Teachers Views with regard to Gifted Students Educationand Resource Room Program

13th InternationalConference on Excellence & Innovation in Basic-Higher Education &Psychology, Rijeka, Danimarka, 18 Mayıs 2016 - 21 Mayıs 2106, ss.85

Relationship of Academic Self Concept and Life Satisfaction among Gifted Children,

13th InternationalConference on Excellence & Innovation in Basic-Higher Education &Psychology, Rijeka, Hırvatistan, 18 Mayıs 2016 - 21 Mayıs 2106, ss.85

The Comparison of the World s Top 100 University Rectors with Turkey’s Top 100 University Rectors In Terms Of Several Variables

13th InternationalConference on Excellence & Innovation in Basic-Higher Education &Psychology, Rijeka, Danimarka, 18 Mayıs 2016 - 21 Mayıs 2106, ss.99

Characteristics of Leaders of Top 100 Universities in the World

The 21st Beienial World Confence of The World Council for Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 10 - 14 Eylül 2015, ss.81

Blind variation view of creativity Scientific creativity of 6th graders

The 21st Beienial World Confence of The World Council for Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 10 - 14 Eylül 2015, ss.133

Evaluation of EPTS Identification Model According to Some Socio Demographic Variables

The 21st Beienial World Confence of The World Council for Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 10 - 14 Eylül 2015, ss.46

A Historical View to Giftedness Educations in Turkey With Policies Theories and Psychological Basis

The 21st Beienial World Confence of The World Council for Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 10 - 14 Eylül 2015, ss.126

Using Short Film as a Method in Gifted Character Education

1th International Conference on Excellence in Education: The Creativity –Innovation Challenge, ICIE, Paris, Fransa, 7 - 10 Temmuz 2014, ss.69

Stereotypes of Giftedness in Prospective Teachers

11th International Conference on Excellence in Education: The Creativity –Innovation Challenge, ICIE, Paris, Fransa, 7 - 10 Temmuz 2014, ss.68

Erken Çocuklukta Üstün Zeka Etiketinin Etkileri

International Congress on Early Childhood Intervention/ICECI, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, ss.25

The Impact of Labeling on Gifted Students Self Perception Parents attitudes and Friendships Relations from Gifted Perspectives

Excellence in Education 2011: Giftedness-Creativity-Development, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2011, ss.74-75

Kitap & Kitap Bölümleri

Kariyer Planlama

Özel Yetenekli Bireyler ve Aileleri: Roller, İhtiyaçlar, Öneriler, Demirel Dingeç Şule, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.165-188, 2023

Üstün Zekâlı ve Yetenekli Çocukların Özellikleri

Üstün Zekalı ve Yetenekli Çocuklar, Kurnaz Ahmet, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, Erzurum, ss.34-52, 2022

Üstün Zekâlı ve Yetenekli Çocuklarda Sosyal Duygusal Gelişim ve Aile Yapısı

Üstün Zekalı Ve Yetenekli Çocuklar, Kurnaz Ahmet, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ, Erzurum, ss.309-327, 2022

Özel Yetenekli Öğrencilerde Etiketlenme Olgusu

Özel Yetenekli Öğrencilerin Sosyal Duygusal ve Akademik Gelişimi, Uğur Sak, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.87-105, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Pandemi Sürecinde Özel Gereksinimli Çocuklar

Pandemi ve Eğitim, Tanhan Fuat, Özok Halil İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.241-254, 2020

Türkiye’de Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Eğitim Modelleri

Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Modeller ve Stratejiler, UGUR SAK, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.180-200, 2020

Pandemi Sürecinde Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi

pandemi ve Eğitim, Tanhan Fuat, Özok Halil İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.225-239, 2020

özel eğitimde formel değerlendirme

Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitiminde Değerlendirme, Aksoy V., Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.130-150, 2019

Development of Gifted Education in Turkey

The SAGE Handbook of Gifted and Talented Education, Wallace, B., Dorothy, A.S., Senior, J, Editör, Sage Publishing, London, ss.492-507, 2019

Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Hizmetleri

Özel Yetenekli Öğrenciler Ve Eğitimleri, Şahin F., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.211-235, 2018

Zeka Testleri

Üstün Yeteneklilerin Tanılanması, Sak U., Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.33-54, 2018

Türkiye’de Özel Yeteneklilerin Eğitimi

ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE ÖZEL YETENEK, Sak U.,Melekoğlu M.A., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.235-285, 2017

Özel yeteneklilerin sosyal, duygusal ve akademik gelişimi

Öğrenme Güçlüğü Ve Özel Yetenek, Sak U.,Melekoğlu M.A., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.213-234, 2017

A critical assessment of the education for gifted and talented students in Turkey

Gifted Education in Asia: Problems and Prospects, David Yun Dai,Ching Chih Kuo, Editör, Information Age Publishing (IAP), North Carolina, ss.167-190, 2016

Yaratıcı Genç: Çocuğuma Ne Oldu?

Yaratıcı Çocuklar Yetiştirmek/Raising Creative Kids, Oğurlu Ü., Kaya F., Editör, Eğiten Kitap Yayınevi, Ankara, ss.101-114, 2015

21. Yüzyıl Temel Becerileri: Çocuğunuzu Geleceğe Hazırlamak

Yaratıcı Çocuklar Yetiştirmek/Raising Creative Kids, Oğurlu Ü., Kaya F., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.167-178, 2015

Yaratıcı Çocuğunuza Ebeveynlik Yapmak

Raising Creative Kids/Yaratıcı Çocuklar Yetiştirmek, Oğurlu Ü., Kaya F., Editör, Eğiten Kitap Yayınevi, Ankara, ss.115-136, 2015

Kariyer Eğitimi

ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİMİNDE EN İYİ UYGULAMALAR / Kanıt Temelli Bir Kılavuz - Best Practices in Gifted Education / An Evidence-Based Guide, Oğurlu Ü., Kaya F., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.207-215, 2014

Tarih Dersinde Birincil Kaynakları Kullanma

ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİMİNDE EN İYİ UYGULAMALAR / Kanıt Temelli Bir Kılavuz - Best Practices in Gifted Education / An Evidence-Based Guide, Oğurlu Ü., Kaya F., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.139-145, 2014

Mentörler ve Mentörlükler

ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİMİNDE EN İYİ UYGULAMALAR / Kanıt Temelli Bir Kılavuz - Best Practices in Gifted Education / An Evidence-Based Guide, Oğurlu Ü., Kaya F., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.59-69, 2014

Öğretim Teknolojileri

ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİMİNDE EN İYİ UYGULAMALAR / Kanıt Temelli Bir Kılavuz - Best Practices in Gifted Education / An Evidence-Based Guide, Oğurlu Ü., Kaya F., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.129-138, 2014

Dil Sanatları Eğitimi

ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİMİNDE EN İYİ UYGULAMALAR / Kanıt Temelli Bir Kılavuz - Best Practices in Gifted Education / An Evidence-Based Guide, Oğurlu Ü., Kaya F., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.145-155, 2014

Üniversite Tabanlı Programlar

ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİMİNDE EN İYİ UYGULAMALAR / Kanıt Temelli Bir Kılavuz - Best Practices in Gifted Education / An Evidence-Based Guide, Oğurlu Ü., Kaya F., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.69-77, 2014

Üstün Zekâlılar, Üstün Yetenekliler Ve Eğitimleri

Özel Gereksinimi Olan Engelli Bireyler ve Eğitimi, DEMİREL GÜRBÜZ ŞULE,ÖPENGİN ERCAN, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.159-181, 2014

Metrikler

Yayın

59

Proje

3

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları