SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İdeal Turizm Okulu Yöneticisinin Nitelikleri: Bir RepGrid İncelemesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.65, ss.200-217, 2024 (Hakemli Dergi)

Developing a Culture-Adapted Mindfulness Stress Reduction Program
International Journal of Progressive Education- Pen Academic Publishing
, cilt.19, sa.2, ss.74-91, 2023 (Hakemli Dergi)
A “Mindfulness” Examination of High School Guidance Programs
Research in Language and Education: An International Journal
, cilt.1, sa.2, ss.119-129, 2021 (Hakemli Dergi)
Pandemi Nedeniyle Evde Kalan Genç Yetişkinlerin Bilinçli Farkındalık ve Stres Kontrolü İle İlgili Görüşleri
TÜRKİSH STUDİES
, cilt.16, sa.2, ss.1087-1101, 2021 (Hakemli Dergi)
KÜLTÜRE DUYARLI HAZIRLANAN STRES AZALTMA PROGRAMINDA BİLİNÇLİ FARKINDALIK UNSURLARI VE TÜRK KÜLTÜRÜNDEKİ KARŞILIKLARI
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.5, sa.30, ss.4469-4480, 2018 (Hakemli Dergi)
Stres Kuramları Bağlamında İçsel ÇatışmanınDışsal Savaşa Dönüşümüne İlişkin Bir Çözümleme
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler EnstitüsüVankulu Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.57-77, 2018 (Hakemli Dergi)
OKUL-ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİME KARŞI TUTUMLARI
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.5, sa.24, ss.1527-1536, 2018 (Hakemli Dergi)
Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Bilime Karşı Tutumları
International Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.5, sa.24, ss.1527-1536, 2018 (Hakemli Dergi)
BİLİMSEL BİLGİ VE METODOLOJİLERİN SONU
The Journal of Academic Social Science Studies JASSS
, cilt.2, ss.573-580, 2014 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli Öğrenmenin Yabancı Dil Öğretimindeki Önemine İlişkin Öğretmen Görüşleri
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.2, ss.1-14, 2014 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli öğrenmenin yabancı dil öğretimindeki önemine ilişkin öğretmen görüşleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.1-14, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Ergenlerde sosyallik ve strese dayanıklılık ilişkisinde duygusal kontrol ve sorumluluk etkisinin incelenmesi
TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Türkiye, 24 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
COVID-19 SÜRECİNDE OTİZMLİ ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN STRES KAYNAKLARI VE STRESE BAŞ ETME YÖNTEMLERİ
VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 01 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)

SALGIN DÖNEMİNDE ERGENLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI
VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 01 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)
Yönetim Süreçlerine Stresi Olumlu Aktarma
2023 EĞİTİM VİZYONU BAĞLAMINDA EĞİTİM DEĞERLENDİRME VE GELİŞTİRME KONGRESİ, Van, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
Değerler Eğitimi Bağlamında 2023 Hedeflerine Ulaşmada Örtük Programın Önemi
EĞİTİM PRATİĞİMİZ VE 2023 EĞİTİM VİZYONU KONGRESİ, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, (Özet Bildiri)
farkındalık temelli stres programının sağlıklı bireylerde stres yönetimine etkisi: sistematik bir derleme
I. Ahtamara Uluslararası İnterdisipliner Kongresi, Van, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2018, (Tam Metin Bildiri)
FTSAP'ın Stres Yönetimine Etkisi: Sistematik Derleme
Ahtamara International Multidisciplinary Congress, Van, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2018, ss.1122-1128, (Tam Metin Bildiri)
ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN SORUN ALGILARI
BÜTÜN YÖNLERİYLE ÖĞRETMEN SEMPOZYUMU, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Sorun Algıları
Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, ss.68-78, (Tam Metin Bildiri)
Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sürecinde Metaforun Terapötik Kullanımı
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2015, ss.870-873, (Tam Metin Bildiri)
Türkiye’de ve Dünyada Seçmeli Dersler PISA ve TIMSS sınavlarının Etkililiği
KESİNTİLİ ONİKİ YILLIK ZORUNLU EĞİTİM MODELİNDE SEÇMELİ DERSLER SEMPOZYUMU, Van, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
Türkiye'de ve Dünyada Seçmeli Dersler: PISA ve TIMSS Sınavlarının Etkisi
Kesintili On İki Yıllık Zorunlu Eğitim Modelinde Seçmeli Ders Uygulamaları Sempozyumu, Van, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2013, ss.112-124, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Dijital Ebeveynlik ve Eğitsel Rehberlik
Aile Akademisi, Fuat TANHAN, Halil İbrahim Özok, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.189-200, 2023
ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİTİMİNDE YAKLAŞIMLAR
ELEŞTİREL DÜŞÜNMEK -Muhakeme Eğitimi-, Tanhan, Fuat, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.82-93, 2023
ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİTİMİ: ÖĞRENMEYİ ANLAMLI KILMAK
ELEŞTİREL DÜŞÜNMEK -Muhakeme Eğitimi-, Tanhan, Fuat, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.109-120, 2023
Kültüre Duyarlı Stres Programı ve Başetme
Psikolojik Danışmada Güncel Konular - Eski ve Yeni Sorunlara Güncel Yaklaşımlar, Fuat TANHAN, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.100-122, 2022
Öğrenme Stilleri
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, İshak Kozikoğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.231-252, 2022
Eş Bağımlılık
Psikolojik Danışmada Güncel Konular - Eski ve Yeni Sorunlara Güncel Yaklaşımlar, Fuat TANHAN, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.39-45, 2022
Gelişmeleri Kaıçrma Korkusu ve Yalnızlık
Psikolojik Danışmada Güncel Konular - Eski ve Yeni Sorunlara Güncel Yaklaşımlar, Fuat TANHAN, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.87-99, 2022
Eğitim Ortamlarında Nitelik
Anı Yayıncılık, Ankara, 2020
Temel İnsan Hakları ve Özgürlükleri
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi, Zihni MEREY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.36-61, 2020

Uzaktan Eğitim ve Teknoloji Bağımlılığı
PANDEMİ VE EĞİTİM, Tanhan Fuat,Özok Halil İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.293-310, 2020
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi
EĞİTİM ORTAMLARINDA NİTELİK, Tanhan Fuat,Özok Halil İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.229-240, 2020
Temel İnsan Hakları ve Özgürlükleri
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi, Zihni Merey, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.36-61, 2020
Uzaktan Eğitim ile Ebeveynler ve Öğrencilerde Katlanan Stres ve Baş Etme Yöntemleri
PANDEMİ VE EĞİTİM, Tanhan Fuat,Özok Halil İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.47-56, 2020
Eğitim Stresi, Yalnızlık ve Akıllı Telefon Bağımlılığı
EĞİTİM ORTAMLARINDA NİTELİK, Tanhan Fuat,Özok Halil İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.263-276, 2020
Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar
Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, 2019
Eğitim Bilimleri Perspektifinden Öğretmen
Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, 2019
Eğitim Vizyonu ve Öğretmen Stresi
Türkiye Eğitim Vizyonu Üzerine Değerlendirmeler, Doç. Dr. Fuat TANHAN, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.291-297, 2019
Öğretmenlerin Öğretmen Mesleğine İlişkin Sorun Algıları
Eğitim bilimleri Perspektifinden Öğretmen, Doç. Dr. Fuat TANHAN, Dr. Öğr. Üyesi Halil İbrahim ÖZOK, Cesim ALADAĞ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.226-231, 2019
Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Sorun Algıları
EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN, DOÇ. DR. FUAT TANHAN, DR. ÖĞR. Ü. HALİL İBRAHİM ÖZOK, CESİM ALADAĞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.226-231, 2019
Eğitim Vizyonu ve Öğretmen Stresi
TÜRKİYE EĞİTİM VİZYONU ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER, Doç. Dr. Fuat TANHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.291-297, 2019
Değerler Eğitimi Bağlamında Eğitim Vizyonu Hedeflerine Ulaşmada Örtük Programın Önemi
EĞİTİM PRATİĞİMİZ ÜZERİNE ARAŞTIRMALAR, Dr. Öğr. Üyesi Halil İbrahim ÖZOK, Cesim ALADAĞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.380-385, 2019