SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
                3
            
            
        
                Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
                20
            
            3. İdeal Turizm Okulu Yöneticisinin Nitelikleri: Bir RepGrid İncelemesi
                                            
                                                    Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
                                                , sa.65, ss.200-217, 2024 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                    
                                                                                                                            
                                        
                                                
                                                     
                                                
                                                
                                    
                                 
                                                
                                                
                                    4. Developing a Culture-Adapted Mindfulness Stress Reduction Program
                                            
                                                    International Journal of Progressive Education- Pen Academic Publishing
                                                , cilt.19, sa.2, ss.74-91, 2023 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                                
                                    
                                10. A “Mindfulness” Examination of High School Guidance Programs
                                            
                                                    Research in Language and Education: An International Journal
                                                , cilt.1, sa.2, ss.119-129, 2021 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                12. Pandemi Nedeniyle Evde Kalan Genç Yetişkinlerin Bilinçli Farkındalık ve Stres Kontrolü İle İlgili Görüşleri
                                            
                                                    TÜRKİSH STUDİES
                                                , cilt.16, sa.2, ss.1087-1101, 2021 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                13. Stres Kuramları Bağlamında İçsel ÇatışmanınDışsal Savaşa Dönüşümüne İlişkin Bir Çözümleme
                                            
                                                    Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler EnstitüsüVankulu Sosyal Araştırmalar Dergisi
                                                , cilt.1, sa.2, ss.57-77, 2018 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                14. KÜLTÜRE DUYARLI HAZIRLANAN STRES AZALTMA PROGRAMINDA BİLİNÇLİ FARKINDALIK UNSURLARI VE TÜRK KÜLTÜRÜNDEKİ KARŞILIKLARI
                                            
                                                    Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
                                                , cilt.5, sa.30, ss.4469-4480, 2018 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                
                                    
                                15. OKUL-ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİME KARŞI TUTUMLARI
                                            
                                                    Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
                                                , cilt.5, sa.24, ss.1527-1536, 2018 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                
                                    
                                16. Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Bilime Karşı Tutumları
                                            
                                                    International Journal of Social and Humanities Sciences Research
                                                , cilt.5, sa.24, ss.1527-1536, 2018 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                17. BİLİMSEL BİLGİ VE METODOLOJİLERİN SONU
                                            
                                                    The Journal of Academic Social Science Studies JASSS
                                                , cilt.2, ss.573-580, 2014 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                18. İşbirlikli Öğrenmenin Yabancı Dil Öğretimindeki Önemine İlişkin Öğretmen Görüşleri
                                            
                                                    ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
                                                , cilt.14, sa.2, ss.1-14, 2014 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                
                                    
                                20. İşbirlikli öğrenmenin yabancı dil öğretimindeki önemine ilişkin öğretmen görüşleri
                                            
                                                    Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
                                                , cilt.14, sa.2, ss.1-14, 2013 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                
                                    
                                
                Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
                28
            
            10. Ergenlerde sosyallik ve strese dayanıklılık ilişkisinde duygusal kontrol ve sorumluluk etkisinin incelenmesi
TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Türkiye, 24 Haziran 2022, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                17. COVID-19 SÜRECİNDE OTİZMLİ ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN STRES KAYNAKLARI VE STRESE BAŞ ETME YÖNTEMLERİ
VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 01 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)                                                                                                                                                                 
                                    
                                 
                                    18. SALGIN DÖNEMİNDE ERGENLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI
VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 01 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                19. Yönetim Süreçlerine Stresi Olumlu Aktarma
2023 EĞİTİM VİZYONU BAĞLAMINDA EĞİTİM DEĞERLENDİRME VE GELİŞTİRME KONGRESİ, Van, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2019, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                20. Değerler Eğitimi Bağlamında 2023 Hedeflerine Ulaşmada Örtük Programın Önemi
EĞİTİM PRATİĞİMİZ VE 2023 EĞİTİM VİZYONU KONGRESİ, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                21. farkındalık temelli stres programının sağlıklı bireylerde stres yönetimine etkisi: sistematik bir derleme
I. Ahtamara Uluslararası İnterdisipliner Kongresi, Van, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2018, (Tam Metin Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                22. FTSAP'ın Stres Yönetimine Etkisi: Sistematik Derleme
Ahtamara International Multidisciplinary Congress, Van, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2018, ss.1122-1128, (Tam Metin Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                23. ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN SORUN ALGILARI
BÜTÜN YÖNLERİYLE ÖĞRETMEN SEMPOZYUMU, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                24. Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Sorun Algıları
Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, ss.68-78, (Tam Metin Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                26. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sürecinde Metaforun Terapötik Kullanımı
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2015, ss.870-873, (Tam Metin Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                27. Türkiye’de ve Dünyada Seçmeli Dersler PISA ve TIMSS sınavlarının Etkililiği
KESİNTİLİ ONİKİ YILLIK ZORUNLU EĞİTİM MODELİNDE SEÇMELİ DERSLER SEMPOZYUMU, Van, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2013, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                28. Türkiye'de ve Dünyada Seçmeli Dersler: PISA ve TIMSS Sınavlarının Etkisi
Kesintili On İki Yıllık Zorunlu Eğitim Modelinde Seçmeli Ders Uygulamaları Sempozyumu, Van, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2013, ss.112-124, (Tam Metin Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                
                Kitaplar
                26
            
            1. Dijital Ebeveynlik ve Eğitsel Rehberlik
Aile Akademisi, Fuat TANHAN, Halil İbrahim Özok, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.189-200, 2023                                                                                                                                                                
                                    
                                2. ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİTİMİNDE YAKLAŞIMLAR
ELEŞTİREL DÜŞÜNMEK -Muhakeme Eğitimi-, Tanhan, Fuat, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.82-93, 2023                                                                                                                                                                
                                    
                                3. ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİTİMİ: ÖĞRENMEYİ ANLAMLI KILMAK
ELEŞTİREL DÜŞÜNMEK -Muhakeme Eğitimi-, Tanhan, Fuat, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.109-120, 2023                                                                                                                                                                
                                    
                                5. Kültüre Duyarlı Stres Programı ve Başetme
Psikolojik Danışmada Güncel Konular - Eski ve Yeni Sorunlara Güncel Yaklaşımlar, Fuat TANHAN, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.100-122, 2022                                                                                                                                                                
                                    
                                6. Öğrenme Stilleri
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, İshak Kozikoğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.231-252, 2022                                                                                                                                                                
                                    
                                7. Eş Bağımlılık
Psikolojik Danışmada Güncel Konular - Eski ve Yeni Sorunlara Güncel Yaklaşımlar, Fuat TANHAN, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.39-45, 2022                                                                                                                                                                
                                    
                                8. Gelişmeleri Kaıçrma Korkusu ve Yalnızlık
Psikolojik Danışmada Güncel Konular - Eski ve Yeni Sorunlara Güncel Yaklaşımlar, Fuat TANHAN, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.87-99, 2022                                                                                                                                                                
                                    
                                12. Eğitim Ortamlarında Nitelik
Anı Yayıncılık, Ankara, 2020                                                                                                                                                                
                                    
                                14. Temel İnsan Hakları ve Özgürlükleri
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi, Zihni MEREY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.36-61, 2020                                                                                                                                                                 
                                    
                                 
                                    15. Uzaktan Eğitim ve Teknoloji Bağımlılığı
PANDEMİ VE EĞİTİM, Tanhan Fuat,Özok Halil İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.293-310, 2020                                                                                                                                                                
                                    
                                16. Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi
EĞİTİM ORTAMLARINDA NİTELİK, Tanhan Fuat,Özok Halil İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.229-240, 2020                                                                                                                                                                
                                    
                                17. Temel İnsan Hakları ve Özgürlükleri
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi, Zihni Merey, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.36-61, 2020                                                                                                                                                                
                                    
                                18. Uzaktan Eğitim ile Ebeveynler ve Öğrencilerde Katlanan Stres ve Baş Etme Yöntemleri
PANDEMİ VE EĞİTİM, Tanhan Fuat,Özok Halil İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.47-56, 2020                                                                                                                                                                
                                    
                                19. Eğitim Stresi, Yalnızlık ve Akıllı Telefon Bağımlılığı
EĞİTİM ORTAMLARINDA NİTELİK, Tanhan Fuat,Özok Halil İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.263-276, 2020                                                                                                                                                                
                                    
                                20. Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar
Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, 2019                                                                                                                                                                
                                    
                                21. Eğitim Bilimleri Perspektifinden Öğretmen
Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, 2019                                                                                                                                                                
                                    
                                22. Eğitim Vizyonu ve Öğretmen Stresi
Türkiye Eğitim Vizyonu Üzerine Değerlendirmeler, Doç. Dr. Fuat TANHAN, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.291-297, 2019                                                                                                                                                                
                                    
                                23. Öğretmenlerin Öğretmen Mesleğine İlişkin Sorun Algıları
Eğitim bilimleri Perspektifinden Öğretmen, Doç. Dr. Fuat TANHAN, Dr. Öğr. Üyesi Halil İbrahim ÖZOK, Cesim ALADAĞ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.226-231, 2019                                                                                                                                                                
                                    
                                24. Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Sorun Algıları
EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN, DOÇ. DR. FUAT TANHAN, DR. ÖĞR. Ü. HALİL  İBRAHİM ÖZOK, CESİM ALADAĞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.226-231, 2019                                                                                                                                                                
                                    
                                25. Eğitim Vizyonu ve Öğretmen Stresi
TÜRKİYE EĞİTİM VİZYONU ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER, Doç. Dr. Fuat TANHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.291-297, 2019                                                                                                                                                                
                                    
                                26. Değerler Eğitimi Bağlamında Eğitim Vizyonu Hedeflerine Ulaşmada Örtük Programın Önemi
EĞİTİM PRATİĞİMİZ ÜZERİNE ARAŞTIRMALAR, Dr. Öğr. Üyesi Halil İbrahim ÖZOK, Cesim ALADAĞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.380-385, 2019                                                                                                                                                                
                                    
                                 
                 
                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                             
                            