-
2018 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2018 - 2018 Dr. Öğr. Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi
-
2009 - 2013 Okutman
Artvin Çoruh Üniversitesi, Rektörlük, Türk Dili
-
2018 - Devam Ediyor İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2015 - Devam Ediyor Anabilim Dalı Akademik Kurul Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2020 - 2022 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2019 - 2020 Akademik Performans D. Kurulu Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2017 - 2018 Merkez Müdür Yardımcısı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
-
2013 - Devam Ediyor ÖĞRETİM ÜYESİ YARDIMCI DOÇENT DOKTOR
ÜNİVERSİTE, ÖĞRETİM ÜYESİ YARDIMCI DOÇENT DOKTOR
-
2009 - Devam Ediyor Okutman
Üniversite, Okutman
-
Yüksek Lisans
Akademik Yazma ve Yayın Etiği
UZMANLIK ALAN DERSİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIM
PEDFOR108.14.1
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Türkçe Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Uygulamaları
Türkçe Eğitimde Aktif Öğrenme Teknikleri
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
-
Lisans
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
Yazılı Anlatım I
ANLATMA TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ
TÜRK DİL BİLGİSİ: KELİME BİLGİSİ
Sözlü Anlatım I
ANLAMA TEKNİKLERİ II : DİNLEME EĞİTİMİ
YAZILI ANLATIM II
ETKİLİ İLETİŞİM
SÖZLÜ ANLATIM II
-
İki Dilli Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Yeterlilikleri ve Bu Yeterliliklerinin Bazı Değişkenlerle İlişkisi
Kardaş M. N. (Danışman)
T.AYDOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Türkçe eğitimi veren öğretmenlerin (sınıf ve Türkçe öğretmenleri) okuma ve yazma alışkanlıkları üzerine bir inceleme
Kardaş M. N. (Danışman)
M.SEVİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Mikro öğretim yönteminin iki dilli yedinci sınıf öğrencilerin yazma becerilerine etkisi
Kardaş M. N. (Danışman)
E.YAVUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Türkçe öğretmenlerinin aktif öğrenmeye ilişkin farkındalıkları ve derslerde aktif öğrenmeyi uygulama durumları
Kardaş M. N. (Danışman)
A.BÜYÜKİKİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Yabancılara Türkçe öğretimi alanında yayımlanan makalelerin eğilimleri ve akademik metin hazırlama ilkelerine uygunluğu üzerine bir inceleme
Kardaş M. N. (Danışman)
M.KARDOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ortaokul Türkçe ders kitaplarındaki metin ve etkinliklerin tür ile kazanımlar açısından değerlendirilmesi
Kardaş M. N. (Danışman)
V.ÇETİNKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
6, 7 ve 8. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki söz varlığı ögeleri üzerine bir inceleme
Kardaş M. N. (Danışman)
F.KARGIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Aktif öğrenme yönteminin 5.sınıf öğrencilerinin sözlü iletişim becerilerine (Konuşma-dinleme) etkisi ve öğrencilerin aktif öğrenme uygulamalarına ilişkin görüşleri
Kardaş M. N. (Danışman)
İ.İL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Türkçe ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin medya okuryazarlığı eğitimi ile ilgili becerileri ve görüşleri
Kardaş M. N. (Danışman)
Ş.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Akademik Çelişki Tekniğinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Konuşma Beceri ve Kaygılarına Etkisi
T.TÜZEMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Mustafa Kutlu Hikayelerinin Türkçe Değer İletimi Açısından Önemi
M.TUNAGÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016
-
2019 - 2020 Yabancılara Türkçe Eğitimi
Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs
-
2018 - 2019 Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi
Uygulama Araştırma Merkezi - Sertifika Programı
-
2017 - 2017 Yabancılara Türkçe Eğitimi
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim