SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ETKİLİ MEDYA EĞİTİMİ UYGULAMALARI İÇİN BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.14, ss.167-186, 2017 (SSCI)
THE EFFECT OF JIGSAW I INSTRUCTION TECHNIQUE ONVERBAL AND WRITING SKILLS OF STUDENTS
European Journal of Education Studies
, cilt.2, sa.5, ss.29-44, 2016 (AHCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENME YAŞANTILARI (AMAÇLARI VE SÜREÇTE YAŞADIKLARI SORUNLAR) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.120-136, 2021 (Hakemli Dergi)
The Effect of Student Centered Listening/Speaking Activities on Turkish Listening Speaking Skills of Bilingual Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.9, sa.1, ss.137-149, 2021 (Hakemli Dergi)

IKI DILLI ÖGRENCILERIN TÜRKÇE KONUSMA KAYGILARI ÜZERINDE ROL OYNAMA ETKINLIKLERININ ETKISI
ÇUKUROVA ARASTIRMALARI DERGISI
, cilt.6, sa.1, ss.126-140, 2020 (Hakemli Dergi)
YABANCI DIL OLARAK TÜRKÇE ÖGRETIM PROGRAMI ÜZERINE BIR INCELEME
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-20, 2020 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmenleri İle Türkçe Öğretmeni Adaylarının Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerle İlgili Görüşleri
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.21, ss.323-342, 2019 (Hakemli Dergi)
BIYOGRAFIYI ÖYKÜLESTIRME YÖNTEMI VEÖGRETMEN ADAYLARININ BIYOGRAFIYIÖYKÜLESTIRME YÖNTEMI UYGULAMALARINA ILISKINGÖRÜSLERI
Van YYÜ Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.42, ss.35-61, 2018 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN MEDYA OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİ YETERLİKLERİ VE BU YETERLİKLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERLE İLİŞKİSİ
THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.41, sa.41, ss.165-182, 2018 (Hakemli Dergi)
2005-2017 YILLARI ARASINDA DİNLEME EĞİTİMİ ÜZERİNEYAPILMIŞ AKADEMİK ÇALIŞMALARIN EĞİLİMLERİ ÜZERİNEBİR ARAŞTIRMA
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi (KUSOB)
, cilt.2, sa.1, ss.21-32, 2018 (Hakemli Dergi)
2000 YILI VE ÖNCESİNDE YAYIMLANAN MUSTAFA KUTLU’NUNHİKÂYELERİNDE DEĞER AKTARIMI
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.40, ss.159-185, 2017 (Hakemli Dergi)
2000 YILI SONRASINDA YAYIMLANAN MUSTAFA KUTLU’NUN HİKÂYELERİNDE DEĞER AKTARIMI
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.12, sa.14, ss.431-464, 2017 (Hakemli Dergi)
ETKİLİ MEDYA EĞİTİMİ UYGULAMALARI İÇİN BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.12, sa.14, ss.167-186, 2017 (Hakemli Dergi)
Views of Bilingual 7th Grade Students on Aquarium Instruction Technique Practices1
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.5, sa.3, ss.477-501, 2017 (Hakemli Dergi)
Views of Bilingual 7th Grade Students on Aquarium Instruction Technique Practices/İki dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Akvaryum Öğretim Tekniği Uygulamalarına İlişkin Görüşleriİki dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Akvaryum Öğretim Tekniği Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.5, sa.3, ss.477-501, 2017 (Hakemli Dergi)
The Effect of Aquarium Method on the Bilingual Learners' Turkish Speech Anxietya
Iğd Üniv Sos Bil Der / Igd Univ Jour Soc Sci
, cilt.3, sa.12, ss.1-30, 2017 (Hakemli Dergi)
A Bibliography of Research Scrutinizing Education of Values and Education of Values in Turkish Language Instruction
The Black Sea Journal of Social Sciences
, cilt.9, sa.16, ss.383-412, 2017 (Hakemli Dergi)
Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi
International Journal of Language Academy (IJLA)
, cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
The Effect of Aquarium Method on the Bilingual Learners’xx Turkish Speech Anxiety
Iğd Üniv Sos Bil Der / Igd Univ Jour Soc Sci
, cilt.12, sa.2, ss.1-30, 2017 (Hakemli Dergi)
Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin TürkçeKonuşma Becerilerine Etkisi
International Journal of Language Academy (IJLA)
, cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
THE IMPACT OF AQUARIUM TECHNIQUEON TURKISH VERBAL SKILLS OFBILINGUAL 7TH GRADE STUDENTS
International Journal of Language Academy
, cilt.5, sa.3, ss.366-390, 2017 (Hakemli Dergi)
Akademik Çelişki Tekniğinin 6.Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi ve Bazı Değişkenlerle İlişkisi
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.14, ss.581-610, 2017 (Hakemli Dergi)
Effect of Drama Instruction Method on Students’ Turkish Verbal Skills and Speech Anxiety
International Journal of Progressive Education (IJPE)
, cilt.13, sa.1, ss.64-78, 2017 (Hakemli Dergi)
AKADEMİK ÇELİŞKİ TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİNE YÖNELİKTUTUMARINA ETKİSİ VE BAZI DEĞİŞKENLERLE İLİŞKİSİ/EFFECT OF ACADEMIC CONTROVERSY TECNIQUE ON THE ATTITUDES OF STUDENTS TOWARDS TURKISH LANGUAGE COURSE AND ITS CORRELATION WITH CERTAIN VARIABLES
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.32, ss.127-156, 2016 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN 2006 TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMI ÇERÇEVESİNDE HAZIRLANAN DERS KİTAPLARIYLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ, PROGRAMA YÖNELİK ELEŞTİRİLERİ VE YENİ PROGRAMDAN BEKLENTİLERİ1 VIEWS AND CRITICISM OF TURKISH LANGUAGE TEACHERS ON TEXTBOOKS WHICH PREPARED 2006 TURKISH COURSE CURRICULUM AND THEİR EXPECTATIONS FROM THE NEW PROGRAM
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.8, sa.50, ss.233-246, 2016 (Hakemli Dergi)
AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILDIĞI ÇALIŞMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARISI, TUTUMU VE GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI/THE RELATİONSHİP BETWEEN ACTİVE LEARNİNG METHOD AND THEVİEWS OF STUDENTS ON ACHİEVEMENT; ATTİTUDEAND APPLİCATİONS: ASTUDY OF META-ANALYSİS
NTERNATİONAL JOURNAL OF TURKISH EDUCATION SCIENCES
, cilt.4, sa.7, ss.118-130, 2016 (Hakemli Dergi)
KÖŞELENME TEKNİĞİNİN 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNE VE TÜRKÇE KONUŞMA KAYGILARINA ETKİSİ/THE EFFECET OF DIAGONALIZATION TECHNIQUE ON TURKISH VERBAL SKILLS AND TURKISH SPEECH ANXIETY OF 7th GRADE STUDENTS
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.4, sa.31, ss.91-106, 2016 (Hakemli Dergi)
MİKRO ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN YAZMA KAYGILARINA VE YAZILI ANLATIM BECERİLERİNE ETKİSİ/THE IMPACT OF MICRO INSTRUCTION METHOD ON WRITING ANXIETY AND WRITTEN EXPRESSION SKILLS OF STUDENTS
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.11, sa.9, ss.475-496, 2016 (Hakemli Dergi)
Mikro Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Yaratıcı Yazarlık Becerilerine Etkisi
ADED- Anadili Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.229-249, 2016 (Hakemli Dergi)
İKİ DİLLİ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRKÇE YAZILI ANLATIM BECERİLERİ VE YAZMA KAYGILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
International Journal of Social Science
, cilt.11, sa.37, ss.239-252, 2015 (Hakemli Dergi)
TURKISH SPEAKING ANXIETY OF THE MULTILINGUAL TURKISH TEACHER CANDIDATES WHOSE SECOND LANGUAGE IS TURKISH AND THE RELATIONS OF THE SOME VARIABLES WITH SPEAKING ANXIETY/İKİNCİ DİLİ TÜRKÇE OLAN ÇOK DİLLİ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRKÇE KONUŞMA KAYGILARI VE BU KAYGILARININ BAZI DEĞİŞKENLERLE İLİŞKİSİ
Turkish Studies International Periodical For the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.10, sa.7, ss.541-556, 2015 (Hakemli Dergi)
6-8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DİNLEME/İZLEME BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK ETKİNLİK ÖNERİLERİ
The Journal of Academic Social Science
, cilt.3, sa.13, ss.264-291, 2015 (Hakemli Dergi)
İŞ BİRLİKLİ ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BAŞARI, TUTUM VE UYGULAMALARA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİYLE İLİŞKİSİ
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.12, sa.30, ss.231-250, 2015 (Hakemli Dergi)
THE SIGNIFICANCE OF ORKHON INSCRIPTIONS IN TURKISH LANGUAGE TEACHING IN TERMS OF VALUE TRANSFER I: TUNYUQUQ MONUMENT/ORHUN ABİDELERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DEĞER AKTARIMI AÇISINDAN ÖNEMİ I: TONYUKUK ABİDESİ
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.3, sa.1, ss.273-287, 2015 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF COOPERATIVE LEARNING METHOD ON ATTITUDES OF TEACHER CANDIDATES TOWARDS WRITTEN EXPRESSION LESSON/ İŞ BİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZILI ANLATIM DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.152-163, 2013 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF LEARNING TOGETHER TECNIQUE ON THE ACHIEVEMENT OF WRITTEN EXPRESSION PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE OF PROSPECTIVE PRIMARY EDUCATION TEACHERS/BİRLİKTE ÖĞRENME TEKNİĞİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZILI ANLATIM ALAN BİLGİSİ BAŞARILARINA ETKİSİ
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.10, sa.23, ss.81-96, 2013 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF COOPERATIVE LEARNING ON WRITTEN EXPRESSION SKILLS OF PROSPECTIVE CLASSROOM TEACHERS/İŞ BİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZILI ANLATIM BECERİLERİNE ETKİSİ
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.8, sa.9, ss.1781-1799, 2013 (Hakemli Dergi)
NOKTALAMA İŞARETLERİNİN ÖĞRETİMİNDE GRUP ARAŞTIRMASI TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.257-268, 2011 (Scopus)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
THE ANALYSIS OF COMPLIANCE OF THE ARTICLES PUBLISHED ON TEACHING TURKISH TO FOREIGNERS WITH ACADEMIC TEXT WRITING PRINCIPLES
11th International Conference on Social Sciences August 19-20, 2022/Ataturk University, Erzurum, Turkey, Erzurum, Türkiye, 18 - 19 Ağustos 2022, cilt.1, sa.1, ss.248-250, (Özet Bildiri)
AN ANALYSIS ON THE TENDENCIES OF ARTICLES PUBLISHED IN THE FIELD OF TEACHING TURKISH TO FOREIGNERS
11th International Conference on Social Sciences, Erzurum, Türkiye, 18 - 19 Ağustos 2022, cilt.1, sa.1, ss.255-257, (Özet Bildiri)
Dinleme Alanında Yayımlanan Makalelerin özet bölümlerinin Akademik Metin yazma İlkelerine Uygunluğu
ISPEC 3. Ulsulararası Sosyal ve beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, sa.1, ss.1137-1147, (Tam Metin Bildiri)
Konuşma Eğitimi Alanında Yayımlanan Makalelerin Özet Bölümlerinin Akademik Metin Yazım İlkelerine Uygunluğu
ISPEC 3. Ulsulararası Sosyal ve beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, sa.1, ss.681-697, (Tam Metin Bildiri)
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Kurmaca Metinlerin "Çocuğa Görelik" İlkesine Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi
ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 Aralık 2019, ss.708-725, (Tam Metin Bildiri)
Türkçe Okuma Becerisi Çalışmalarının Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma
TES KONGRE, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.1, ss.185-196, (Tam Metin Bildiri)
Türkçe Konuşma Becerisi Üzerine Yapılan Çalışmalara İlişkin Bir içerik Analizi
TES KONGRE, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
TÜRKÇE YAZMA EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARIN EĞİLİMLERİNE İLİŞKİN BİR İÇERİK ANALİZİ
1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, cilt.3, ss.1147-1158, (Tam Metin Bildiri)
AZİZ NESİN'İN "ŞİMDİKİ ÇOCUKLAR HARİKA" ROMANINDA MİZAH UNSURLARI
2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.765-776, (Tam Metin Bildiri)
Türkçe Öğretim Programlarının (1968-2015) Dil Bilgisi Öğrenme Alanı Bakımından Değerlendirilmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, sa.1, ss.351, (Özet Bildiri)
Bilgisayar Destekli Türkçe Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri
Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, cilt.I, sa.65, ss.539-550, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Uygulama Öğretmenlerinin Yeterliliği İle İlgili Görüşleri
Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, cilt.I, sa.50, ss.717-742, (Tam Metin Bildiri)
Artvin'in Lisans Yerleştirme Sınavlarındaki Başarısızlığı Üzerine Bir Araştırma
Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, cilt.II, sa.70, ss.503-524, (Tam Metin Bildiri)
The Use of the Group Study Based on Traditional Set With Cooperative Learning in Teaching Punctuation Markers
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, cilt.I, sa.400, ss.702-704, (Özet Bildiri)
Üniversite Öğrencilerinin "Türk Dili" Derslerindeki Motivasyon Durumları
20. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.I, ss.605-606, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Becerileri Üzerine Bir Araştırma
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.I, ss.603-604, (Özet Bildiri)
NOKTALAMA İŞARETLERİNİN ÖĞRETİMİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME TEKNİKLERİNDEN JIGSAW I’İN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
I. İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Muş, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2010, cilt.I, sa.21, ss.215-229, (Tam Metin Bildiri)
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİ VE TÜRKİYE’DE BU YÖNTEMLE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ÜZERİNE YAPILAN TEZLER
I. İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi (TUBİTAK), Muş, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, cilt.I, sa.21, ss.230-245, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Sözvarlığı Üzerine Bir İnceleme
Yılmaz Önay Armağanı, Murat Öztürk,İrfan Polat, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.251-284, 2021
Akademik Metin Yazmanın Basamakları-VI Bulgular Bölümü Hazırlama
Türk Dili-II Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş M.N., Koç R., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.189-220, 2020
Akademik Metin Yazmanın Basamakları- VI Bulgular Bölümü Hazırlama
Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Mehmet Nuri KARDAŞ, Raşit KOÇ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.189-220, 2020
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı
Türkçe Dersi Öğretim Programları, Akçay, A.; Kardaş, M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.119-146, 2019
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminin Tarihçesi
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-25, 2019
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminin Tarihçesi
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-25, 2019
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -1- 2016, 2017 Türkçe Öğretim Programları (MEB)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.79-101, 2019
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -2- Türkiye Maarif Vakfı’nın Hazırladığı Program (TMV, 2019)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.103-132, 2019
Geçmişten Günümüze Türkçe Dersi Öğretim Programları -4-
Türkçe Dersi Öğretim Programları, Akçay, A.; Kardaş, M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.91-118, 2019
Türkçe Öğretiminin Amacı ve Temel İlkeleri
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Bulut K., Kardaş M.N., , Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.87-112, 2019
İngiliz Edebiyatı
Dünya Edebiyatı Araştırmaları, Sevim, O.; Söylemez, Y., Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.79-104, 2019
7. Bölüm: Akademik Metin Yazmanın Basamakları- II: Başlık, Özet ve Anahtar Sözcük Yazma
Türk Dili 2: Akademik Yazma Eğitimi, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.103-132, 2019
Akademik Metin Yazmanın Basamakları-VI Bulgular Bölümü Hazırlama
Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş M.N., Koç R., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.189-220, 2019
Akademik Metin Yazmanın Basamakları-VI: Bulgular Bölümü Hazırlama
Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş, Mehmet Nuri, Koç, Raşit, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.189-220, 2019
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN BAŞLICA SORUNLAR
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.343-363, 2019
Akademik Metin Yazmanın Basamakları–VI: Bulgular Bölümü Hazırlama
Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş, Mehmet Nuri ve Koç, Raşit, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.189-220, 2019
Türkçe Eğitiminde Öğretim Ortamları
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Bulut, Kenan, Kardaş, Mehmet Nuri, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.305-340, 2019
KURAM VE UYGULAMADA TÜRK DİLİ I
Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, 2018
KONUŞMA EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI
DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.137-149, 2018
DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİNDE TEMEL DİSİPLİNLER
Dl ve Edebiyat Eğitiminin Temel Kavramları, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-22, 2018
Ses ve Yapı Bilgisi Eğitiminin Temel Kavramları
Dil Ve Edebiyat Eğitiminin Temel Kavramları, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.93-108, 2018
OKUMA KUSURLARI
OKUMA EĞİTİMİ, OĞUZHAN, S. ,SÖYLEMEZ, Y., Editör, Nobel Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.79-104, 2018
DİNLEME EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI
DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.125-135, 2018
DİL VE İLETİŞİM
KURAM VE UYGULAMADA TÜRK DİLİ I, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-25, 2018
DİNLEME EĞİTİMİNDE NOT TUTMA
DİNLEME/ İZLEME EĞİTİMİ, AKÇAY, A., Editör, Nobel Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.147-170, 2018
Bilirkişi Raporları
Arş. Gör. Kadrosuna Usulsüz Atamaya İlişkin İtirazı Değerlendirme
Hakkari Üniversitesi, ss.20, Hakkari, 2016