Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

THE ANALYSIS OF COMPLIANCE OF THE ARTICLES PUBLISHED ON TEACHING TURKISH TO FOREIGNERS WITH ACADEMIC TEXT WRITING PRINCIPLES

11th International Conference on Social Sciences August 19-20, 2022/Ataturk University, Erzurum, Turkey, Erzurum, Türkiye, 18 - 19 Ağustos 2022, cilt.1, sa.1, ss.248-250

AN ANALYSIS ON THE TENDENCIES OF ARTICLES PUBLISHED IN THE FIELD OF TEACHING TURKISH TO FOREIGNERS

11th International Conference on Social Sciences, Erzurum, Türkiye, 18 - 19 Ağustos 2022, cilt.1, sa.1, ss.255-257

ORTAOKUL 7. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDA YER ALAN METİNLERDEKİ DİL BİLGİSİ YANLIŞLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

I. INTERNATIONAL COGRESS OF SOCIAL SCIENCES (ICSS-2022), Bitlis, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2022, cilt.1, sa.1, ss.166-169 Creative Commons License

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN SEZDİRME YÖNTEMİYLE DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİNİN ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

I. INTERNATIONAL COGRESS OF SOCIAL SCIENCES (ICSS-2022), Bitlis, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2022, cilt.1, sa.1, ss.61-64 Creative Commons License

The Effect Of Micro Teaching Method On The Creative Writing Skills Of Seventhing Blinging Students

2. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2021, cilt.1, sa.1, ss.522-523

The Effect Of Micro Teaching Method On The Writing Skills Of Seventhing Blinging Students

INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2021, cilt.1, sa.1, ss.523-524

ARAP ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA KAYGILARI ÜZERİNDE ROL OYNAMA TEKNİKLERİNİN ETKİSİ

5TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, cilt.1, sa.21, ss.704-709 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

ROL OYNAMA TEKNİKLERİNİN ARAP ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ

5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, cilt.1, sa.20, ss.698-703 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

YAZMA EĞİTİMİ ALANINDA YAYIMLANAN MAKALELERİN ÖZET BÖLÜMLERİNİN AKADEMİK METİN YAZIM İLKELERİNE UYGUNLUĞU

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, sa.100, ss.698-707 Creative Commons License

YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ALANINDA YAYIMLANAN MAKALELERİN ÖZET BÖLÜMLERİNİN AKADEMİK METİN YAZIM İLKELERİNE UYGUNLUĞU

ISPEC INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES-III, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, sa.102, ss.725-738 Creative Commons License

Konuşma Eğitimi Alanında Yayımlanan Makalelerin Özet Bölümlerinin Akademik Metin Yazım İlkelerine Uygunluğu

ISPEC 3. Ulsulararası Sosyal ve beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, sa.1, ss.681-697

Dinleme Alanında Yayımlanan Makalelerin özet bölümlerinin Akademik Metin yazma İlkelerine Uygunluğu

ISPEC 3. Ulsulararası Sosyal ve beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, sa.1, ss.1137-1147

DRAMA’NIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA KAYGILARINI İYİLEŞTİRMEYE ETKİSİ

4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, cilt.1, sa.16, ss.609-615 Creative Commons License

DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ

4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, cilt.1, sa.15, ss.602-608 Creative Commons License

THE EFFECT OF STUDENT CENTERED SPEAKING TECHNIQUES ON THE SPEAKING SKILLS OF BILINGUAL STUDENTS

6. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, cilt.1, sa.51, ss.479-483 Creative Commons License

THE EFFECT OF STUDENT CENTERED LISTENING / MONITORING ACTIVITIES ON THE TURKISH LISTENING / MONITORING SKILLS

6. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, cilt.1, sa.60, ss.474-479 Creative Commons License

TÜRKÇE YAZMA EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARIN EĞİLİMLERİNE İLİŞKİN BİR İÇERİK ANALİZİ

1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, cilt.3, ss.1147-1158

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DİNLEME BECERİSİ FARKINDALIKLARI ÜZERİNE DENEYSEL BİR ARAŞTIRMA

1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, cilt.3, ss.1133-1140 Creative Commons License

AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DİNLEME BECERİSİ BAŞARILARINA ETKİSİ

1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, cilt.3, ss.1140-1147 Creative Commons License

TÜRKÇE KONUŞMA BECERİSİ ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARA İLİŞKİN BİR İÇERİK ANALİZİ

2.Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.173-183

AZİZ NESİN'İN "ŞİMDİKİ ÇOCUKLAR HARİKA" ROMANINDA MİZAH UNSURLARI

2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.765-776

AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ

2.Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.335-348

TÜRKÇE OKUMA BECERİSİ ÇALIŞMALARININ EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

2.Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.185-195

ÇOCUKLARA YAZMA BECERİSİ KAZANDIRMANIN ÖNEMİ BAĞLAMINDA “YAZARLIĞA İLK ADIM” ÇALIŞMASI

V. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2018, ss.39-43

The Evaluations of Teacher and Teacher Candidates on Textbooks That Given in the Course Books

ECLSS 2018 3rd Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Temmuz 2018, cilt.1, sa.1, ss.113-115 Creative Commons License

Türkçe Öğretim Programlarının (1962-2015) Anlatma (Yazma) Öğrenme Alanı Bakımından Değerlendirilmesi

Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1-2

Keloğlan Çizgi Filmlerinin Değer İletimi Bakımından Önemi

Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1-2

Türkiye’de Medya Okuryazarlığı Üzerine Yapılan Çalışmalara İlişkin Bir Kaynakça Denemesi

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1825-1826

Öğrenme Galerisi Tekniğinin İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1835-1836

Türkçe Öğretim Programlarının (1968-2015) Dil Bilgisi Öğrenme Alanı Bakımından Değerlendirilmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, sa.1, ss.351

Türkçe Öğretim Programlarının (1968-2015) Anlama (Dinleme-Okuma) Öğrenme Alanı Bakımından Değerlendirilmesi

ULEAD 2017 - VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan - 29 Eylül 2017, cilt.1, sa.1, ss.352

Mikro Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Konuşma Becerilerine Etkisi

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.13-15

KÖŞELENME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEYİ ETKİLİ KONUŞMA BECERİSİ VE KONUŞMA KAYGISINA ETKİSİ

III. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.15-17

Drama'nın İki Dilli Öğrencilerin Türkçe Konuşma Beceri ve Kaygılarına Etkisi

VIII. Uluslararası Eğitm Araştırmaları Kongresi EAB 2016, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.374

MİKRO ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA KAYGILARI VE BULUŞ, PLANLAMA, ANLATIM BECERİLERİNE ETKİSİ

vııı: Uluslararası Eğiti Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.373

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN MEVCUT PROGRAMLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ VE HAZIRLANACAK YENİ PROGRAMA İLİŞKİN BEKLENTİLERİ

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi -EAB 2016, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.374-375

Artvin'in Lisans Yerleştirme Sınavlarındaki Başarısızlığı Üzerine Bir Araştırma

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, cilt.II, sa.70, ss.503-524

Bilgisayar Destekli Türkçe Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, cilt.I, sa.65, ss.539-550

Öğretmen Adaylarının Uygulama Öğretmenlerinin Yeterliliği İle İlgili Görüşleri

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, cilt.I, sa.50, ss.717-742

The Use of the Group Study Based on Traditional Set With Cooperative Learning in Teaching Punctuation Markers

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, cilt.I, sa.400, ss.702-704

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Becerileri Üzerine Bir Araştırma

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.I, ss.603-604

Üniversite Öğrencilerinin "Türk Dili" Derslerindeki Motivasyon Durumları

20. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.I, ss.605-606

İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİ VE TÜRKİYE’DE BU YÖNTEMLE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ÜZERİNE YAPILAN TEZLER

I. İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi (TUBİTAK), Muş, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, cilt.I, sa.21, ss.230-245

Kitap & Kitap Bölümleri

Mikro Öğretim Yönteminin İki Dilli Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi

Türkçe Eğitimi ile ilgili Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Sedat MADEN, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.37-67, 2023 Creative Commons License

Türkçe Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Beceri Alanları ve Türkçe Öğretim Programında Belirtilen Kazanımlarla Uyumu Üzerine Bir İnceleme

TÜRKÇE EĞİTİMİ İle İlgili GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Prof. Dr. Sedat MADEN, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.282-306, 2023 Creative Commons License

Türkçe Dersi Öğretim Programında Ölçme ve Değerlendirme

Türkçe Eğitiminde Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, Tuncay Türkben,Erkan Aydın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.26-54, 2023 Creative Commons License

Sezdirme Yöntemi ve Dil Bilgisi Öğretiminde Bu Yöntemin Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri

Dil Bilgisi Öğretimi, Mehmet Nuri Kardaş,Naif Kardaş, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.207-221, 2022 Creative Commons License

Dil Bilgisiyle İlgili Temel Bilgiler ve Kavramlar

Dil Bilgisi Öğretimi, Mehmet Nuri Kardaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-25, 2022 Creative Commons License

Türkçenin Ses Yönünden Temel Özellikleri ve Öğretimi

Dil Bilgisi Öğretimi, Mehmet Nuri Kardaş,Naif Kardaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.73-96, 2022 Creative Commons License

Türkçe Öğretiminde Kullanılabilecek Çağdaş Yöntem ve Teknikler

Türkçe Öğretimi, Naif Kardaş,Mehmet Nuri Kardaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.297-324, 2022 Creative Commons License

Dinleme Becerisinin Geliştirilmesi

Türkçe Öğretimi, Naif Kardaş,Mehmet Nuri Kardaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.61-91, 2022 Creative Commons License

Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Sözvarlığı Üzerine Bir İnceleme

Yılmaz Önay Armağanı, Murat Öztürk,İrfan Polat, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.251-284, 2021

Klasik Eserler ve Çocuk Klasikleri Üzerine Bir İnceleme

Çocuk Edebiyatı, Muhammed Tunagür,Mehmet Nuri KArdaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.181-201, 2021 Creative Commons License

Çocuğun Beden, Zihin, Dil Gelişimi ve Çocuk Edebiyatının Dil Gelişimindeki Önemi

Çocuk Edebiyatı, Muhammed Tunagür,Mehmet Nuri Kardaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-76, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe Ders Kitaplarında Yer Verilen Metin Türleri

Türkçe Eğitiminde Yeni Yönelimler, İlhan Erdem,Sedat Erol, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.245-267, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

YAZMANIN FİZİKSEL VE ZİHİNSEL SÜREÇLERİ

YAZMA EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.59-82, 2021

Yazma Eğitimiyle İlgili Temel Bilgiler

YAZMA EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.1-25, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YAZMA EĞİTİMİ

YAZMA EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.26-58, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

NABİ

FARKLI PERSPEKTİFLERDE ÇOCUK EĞİTİMİ Doğu ve Batı Düşünürlerinin Eğitime Yaklaşım Biçimleri, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.141-164, 2020

DİNLERKEN NOT TUTMANIN ÖNEMİ VE NOT TUTMA TEKNİKLERİ

DİNLEME EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.269-305, 2020

DİNLEME/İZLEME ETKİNLİKLERİ TASARLAMA

DİNLEME EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.330-378, 2020

Dinleme/İzleme Eğitiminde Beyin-Bellek ve Özelikleri

DİNLEME EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.71-90, 2020

Konuşma Etkinlikleri Tasarlama

KONUŞMA EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.295-318, 2020

Konuşma Eğitimiyle İlgili Temel Bilgiler

KONUŞMA EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.1-25, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

OKUMA EĞİTİMİNDE BELLEK VE ÖZELLİKLERİ

OKUMA EĞİTİMİ, MUSTAFA KAYA,MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-65, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Okuma Eğitimiyle İlgili Temel Bilgiler

OKUMA EĞİTİMİ, MUSTAFA KAYA,MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-25, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMANIN ÖNÜNDEKİ ENGELLER

OKUMA EĞİTİMİ, MUSTAFA KAYA,MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.101-126, 2020

Akademik Metin Yazmanın Basamakları-VI Bulgular Bölümü Hazırlama

Türk Dili-II Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş M.N., Koç R., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.189-220, 2020

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -1- 2016, 2017 Türkçe Öğretim Programları (MEB)

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.79-101, 2019

Geçmişten Günümüze Türkçe Dersi Öğretim Programları -4-

Türkçe Dersi Öğretim Programları, Akçay, A.; Kardaş, M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.91-118, 2019

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -2- Türkiye Maarif Vakfı’nın Hazırladığı Program (TMV, 2019)

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.103-132, 2019

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminin Tarihçesi

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-25, 2019

2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı

Türkçe Dersi Öğretim Programları, Akçay, A.; Kardaş, M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.119-146, 2019

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminin Tarihçesi

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-25, 2019

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN BAŞLICA SORUNLAR

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.343-363, 2019 Creative Commons License

İngiliz Edebiyatı

Dünya Edebiyatı Araştırmaları, Sevim, O.; Söylemez, Y., Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.79-104, 2019

Türkçe Öğretiminin Amacı ve Temel İlkeleri

Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Bulut K., Kardaş M.N., , Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.87-112, 2019

7. Bölüm: Akademik Metin Yazmanın Basamakları- II: Başlık, Özet ve Anahtar Sözcük Yazma

Türk Dili 2: Akademik Yazma Eğitimi, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.103-132, 2019

Akademik Metin Yazmanın Basamakları-VI Bulgular Bölümü Hazırlama

Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş M.N., Koç R., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.189-220, 2019

KURAM VE UYGULAMADA TÜRK DİLİ I

Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, 2018

OKUMA KUSURLARI

OKUMA EĞİTİMİ, OĞUZHAN, S. ,SÖYLEMEZ, Y., Editör, Nobel Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.79-104, 2018

Ses ve Yapı Bilgisi Eğitiminin Temel Kavramları

Dil Ve Edebiyat Eğitiminin Temel Kavramları, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.93-108, 2018

KONUŞMA EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI

DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.137-149, 2018

DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİNDE TEMEL DİSİPLİNLER

Dl ve Edebiyat Eğitiminin Temel Kavramları, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-22, 2018

DİNLEME EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI

DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.125-135, 2018

DİL VE İLETİŞİM

KURAM VE UYGULAMADA TÜRK DİLİ I, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-25, 2018

DİNLEME EĞİTİMİNDE NOT TUTMA

DİNLEME/ İZLEME EĞİTİMİ, AKÇAY, A., Editör, Nobel Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.147-170, 2018

GÜNLÜK KONUŞMALAR VE NEZAKET

ETKİNLİKLERLE HAFTA HAFTA KONUŞMA EĞİTİMİ, Baskın,S. VE Akçay, A., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.339-364, 2017

Cooperative Learning Method and Its Relationship with the Views of Students on Achievement, Attitude and Applications

Education in the 21st Century: Theory and Practice, Koleva, I.,Atasoy,E.,Efe,R. and Zdravka B.K., Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press, Sofıa, ss.631-657, 2015

Türk Dili ve Kompozisyon Bilgileri

Murathan Yayınevi, Trabzon, 2009

Bilirkişi Raporları

Metrikler

Yayın

167

Atıf (WoS)

100

H-İndeks (WoS)

15

Atıf (Scopus)

300

H-İndeks (Scopus)

40

Proje

6

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları