SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyo-Kültürel Bir Olgu: Taziye Evlerine İlişkin Bilişsel Kurguların Belirlenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, ss.137-150, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı ile Algılanan Sosyal Destek Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Online Journal Of Technology Addiction & Cyberbullying
, cilt.1, sa.1, ss.1-27, 2014 (Hakemli Dergi)
Tercih Ettikleri Merkezler Dışında Farklı Sınav Merkezlerine Yönlendirilen Öğrencilerin Uygulamaya İlişkin Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.70-85, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Lisansüstü Eğitime İlişkin Üniversite Öğrencilerinin Bilişsel Algıları
Lisansüstü Eğitim Forumu, Van, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2018, ss.37
DEPREM TRAVMASINDA EMDR (EYE MOVEMENT DESENSİTİZATİON AND RE-PROCESS)’NİN ETKİNLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI: OLGU SUNUMU
VI. ULUSAL PDR UYGULAMALARI KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, ss.84-86
DEPREM TRAVMASINDA EMDR (EYE MOVEMENT DESENSİTİZATİON AND RE-PROCESS)’xxNİN ETKİNLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI: OLGU SUNUMU
VI. ULUSAL PDR UYGULAMALARI KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016
Öğretmenlerin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Sorun Algıları
Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, ss.68-78
Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sürecinde Metaforun Terapötik Kullanımı
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2015, ss.870-873
Öğretmenlerin, İdarecilerin ve Okul Psikolojik Danışmanlarının Ortaokullarda Seçmeli Ders Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi: Van İli Örneği.
Kesintili On İki Yıllık Zorunlu Eğitim Modelinde Seçmeli Ders Uygulamaları Sempozyumu, Van, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2013, ss.80-85
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretmenlerin Öğretmen Mesleğine İlişkin Sorun Algıları
Eğitim bilimleri Perspektifinden Öğretmen, Doç. Dr. Fuat TANHAN, Dr. Öğr. Üyesi Halil İbrahim ÖZOK, Cesim ALADAĞ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.226-231, 2019