SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Interaction between pre-service chemistry teachers’ pedagogical content knowledge and content knowledge in electrochemistry
Journal of Pedagogical Research
, cilt.6, sa.1, ss.245-269, 2022 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Fen Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu Üzerine Öğretmenler ile Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.1647-1683, 2021 (Hakemli Dergi)
Küresel İletişim Çağında Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık ve Eleştirel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.11, sa.3, ss.600-612, 2021 (Hakemli Dergi)
KİMYA ÖĞRETMENLERİNİN FETEMM’E YÖNELİK ZİHİNSEL MODELLERİNDEKİ DEĞİŞİMİN HİZMET-İÇİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİ BOYUNCA İNCELENMESİ
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.22-42, 2019 (Hakemli Dergi)
Kimya Öğretmen Adaylarının Kimyasal Dengeye İlişkin Zihinsel Modelleri
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.1081-1115, 2018 (Hakemli Dergi)
KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN TUTUMLARI VE KAYGILARI
EDUCATION SCIENCES
, cilt.6, sa.1, ss.737-743, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
KİMYA EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA YÖNELİK ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ
Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.1, (Özet Bildiri)
Pre-Service Teachers’ Learning to Infuse Engineering Into STEM Lesson Plans
NARST 95th Annual International Conference, Vancouver, Kanada, 27 - 30 Mart 2022, ss.182, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
7th International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.87-88, (Özet Bildiri)
The Examination of Experienced Chemistry Teachers’ Science Process Skills’ Development through Professional Development
INTE-2019, Prag, Çek Cumhuriyeti, 3 - 05 Temmuz 2019, ss.724-729, (Tam Metin Bildiri)
Evaluation of a professional development program: STEM education and applications for chemistry teachers
The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1255-1262, (Tam Metin Bildiri)
Kimya Öğretmenlerinin Sorgulayıcı Araştırmaya Dayalı Etkinliklere Yönelik Görüşleri
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Kimya Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin Belirlenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Effectiveness of STEM Course on Pre-service Chemistry Teachers’ Content Knowledge
European Conference On educational Research, Bolzano, İtalya, 3 - 04 Eylül 2018, ss.35-36, (Özet Bildiri)
Pre-service Chemistry Teachers’ Beliefs about Effective Chemistry Teaching: A Longitudinal Case Study
Educational Researches and Publications Associations (ERPA), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Pre-service Chemistry Teachers’ Science-Technology-Engineering-Mathematics (STEM) Conceptions and Views on Implementation of STEM
Educational Researches and Publications Associations(ERPA), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Investigating the Effect of a STEM Course on Pre-service Chemistry Teachers’ Views on Engineering
27th International Conferences on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3295-3296, (Özet Bildiri)
Preservice Chemistry Teachers'Views on STEM Activities
27th International Conferences on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3441-3442, (Özet Bildiri)
Providing Science, Technology, Engineering, And Mathematics (stem) Applications For Pre-service Chemistry Teachers: An Example Of A Stem Application Course
27th ICES, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.199, (Özet Bildiri)
How Should PCK for STEM be developed in Pre-service Teacher Education? Lessons Learned from an Elective STEM Course
27th International Conferences on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3346-3347, (Özet Bildiri)
Kimya Öğretmen Adaylarının Kimya Bilgilerini Kullanarak Günlük Hayat Olaylarını Açıklama Düzeyleri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Egitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
Kimya Ögretmen Adaylarının Kimyasal Dengeye Etki Eden Faktörlere İlişkin Zihinsel Modelleri
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Kimya Öğretmen Adaylarının Kimyasal Dengeye Etki Eden Faktörlere İlişkin Zihinsel Modelleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Pre-Service Chemistry Teachers’ Instructional Designs of 5e Learning Cycle Model on Intermolecular Forces.
11th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), Rome, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.512, (Özet Bildiri)
How Do Pre-Service Chemistry Teachers Connect Solubility of Gases in Liquids to Daily Life Events?
European Conference on Research in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
Pre-service Chemistry Teachers' Pedagogical Content Knowledge for Nature of Science on Matter
European Science Education Research Association, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
Kimya Öğretmen Adaylarının Galvanik Hücreler Konusuna İlişkin Öğrenciyi Anlama Bilgilerinin Değerlendirilmesi
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
Kimya Öğretmen Adaylarının Tuz Köprüsü ile ilgili Kavramları.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kimya Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları ve Kaygılari
19. Eğitim Bilimleri Kurultayi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
Assessing Pre-Service Science and Mathematics Teachers Environmental Literacy in Turkey.
IOSTE, Bled, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

Environmental Literacy of Pre-Service Science and Mathematics Teachers in Turkey: Effect of Gender and Academic Major
IOSTE, Bled, Slovenya, 13 - 18 Haziran 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

Kimya Öğretmen Adaylarının Gaz kavramlarıyla ilgili Bilgilerini Günlük Olaylarla İlişkilendirme Düzeyleri
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Projede Bilimsel Yöntemin Uygulanması
EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA REHBERİ, OĞUZ NAMDAR, Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap, ss.99-114, 2023
Öğretmen Adaylarının Köye İlk Adım Programına Yönelik Görüşleri ve Öğretmen Mesleği Adına Kazanımları
Challenges, Trends And Equal Opportunities In International Education And Science Practices, Nevide Akpınar-Dellal,Sergii Kholod, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing, Düsseldorf, ss.350-359, 2021

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
CHALLENGES, TRENDS AND EQUAL OPPORTUNITIES IN INTERNATIONAL EDUCATION AND SCIENCE PRACTICES, Nevide Akpınar-Dellal,Sergii Kholod, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing , Düsseldorf, ss.412-428, 2021

Bölüm 10: ERKEN ÇOCUKLUKTA DÜŞÜNME BECERİLERİ, FEN VE TEKNOLOJİ
ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN VE TEKNOLOJİ, ARTUN, Hüseyin; RAKAP PARLAK, Asiye, Editör, HEDEF CS YAYINCILIK VE MÜHENDİSLİK, Ankara, ss.167-184, 2021
Pedagojik Alan Bilgisinin Kaynakları ve Geliştirilmesi
TEORİDEN UYGULAMAYA PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ, Ulucinar Sagir, Ş., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.47-68, 2019
Metrikler