Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

SCIENTIST THROUGH THE EYES OF PRE-SERVICE TEACHERS

ASES VII. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.1, (Özet Bildiri)

Türkiye’de Fen Eğitiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (Tpab) Alanında Yayınlanmış Tezlerin İçerik Analizi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.107, (Özet Bildiri)

KİMYA EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA YÖNELİK ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ

Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.1, (Özet Bildiri)

Pre-Service Teachers’ Learning to Infuse Engineering Into STEM Lesson Plans

NARST 95th Annual International Conference, Vancouver, Kanada, 27 - 30 Mart 2022, ss.182, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi

7th International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.87-88, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeylerı·nı·n Belı·rlenmesı

7th International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.94-95, (Özet Bildiri)

Evaluation of a professional development program: STEM education and applications for chemistry teachers

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1255-1262, (Tam Metin Bildiri)

Kimya Öğretmenlerinin Sorgulayıcı Araştırmaya Dayalı Etkinliklere Yönelik Görüşleri

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Kimya Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin Belirlenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Effectiveness of STEM Course on Pre-service Chemistry Teachers’ Content Knowledge

European Conference On educational Research, Bolzano, İtalya, 3 - 04 Eylül 2018, ss.35-36, (Özet Bildiri)

Pre-service Chemistry Teachers’ Beliefs about Effective Chemistry Teaching: A Longitudinal Case Study

Educational Researches and Publications Associations (ERPA), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Pre-service Chemistry Teachers’ Science-Technology-Engineering-Mathematics (STEM) Conceptions and Views on Implementation of STEM

Educational Researches and Publications Associations(ERPA), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Investigating the Effect of a STEM Course on Pre-service Chemistry Teachers’ Views on Engineering

27th International Conferences on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3295-3296, (Özet Bildiri)

Preservice Chemistry Teachers'Views on STEM Activities

27th International Conferences on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3441-3442, (Özet Bildiri)

How Should PCK for STEM be developed in Pre-service Teacher Education? Lessons Learned from an Elective STEM Course

27th International Conferences on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3346-3347, (Özet Bildiri)

Expectations of PreService Secondary Science Teachers from Their Mentors in School Experiences

European Conference on Educational Research, Kopenhag, Danimarka, 21 - 25 Ağustos 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

The Views of Pre-service Chemistry Teachers on Developing and Using Content Representation (CoRe)

26th International Conference on Educational Science, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2772-2773, (Özet Bildiri)

Pre-service Chemistry Teachers’ Refections on Their Student Teaching Experiences

26th International Conference on Educational Science, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2809-2810, (Özet Bildiri)

Kimya Öğretmen Adaylarının Kimya Bilgilerini Kullanarak Günlük Hayat Olaylarını Açıklama Düzeyleri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Egitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

Kimya Ögretmen Adaylarının Kimyasal Dengeye Etki Eden Faktörlere İlişkin Zihinsel Modelleri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Kimya Öğretmen Adaylarının Kimyasal Dengeye Etki Eden Faktörlere İlişkin Zihinsel Modelleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Providing Meaningful Experience to Pre-Service Teachers: Mentoring Enriched PCK Based Practicum Course.

86th NARST Annual International Conference, Puerto Rico, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013, ss.72, (Özet Bildiri)

Development of Pre-Service Chemistry Teachers’ Science Teaching Orientations in Practice Teaching Course

11th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), ROMA, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

Pre-Service Chemistry Teachers’ Instructional Designs of 5e Learning Cycle Model on Intermolecular Forces.

11th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), Rome, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.512, (Özet Bildiri)

Kimya Öğretmen Adaylarının Kimya Eğitimine Yönelik Sorunlara Bakışı ve Çözüm Önerileri

10. Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongres, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.303, (Özet Bildiri)

Views on Teaching of Particulate Nature of Matter at Macroscopic, Symbolic, and Microscopic Levels

European Science Education Research Association Conference, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

Pre-Service Chemistry Teachers' Understandings of Electrolytic Cells

European Science Education Research Association, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.51-54, (Tam Metin Bildiri)

Pre-service chemistry teachers' understanding of ionization and dissolution

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.447-451, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Pre-service chemistry teachers' understanding of phase changes and dissolution at macroscopic, symbolic, and microscopic levels

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.452-455, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Kimya Öğretmen Adaylarının Galvanik Hücreler Konusuna İlişkin Öğrenciyi Anlama Bilgilerinin Değerlendirilmesi

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

Kimya Öğretmen Adaylarının Tuz Köprüsü ile ilgili Kavramları.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Kimya Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları ve Kaygılari

19. Eğitim Bilimleri Kurultayi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Preservice Teacher Education for Place-Based Socioscientific Issues

Socioscientific Issues Focused Teacher Education Place-Based Practices from Türkiye, NAMDAR BAHADIR, KARAHAN ENGİN, Editör, Springer Cham, ss.199-214, 2024

Projede Bilimsel Yöntemin Uygulanması

EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA REHBERİ, OĞUZ NAMDAR, Ayşegül, Editör, Eğiten Kitap, ss.99-114, 2023

Fen Eğitimine Mühendislik Entegrasyonu

Disiplinlerarası FEN ÖĞRETİMİ, Esra Kızılay,Mustafa Çevik, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.169-210, 2022

Öğretmen Adaylarının Köye İlk Adım Programına Yönelik Görüşleri ve Öğretmen Mesleği Adına Kazanımları

Challenges, Trends And Equal Opportunities In International Education And Science Practices, Nevide Akpınar-Dellal,Sergii Kholod, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing, Düsseldorf, ss.350-359, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

CHALLENGES, TRENDS AND EQUAL OPPORTUNITIES IN INTERNATIONAL EDUCATION AND SCIENCE PRACTICES, Nevide Akpınar-Dellal,Sergii Kholod, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing , Düsseldorf, ss.412-428, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Bölüm 10: ERKEN ÇOCUKLUKTA DÜŞÜNME BECERİLERİ, FEN VE TEKNOLOJİ

ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN VE TEKNOLOJİ, ARTUN, Hüseyin; RAKAP PARLAK, Asiye, Editör, HEDEF CS YAYINCILIK VE MÜHENDİSLİK, Ankara, ss.167-184, 2021

Fen Eğitiminde Sorgulayıcı Araştırma ve Teknoloji

FEN ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ EĞİLİMLERİ, Hüseyin ARTUN,Sevgi AYDIN–GÜNBATAR,Mustafa Serkan GÜNBATAR, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.118-140, 2020

Pedagojik Alan Bilgisinin Kaynakları ve Geliştirilmesi

TEORİDEN UYGULAMAYA PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ, Ulucinar Sagir, Ş., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.47-68, 2019
Metrikler

Yayın

76

Atıf (WoS)

63

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

113

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

15

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

18

Proje

4

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları