Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Matematik Öğretmenlerinin Perspektifinden Diskalkuliye Genel Bir Bakış
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.551-567, 2024 (Hakemli Dergi)

“MATEMATik” Dijital Eğitim Platformu Cebir Görevlerinin Bilişsel İstem Düzeylerinin İncelenmesi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.66-87, 2024 (Hakemli Dergi)


A Teaching Experience of Prospective Elementary Mathematics Teachers in the Framework of the Purdue Model for the Education of Gifted Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.4, ss.957-976, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Çok Çözümlü Problemler ile İmtihanı: Çözümlerde Kullanılan Stratejilerin Belirlenmesi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.78-101, 2015 (Hakemli Dergi)

Middle School Students’ Interpretation of Definitions of the Parallelogram Family: Which Definition for Which Parallelogram?
IFO DICE REPORT
, cilt.5, sa.1, ss.157-175, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
TÜRKİYE’DE DİSKALKULİK ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNİN ELEŞTİREL DEĞERLENDİRMESİ ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TRB-2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 22 Ekim 2023
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Purdue Modeli Deneyimi: Obeb-Okek Örneği
IX International Eurasian Educational Research Congress, 22 - 25 Temmuz 2022
Examining the Proof Schemes of the 7th Grade Students in the Process of Proving Propositions and Problems.
3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 30 Eylül - 03 Ekim 2021
İşbirlikli Sanal Sınıf Ortamında Karide Modeli.
6. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, 26 - 28 Temmuz 2021
Kanıtın Sosyal ve Matematiksel Yönlerini Birleştiren Kanıt Öğrenme Modeli: KARİDE
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 19 - 21 Mayıs 2021
Ortaokul Öğrencilerinin Problem ve Önermeleri Kanıtlama Sürecindeki Muhakemelerinin İncelenmesi
3.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 10 - 14 Nisan 2021
Tanımların yorumlanması: Hangi dörtgen için hangi tanım
V. International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018
Öğretmenlerin Çok Çözümlü Problemler ile İmtihanı: Kullanılan Stratejiler ve Problem Kurma Deneyimleri
IV.International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 15 Mayıs 2017
Multiple Solution Tasks and Creativity
III. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 25 - 28 Ağustos 2014