Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Teorik Matematiksel Modelleme Bilgisi ve Uygulamadaki Deneyimleri
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.126-153, 2024 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmenlerinin Perspektifinden Diskalkuliye Genel Bir Bakış
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.551-567, 2024 (Hakemli Dergi)

“MATEMATik” Dijital Eğitim Platformu Cebir Görevlerinin Bilişsel İstem Düzeylerinin İncelenmesi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.66-87, 2024 (Hakemli Dergi)


A Teaching Experience of Prospective Elementary Mathematics Teachers in the Framework of the Purdue Model for the Education of Gifted Students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.4, ss.957-976, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Çok Çözümlü Problemler ile İmtihanı: Çözümlerde Kullanılan Stratejilerin Belirlenmesi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.78-101, 2015 (Hakemli Dergi)

Middle School Students’ Interpretation of Definitions of the Parallelogram Family: Which Definition for Which Parallelogram?
IFO DICE REPORT
, cilt.5, sa.1, ss.157-175, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
TÜRKİYE’DE DİSKALKULİK ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNİN ELEŞTİREL DEĞERLENDİRMESİ ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TRB-2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 22 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Purdue Modeli Deneyimi: Obeb-Okek Örneği
IX International Eurasian Educational Research Congress, 22 - 25 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)
Examining the Proof Schemes of the 7th Grade Students in the Process of Proving Propositions and Problems.
3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
İşbirlikli Sanal Sınıf Ortamında Karide Modeli.
6. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, 26 - 28 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
Kanıtın Sosyal ve Matematiksel Yönlerini Birleştiren Kanıt Öğrenme Modeli: KARİDE
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 19 - 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
Ortaokul Öğrencilerinin Problem ve Önermeleri Kanıtlama Sürecindeki Muhakemelerinin İncelenmesi
3.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 10 - 14 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
Tanımların yorumlanması: Hangi dörtgen için hangi tanım
V. International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmenlerin Çok Çözümlü Problemler ile İmtihanı: Kullanılan Stratejiler ve Problem Kurma Deneyimleri
IV.International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 15 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
Multiple Solution Tasks and Creativity
III. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications, 25 - 28 Ağustos 2014, (Tam Metin Bildiri)