Dr. Öğr. Üyesi Yusuf Alpdoğan
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of Knowledge and Awareness of Family Physicians on Autism Spectrum Disorder in Turkey
Alpdoğan Y.
,
Sazak E.
,
Omak S.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.1406-1461, 2023 (Hakemli Dergi)
Teachers Views on the Effect of Restricted and Repetitive Behaviors of Individuals with Autism Spectrum Disorder on Daily Life Activities Summary
ALPDOĞAN Y.
,
SAZAK DUMAN E.
Yuzuncu Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, cilt.20, ss.369-388, 2023 (Hakemli Dergi)
DEVELOPMENT OF THE SCALE-TEACHER FORM TO EVALUATE THE ATTITUDES OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER TOWARDS PHYSICAL EDUCATION
Özkan Z.
,
Ayaz M.
,
Alpdoğan Y.
IJOEEC (International Journal of Eurasian Education and Culture)
, cilt.8, sa.20, ss.1-17, 2023 (Hakemli Dergi)
Sınıfında OSB’li Öğrenci Bulunan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
Alpdoğan Y.
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.152-171, 2022 (Hakemli Dergi)
Otizmli Bir Bireyin Azaltılması ve Artırılması İstenen Davranışlarında İşlevsel İletişim Öğretiminin Etkililiğİ
Alpdoğan Y.
,
Sazak E.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.152-182, 2021 (Hakemli Dergi)
Otizmli Bireylerin Görevi Tamamlama Davranışlarının Artırılmasında Sürekli ve Aralıklı Pekiştirme Kullanmanın Etkililiği
Mengi A.
,
Alpdoğan Y.
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.659-677, 2021 (Hakemli Dergi)
Şizofrenili Bireylere Yönelik Bir Örnek Olay İncelemesi
MENGİ A.
,
CANCAN M.
,
ALPDOĞAN Y.
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.706-727, 2021 (Hakemli Dergi)
COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE ÖZEL EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜREÇLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Mengi A.
,
Alpdoğan Y.
MILLI EGITIM
, cilt.49, sa.1, ss.413-437, 2020 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
REVIEW OF STUDIES EXAMINING THE INTERACTION OF TEACHERS AND STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS IN THE GENERAL EDUCATION CLASSROOM
Alpdoğan Y.
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Kırşehir, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2022, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Sınıfında OSB’li Öğrenci Bulunan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
Alpdoğan Y.
31. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, cilt.1, sa.102, ss.149, (Özet Bildiri)
TÜRKİYE’DE AİLE HEKİMLERİNİN OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞUNA İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYİ VE FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
Alpdoğan Y.
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, cilt.1, sa.99, ss.147, (Özet Bildiri)
ŞİZOFRENİ BİREYLERE YÖNELİK BİR ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ
Alpdoğan Y.
ISPEC Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi III, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.230, (Özet Bildiri)
"Özel Eğitim Öğretmenlerinin Öğretim Yöntemlerini Uygularken Etik İlkelere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Alpdoğan Y.
29 uluslararasi katilimli ulusal özel eğitim kongresi UOEK, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, cilt.23, sa.33, ss.12, (Özet Bildiri)
Otizmli Bir Çocuğun Görevi Tamamlama Davranışlarının Artırılmasında Sürekli Ve Aralıklı Pekiştirme Kullanım Etkililiğinin İncelenmesi
Alpdoğan Y.
29 uluslararasi katilimli ulusal özel eğitim kongresi UOEK, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, cilt.23, sa.33, ss.134, (Özet Bildiri)
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN BİR ÇOCUĞUN PROBLEM DAVRANIŞLARININ AZALTILMASINDA VE DERSLE İLGİLENME DAVRANIŞLARININ ARTIRILMASINDA İŞLEVSEL İLETİŞİM ÖĞRETİMİN ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Alpdoğan Y.
1. ULUSLARARASI SOSYAL BiLiMLER KONGRESi, Mardin, Türkiye, 9 - 11 Mart 2018, cilt.3, sa.4, ss.112, (Özet Bildiri)
Problem Davranışların Azaltılmasında/Ortadan Kaldırılmasında İşlevsel İletişim Öğretimi
Alpdoğan Y.
1. ULUSLARARASI SOSYAL BiLiMLER KONGRESi, Mardin, Türkiye, 9 - 11 Mart 2018, cilt.3, sa.4, ss.123, (Özet Bildiri)
Orta Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Acil Telefon Numaralarının Öğretiminde Uyaran Uyarlamaları Yönteminin Etkililiğİ
Alpdoğan Y.
24. ulusal özel eğitim kongresi, Tekirdağ, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, cilt.2, sa.3, ss.32, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Zihin Yetersizliği Olan Bireylerin Duygusal Özellikleri
Alpdoğan Y.
,
Omak S.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları- II, Doç. Dr. Önder BALTACI, Editör, Özgür-Yayın-Dağıtım, Gaziantep, ss.185-201, 2023
Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireyler için Geçiş Değerlendirmesinde Kullanılan Yöntemler
Alpdoğan Y.
,
Omak S.
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar, Prof. Dr. Özlem TAGAY, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.588-608, 2023
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri ile Temel Becerilerin Öğretimi
Alpdoğan Y.
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri, Prof. Dr. Elif Sazak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.258-355, 2022
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
20
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
2
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
42
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
42
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
59
Açık Erişim
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları