Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Okulların Organik Olmayan Sorunu: Hormonlu Not/Not Enflasyonu

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu / 14-17 Kasım 2022 / Türkiye, Antalya, Türkiye, 20 Aralık 2022, ss.407, (Özet Bildiri)

İki Dilli İlkokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu Düzeyleri: Okuma Motivasyonunu Artırmaya Yönelik Çözüm Önerileri

USOS (Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumunu) -2021, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 16 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

Dezavantajlı ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerinin değerlendirilmesi sürecinde puanlayıcı yanlılığının incelenmesi

7th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology (CMEEP-2020), Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, ss.61-65, (Özet Bildiri)

Evaluation of End of Year Distance Inservice Training Courses According to Teachers’opinions

2nd INTERNATIONAL 5 OCAK CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES and HUMANITIES, Adana, Türkiye, 3 - 05 Ocak 2021, (Özet Bildiri)

Eleştirel Okumaya Yönelik Öz Yeterlik Algısı: Sınıf Öğretmenleri Üzerinde Bir Çalışma

ULUSLARARASI TÜRKOLOJİ SEMPOZYUMU 2019, Van, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

Ana Dili Eğitim Dilinden Farklı İlkokul İkinci Sınıf Öğrencileri İçin Tasarlanan Bir Kitabın Değerlendirilmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumuna (USOS 2019), Hatay, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ULUSLARARASI TÜRKOLOJİ SEMPOZYUMU 2019, Van, Türkiye, 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

İki dilli öğrencilerin okuma kaygılarının incelenmesi

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMASI KONGRESİ (UNESAK 2018), Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Ana dili Türkçe olan ve olmayan ilkokul öğrencilerinin yazılı anlatım becerilerinin incelenmesi

2.Uluslarası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu” (ISCER, 2018), Konya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Ortaokul öğrencilerinin okumaya ve okula yönelik tutumları: Cinsiyet, sınıf seviyesi ve ana dili bağlamında bir karşılaştırma

UEBK 2016 (25. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRES), Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.753-755, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Okul Yöneticilerinin Çocuk Hakları İhlalleri ve İstismarları Konusunda Yüzleştikleri Risk Faktörleri

Türkiye'de Okul Yöneticiliği, Eranıl, Anıl Kadir; Saracaloğlu, Asuman Seda, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.212-226, 2023

Ana Dili Türkçe Olmayan Öğrencilere Türkçe Öğretiminde Dijital Etkileşimli Platformların Kullanım

Teknolojik Yaklaşımlara Dayalı Türkçe Öğretimi, Aslan,Serkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.421-450, 2023

Osmanlı İmparatorluğu’nda İlkokul Kurumları ve Eğitimi

Türk Kültürü Araştırmaları Serisi-1, Doç. Dr. Alev Azra DURAN, Dr. Öğr. Üyesi Gökçen ÇATLI ÖZEN, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, ss.133-147, 2021

Türkçenin Yabancı ve İkinci Dil Olarak Öğretimi

İlkokul Öğrencileri İçin Etkinliklerle Türkçe Öğretimi, Doç. Dr. Mustafa KOCAARSLAN, Editör, VİZETEK YAYINEVİ, Ankara, ss.385-425, 2021

Türkçeyi İkinci Dil Olarak Edinen İki Dilli Öğrencilerin Perspektifinde İletişimsel Dil Öğretimi Yaklaşımı,

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslarası Araştırmalar, Doç. Dr. Fatma TAŞKIN EKİCİ,Doç. Dr. Feryal BEYKAL ORHUN, Editör, Eğitim Kitabevi, Ankara, ss.74-106, 2021

Jean Jacques Rousseau

Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi, Prof. Dr. Zihni MEREY, Editör, NOBEL, Ankara, ss.341-366, 2020
Metrikler

Yayın

48

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları