Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sanal Gerçeklik Destekli Mikroöğretim Uygulamaları: Bir Akran Değerlendirme Çalışması

2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.13, (Tam Metin Bildiri)

The relationships between pre-service teachers’ epistemological beliefs and types of multiple intelligence

Educational Researches and Publications Association (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.176, (Özet Bildiri)

Reflections from the Virtual Reality Assisted Laboratory Applications in the Education of Pre-Service Science Teachers

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1861, (Özet Bildiri)

Investigating The Effects Of Certain Factors To Science Teacher Candidates’ Evaluations Of The Instructor

27th International Conference on Educational Science, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3303-3308, (Özet Bildiri)

Inconsistencies, Challenges, and Solution Proposals Referring Corecourse Plans: A Self and Peer Assessment Study

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3436, (Özet Bildiri)

A Mentoring Process for Professional Development of Pre-Service Science Teachers

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3404, (Özet Bildiri)

THE EFFECT OF INQUIRY-BASED LEARNING APPROACH ON PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ ANALYTICAL CHEMISTRY LEARNING

2nd International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.25, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Eğitimi Kavramlarına Yönelik Farkındalıklarına Etki Eden Farklı Türden Değişkenlerin İncelenmesi

IV nd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.660-662, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Sınıf Öğretmeni Adaylarının 5E Öğrenme Modeliyle Gerçekleştirdikleri Fen ve Teknoloji Laboratuvarı Uygulamalarından Yansımalar

IV nd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.673-676, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Sanal Gerçeklik Kavramı Fen Bilimleri Öğretmen Adayları İçin Neyi İfade Etmektedir?

26. Uluslararası Eğitim Bİlimleri Kongresi (ICES-UEBK 2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1731-1734, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Ortaokul Öğrencilerinin Derslerde Teknolojinin Kullanılmasına Yönelik Farkındalıklarına Etki Eden Değişkenlerin İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bİlimleri Kongresi (ICES-UEBK 2017), Antalya, Türkiye, 18 - 23 Nisan 2017, ss.1738-1740, (Özet Bildiri) Creative Commons License

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİ KAPSAMINDA YAPTIKLARI UYGULAMALARIN ARAŞTIRILMASI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.248, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

20

Atıf (WoS)

11

Atıf (Scopus)

13

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

141

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (Sobiad)

8

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

1

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları