SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Kimya Öğrenimine Etkisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.1657-1696, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sanal Gerçeklik Destekli Mikroöğretim Uygulamaları: Bir Akran Değerlendirme Çalışması
2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.13, (Tam Metin Bildiri)
Reflections from the Virtual Reality Assisted Laboratory Applications in the Education of Pre-Service Science Teachers
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1861, (Özet Bildiri)
Inconsistencies, Challenges, and Solution Proposals Referring Corecourse Plans: A Self and Peer Assessment Study
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3436, (Özet Bildiri)
A Mentoring Process for Professional Development of Pre-Service Science Teachers
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3404, (Özet Bildiri)
Investigation of the Variables Influencing Middle School Students’ Awareness of Technology Use in Courses (Ortaokul öğrencilerinin derslerde teknolojinin kullanılmasına yönelik farkındalıklarına etki eden değişkenlerin incelenmesi)
26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
What Does the Concept of Virtual Reality Mean for Preservice Science Teachers? (Sanal Gerçeklik Kavramı Fen Bilimleri Öğretmen Adayları İçin Neyi İfade Etmektedir? )
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)