Yayınlar & Eserler

Makaleler 38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (12)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

5. An Action Plan Sample for Improving Academic Success in Schools

International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.14, (Özet Bildiri)

6. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, ss.12, (Özet Bildiri)

7. Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

8. Öğretmenlerin Mesleğe Adanmışlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Mayıs 2018, ss.3, (Özet Bildiri)

9. 60-65 AY ARALIĞINDAKİ İLKOKUL 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKULA HAZIRBULUNUŞLUKLARININ İNCELENMESİ

Uluslararası Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matemaatik (STEM) ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.15, (Özet Bildiri)

10. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINI DEĞERLENDİRMEK AMACIYLA YAPILAN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM TEZLERİNİN İNCELENMESİ: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI

Uluslararası Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matemaatik (STEM) ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.11, (Özet Bildiri)

11. Evaluation of 4th Grade Science Curriculum

The 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.24, (Özet Bildiri)

12. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Uygulama Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.12-13, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.112-113, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.120-121, (Özet Bildiri)

15. From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools

ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105, (Özet Bildiri)

16. Eğitim Fakültelerindeki Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.32-33, (Özet Bildiri)

17. Eğitim Fakültelerindeki Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Uygulama Öğretim Elemanlarının Görüşlerine GöreDeğerlendirilmesi

III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.35-36, (Özet Bildiri)

18. Öğretmenlerin çokkültürlü eğitime yönelik tutumları Van ili örneği

Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, ss.6-7, (Özet Bildiri)

19. Türkiye de 2005 2014 yılları arasında yapılan program değerlendirme tezlerinin metodolojik açıdan incelenmesi

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1-2, (Özet Bildiri)

20. Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği

Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 13 - 15 Nisan 2015, ss.15-21, (Özet Bildiri)

21. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagojiye İlişkin Görüşleri

9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 20 - 30 Ekim 2014, ss.11-18, (Özet Bildiri)

22. Eğitim fakültesinde görev yapan öğretim elemanların akademik tükenmişlik düzeyleri

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.232-233, (Özet Bildiri)

24. Öğretmen adaylarının epistemolojik inançları ve değerleri arasındaki ilişki

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.3-4, (Özet Bildiri)

27. Öğretmen adaylarının ideal öğretim elemanı niteliklerine yönelik bilişsel kurguları: karşılaştırmalı bir inceleme

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.212-213, (Özet Bildiri)

28. Karakter eğitimi ve dünyada karakter eğitimi uygulamaları

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.100-101, (Özet Bildiri)

29. İlköğretim okullarındaki öğrencilere kazandırılması gereken değerler

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, ss.215-216, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. John Locke

Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-14, 2020

2. Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeli

Eğitimde Güncel Yaklaşımlar, İshak Kozikoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.39-53, 2020

3. Lev Nikolayeviç Tolstoy

Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.50-65, 2020

4. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar, Özok H. İ., Aladağ, C., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.393-409, 2019

5. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar, ÖZOK Halil İbrahim, ALADAĞ Cesim, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.393-409, 2019

6. Hizmet Öncesinde Öğretmenlik Uygulamalarını Geliştirme ve Değerlendirme

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), Mustafa Ergün, Behçet Oral, Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.111-130, 2018
Metrikler

Yayın

74

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

3

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları