SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Değerlendirilmesi
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, cilt.12, sa.2, ss.508-537, 2018 (SCI-Expanded)
Okul Öncesi Eğitim Programı Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.XIII, sa.1, ss.657-683, 2016 (SSCI)
Öğretmen adaylarının öğretim elemanı niteliklerine ilişkin bilişsel kurguları: karşılaştırmalı bir inceleme
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.11, sa.4, ss.1036-1052, 2012 (SCI-Expanded)
Okulların karakter eğitimi yetkinliği ölçeği (OKEYÖ)
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.21, ss.7-27, 2011 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen Kimliği Algıları ve Öğretmen Kimlik Algılarının Demografik Değişkenlere Göre Değişimi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.59, sa.59, ss.171-204, 2024 (Hakemli Dergi)
İlkokul ve Ortaokul Düzeyinde Aile Katılımı: Van İli Örneği
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.18, sa.4, ss.1237-1254, 2023 (Hakemli Dergi)
İlkokul ve Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Kaynaştırma Eğitimi Yeterlikleri
Educational academic research (Online)
, cilt.51, ss.11-18, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Dijital Öğretim Materyali Geliştirme Öz-Yeterlik Algıları Ölçeği Geliştirme Çalışması
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.226-237, 2023 (Hakemli Dergi)
Kaynaştırma Eğitiminde Aile Katılımı: Bir Karma Yöntem Araştırması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2022, sa.54, ss.854-877, 2022 (Hakemli Dergi)
The Effects of Authentic Learning Practices on Academic Success in Science Courses
Educational Research Quarterly
, cilt.44, sa.4, ss.3-30, 2021 (Hakemli Dergi)
Dokuzuncu Sınıf Biyoloji Öğretim Programının Farklı Lise Türlerindeki Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.37, ss.38-70, 2021 (Hakemli Dergi)
The Effects of Authentic Learning Practices on Problem-Solving Skills and Attitude towards Science Courses
Journal of Learning for Development
, cilt.8, sa.1, ss.146-161, 2021 (Scopus)
Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programına Bağlılıklarının İncelenmesi
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.17, sa.1, ss.175-199, 2020 (Hakemli Dergi)
The relationship between learning strategies and achievement goal orientations of high school students
Elementary Education Online
, cilt.19, sa.1, ss.400-414, 2020 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.6, ss.2481-2492, 2019 (Hakemli Dergi)
Birinci Sınıf Türkçe (İlk Okuma Yazma) Öğretim Programının Değerlendirilmesi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.12, sa.32, ss.31-75, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasında Yaşanan Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Q Metodu İle Analizi
AKDENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.13, sa.28, ss.82-106, 2019 (Hakemli Dergi)
The School Readiness of 60-65 Months Old Students: A Case Study
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.6, sa.2, ss.86-99, 2019 (Hakemli Dergi)
Socio-cultural, psychological and academic problems of undergraduate Syrian students in Turkey
Issues in Educational Research (ERIC)
, cilt.28, sa.3, ss.701-719, 2018 (Hakemli Dergi)
2013 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nın Ünite Bazlı Değerlendirilmesi
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.1, ss.156-192, 2018 (Hakemli Dergi)
2015 ve 2017 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
ULUSLARARASI TÜRKÇE EDEBİYAT KÜLTÜR EĞİTİM (TEKE) DERGİSİ
, cilt.7, sa.1, ss.528-547, 2018 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Teaching Practice Course in Education Faculties According to Opinions of Academicians
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.335-351, 2017 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Teaching Practice Course According to Opinions of Mentor Teachers
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.62, ss.33-50, 2017 (Hakemli Dergi)
4. Sınıf Matematik Öğretim Programının Tyler’ın Hedefe Dayalı Program Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.172-196, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.31, ss.729-737, 2017 (Hakemli Dergi)
Methodological Investigation of the Curriculum Evaluation Theses Completed between the Years 2006-2015 in Turkey
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.9, ss.1468-1478, 2017 (Scopus)
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının eleştirel pedagojiye ilişkin görüşleri
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.15, sa.1, ss.1-14, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of Teachers
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.15
The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of School Administrators
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.12
An Action Plan Sample for Improving Academic Success in Schools
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.14
Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, ss.12
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINI DEĞERLENDİRMEK AMACIYLA YAPILAN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM TEZLERİNİN İNCELENMESİ: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI
Uluslararası Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matemaatik (STEM) ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.11
From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools
ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105
Öğretmenlerin çokkültürlü eğitime yönelik tutumları Van ili örneği
Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, ss.6-7
Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği
Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 13 - 15 Nisan 2015, ss.15-21
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagojiye İlişkin Görüşleri
9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 20 - 30 Ekim 2014, ss.11-18
Halk eğitim merkezlerindeki yaşam boyu öğrenme amaçlı eğitim programlarının katılımcı görüşlerine dayalı değerlendirilmesi
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.3-4
Öğretmen adaylarının epistemolojik inançları ve değerleri arasındaki ilişki
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.3-4
Öğrencilere kazandırılması gereken değerlere ilişkin öğretmen ve veli görüşlerinin analizi: Çok boyutlu bir araştırma
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.1-2
İlköğretim okullarındaki eğitimin karakter eğitimine uygunluğuna ilişkin öğretmen ve veli görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından değerlendirilmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.1-2
Karakter eğitimi ve dünyada karakter eğitimi uygulamaları
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.100-101
İlköğretim okullarındaki öğrencilere kazandırılması gereken değerler
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, ss.215-216
Kitap & Kitap Bölümleri
John Locke
Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-14, 2020
Lev Nikolayeviç Tolstoy
Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.50-65, 2020
Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar, Özok H. İ., Aladağ, C., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.393-409, 2019
Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar, ÖZOK Halil İbrahim, ALADAĞ Cesim, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.393-409, 2019
Hizmet Öncesinde Öğretmenlik Uygulamalarını Geliştirme ve Değerlendirme
Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), Mustafa Ergün, Behçet Oral, Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.111-130, 2018