Makaleler
38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (12)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (10)
3. Öğretmen Kimliği Algıları ve Öğretmen Kimlik Algılarının Demografik Değişkenlere Göre Değişimi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.59, sa.59, ss.171-204, 2024 (TRDizin)
4. İlkokul ve Ortaokul Düzeyinde Aile Katılımı: Van İli Örneği
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.18, sa.4, ss.1237-1254, 2023 (TRDizin)
5. İlkokul ve Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Kaynaştırma Eğitimi Yeterlikleri
Educational academic research (Online)
, cilt.51, ss.11-18, 2023 (TRDizin)
6. Öğretmenlerin Dijital Öğretim Materyali Geliştirme Öz-Yeterlik Algıları Ölçeği Geliştirme Çalışması
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.226-237, 2023 (TRDizin)
10. Kaynaştırma Eğitiminde Aile Katılımı: Bir Karma Yöntem Araştırması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2022, sa.54, ss.854-877, 2022 (TRDizin)
11. The Effects of Authentic Learning Practices on Academic Success in Science Courses
Educational Research Quarterly
, cilt.44, sa.4, ss.3-30, 2021 (Hakemli Dergi)
12. Dokuzuncu Sınıf Biyoloji Öğretim Programının Farklı Lise Türlerindeki Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.37, ss.38-70, 2021 (Hakemli Dergi)
13. The Effects of Authentic Learning Practices on Problem-Solving Skills and Attitude towards Science Courses
Journal of Learning for Development
, cilt.8, sa.1, ss.146-161, 2021 (Scopus)
14. Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programına Bağlılıklarının İncelenmesi
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.17, sa.1, ss.175-199, 2020 (TRDizin)
15. The relationship between learning strategies and achievement goal orientations of high school students
Elementary Education Online
, cilt.19, sa.1, ss.400-414, 2020 (Scopus, TRDizin)
18. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.6, ss.2481-2492, 2019 (Hakemli Dergi)
19. Birinci Sınıf Türkçe (İlk Okuma Yazma) Öğretim Programının Değerlendirilmesi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.12, sa.32, ss.31-75, 2019 (TRDizin)
20. The School Readiness of 60-65 Months Old Students: A Case Study
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.6, sa.2, ss.86-99, 2019 (Hakemli Dergi)
21. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasında Yaşanan Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Q Metodu İle Analizi
AKDENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.13, sa.28, ss.82-106, 2019 (TRDizin)
23. Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Değerlendirilmesi
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, cilt.12, sa.2, ss.508-537, 2018 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
24. Socio-cultural, psychological and academic problems of undergraduate Syrian students in Turkey
Issues in Educational Research (ERIC)
, cilt.28, sa.3, ss.701-719, 2018 (Hakemli Dergi)
25. 2013 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nın Ünite Bazlı Değerlendirilmesi
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.1, ss.156-192, 2018 (Hakemli Dergi)
27. Evaluation of Teaching Practice Course According to Opinions of Student Teachers
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.1, ss.144-162, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
29. Evaluation of Teaching Practice Course According to Opinions of Mentor Teachers
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.62, ss.33-50, 2017 (Hakemli Dergi)
30. Evaluation of Teaching Practice Course in Education Faculties According to Opinions of Academicians
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.335-351, 2017 (Hakemli Dergi)
32. Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.31, ss.729-737, 2017 (Hakemli Dergi)
33. Methodological Investigation of the Curriculum Evaluation Theses Completed between the Years 2006-2015 in Turkey
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.9, ss.1468-1478, 2017 (Scopus)
34. Okul Öncesi Eğitim Programı Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.XIII, sa.1, ss.657-683, 2016 (SSCI, Scopus, TRDizin)
35. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının eleştirel pedagojiye ilişkin görüşleri
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.15, sa.1, ss.1-14, 2015 (Hakemli Dergi)
36. Öğretmen adaylarının öğretim elemanı niteliklerine ilişkin bilişsel kurguları: karşılaştırmalı bir inceleme
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.11, sa.4, ss.1036-1052, 2012 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
38. Okulların karakter eğitimi yetkinliği ölçeği (OKEYÖ)
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.21, ss.7-27, 2011 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
1. The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of Teachers
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.15, (Özet Bildiri)
4. The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of School Administrators
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.12, (Özet Bildiri)
5. An Action Plan Sample for Improving Academic Success in Schools
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.14, (Özet Bildiri)
6. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, ss.12, (Özet Bildiri)
10. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINI DEĞERLENDİRMEK AMACIYLA YAPILAN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM TEZLERİNİN İNCELENMESİ: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI
Uluslararası Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matemaatik (STEM) ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.11, (Özet Bildiri)
15. From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools
ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105, (Özet Bildiri)
18. Öğretmenlerin çokkültürlü eğitime yönelik tutumları Van ili örneği
Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, ss.6-7, (Özet Bildiri)
20. Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği
Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 13 - 15 Nisan 2015, ss.15-21, (Özet Bildiri)
21. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagojiye İlişkin Görüşleri
9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 20 - 30 Ekim 2014, ss.11-18, (Özet Bildiri)
23. Halk eğitim merkezlerindeki yaşam boyu öğrenme amaçlı eğitim programlarının katılımcı görüşlerine dayalı değerlendirilmesi
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.3-4, (Özet Bildiri)
24. Öğretmen adaylarının epistemolojik inançları ve değerleri arasındaki ilişki
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.3-4, (Özet Bildiri)
25. Öğrencilere kazandırılması gereken değerlere ilişkin öğretmen ve veli görüşlerinin analizi: Çok boyutlu bir araştırma
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
26. İlköğretim okullarındaki eğitimin karakter eğitimine uygunluğuna ilişkin öğretmen ve veli görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından değerlendirilmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
28. Karakter eğitimi ve dünyada karakter eğitimi uygulamaları
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.100-101, (Özet Bildiri)
29. İlköğretim okullarındaki öğrencilere kazandırılması gereken değerler
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, ss.215-216, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1. John Locke
Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-14, 2020
3. Lev Nikolayeviç Tolstoy
Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.50-65, 2020
4. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar, Özok H. İ., Aladağ, C., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.393-409, 2019
5. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar, ÖZOK Halil İbrahim, ALADAĞ Cesim, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.393-409, 2019
6. Hizmet Öncesinde Öğretmenlik Uygulamalarını Geliştirme ve Değerlendirme
Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), Mustafa Ergün, Behçet Oral, Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.111-130, 2018