Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 7
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 31
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

5. An Action Plan Sample for Improving Academic Success in Schools

International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.14, (Özet Bildiri)

6. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, ss.12, (Özet Bildiri)

7. Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

8. Öğretmenlerin Mesleğe Adanmışlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Mayıs 2018, ss.3, (Özet Bildiri)

9. 60-65 AY ARALIĞINDAKİ İLKOKUL 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKULA HAZIRBULUNUŞLUKLARININ İNCELENMESİ

Uluslararası Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matemaatik (STEM) ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.15, (Özet Bildiri)

10. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINI DEĞERLENDİRMEK AMACIYLA YAPILAN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM TEZLERİNİN İNCELENMESİ: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI

Uluslararası Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matemaatik (STEM) ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.11, (Özet Bildiri)

11. Evaluation of 4th Grade Science Curriculum

The 1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.24, (Özet Bildiri)

12. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Uygulama Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.12-13, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.112-113, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.120-121, (Özet Bildiri)

15. From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools

ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105, (Özet Bildiri)

16. Eğitim Fakültelerindeki Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.32-33, (Özet Bildiri)

17. Eğitim Fakültelerindeki Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Uygulama Öğretim Elemanlarının Görüşlerine GöreDeğerlendirilmesi

III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.35-36, (Özet Bildiri)

18. Öğretmenlerin çokkültürlü eğitime yönelik tutumları Van ili örneği

Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, ss.6-7, (Özet Bildiri)

19. Türkiye de 2005 2014 yılları arasında yapılan program değerlendirme tezlerinin metodolojik açıdan incelenmesi

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1-2, (Özet Bildiri)

20. Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği

Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 13 - 15 Nisan 2015, ss.15-21, (Özet Bildiri)

21. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagojiye İlişkin Görüşleri

9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 20 - 30 Ekim 2014, ss.11-18, (Özet Bildiri)

22. Eğitim fakültesinde görev yapan öğretim elemanların akademik tükenmişlik düzeyleri

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.232-233, (Özet Bildiri)

24. Öğretmen adaylarının epistemolojik inançları ve değerleri arasındaki ilişki

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.3-4, (Özet Bildiri)

27. Öğretmen adaylarının ideal öğretim elemanı niteliklerine yönelik bilişsel kurguları: karşılaştırmalı bir inceleme

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.212-213, (Özet Bildiri)

28. Karakter eğitimi ve dünyada karakter eğitimi uygulamaları

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.100-101, (Özet Bildiri)

29. İlköğretim okullarındaki öğrencilere kazandırılması gereken değerler

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, ss.215-216, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. John Locke

Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-14, 2020

2. Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeli

Eğitimde Güncel Yaklaşımlar, İshak Kozikoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.39-53, 2020

3. Lev Nikolayeviç Tolstoy

Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.50-65, 2020

4. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar, Özok H. İ., Aladağ, C., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.393-409, 2019

5. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar, ÖZOK Halil İbrahim, ALADAĞ Cesim, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.393-409, 2019

6. Hizmet Öncesinde Öğretmenlik Uygulamalarını Geliştirme ve Değerlendirme

Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), Mustafa Ergün, Behçet Oral, Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.111-130, 2018
Metrikler

Yayın

74

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

3

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları