SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
                7
            
            3. Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Değerlendirilmesi
                                            
                                                    e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
                                                , cilt.12, sa.2, ss.508-537, 2018 (SCI-Expanded)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                5. Öğretmen adaylarının öğretim elemanı niteliklerine ilişkin bilişsel kurguları: karşılaştırmalı bir inceleme
                                            
                                                    e-İlköğretim Online (elektronik)
                                                , cilt.11, sa.4, ss.1036-1052, 2012 (SCI-Expanded)
                                            
                                                                                                                                                                
                                    
                                7. Okulların karakter eğitimi yetkinliği ölçeği (OKEYÖ)
                                            
                                                    Değerler Eğitimi Dergisi
                                                , cilt.9, sa.21, ss.7-27, 2011 (SCI-Expanded)
                                            
                                                                                                                                                                
                                    
                                
                Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
                31
            
            2. Öğretmen Kimliği Algıları ve Öğretmen Kimlik Algılarının Demografik Değişkenlere Göre Değişimi
                                            
                                                    Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
                                                , cilt.59, sa.59, ss.171-204, 2024 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                    
                                                                                                                            
                                        
                                                
                                                    
                                                
                                                
                                    
                                
                                                
                                                
                                    3. İlkokul ve Ortaokul Düzeyinde Aile Katılımı: Van İli Örneği
                                            
                                                    TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
                                                , cilt.18, sa.4, ss.1237-1254, 2023 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                4. İlkokul ve Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Kaynaştırma Eğitimi Yeterlikleri
                                            
                                                    Educational academic research (Online)
                                                , cilt.51, ss.11-18, 2023 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                5. Öğretmenlerin Dijital Öğretim Materyali Geliştirme Öz-Yeterlik Algıları Ölçeği Geliştirme Çalışması
                                            
                                                    Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
                                                , cilt.10, sa.2, ss.226-237, 2023 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                    
                                                                                                                            
                                        
                                                
                                                    
                                                
                                                
                                    
                                
                                                
                                                
                                    9. Kaynaştırma Eğitiminde Aile Katılımı: Bir Karma Yöntem Araştırması
                                            
                                                    Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
                                                , cilt.2022, sa.54, ss.854-877, 2022 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                10. The Effects of Authentic Learning Practices on Academic Success in Science Courses
                                            
                                                    Educational Research Quarterly
                                                , cilt.44, sa.4, ss.3-30, 2021 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                11. Dokuzuncu Sınıf Biyoloji Öğretim Programının Farklı Lise Türlerindeki Etkililiğinin Değerlendirilmesi
                                            
                                                    Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
                                                , sa.37, ss.38-70, 2021 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                12. The Effects of Authentic Learning Practices on Problem-Solving Skills and Attitude towards Science Courses
                                            
                                                    Journal of Learning for Development
                                                , cilt.8, sa.1, ss.146-161, 2021 (Scopus)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                13. Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programına Bağlılıklarının İncelenmesi
                                            
                                                    YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
                                                , cilt.17, sa.1, ss.175-199, 2020 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                14. The relationship between learning strategies and achievement goal orientations of high school students
                                            
                                                    Elementary Education Online
                                                , cilt.19, sa.1, ss.400-414, 2020 (Scopus)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                17. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları ile Problem Çözme Yaklaşımları Arasındaki İlişki
                                            
                                                    Kastamonu Eğitim Dergisi
                                                , cilt.27, sa.6, ss.2481-2492, 2019 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                18. Birinci Sınıf Türkçe (İlk Okuma Yazma) Öğretim Programının Değerlendirilmesi
                                            
                                                    ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
                                                , cilt.12, sa.32, ss.31-75, 2019 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                19. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasında Yaşanan Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Q Metodu İle Analizi
                                            
                                                    AKDENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
                                                , cilt.13, sa.28, ss.82-106, 2019 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                20. The School Readiness of 60-65 Months Old Students: A Case Study
                                            
                                                    International Journal of Contemporary Educational Research
                                                , cilt.6, sa.2, ss.86-99, 2019 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                21. Socio-cultural, psychological and academic problems of undergraduate Syrian students in Turkey
                                            
                                                    Issues in Educational Research (ERIC)
                                                , cilt.28, sa.3, ss.701-719, 2018 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                22. 2013 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı’nın Ünite Bazlı Değerlendirilmesi
                                            
                                                    TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
                                                , cilt.7, sa.1, ss.156-192, 2018 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                23. 2015 ve 2017 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
                                            
                                                    ULUSLARARASI TÜRKÇE EDEBİYAT KÜLTÜR EĞİTİM (TEKE) DERGİSİ
                                                , cilt.7, sa.1, ss.528-547, 2018 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                26. Evaluation of Teaching Practice Course in Education Faculties According to Opinions of Academicians
                                            
                                                    Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
                                                , cilt.5, sa.2, ss.335-351, 2017 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                27. Evaluation of Teaching Practice Course According to Opinions of Mentor Teachers
                                            
                                                    The Journal of Academic Social Science Studies
                                                , sa.62, ss.33-50, 2017 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                28. 4. Sınıf Matematik Öğretim Programının Tyler’ın Hedefe Dayalı Program Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
                                            
                                                    Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
                                                , cilt.11, sa.2, ss.172-196, 2017 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                
                                    29. Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği
                                            
                                                    Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
                                                , sa.31, ss.729-737, 2017 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                30. Methodological Investigation of the Curriculum Evaluation Theses Completed between the Years 2006-2015 in Turkey
                                            
                                                    Universal Journal of Educational Research
                                                , cilt.5, sa.9, ss.1468-1478, 2017 (Scopus)
                                            
                                                                                                                                                                    
                                        
                                    
                                31. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının eleştirel pedagojiye ilişkin görüşleri
                                            
                                                    ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
                                                , cilt.15, sa.1, ss.1-14, 2015 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                                                                
                                                    
                                                
                                                
                                                    
                                                
                                                                                    
                                        
                                    
                                
                                                
                                                                                    
                                        
                                    
                Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
                29
            
            1. The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of Teachers
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.15, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                4. The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of School Administrators
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.12, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                5. An Action Plan Sample for Improving Academic Success in Schools
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.14, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                6. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Van, Türkiye, 19 - 21 Mart 2019, ss.12, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                10. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINI DEĞERLENDİRMEK AMACIYLA YAPILAN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM TEZLERİNİN İNCELENMESİ: BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI
Uluslararası Bilim, Teknoloji, Mühendislik, Matemaatik (STEM) ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.11, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                15. From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools
ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                18. Öğretmenlerin çokkültürlü eğitime yönelik tutumları Van ili örneği
Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, ss.6-7, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                20. Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği
Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 13 - 15 Nisan 2015, ss.15-21, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                21. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagojiye İlişkin Görüşleri
9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 20 - 30 Ekim 2014, ss.11-18, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                23. Halk eğitim merkezlerindeki yaşam boyu öğrenme amaçlı eğitim programlarının katılımcı görüşlerine dayalı değerlendirilmesi
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.3-4, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                24. Öğretmen adaylarının epistemolojik inançları ve değerleri arasındaki ilişki
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.3-4, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                25. Öğrencilere kazandırılması gereken değerlere ilişkin öğretmen ve veli görüşlerinin analizi: Çok boyutlu bir araştırma
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                26. İlköğretim okullarındaki eğitimin karakter eğitimine uygunluğuna ilişkin öğretmen ve veli görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından değerlendirilmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                28. Karakter eğitimi ve dünyada karakter eğitimi uygulamaları
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.100-101, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                29. İlköğretim okullarındaki öğrencilere kazandırılması gereken değerler
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, ss.215-216, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                
                Kitaplar
                6
            
            1. John Locke
Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-14, 2020                                                                                                                                                                
                                    
                                3. Lev Nikolayeviç Tolstoy
Farklı Perspektiflerde Çocuk Eğitimi, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.50-65, 2020                                                                                                                                                                
                                    
                                4. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar, Özok H. İ., Aladağ, C., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.393-409, 2019                                                                                                                                                                
                                    
                                5. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Pratiğimiz Üzerine Araştırmalar, ÖZOK Halil İbrahim, ALADAĞ Cesim, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.393-409, 2019                                                                                                                                                                
                                    
                                6. Hizmet Öncesinde Öğretmenlik Uygulamalarını Geliştirme ve Değerlendirme
Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), Mustafa Ergün, Behçet Oral, Taha Yazar, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.111-130, 2018