-
2022 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2022 Dr. Öğr. Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2016 - 2018 Araştırma Görevlisi Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2007 - 2016 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Orta Öğretim Fen Ve Matematik Alanları Bölümü
-
2005 - 2006 Ücr.Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2017 - Devam Ediyor Merkez Müdür Yardımcısı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
-
2017 - Devam Ediyor Yönetim Kurulu Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
-
2019 - 2022 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2019 - 2020 Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2019 - 2020 Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2019 - 2020 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2018 - 2020 Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
-
2020 - Devam Ediyor VAN TÜBİTAK BÖLGE KOORDİNATÖR YARDIMCILIĞI
TÜBİTAK, VAN TÜBİTAK BÖLGE KOORDİNATÖR YARDIMCILIĞI
-
2019 - Devam Ediyor
Diğer Kamu Kurumu, T.C. Türkiye Bilimsel Ve Teknolojik Araştırma Kurumu Başkanlığı Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı
-
2014 - 2014 Visitor Scholar
The Department of Teaching, Learning and Culture, Texas A & M University, College Station / Texas / USA, Visitor Scholar
-
ARGÜMANTASYON TEMELLİ STEM ETKİNLİKLERİNİN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ELEKTRİK KONUSU ÜZERİNE ARGÜMANTASYON VE YARATICI DÜŞÜNME SEVİYELERİ GELİŞİMLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Tüysüz M. (Danışman)
V.PARLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE 21.YY BECERİLERİNİ ODAK ALAN STEM EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Tüysüz M. (Danışman)
F.RÜMEYSA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
FEN BİLİMLERİ DERSİ UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI İLE İLGİLİ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Tüysüz M. (Danışman)
F.DAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Hikayelendirme Yöntemi ile Desteklenen Argümantasyon Temelli Eğitim Kapsamında Öğretilen Sosyo Bilimsel Konuların 8. Sınıf Öğrencilerinin, Eleştirel Düşünme Becerilerine, Fene Karşı Tutumlarına ve Argümentasyon Seviyelerinin Gelişimlerine Olan Etkisinin İncelenmesi.
Tüysüz M. (Danışman)
G.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Fen Bilimleri Öğretmenelerinin Fen Bilimleri Dersinde Sanal Laboratuvar Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi.
Tüysüz M. (Danışman)
C.YAVUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Ortaokul fen bilimleri ders kitabında yer alan etkinliklerin çoklu zekâ türlerine göre incelenmesi
Tüysüz M. (Danışman)
E.TANRIKULU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Argümantasyon temelli Fetemm eğitiminin 7. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve enerji ünitesine yönelik akademik başarılarına, tutumlarına ve argümantasyon seviyelerine etkisi
-
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Yaklaşımına Uygunluğunun İncelenmesi ve Öğretmen Görüşleri
Tüysüz M. (Eş Danışman)
G.TEZCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN FETEMM VE SOSYOBİLİMSEL KONULAR İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Tüysüz M. (Eş Danışman)
A.Nur(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Van'ın Geleceği Çalıştay
Kurumsal Temsil, vAN vALİLİĞİ, Türkiye, Van, 2022 - 2022