SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
EXAMINATION OF SCIENCE SELFREGULATION SKILLS OF GIFTED AND NON-GIFTED STUDENTS
The Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science
, cilt.14, sa.4, ss.230-246, 2021 (ESCI)
The Effect of Argumentation-Based Organic Chemistry Teaching on Students’ Argument Construction Skills
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.8, sa.2, ss.46-56, 2021 (Hakemli Dergi)
Astronomi-Kimya Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Özel Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.818-836, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin FeTeMM ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.17, sa.1, ss.1204-1241, 2020 (Hakemli Dergi)
Mobil Argümantasyon ile Özel Yetenekli Bireylere Adli Bilimler Öğretimi
Bilim Armonisi
, cilt.2, sa.2, ss.25-34, 2019 (Hakemli Dergi)
KARA KUTU DENEYLERİNİN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNMELERİNE ETKİSİ
JOTCS-C (Türkiye Kimya Derneği Dergisi, Kısım C: Kimya Eğitimi)
, cilt.4, sa.2, ss.81-94, 2019 (Hakemli Dergi)
FeTeMM Eğitimine Yönelik Etkinlik Uygulaması: Kuvvet ve Enerji Örneği
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.869-896, 2019 (Hakemli Dergi)
Özel Yetenekli Öğrenciler için Adlî Kimya Eğitimi
BAŞKENT JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.6, sa.2, ss.213-224, 2019 (Hakemli Dergi)
Organik Kimya Kavramlarının Öğretiminde Düşünce Deneyleri Temelli Argümantasyonun Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.6, ss.2021-2032, 2018 (Hakemli Dergi)
Kimya Öğretmen Adaylarının Kimyasal Dengeye İlişkin Zihinsel Modelleri
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.1081-1115, 2018 (Hakemli Dergi)
STEAM Education for Teachers of Gifted Students Özel Yetenekli Bireylerin Öğretmenleri için STEAM Eğitimi
Turkish Journal of Giftedness and Education
, cilt.8, sa.1, ss.16-32, 2018 (Hakemli Dergi)
In-service and Pre-service Science Teachers’ Views regarding Conceptual Integration of Physics, Chemistry, and Biology Disciplines
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.10, sa.2, ss.130-145, 2018 (Hakemli Dergi)
Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Kimya Öğrenimine Etkisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.1657-1696, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2F ÖĞRENCİLER İÇİN ÇEVRE KİRLİLİĞİ FARKINDALIĞINA YÖNELİK ÖRNEK UYGULAMA
8. ULUSAL ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2023
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARI VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM İNSANI İMAJLARI: VAN ÖRNEĞİ
5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.182-190
Özel Yetenekli Bireyler için Multidisipliner Bir Zenginleştirme Çalışması: Adli Kimya-Adli Linguistik Entegresi
VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2019
Evaluation of Science, Engineering and Entrepreneurship Activities in Elementary School Science Teexbooks Regarding The Framework of STEM Activities
INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019
Mobil Argümentasyon ile Özel Yetenekli Bireylere Adli Bilimler Öğretimi”, , ANKARA, TÜRKIYE, 2-3 Kasım 2018, ss.0-0
Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2018
Kara Kutu Deneyleriyle Özel Yetenekli Bireylerin Eleştirel Düşünmelerinin Geliştirilmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Adli Kimya Eğitimi
4th International Contemporary Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018
Inconsistencies, Challenges, and Solution Proposals Referring Corecourse Plans: A Self and Peer Assessment Study
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3436
A Mentoring Process for Professional Development of Pre-Service Science Teachers
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3404
The Effect of Chemistry Enrichments Via Astronomy Integrated Chemistry Thought Experiments Based on Argumentation Learning Approach on Critical Thinking Skills of Gifted Students
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3562
Reflections from the Virtual Reality Assisted Laboratory Applications in the Education of Pre-Service Science Teachers
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1861
Kimya Öğretmen Adaylarının Kimyasal Dengeye Etki Eden Faktörlere İlişkin Zihinsel Modelleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
How Do Pre-Service Chemistry Teachers Connect Solubility of Gases in Liquids to Daily Life Events?
European Conference on Research in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.1
Pre-Service Chemistry Teachers’ Instructional Designs of 5e Learning Cycle Model on Intermolecular Forces.
11th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), Rome, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.512
Pre-service Chemistry Teachers' Pedagogical Content Knowledge for Nature of Science on Matter
European Science Education Research Association, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011
Kimya Öğretmen Adaylarının Makroskopik, Sembolik Ve Mikroskobik Seviyeleri Kullanabilme Düzeyleri
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Pre-service Chemistry Teachers’ Conceptions of the Nature of Science.
II. International Congress of Educational Research Conference, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.39
Kitap & Kitap Bölümleri
Bölüm 10: ERKEN ÇOCUKLUKTA DÜŞÜNME BECERİLERİ, FEN VE TEKNOLOJİ
ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN VE TEKNOLOJİ, ARTUN, Hüseyin; RAKAP PARLAK, Asiye, Editör, HEDEF CS YAYINCILIK VE MÜHENDİSLİK, Ankara, ss.167-184, 2021
ÇOKLU ZEKA KURAMI VE KİMYA EĞİTİMİ UYGULAMALARI
KİMYA ÖĞRETİMİ ÖĞRETMEN EĞİTİCİLERİ, ÖĞRETMENELER VE ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ, PROF. DR. ALİPAŞA AYAS- PROF.DR. MUSTAFA SÖZBİLİR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.531-568, 2017