Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

SCIENTIST THROUGH THE EYES OF PRE-SERVICE TEACHERS

ASES VII. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.1

2F ÖĞRENCİLER İÇİN ÇEVRE KİRLİLİĞİ FARKINDALIĞINA YÖNELİK ÖRNEK UYGULAMA

8. ULUSAL ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2023

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Sanal Laboratuvar Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

TRB2 International Congress on Educational Sciences-II (TRB2-ICES-2023), Van, Türkiye, 20 Ekim 2023

INVESTIGATION OF SCIENCE TEACHERS ON DISTANCE EDUCATION APLICATIONS IN SCIENCE LESSON

ASES INTERNATIONAL VAN SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Van, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, ss.86-87

The Role of Co-Teaching in the Development of Science Teachers’ STEM Teaching Efficacy Beliefs

THE 15TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN SCIENCE EDUCATION RESEARCH ASSOCIATION (ESERA 2023), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.605

TEACHERS' VIEWS ON THE HYBRID LEARNING MODEL IN SCIENCE EDUCATION

TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.213

Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Bir Mobil Fen Öğretim Etkinliği

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARI VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM İNSANI İMAJLARI: VAN ÖRNEĞİ

5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.182-190

ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN KİMYA ÖĞRETMENLERİ İÇİN MOBİL ÖĞRETMEN EĞİTİMİ

III. International Teacher Education and Accreditation Congress, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.325-331

MULTIDISCIPLINARY FORENSIC ENRICHMENT FOR GIFTED TEACHERS’ PROGRAMMING OPTIONS

7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.229-230

ÖZEL YETENEKLİ BİREYLERE ADLİ KİMYA ÖĞRETİMİNİN YANSIMALARI

6. ULUSAL KİMYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Evaluation of Science, Engineering and Entrepreneurship Activities in Elementary School Science Teexbooks Regarding The Framework of STEM Activities

INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019

Kara Kutu Deneyleriyle Özel Yetenekli Bireylerin Eleştirel Düşünmelerinin Geliştirilmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Adli Kimya Eğitimi

4th International Contemporary Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

The relationships between pre-service teachers’ epistemological beliefs and types of multiple intelligence

Educational Researches and Publications Association (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.176

A Mentoring Process for Professional Development of Pre-Service Science Teachers

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3404

THE EFFECT OF INQUIRY-BASED LEARNING APPROACH ON PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ ANALYTICAL CHEMISTRY LEARNING

2nd International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.25

LİSE ÖĞRETMENLERİNİN KİMYA VE BİYOLOJİ DİSİPLİNLERİNİN ENTEGRASYONUNA İLİŞKİN BİLGİLERİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.310

Views of Pre-service Science Teachers regarding Conceptual Integration.

ERPA International Congresses on Education., Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.166

“Views of Science Teachers regarding Conceptual Integration among Physics, Chemistry, and Biology Concepts”.

ECER 2015 "Education and Transition. Contributions from Educational Research", Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015

Investigating Pre-service Physics and Chemistry Teachers’ Conceptual Integration between Physics and Chemistry

87th NARST Annual International Conference, Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.257

Providing Meaningful Experience to Pre-Service Teachers: Mentoring Enriched PCK Based Practicum Course.

86th NARST Annual International Conference, Puerto Rico, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013, ss.72

Pre-service chemistry teachers' understanding of ionization and dissolution

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.447-451 identifier identifier

Pre-service chemistry teachers' knowledge regarding laboratory equipment and their functions

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.510-514 identifier identifier

Adaptation of an epistemological belief instrument towards chemistry and chemistry lessons

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3718-3722 identifier identifier

Pre-service Chemistry Teachers’ Conceptions of the Nature of Science.

II. International Congress of Educational Research Conference, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.39

What is the motivation difference between university students and high school students?

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1543-1548 identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

MANCOVA

NİCEL ARAŞTIRMALARDA İSTATİSTİK (SPSS) UYGULAMALARI, Prof. Dr. Oktay Bektaş; Doç. Dr. Oktay Kızkapan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.245-286, 2023

DİSİPLİNLER ARASI ÖĞRETİM VE EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU

EĞİTİMDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, EMRE ÜNAL, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.195-232, 2022

DİSİPLİNLERARASI ETKİLEŞİMDE ÇOKLU ZEKA KURAMI

DİSİPLİNLER ARASI FEN ÖĞRETİMİ, ESRA KIZILAY,MUSTAFA ÇEVİK, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.305-336, 2022

ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İÇİN İNOVATİF BİR MULTİDİSİPLİNER UYGULAMA: VAN MİKROBİYALİTLERİ MİNİ HABİTAT ÇALIŞMASI

Özel Yeteneklilerin Eğitimine Yönelik Araştırmalar, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.173-188, 2021

Bölüm 10: ERKEN ÇOCUKLUKTA DÜŞÜNME BECERİLERİ, FEN VE TEKNOLOJİ

ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN VE TEKNOLOJİ, ARTUN, Hüseyin; RAKAP PARLAK, Asiye, Editör, HEDEF CS YAYINCILIK VE MÜHENDİSLİK, Ankara, ss.167-184, 2021

Fen Bilimleri Eğitiminde Sanal Laboratuvarlar

Fen Öğretiminde Teknoloji Eğilimleri, Doç. Dr. Hüseyin ARTUN- Doç. Dr. Sevgi AYDIN GÜNBATAR- Doç. Dr. Mustafa Serkan GÜNBATAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.330-350, 2020

Olay Yeri İnceleme ve Adli Analiz

ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMLERİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.42-58, 2020

Fen Zenginleştirme Eğitiminde Rol Oynamanın Kullanılması

ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMLERİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.69-90, 2020

Adli Antropoloji ve Adli Odontoloji: Argümantasyon Temelli Bir STEAM Etkinliği Geliştirme

ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMLERİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.101-108, 2020

Prof. Dr. Fuat Sezgin Prototipleri Modelleme: STEAM Etkinliğinde Farklı Bir Argüman Modeli Kullanımı

ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMLERİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.59-68, 2020

Özel Yetenekli Öğrencilerin Öğretim Ortamlarının Zenginleştirilmesinde Bir Öğretim Stratejisi: Argümantasyon

ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMLERİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.1-16, 2020

Adli Bilimler Temelinde Multidisipliner Öğretmen Eğitimi: “Bir Parmak İzi Alma Etkinliği Ne Kadar Multidisiplinerleştirilebilir?”

ÖZELYETENEKLİLERİN EĞİTİMLERİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.17-42, 2020

Sürrealist Sanatla Bilim Eğitimi

ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMLERRİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.131-144, 2020

Integrating Science To Art: Teaching Science Concepts To Gifted By Passing From Macro To Submicro Level In Their Mental Images

CURRENT ACADEMIC STUDIES IN EDUCATION SCIENCES-2018, Harun ŞAHİN, Abidin TEMİZER, Fatma ERDOĞAN, Editör, Stamparıja Ivpe, Cetinje-Montenegro, ss.759-774, 2018

ÇOKLU ZEKA KURAMI VE KİMYA EĞİTİMİ UYGULAMALARI

KİMYA ÖĞRETİMİ ÖĞRETMEN EĞİTİCİLERİ, ÖĞRETMENELER VE ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ, PROF. DR. ALİPAŞA AYAS- PROF.DR. MUSTAFA SÖZBİLİR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.531-568, 2017

Bölüm 25: Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Olarak Kimyasal ve Fiziksel Değişimler Konusunun Öğretimi

Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Ayas A,, Sözbilir M., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.541-562, 2015

Metrikler

Yayın

96

Atıf (WoS)

63

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

67

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

22

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları