-
2022 - Continues Associate Professor
Van Yüzüncü Yil University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2022 Assistant Professor
Van Yüzüncü Yil University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2016 - 2018 Research Assistant PhD
Van Yüzüncü Yil University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2007 - 2016 Research Assistant
Middle East Technical University, Faculty Of Education, Orta Öğretim Fen Ve Matematik Alanları Bölümü
-
2005 - 2006 Visiting Lecturer
Gazi University, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2017 - Continues Deputy Director of the Center
Van Yüzüncü Yil University
-
2017 - Continues Board Member
Van Yüzüncü Yil University
-
2019 - 2022 Head of Department
Van Yüzüncü Yil University, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2019 - 2020 Farabi Program Institutional Coordinator
Van Yüzüncü Yil University, Eğitim Fakültesi
-
2019 - 2020 Mevlana Exchange Program Institutional Coordinator
Van Yüzüncü Yil University, Eğitim Fakültesi
-
2019 - 2020 Erasmus Program Institutional Coordinator
Van Yüzüncü Yil University, Eğitim Fakültesi
-
2018 - 2020 Rectorate Commissioner
Van Yüzüncü Yil University
-
2020 - Continues VAN TÜBİTAK BÖLGE KOORDİNATÖR YARDIMCILIĞI
TÜBİTAK, VAN TÜBİTAK BÖLGE KOORDİNATÖR YARDIMCILIĞI
-
2019 - Continues
Other Public Institution, T.C. Türkiye Bilimsel Ve Teknolojik Araştırma Kurumu Başkanlığı Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı
-
2014 - 2014 Visitor Scholar
The Department of Teaching, Learning and Culture, Texas A & M University, College Station / Texas / USA, Visitor Scholar
-
ARGÜMANTASYON TEMELLİ STEM ETKİNLİKLERİNİN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ELEKTRİK KONUSU ÜZERİNE ARGÜMANTASYON VE YARATICI DÜŞÜNME SEVİYELERİ GELİŞİMLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Tüysüz M. (Advisor)
V.PARLAK(Student), Postgraduate, 2025 -
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE 21.YY BECERİLERİNİ ODAK ALAN STEM EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Tüysüz M. (Advisor)
F.RÜMEYSA(Student), Postgraduate, 2024 -
FEN BİLİMLERİ DERSİ UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI İLE İLGİLİ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Tüysüz M. (Advisor)
F.DAĞ(Student), Postgraduate, 2022 -
Hikayelendirme Yöntemi ile Desteklenen Argümantasyon Temelli Eğitim Kapsamında Öğretilen Sosyo Bilimsel Konuların 8. Sınıf Öğrencilerinin, Eleştirel Düşünme Becerilerine, Fene Karşı Tutumlarına ve Argümentasyon Seviyelerinin Gelişimlerine Olan Etkisinin İncelenmesi.
Tüysüz M. (Advisor)
G.ARSLAN(Student), Postgraduate, 2022 -
Fen Bilimleri Öğretmenelerinin Fen Bilimleri Dersinde Sanal Laboratuvar Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi.
Tüysüz M. (Advisor)
C.YAVUZ(Student), Postgraduate, 2022 -
Ortaokul fen bilimleri ders kitabında yer alan etkinliklerin çoklu zekâ türlerine göre incelenmesi
Tüysüz M. (Advisor)
E.TANRIKULU(Student), Postgraduate, 2022 -
Argümantasyon temelli Fetemm eğitiminin 7. sınıf öğrencilerinin kuvvet ve enerji ünitesine yönelik akademik başarılarına, tutumlarına ve argümantasyon seviyelerine etkisi
-
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Yaklaşımına Uygunluğunun İncelenmesi ve Öğretmen Görüşleri
Tüysüz M. (Co-Advisor)
G.TEZCAN(Student), Postgraduate, 2019 -
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN FETEMM VE SOSYOBİLİMSEL KONULAR İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Tüysüz M. (Co-Advisor)
A.Nur(Student), Postgraduate, 2019
-
Van'ın Geleceği Çalıştay
Institutional Representation, vAN vALİLİĞİ, Turkey, Van, 2022 - 2022