Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
TRDizin (3)
Diğer İndeksler (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. İngilizce Öğretmenlerine Göre İngilizce Öğretimini Zorlaştıran Faktörler

14 th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, ss.86-89, (Özet Bildiri)

2. Halk Eğitim Merkezinde Düzenlenen Kurslara Yönelik Katılımcı Görüşleri

14TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, ss.82-85, (Özet Bildiri)

3. GARDNER’E GÖRE ETİK VE SAYGILI ZİHİN EĞİTİMİ

Uluslararası Vizyon Van Kongresi, Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.229, (Özet Bildiri)

4. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tartışmaya İlişkin Algıları

4. Uluslararası Türk Uygarlığı Kongresi, Bishkek, Kırgızistan, 23 - 25 Kasım 2023, ss.86, (Özet Bildiri)

5. İlkokul Ders Kitaplarının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.71, (Özet Bildiri)

6. ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ADALET DEĞERİNE İLİŞKİN TUTUMU

USBILIM 1st International Congress on Education Studies, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Kasım 2021, ss.19-20, (Özet Bildiri)

7. ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ADALET ALGISI

USBILIM 1ST INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATION STUDIES, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Kasım 2021, ss.21-22, (Özet Bildiri)

8. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK ERTELEMEDAVRANIŞLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

MARDİN ARTUKLU ULUSLARARASI MULTIDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.232-248, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

9. KİŞİSEL ÖZELLİKLER VE MESLEKİ YETERLİKLER AÇISINDAN ETKİLİ ÖĞRETMEN

MARDİN ARTUKLU ULUSLARARASI MULTIDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.249-270, (Tam Metin Bildiri)

10. Farklı Ülkelerde Öğretmen Adaylarının Seçimi Uygulamalarının Karşılaştırmalı Olarak Değerlendirilmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi /ICES-UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

11. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınav Sorularının Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerisini Ölçmedeki Uygunluğu

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi /ICES-UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

12. İLKÖĞRETİM I. KADEME SOSYAL BİLGİLER ESKİ VE YENİ PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

13. YENİ PROGRAMIN YAPI VE ÖZELLİKLERİ ÇERÇEVESİNDE ARZULANAN ÖĞRETMEN

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.976-978, (Tam Metin Bildiri)

14. ADAY ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİMDE YÖNTEM BECERİLERİNE SAHİPLİK DÜZEYİ

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.769-773, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Çoklu Zekâ Kuramı ve Geleceği İnşa Edecek Beş Zihin

Eğitim ve Öğretimde Çağdaş Yaklaşımlar ve Modeller, Yavuz Ercan GÜL,Rüştü YEŞİL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.57-82, 2024

2. Üst Düzey Düşünme Becerileri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doç. Dr. İshak Kozikoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.279-315, 2022

4. Öğretim Strateji, Yöntem ve Teknikleri

Hayat Bilgisi Öğretimi, TAY B., Editör, Maya Yayın Dağıtım, Ankara, ss.71-102, 2009
Metrikler

Yayın

24

Atıf (Diğer Toplam)

22

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları