Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

İngilizce Öğretmenlerine Göre İngilizce Öğretimini Zorlaştıran Faktörler

14 th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, ss.86-89, (Özet Bildiri)

Halk Eğitim Merkezinde Düzenlenen Kurslara Yönelik Katılımcı Görüşleri

14TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, ss.82-85, (Özet Bildiri)

GARDNER’E GÖRE ETİK VE SAYGILI ZİHİN EĞİTİMİ

Uluslararası Vizyon Van Kongresi, Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.229, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tartışmaya İlişkin Algıları

4. Uluslararası Türk Uygarlığı Kongresi, Bishkek, Kırgızistan, 23 - 25 Kasım 2023, ss.86, (Özet Bildiri)

İlkokul Ders Kitaplarının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.71, (Özet Bildiri)

ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ADALET DEĞERİNE İLİŞKİN TUTUMU

USBILIM 1st International Congress on Education Studies, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Kasım 2021, ss.19-20, (Özet Bildiri)

ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ADALET ALGISI

USBILIM 1ST INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATION STUDIES, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Kasım 2021, ss.21-22, (Özet Bildiri)

EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK ERTELEMEDAVRANIŞLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

MARDİN ARTUKLU ULUSLARARASI MULTIDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.232-248, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

KİŞİSEL ÖZELLİKLER VE MESLEKİ YETERLİKLER AÇISINDAN ETKİLİ ÖĞRETMEN

MARDİN ARTUKLU ULUSLARARASI MULTIDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.249-270, (Tam Metin Bildiri)

Farklı Ülkelerde Öğretmen Adaylarının Seçimi Uygulamalarının Karşılaştırmalı Olarak Değerlendirilmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi /ICES-UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınav Sorularının Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerisini Ölçmedeki Uygunluğu

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi /ICES-UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

İLKÖĞRETİM I. KADEME SOSYAL BİLGİLER ESKİ VE YENİ PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

YENİ PROGRAMIN YAPI VE ÖZELLİKLERİ ÇERÇEVESİNDE ARZULANAN ÖĞRETMEN

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

ADAY ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİMDE YÖNTEM BECERİLERİNE SAHİPLİK DÜZEYİ

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.769-773, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Çoklu Zekâ Kuramı ve Geleceği İnşa Edecek Beş Zihin

Eğitim ve Öğretimde Çağdaş Yaklaşımlar ve Modeller, Yavuz Ercan GÜL,Rüştü YEŞİL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.57-82, 2024

Üst Düzey Düşünme Becerileri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doç. Dr. İshak Kozikoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.279-315, 2022

Öğretim Strateji, Yöntem ve Teknikleri

Hayat Bilgisi Öğretimi, TAY B., Editör, Maya Yayın Dağıtım, Ankara, ss.71-102, 2009
Metrikler

Yayın

25

Atıf (Diğer Toplam)

22

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları