Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
İngilizce Öğretmen Adayı Olan ve İngilizce Öğretmeni Olmayı Planlayan Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Öz Yeterlik Algıları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.16, no.2, pp.17-38, 2015 (SCI-Expanded)
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA ÖRGÜTSEL GÜVENE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi *, vol.8, no.1, pp.211-217, 2011 (SCI-Expanded)
Örgütsel sosyalleşme ve türk eğitim sisteminde örgütsel sosyalleşme süreci
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.5, no.2, pp.137-153, 2008 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Öğretmen Seçme ve Atama Uygulaması Olarak Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) Glişkin Öğretmen Adaylarının Algıları
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal Of EducationFaculty), no.14, pp.1259-1288, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE ELEŞTİREL VE SORGULAYICI DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK YENİ BİR ÖĞRETİM TEKNİĞİ DENEMESİ: SORU TOPLARI TEKNİĞİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, vol.16, no.60, pp.145-160, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları:Bir Karma Yöntem Çalışma
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, vol.16, no.60, pp.119-134, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen görüşlerine göre ilköğretim okul müdürlerinin örgütsel güç kaynaklarını kullanım düzeyleri
Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.44, pp.73-89, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Rehberlik Servisine İlişkin Metaforik Algıları
The Journal of Academic Social Science Studies, no.47, pp.137-148, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluation of the Relation between Critical ThinkingTendency and Problem Solving Skills of Pre ServiceTeachers
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, vol.6, no.2, pp.75-94, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim denetmenlerinin iletişim becerilerine ilişkin öğretmen algıları
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol.23, no.4, pp.1531-1548, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İngilizce öğretmen adayı olan ve İngilizce öğretmeni olmayı planlayan üniversite öğrencilerinin İngilizce öz-yeterlik algıları
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.23, no.4, pp.1531-1548, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite öğrencilerinin yabancı dil derslerine ilişkin tutumları
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.24, pp.184-202, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Bilimsel bilginin sonu
The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS), no.28, pp.573-580, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Okul müdürlerinin eğitim yönetiminin işlevleri bağlamında yönetim sürecinde karşılaştıkları temel sorunlar
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol.7, no.33, pp.653-666, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
BİLİMSEL BİLGİ VE METODOLOJİLERİN SONU
The Journal of Academic Social Science Studies JASSS, vol.2, pp.573-580, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikli Öğrenmenin Yabancı Dil Öğretimindeki Önemine İlişkin Öğretmen Görüşleri
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.14, no.2, pp.1-14, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Bir değişim hikayesi: Eğitim denetmenlerine ilişkin metaforik algılar
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.4, no.1, pp.28-47, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Respect in principal-teacher relations at primary schools in Turkey
International Journal of Qualitative Studies in Education, vol.26, no.10, pp.1349-1372, 2013 (Scopus)

Evaluation of the Standards for Recruiting and Training Elementary School Principals Used in Some European Union Countries by Teachers and School Principals in Turkey
Mevlana International Journal of Education (MIJE), vol.3, no.4, pp.86-107, 2013 (Peer-Reviewed Journal)

A survey on the correlation between informal relationships in schools and organizational commitment
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi (AEAD / MJER), vol.14, pp.59-67, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluation of the Standards for Recruiting and Training Elementary School Principals Used in Some European Union Countries by Teachers and School Principals in Turkey.
Mevlana International Journal of Education, vol.3, no.4, pp.86-107, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Okullarda informel ilişkiler ölçeğinin geliştirilmesi ve bazı değişkenler açısından incelenmesi.
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.9, no.1, pp.1-21, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Liselerde farklılıkların yönetimi: bireysel tutumlar, örgütsel değerler ve yönetsel politikalar
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.7, no.2, pp.37-53, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Yönetici ve öğretmenlerin stratejik planlama algısı ve okullarda mevcut stratejik planlama uygulamalarının değerlendirilmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.12, no.23, pp.234-256, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Yönetici ve öğretmenlerin algılarına göre ilköğretim okullarında örgütsel öğrenme
İlköğretim Online, vol.11, no.3, pp.748-761, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Öğretimsel Denetimin Türk Eğitim Sisteminde Uygulanabilirliği
KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ, vol.5, no.1, pp.131-142, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Okullarda farklılıkların örgütsel doğurguları: Bir örnek olay incelemesi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.30, no.2, pp.115-138, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Bilişimin yarattığı etik ve hukuki sorunlar bağlamında internet ve telif hakları (internet, kültürel ve sanatsal yaratıcılığın sonu mu?)
VERİMLİLİK DERGİSİ, no.1, pp.7-17, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin algılarına göre ilköğretim okullarının örgütsel iklimi
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.12, no.1, pp.1-26, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrenci ve öğretim elemanlarının görüşlerine göre ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yükseklisans programlarının niteliği ve programlarda yaşanan sorunlar
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.9, no.1, pp.95-129, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Okul ve öğrenci sağlığının korunmasına ilişkin kavramsal bir çözümleme
Milli Eğitim Dergisi, vol.37, no.180, pp.175-194, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye ve Avusturya eğitim sistemlerinin karşılaştırılması
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, vol.6, no.3, pp.545-559, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Okul ve öğrenci güvenliği: kavramsal bir çözümleme
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.3, no.34, pp.69-83, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Örgütsel gelişim aracıları olarak toplam kalite yönetimi ile stratejik yönetim ve planlama.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.3, no.34, pp.72-92, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Sınai Mülkiyet Hakları
Üniversite ve Toplum, vol.7, no.1, pp.1-5, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Post-Fordist üretim örgütlenmeleri ve işgören üzerindeki etkileri
Üniversite ve Toplum Dergisi, vol.7, no.4, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Türk eğitim sisteminde okulların yönetimi ve yönetici yetiştirme sorunsalı
Milli Eğitim Dergisi, vol.35, no.176, pp.86-97, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Bilimsel araştırma ve yayın etiği
Milli Eğitim Dergisi, vol.35, no.173, pp.27-38, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
öğretim üyelerinin işe güdülenme bağlamında görev tazminatı uygulamasına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.11, pp.39-49, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of Teachers
International Congress on Education 2016, Bosnia And Herzegovina, pp.15
The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of School Administrators
International Congress on Education 2016, Bosnia And Herzegovina, pp.12
An Action Plan Sample for Improving Academic Success in Schools
International Congress on Education 2016, Bosnia And Herzegovina, pp.14
Ebeveynlerin görüşlerine göre ev okulu uygulaması ve Türkiye’de uygulanabilirliği
V. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Turkey, 2 - 05 May 2018, pp.476-478
Eleştirel ve yaratıcı düşünmeyi teşvik eden bir uygulama: Paideia okullarının Türkiye’de uygulanabilirliğine ilişkin eğitim paydaşlarının görüşleri
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.1391-1393
Özel öğretim kurumlarının dönüştürülmesine alternatif bir yaklaşım: Sözleşmeli okullar ve Türkiye’de uygulanabilirliği
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.855-857
Comparative Analysis of Syrian Refugee Students' Metaphorical Perceptions of English Learning
IV th İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.1684-1685

Yüzüncü Yıl Üniversitesinde Öğrenim Gören Suriyeli Sığınmacı Öğrencilerin Eğitime İlişkin Görüşleri
IV th İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.367-368
Üniversite Yönetimine Öğrenci Katılımı Bağlamında Öğrenci Konseyinin Etkililiği
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017, pp.83-85
Comparative Analysis of Syrian Refugee Students’ and Turkish Students’ Metaphorical Perceptions of English Learning
IV th İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.1684-1685

Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye İlişkin Tutumları ile Ahlaki Olgunlukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Turkey, 20 - 22 April 2017, vol.3, pp.1111-1116
The Effect of Pedagogical Formation Certificate Program on Prospective Teachers' Professional Self Efficacy Beliefs
26t th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.419-420
A quick look at the future of education from the sight of teachers of the future
International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, Italy, 19 - 22 January 2017, pp.1
Öğretmenlerin Etkili Okul Algıları
International Congress of Management, Economy and Policy (ICOMEP’16), İstanbul, Turkey, 26 - 27 November 2016, pp.390-391
Odak grup tartışmalarının öğretmenlik uygulamalarının etkililiği ve öğretmen adaylarının öz yeterlik inançları üzerindeki etkisi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Turkey, 27 - 30 October 2016, pp.101-102
Güneydoğu da Yaşanan Terör Olayları Nedeniyle Göç Eden Öğrencilerin Eğitim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar Van İli Örneği
ÜNİDAP Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, Muş, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.103-115

A Quick Look At the Future of Education From the Sight of Teachers of the Future
International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, Italy, 28 June - 01 July 2016
A quick look at the future of education from the sight of teachers of the future
International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, Italy, 28 June - 01 August 2016, pp.1
From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools
ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosnia And Herzegovina, 2 - 04 June 2016, pp.105
The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of Teachers
International Congress on Education 2016, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 2 - 04 June 2016, pp.4
The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of School Administrators
International Congress on Education 2016, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 2 - 04 June 2016, pp.104-106
The Adaptation of English Teachers Attitudes Scale of Communicative Approach to Turkish
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.2014-2015
Öğretmenlerin Öğretmen Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.609-610
Lise Öğrencilerinde Benlik Saygısı ve Kendilik Algısı ile İnternet Bağımlılığı Düzeyi Arasındaki İlişki
XVIII. Internatıonal AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Turkey, 30 May - 02 June 2016, pp.93
Akran Zorbalığı Gösteren Öğrencilerin Benlik Algıları Üzerine Nitel Bir Çalışma
XVIII. Internatıonal AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Turkey, 30 May - 02 June 2016, pp.96
Okul Müdürlerinin Eleştirel Liderlik Yeterlikleri
XVIII. Internatıonal AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Turkey, 30 May - 02 June 2016, pp.244
Alternative School Practices Without Educational Equalization in Eastern Socities
14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, Konya, Turkey, 12 - 14 May 2016, pp.110
Lise ve Üniversite Öğrencilerinin Bilişsel Esneklik Ve Empati Düzeylerinin İncelenmesi
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.397
Öğrenci görüşlerine göre öğretmenlerin sınıf yönetimi ilkelerine uyma düzeyleri
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.1911-1919
A Study on Teacher Candidates’ Attitudes Towards Mobile Learning in Teaching and Learning Environment
The 4th International Conference on Educational Research and Innovation, Yogyakarta, Indonesia, 11 May - 12 August 2016, pp.21
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Sahtekârlık Davranışı Eğilimlerinin Değerlendirilmesi
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.105
Öğrencilerin "öğretmen" kavramına ilişkin ileri sürdüğü metaforlar
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.304-305
.“Öğretmen Adaylarının KPSS ve Alan Sınavına İlişkin Algıları"
II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep, Turkey, 5 - 07 May 2016, pp.212-214
Öğretmen Yetiştirme Politikaları Bağlamında, Öğretmen Yetiştirme Kaynağ Olarak Öğretmen Liselerinin Dönüşümü
II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep, Turkey, 5 - 07 May 2016, pp.195-196
University students' assessment preferences
Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Hungary, 7 - 11 September 2015, pp.1-5
School administrators' opinions concerning Chaos Theory and reflections to administrative implementations
Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Hungary, 7 - 11 September 2015, pp.11-13
Examining school principals' moral behaviours and teachers' organizational alienationlevels with CHAID analysis.
Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Hungary, 7 - 11 September 2015, pp.5-7
An investigation of organizational depression of high school teachers
11th International Congress of Qualitative Inquiry, Chicago, United States Of America, 20 - 23 May 2015, pp.244
Türkiye'de dershanelerin dönüştürülmesine ilişkin alternatif bir yaklaşım: Sözleşmeli okullar
Uluslararsı Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Turkey, 20 - 22 May 2015, pp.5-7
Okul müdürlerinin ahlaki (moral) davranışları ile öğretmenlerin örgütsel yabancılaşma düzeyleri arasındaki ilişki
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 16 - 19 April 2015, pp.170-171
EPİSTEMOLOGİCAL BELİEFS OF PRESERVİCE TEACHERS: A MİXED METHOD STUDY
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies-YICER 2014, İstanbul, Turkey, 1 - 03 September 2014, pp.4
Okul müdürlerinin mentorluk rollerine ilişkin öğretmen algıları
Avrupa Eğitim Araştırmaları Kongresi (ECER), Porto, Portugal, 1 - 05 September 2014, pp.44
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Turkey, 1 - 03 September 2014, pp.1
Öğretmen görüşlerine göre ilköğretim okul müdürlerinin örgütsel güç kaynaklarını kullanma düzeyleri
9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Turkey, 8 - 10 May 2014, pp.284
Eğitim denetmenlerinin iletişim becerilerine ilişkin öğretmen algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 7 - 09 October 2013, pp.49
Seçmeli Ders Uygulamasının Sosyal ve Pedagojik Temelleri ve Yansımaları
KESİNTİLİ ON İKİ YILLIK ZORUNLUEĞİTİM MODELİNDE SEÇMELİ DERSLERSEMPOZYUMU, Van, Turkey, 24 - 25 June 2013, pp.51-61
Bir değişme(me) hikayesi: Eğitim denetmenlerine ilişkin metaforik algılar
V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş, Turkey, 20 - 22 June 2013, pp.17
A survey on the correlation between informal relationships in schools and organizational commitment
New Trends on Global Education Conference (GEC-2012), Girne, Cyprus (Kktc), 24 - 26 September 2012, pp.1
A survey on behaviors of primary school administrators and teachers as an indicative factor of school climate according to certain variables
New Trends on Global Education Conference (GEC-2012), Girne, Cyprus (Kktc), 24 - 26 September 2012, pp.1

Yönetici ve öğretmenlerin görüşlerine göre resmi anaokullarında farklılıkların yönetimi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012, pp.1
Sözleşmeli ve ek ders ücreti karşılığında görevlendirilen öğretmenlerin yeterliliklerinin yönetici ve öğretmenlerin görüşlerine göre incelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 2 - 04 September 2012, pp.1
Principals’ And Teachers' Perceptions of Organizational Justice In Schools
5thWorld Conference on Educational Sciences (WCES-2012), Roma, Italy, 5 - 08 February 2012, pp.1
Investigating Candidate Teachers' Thinking Styles Within The Context Of Mental Self-Government Theory
5thWorld Conference on Educational Sciences (WCES-2012), Roma, Italy, 5 - 08 February 2012, pp.1
Paydaşların gözüyle Türkiye’de eğitim denetimi sorunsalı
IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Denizli, Turkey, 14 - 15 May 2009, pp.1
İlköğretim Okullarında Stratejik Planlama Uygulamalarının Değerlendirilmesi
International Conferance on Educational Sciences /ICES, Gazimagosa, Cyprus (Kktc), 23 - 25 June 2008, vol.1, pp.101-102
Avrupa Birliğine Uyum Sürecinde Bazı Avrupa Birliği Ülkeleri İlköğretim Okul Yöneticilerinin Seçilmesi Ve Yetiştirilmesine İlişkin Standartların Türkiye’deki Öğretmen Ve Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi
Eğitim Yönetimini Yeniden Düşünmek, Eğitim Yönetimi Ve Eğitim Deneticileri Derneği, Ankara, Turkey, 21 - 22 June 2007, pp.100
Eğitim bilimlerinin dünyadaki kurumsal gelişimi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, pp.1
Books & Book Chapters
Türk eğitim sisteminin örgüt ve yönetim yapısı
in: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Memduhoğlu, H.B., Yılmaz, K., Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.45-62, 2016
Türk eğitim sisteminin genel yapısı
in: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Memduhoğlu, H.B., Yılmaz, K., Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.1-22, 2016
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Pegem Akademi, Ankara, 2015
Eğitimin bilimsel temelleri ve araştırma yöntemleri
in: Eğitim Bilimine Giriş, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.197-226, 2015
Özel grupları yönetme
in: İlkokul Öğretmenleri için Sınıf Yönetimi, Aypay A., Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, 2013
Avusturya eğitim sistemi
in: Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, Balcı A., Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.79-103, 2013
Yönetim düşüncesinin evrimi ve yönetişim
in: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.1-27, 2010
Sınıf içinde çatışma çözme
in: Sınıf Yönetimi: Yeni Gelişmeler Doğrultusunda, Cafoğlu Z., Editor, Grafiker Yayınları, Ankara, pp.81-120, 2010
Farklılıkların yönetimi
in: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.199-228, 2010
Örgütsel güven
in: Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.261-273, 2010
Türk eğitim sisteminin yönetimi ve denetimi: mevcut durum ve yeni perspektifler
in: Türkiye'de Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Sistemi: Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Özdemir S., Bacanlı H., Editor, Türk Eğitim Derneği Yayını, Ankara, pp.126-185, 2010

Ulusal, Küresel ve Örgütsel Bağlamda Farklılıkları Yönetme
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2008