Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Sınai Mülkiyet Hakları

Üniversite ve Toplum , cilt.7, sa.1, ss.1-5, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ebeveynlerin görüşlerine göre ev okulu uygulaması ve Türkiye’de uygulanabilirliği

V. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.476-478

Üniversite Yönetimine Öğrenci Katılımı Bağlamında Öğrenci Konseyinin Etkililiği

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.83-85

Comparative Analysis of Syrian Refugee Students’ and Turkish Students’ Metaphorical Perceptions of English Learning

IV th İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1684-1685 Sürdürülebilir Kalkınma

Yüzüncü Yıl Üniversitesinde Öğrenim Gören Suriyeli Sığınmacı Öğrencilerin Eğitime İlişkin Görüşleri

IV th İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.367-368

Comparative Analysis of Syrian Refugee Students' Metaphorical Perceptions of English Learning

IV th İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1684-1685 Sürdürülebilir Kalkınma

The Effect of Pedagogical Formation Certificate Program on Prospective Teachers' Professional Self Efficacy Beliefs

26t th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.419-420

Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye İlişkin Tutumları ile Ahlaki Olgunlukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, cilt.3, ss.1111-1116

A quick look at the future of education from the sight of teachers of the future

International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, İtalya, 19 - 22 Ocak 2017, ss.1

Öğretmenlerin Etkili Okul Algıları

International Congress of Management, Economy and Policy (ICOMEP’16), İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2016, ss.390-391

A Quick Look At the Future of Education From the Sight of Teachers of the Future

International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, İtalya, 28 Haziran - 01 Temmuz 2016

A quick look at the future of education from the sight of teachers of the future

International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, İtalya, 28 Haziran - 01 Ağustos 2016, ss.1

From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools

ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105

Öğretmenlerin Öğretmen Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.609-610

Öğretmenlerin öğretmen kavramına ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

The Adaptation of English Teachers Attitudes Scale of Communicative Approach to Turkish

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.2014-2015

Lise Öğrencilerinde Benlik Saygısı ve Kendilik Algısı ile İnternet Bağımlılığı Düzeyi Arasındaki İlişki

XVIII. Internatıonal AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.93

Okul Müdürlerinin Eleştirel Liderlik Yeterlikleri

XVIII. Internatıonal AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.244

Akran Zorbalığı Gösteren Öğrencilerin Benlik Algıları Üzerine Nitel Bir Çalışma

XVIII. Internatıonal AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.96

Alternative School Practices Without Educational Equalization in Eastern Socities

14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.110

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Sahtekârlık Davranışı Eğilimlerinin Değerlendirilmesi

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.105

Lise ve Üniversite Öğrencilerinin Bilişsel Esneklik Ve Empati Düzeylerinin İncelenmesi

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.397

A Study on Teacher Candidates’ Attitudes Towards Mobile Learning in Teaching and Learning Environment

The 4th International Conference on Educational Research and Innovation, Yogyakarta, Endonezya, 11 Mayıs - 12 Ağustos 2016, ss.21

Öğrenci görüşlerine göre öğretmenlerin sınıf yönetimi ilkelerine uyma düzeyleri

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1911-1919

Öğrencilerin "öğretmen" kavramına ilişkin ileri sürdüğü metaforlar

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.304-305

Öğretmen Yetiştirme Politikaları Bağlamında, Öğretmen Yetiştirme Kaynağ Olarak Öğretmen Liselerinin Dönüşümü

II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.195-196

.“Öğretmen Adaylarının KPSS ve Alan Sınavına İlişkin Algıları"

II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.212-214

University students' assessment preferences

Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.1-5

Examining school principals' moral behaviours and teachers' organizational alienationlevels with CHAID analysis.

Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.5-7

School administrators' opinions concerning Chaos Theory and reflections to administrative implementations

Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.11-13

An investigation of organizational depression of high school teachers

11th International Congress of Qualitative Inquiry, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, ss.244

An Investigation of Organizational Depression of Teachers at Schools

The 11th Congress of Qualitative Inquiry (QI2015), Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015

Okul müdürlerinin mentorluk rollerine ilişkin öğretmen algıları

Avrupa Eğitim Araştırmaları Kongresi (ECER), Porto, Portekiz, 1 - 05 Eylül 2014, ss.44

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.1

EPİSTEMOLOGİCAL BELİEFS OF PRESERVİCE TEACHERS: A MİXED METHOD STUDY

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies-YICER 2014, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.4

Seçmeli Ders Uygulamasının Sosyal ve Pedagojik Temelleri ve Yansımaları

KESİNTİLİ ON İKİ YILLIK ZORUNLUEĞİTİM MODELİNDE SEÇMELİ DERSLERSEMPOZYUMU, Van, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2013, ss.51-61

Bir değişme(me) hikayesi: Eğitim denetmenlerine ilişkin metaforik algılar

V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.17

A survey on the correlation between informal relationships in schools and organizational commitment

New Trends on Global Education Conference (GEC-2012), Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.1

Investigating Candidate Teachers' Thinking Styles Within The Context Of Mental Self-Government Theory

5thWorld Conference on Educational Sciences (WCES-2012), Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2012, ss.1

Principals’ And Teachers' Perceptions of Organizational Justice In Schools

5thWorld Conference on Educational Sciences (WCES-2012), Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2012, ss.1

Paydaşların gözüyle Türkiye’de eğitim denetimi sorunsalı

IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009, ss.1

İlköğretim Okullarında Stratejik Planlama Uygulamalarının Değerlendirilmesi

International Conferance on Educational Sciences /ICES, Gazimagosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, ss.101-102

Eğitim bilimlerinin dünyadaki kurumsal gelişimi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.1
Kitap & Kitap Bölümleri

Türk eğitim sisteminin örgüt ve yönetim yapısı

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Memduhoğlu, H.B., Yılmaz, K., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.45-62, 2016

Türk eğitim sisteminin genel yapısı

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Memduhoğlu, H.B., Yılmaz, K., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-22, 2016

Eğitimin bilimsel temelleri ve araştırma yöntemleri

Eğitim Bilimine Giriş, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.197-226, 2015

Özel grupları yönetme

İlkokul Öğretmenleri için Sınıf Yönetimi, Aypay A., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, 2013

Avusturya eğitim sistemi

Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, Balcı A., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.79-103, 2013

Yönetim düşüncesinin evrimi ve yönetişim

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-27, 2010

Sınıf içinde çatışma çözme

Sınıf Yönetimi: Yeni Gelişmeler Doğrultusunda, Cafoğlu Z., Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.81-120, 2010

Farklılıkların yönetimi

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.199-228, 2010

Örgütsel güven

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.261-273, 2010

Türk eğitim sisteminin yönetimi ve denetimi: mevcut durum ve yeni perspektifler

Türkiye'de Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Sistemi: Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Özdemir S., Bacanlı H., Editör, Türk Eğitim Derneği Yayını, Ankara, ss.126-185, 2010 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

140

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

12

Proje

15

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları