SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Üniversite öğrencilerinin akademik başarılarını etkileyen örgütsel faktörler ölçeğinin geliştirilmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.106-124, 2013 (SSCI)
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA ÖRGÜTSEL GÜVENE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi *
, cilt.8, sa.1, ss.211-217, 2011 (SCI-Expanded)
Örgütsel sosyalleşme ve türk eğitim sisteminde örgütsel sosyalleşme süreci
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.137-153, 2008 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE ELEŞTİREL VESORGULAYICI DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK YENİ BİRÖĞRETİM TEKNİĞİ DENEMESİ: SORU TOPLARI TEKNİĞİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.60, ss.145-160, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları:Bir Karma Yöntem Çalışma
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.60, ss.119-134, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Rehberlik Servisine İlişkin Metaforik Algıları
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.47, ss.137-148, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen görüşlerine göre ilköğretim okul müdürlerinin örgütsel güç kaynaklarını kullanım düzeyleri
Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.44, ss.73-89, 2016 (Hakemli Dergi)
Evaluation of the Relation between Critical ThinkingTendency and Problem Solving Skills of Pre ServiceTeachers
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.75-94, 2016 (Hakemli Dergi)
Eğitim denetmenlerinin iletişim becerilerine ilişkin öğretmen algıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.1531-1548, 2015 (Hakemli Dergi)
İngilizce öğretmen adayı olan ve İngilizce öğretmeni olmayı planlayan üniversite öğrencilerinin İngilizce öz-yeterlik algıları
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.23, sa.4, ss.1531-1548, 2015 (Hakemli Dergi)
English Self-Efficacy Perceptions of Prospective and Intending English Language Teachers
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.17-38, 2015 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinin yabancı dil derslerine ilişkin tutumları
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.184-202, 2015 (Hakemli Dergi)
Bilimsel bilginin sonu
The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS)
, sa.28, ss.573-580, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul müdürlerinin eğitim yönetiminin işlevleri bağlamında yönetim sürecinde karşılaştıkları temel sorunlar
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.33, ss.653-666, 2014 (Hakemli Dergi)

BİLİMSEL BİLGİ VE METODOLOJİLERİN SONU
The Journal of Academic Social Science Studies JASSS
, cilt.2, ss.573-580, 2014 (Hakemli Dergi)
Bir değişim hikayesi: Eğitim denetmenlerine ilişkin metaforik algılar
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.4, sa.1, ss.28-47, 2014 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli Öğrenmenin Yabancı Dil Öğretimindeki Önemine İlişkin Öğretmen Görüşleri
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.2, ss.1-14, 2014 (Hakemli Dergi)
Respect in principal-teacher relations at primary schools in Turkey
International Journal of Qualitative Studies in Education
, cilt.26, sa.10, ss.1349-1372, 2013 (Scopus)

A survey on the correlation between informal relationships in schools and organizational commitment
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi (AEAD / MJER)
, cilt.14, ss.59-67, 2013 (Hakemli Dergi)
Okullarda informel ilişkiler ölçeğinin geliştirilmesi ve bazı değişkenler açısından incelenmesi.
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.1-21, 2012 (Hakemli Dergi)
Yönetici ve öğretmenlerin algılarına göre ilköğretim okullarında örgütsel öğrenme
İlköğretim Online
, cilt.11, sa.3, ss.748-761, 2012 (Hakemli Dergi)
Yönetici ve öğretmenlerin stratejik planlama algısı ve okullarda mevcut stratejik planlama uygulamalarının değerlendirilmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.234-256, 2012 (Hakemli Dergi)
Liselerde farklılıkların yönetimi: bireysel tutumlar, örgütsel değerler ve yönetsel politikalar
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.2, ss.37-53, 2012 (Hakemli Dergi)
Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Öğretimsel Denetimin Türk Eğitim Sisteminde Uygulanabilirliği
KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ
, cilt.5, sa.1, ss.131-142, 2012 (Hakemli Dergi)
Okullarda farklılıkların örgütsel doğurguları: Bir örnek olay incelemesi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.30, sa.2, ss.115-138, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin algılarına göre ilköğretim okullarının örgütsel iklimi
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, sa.1, ss.1-26, 2010 (Hakemli Dergi)
Okul ve öğrenci sağlığının korunmasına ilişkin kavramsal bir çözümleme
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.37, sa.180, ss.175-194, 2008 (Hakemli Dergi)
Örgütsel gelişim aracıları olarak toplam kalite yönetimi ile stratejik yönetim ve planlama.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.34, ss.72-92, 2008 (Hakemli Dergi)
Türkiye ve Avusturya eğitim sistemlerinin karşılaştırılması
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.3, ss.545-559, 2008 (Hakemli Dergi)
Okul ve öğrenci güvenliği: kavramsal bir çözümleme
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.34, ss.69-83, 2008 (Hakemli Dergi)
Sınai Mülkiyet Hakları
Üniversite ve Toplum
, cilt.7, sa.1, ss.1-5, 2007 (Hakemli Dergi)
Bilimsel araştırma ve yayın etiği
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.35, sa.173, ss.27-38, 2007 (Hakemli Dergi)
Türk eğitim sisteminde okulların yönetimi ve yönetici yetiştirme sorunsalı
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.35, sa.176, ss.86-97, 2007 (Hakemli Dergi)
Post-Fordist üretim örgütlenmeleri ve işgören üzerindeki etkileri
Üniversite ve Toplum Dergisi
, cilt.7, sa.4, 2007 (Hakemli Dergi)
öğretim üyelerinin işe güdülenme bağlamında görev tazminatı uygulamasına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.39-49, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of Teachers
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.15, (Özet Bildiri)
The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of School Administrators
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.12, (Özet Bildiri)
An Action Plan Sample for Improving Academic Success in Schools
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.14, (Özet Bildiri)
Ebeveynlerin görüşlerine göre ev okulu uygulaması ve Türkiye’de uygulanabilirliği
V. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.476-478, (Özet Bildiri)
Eleştirel ve yaratıcı düşünmeyi teşvik eden bir uygulama: Paideia okullarının Türkiye’de uygulanabilirliğine ilişkin eğitim paydaşlarının görüşleri
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1391-1393, (Özet Bildiri)
Özel öğretim kurumlarının dönüştürülmesine alternatif bir yaklaşım: Sözleşmeli okullar ve Türkiye’de uygulanabilirliği
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.855-857, (Özet Bildiri)
Üniversite Yönetimine Öğrenci Katılımı Bağlamında Öğrenci Konseyinin Etkililiği
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.83-85, (Özet Bildiri)
Comparative Analysis of Syrian Refugee Students’ and Turkish Students’ Metaphorical Perceptions of English Learning
IV th İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1684-1685, (Özet Bildiri)

Yüzüncü Yıl Üniversitesinde Öğrenim Gören Suriyeli Sığınmacı Öğrencilerin Eğitime İlişkin Görüşleri
IV th İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.367-368, (Özet Bildiri)
Comparative Analysis of Syrian Refugee Students' Metaphorical Perceptions of English Learning
IV th İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1684-1685, (Özet Bildiri)

The Effect of Pedagogical Formation Certificate Program on Prospective Teachers' Professional Self Efficacy Beliefs
26t th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.419-420, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye İlişkin Tutumları ile Ahlaki Olgunlukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, cilt.3, ss.1111-1116, (Tam Metin Bildiri)
A quick look at the future of education from the sight of teachers of the future
International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, İtalya, 19 - 22 Ocak 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmenlerin Etkili Okul Algıları
International Congress of Management, Economy and Policy (ICOMEP’16), İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2016, ss.390-391, (Özet Bildiri)
Odak grup tartışmalarının öğretmenlik uygulamalarının etkililiği ve öğretmen adaylarının öz yeterlik inançları üzerindeki etkisi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.101-102, (Özet Bildiri)
Güneydoğu da Yaşanan Terör Olayları Nedeniyle Göç Eden Öğrencilerin Eğitim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar Van İli Örneği
ÜNİDAP Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, Muş, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.103-115, (Tam Metin Bildiri)

A Quick Look At the Future of Education From the Sight of Teachers of the Future
International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, İtalya, 28 Haziran - 01 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
A quick look at the future of education from the sight of teachers of the future
International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, İtalya, 28 Haziran - 01 Ağustos 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools
ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105, (Özet Bildiri)
Öğretmenlerin Öğretmen Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.609-610, (Özet Bildiri)
Öğretmenlerin öğretmen kavramına ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
The Adaptation of English Teachers Attitudes Scale of Communicative Approach to Turkish
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.2014-2015, (Özet Bildiri)
Lise Öğrencilerinde Benlik Saygısı ve Kendilik Algısı ile İnternet Bağımlılığı Düzeyi Arasındaki İlişki
XVIII. Internatıonal AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.93, (Özet Bildiri)
Okul Müdürlerinin Eleştirel Liderlik Yeterlikleri
XVIII. Internatıonal AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.244, (Özet Bildiri)
Akran Zorbalığı Gösteren Öğrencilerin Benlik Algıları Üzerine Nitel Bir Çalışma
XVIII. Internatıonal AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.96, (Özet Bildiri)
Alternative School Practices Without Educational Equalization in Eastern Socities
14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.110, (Özet Bildiri)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Sahtekârlık Davranışı Eğilimlerinin Değerlendirilmesi
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.105, (Tam Metin Bildiri)
Lise ve Üniversite Öğrencilerinin Bilişsel Esneklik Ve Empati Düzeylerinin İncelenmesi
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.397, (Özet Bildiri)
A Study on Teacher Candidates’ Attitudes Towards Mobile Learning in Teaching and Learning Environment
The 4th International Conference on Educational Research and Innovation, Yogyakarta, Endonezya, 11 Mayıs - 12 Ağustos 2016, ss.21, (Özet Bildiri)
Öğrenci görüşlerine göre öğretmenlerin sınıf yönetimi ilkelerine uyma düzeyleri
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1911-1919, (Tam Metin Bildiri)
Öğrencilerin "öğretmen" kavramına ilişkin ileri sürdüğü metaforlar
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.304-305, (Özet Bildiri)
Öğretmen Yetiştirme Politikaları Bağlamında, Öğretmen Yetiştirme Kaynağ Olarak Öğretmen Liselerinin Dönüşümü
II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.195-196, (Özet Bildiri)
.“Öğretmen Adaylarının KPSS ve Alan Sınavına İlişkin Algıları"
II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.212-214, (Özet Bildiri)
University students' assessment preferences
Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.1-5, (Özet Bildiri)
Examining school principals' moral behaviours and teachers' organizational alienationlevels with CHAID analysis.
Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.5-7, (Özet Bildiri)
School administrators' opinions concerning Chaos Theory and reflections to administrative implementations
Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.11-13, (Özet Bildiri)
An investigation of organizational depression of high school teachers
11th International Congress of Qualitative Inquiry, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, ss.244, (Özet Bildiri)
Türkiye'de dershanelerin dönüştürülmesine ilişkin alternatif bir yaklaşım: Sözleşmeli okullar
Uluslararsı Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.5-7, (Özet Bildiri)
An Investigation of Organizational Depression of Teachers at Schools
The 11th Congress of Qualitative Inquiry (QI2015), Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Okul müdürlerinin ahlaki (moral) davranışları ile öğretmenlerin örgütsel yabancılaşma düzeyleri arasındaki ilişki
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.170-171, (Özet Bildiri)
Okul müdürlerinin mentorluk rollerine ilişkin öğretmen algıları
Avrupa Eğitim Araştırmaları Kongresi (ECER), Porto, Portekiz, 1 - 05 Eylül 2014, ss.44, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
EPİSTEMOLOGİCAL BELİEFS OF PRESERVİCE TEACHERS: A MİXED METHOD STUDY
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies-YICER 2014, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.4, (Özet Bildiri)
Öğretmen görüşlerine göre ilköğretim okul müdürlerinin örgütsel güç kaynaklarını kullanma düzeyleri
9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.284, (Özet Bildiri)
Eğitim denetmenlerinin iletişim becerilerine ilişkin öğretmen algılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2013, ss.49, (Özet Bildiri)
Seçmeli Ders Uygulamasının Sosyal ve Pedagojik Temelleri ve Yansımaları
KESİNTİLİ ON İKİ YILLIK ZORUNLUEĞİTİM MODELİNDE SEÇMELİ DERSLERSEMPOZYUMU, Van, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2013, ss.51-61, (Tam Metin Bildiri)
Bir değişme(me) hikayesi: Eğitim denetmenlerine ilişkin metaforik algılar
V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.17, (Özet Bildiri)
A survey on behaviors of primary school administrators and teachers as an indicative factor of school climate according to certain variables
New Trends on Global Education Conference (GEC-2012), Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

A survey on the correlation between informal relationships in schools and organizational commitment
New Trends on Global Education Conference (GEC-2012), Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
Yönetici ve öğretmenlerin görüşlerine göre resmi anaokullarında farklılıkların yönetimi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
Sözleşmeli ve ek ders ücreti karşılığında görevlendirilen öğretmenlerin yeterliliklerinin yönetici ve öğretmenlerin görüşlerine göre incelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
Investigating Candidate Teachers' Thinking Styles Within The Context Of Mental Self-Government Theory
5thWorld Conference on Educational Sciences (WCES-2012), Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
Principals’ And Teachers' Perceptions of Organizational Justice In Schools
5thWorld Conference on Educational Sciences (WCES-2012), Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
Üniversite öğrencilerinin akademik başarılarını etkileyen örgütsel faktörler ölçeğinin geliştirilmesi
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Paydaşların gözüyle Türkiye’de eğitim denetimi sorunsalı
IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
İlköğretim Okullarında Stratejik Planlama Uygulamalarının Değerlendirilmesi
International Conferance on Educational Sciences /ICES, Gazimagosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, ss.101-102, (Özet Bildiri)
Avrupa Birliğine Uyum Sürecinde Bazı Avrupa Birliği Ülkeleri İlköğretim Okul Yöneticilerinin Seçilmesi Ve Yetiştirilmesine İlişkin Standartların Türkiye’deki Öğretmen Ve Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi
Eğitim Yönetimini Yeniden Düşünmek, Eğitim Yönetimi Ve Eğitim Deneticileri Derneği, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2007, ss.100, (Özet Bildiri)
Eğitim bilimlerinin dünyadaki kurumsal gelişimi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Türk eğitim sisteminin örgüt ve yönetim yapısı
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Memduhoğlu, H.B., Yılmaz, K., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.45-62, 2016
Türk eğitim sisteminin genel yapısı
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Memduhoğlu, H.B., Yılmaz, K., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-22, 2016
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Pegem Akademi, Ankara, 2015
Eğitimin bilimsel temelleri ve araştırma yöntemleri
Eğitim Bilimine Giriş, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.197-226, 2015
Özel grupları yönetme
İlkokul Öğretmenleri için Sınıf Yönetimi, Aypay A., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, 2013
Avusturya eğitim sistemi
Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, Balcı A., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.79-103, 2013
Yönetim düşüncesinin evrimi ve yönetişim
Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-27, 2010
Sınıf içinde çatışma çözme
Sınıf Yönetimi: Yeni Gelişmeler Doğrultusunda, Cafoğlu Z., Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.81-120, 2010
Farklılıkların yönetimi
Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.199-228, 2010
Örgütsel güven
Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.261-273, 2010
Türk eğitim sisteminin yönetimi ve denetimi: mevcut durum ve yeni perspektifler
Türkiye'de Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Sistemi: Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Özdemir S., Bacanlı H., Editör, Türk Eğitim Derneği Yayını, Ankara, ss.126-185, 2010

Ulusal, Küresel ve Örgütsel Bağlamda Farklılıkları Yönetme
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2008