Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 9
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 45
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 60

5. An Action Plan Sample for Improving Academic Success in Schools

International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.14, (Özet Bildiri)

6. Ebeveynlerin görüşlerine göre ev okulu uygulaması ve Türkiye’de uygulanabilirliği

V. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.476-478, (Özet Bildiri)

9. Üniversite Yönetimine Öğrenci Katılımı Bağlamında Öğrenci Konseyinin Etkililiği

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.83-85, (Özet Bildiri)

10. Comparative Analysis of Syrian Refugee Students’ and Turkish Students’ Metaphorical Perceptions of English Learning

IV th İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1684-1685, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Yüzüncü Yıl Üniversitesinde Öğrenim Gören Suriyeli Sığınmacı Öğrencilerin Eğitime İlişkin Görüşleri

IV th İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.367-368, (Özet Bildiri)

12. Comparative Analysis of Syrian Refugee Students' Metaphorical Perceptions of English Learning

IV th İnternational Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1684-1685, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. The Effect of Pedagogical Formation Certificate Program on Prospective Teachers' Professional Self Efficacy Beliefs

26t th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.419-420, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye İlişkin Tutumları ile Ahlaki Olgunlukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, cilt.3, ss.1111-1116, (Tam Metin Bildiri)

15. A quick look at the future of education from the sight of teachers of the future

International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, İtalya, 19 - 22 Ocak 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

16. Öğretmenlerin Etkili Okul Algıları

International Congress of Management, Economy and Policy (ICOMEP’16), İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2016, ss.390-391, (Özet Bildiri)

17. Odak grup tartışmalarının öğretmenlik uygulamalarının etkililiği ve öğretmen adaylarının öz yeterlik inançları üzerindeki etkisi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.101-102, (Özet Bildiri)

18. Güneydoğu da Yaşanan Terör Olayları Nedeniyle Göç Eden Öğrencilerin Eğitim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar Van İli Örneği

ÜNİDAP Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, Muş, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.103-115, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. A Quick Look At the Future of Education From the Sight of Teachers of the Future

International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, İtalya, 28 Haziran - 01 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

20. A quick look at the future of education from the sight of teachers of the future

International Conference for Academic Disciplines (IJAS-2016), Venedik, İtalya, 28 Haziran - 01 Ağustos 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

21. From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools

ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105, (Özet Bildiri)

22. Öğretmenlerin Öğretmen Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Belirlenmesi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.609-610, (Özet Bildiri)

23. Öğretmenlerin öğretmen kavramına ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

24. The Adaptation of English Teachers Attitudes Scale of Communicative Approach to Turkish

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.2014-2015, (Özet Bildiri)

25. Lise Öğrencilerinde Benlik Saygısı ve Kendilik Algısı ile İnternet Bağımlılığı Düzeyi Arasındaki İlişki

XVIII. Internatıonal AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.93, (Özet Bildiri)

26. Okul Müdürlerinin Eleştirel Liderlik Yeterlikleri

XVIII. Internatıonal AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.244, (Özet Bildiri)

27. Akran Zorbalığı Gösteren Öğrencilerin Benlik Algıları Üzerine Nitel Bir Çalışma

XVIII. Internatıonal AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.96, (Özet Bildiri)

28. Alternative School Practices Without Educational Equalization in Eastern Socities

14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.110, (Özet Bildiri)

29. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Sahtekârlık Davranışı Eğilimlerinin Değerlendirilmesi

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.105, (Tam Metin Bildiri)

30. Lise ve Üniversite Öğrencilerinin Bilişsel Esneklik Ve Empati Düzeylerinin İncelenmesi

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.397, (Özet Bildiri)

31. A Study on Teacher Candidates’ Attitudes Towards Mobile Learning in Teaching and Learning Environment

The 4th International Conference on Educational Research and Innovation, Yogyakarta, Endonezya, 11 Mayıs - 12 Ağustos 2016, ss.21, (Özet Bildiri)

32. Öğrenci görüşlerine göre öğretmenlerin sınıf yönetimi ilkelerine uyma düzeyleri

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1911-1919, (Tam Metin Bildiri)

33. Öğrencilerin "öğretmen" kavramına ilişkin ileri sürdüğü metaforlar

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.304-305, (Özet Bildiri)

34. Öğretmen Yetiştirme Politikaları Bağlamında, Öğretmen Yetiştirme Kaynağ Olarak Öğretmen Liselerinin Dönüşümü

II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.195-196, (Özet Bildiri)

35. .“Öğretmen Adaylarının KPSS ve Alan Sınavına İlişkin Algıları"

II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.212-214, (Özet Bildiri)

36. University students' assessment preferences

Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.1-5, (Özet Bildiri)

37. Examining school principals' moral behaviours and teachers' organizational alienationlevels with CHAID analysis.

Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.5-7, (Özet Bildiri)

38. School administrators' opinions concerning Chaos Theory and reflections to administrative implementations

Education and Transition - Contributions from Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, ss.11-13, (Özet Bildiri)

39. An investigation of organizational depression of high school teachers

11th International Congress of Qualitative Inquiry, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, ss.244, (Özet Bildiri)

40. Türkiye'de dershanelerin dönüştürülmesine ilişkin alternatif bir yaklaşım: Sözleşmeli okullar

Uluslararsı Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.5-7, (Özet Bildiri)

41. An Investigation of Organizational Depression of Teachers at Schools

The 11th Congress of Qualitative Inquiry (QI2015), Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

43. Okul müdürlerinin mentorluk rollerine ilişkin öğretmen algıları

Avrupa Eğitim Araştırmaları Kongresi (ECER), Porto, Portekiz, 1 - 05 Eylül 2014, ss.44, (Özet Bildiri)

44. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

45. EPİSTEMOLOGİCAL BELİEFS OF PRESERVİCE TEACHERS: A MİXED METHOD STUDY

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies-YICER 2014, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, ss.4, (Özet Bildiri)

46. Öğretmen görüşlerine göre ilköğretim okul müdürlerinin örgütsel güç kaynaklarını kullanma düzeyleri

9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.284, (Özet Bildiri)

48. Seçmeli Ders Uygulamasının Sosyal ve Pedagojik Temelleri ve Yansımaları

KESİNTİLİ ON İKİ YILLIK ZORUNLUEĞİTİM MODELİNDE SEÇMELİ DERSLERSEMPOZYUMU, Van, Türkiye, 24 - 25 Haziran 2013, ss.51-61, (Tam Metin Bildiri)

49. Bir değişme(me) hikayesi: Eğitim denetmenlerine ilişkin metaforik algılar

V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.17, (Özet Bildiri)

50. A survey on behaviors of primary school administrators and teachers as an indicative factor of school climate according to certain variables

New Trends on Global Education Conference (GEC-2012), Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

51. A survey on the correlation between informal relationships in schools and organizational commitment

New Trends on Global Education Conference (GEC-2012), Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

52. Yönetici ve öğretmenlerin görüşlerine göre resmi anaokullarında farklılıkların yönetimi

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

54. Investigating Candidate Teachers' Thinking Styles Within The Context Of Mental Self-Government Theory

5thWorld Conference on Educational Sciences (WCES-2012), Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

55. Principals’ And Teachers' Perceptions of Organizational Justice In Schools

5thWorld Conference on Educational Sciences (WCES-2012), Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

57. Paydaşların gözüyle Türkiye’de eğitim denetimi sorunsalı

IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009, ss.1, (Özet Bildiri)

58. İlköğretim Okullarında Stratejik Planlama Uygulamalarının Değerlendirilmesi

International Conferance on Educational Sciences /ICES, Gazimagosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, ss.101-102, (Özet Bildiri)

60. Eğitim bilimlerinin dünyadaki kurumsal gelişimi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 13

2. Türk eğitim sisteminin örgüt ve yönetim yapısı

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Memduhoğlu, H.B., Yılmaz, K., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.45-62, 2016

3. Türk eğitim sisteminin genel yapısı

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Memduhoğlu, H.B., Yılmaz, K., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-22, 2016

5. Eğitimin bilimsel temelleri ve araştırma yöntemleri

Eğitim Bilimine Giriş, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.197-226, 2015

6. Özel grupları yönetme

İlkokul Öğretmenleri için Sınıf Yönetimi, Aypay A., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, 2013

7. Avusturya eğitim sistemi

Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, Balcı A., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.79-103, 2013

8. Yönetim düşüncesinin evrimi ve yönetişim

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-27, 2010

9. Sınıf içinde çatışma çözme

Sınıf Yönetimi: Yeni Gelişmeler Doğrultusunda, Cafoğlu Z., Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.81-120, 2010

10. Farklılıkların yönetimi

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.199-228, 2010

11. Örgütsel güven

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Memduhoğlu H. B., Yılmaz K., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.261-273, 2010

12. Türk eğitim sisteminin yönetimi ve denetimi: mevcut durum ve yeni perspektifler

Türkiye'de Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Sistemi: Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri, Özdemir S., Bacanlı H., Editör, Türk Eğitim Derneği Yayını, Ankara, ss.126-185, 2010 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

140

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

12

Proje

15

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları