- 
                            2025 - Devam Ediyor Prof. Dr.Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü 
- 
                            2019 - 2025 Doç. Dr.Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü 
- 
                            2018 - 2019 Dr. Öğr. ÜyesiVan Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü/Okul Öncesi Anabilim Dalı 
- 
                            2017 - 2018 DiğerUniversity of North Carolina at Chapel Hill, School Of Education, Early Childhood Education 
- 
                            2013 - 2018 Yrd. Doç. Dr.Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü/Okul Öncesi Anabilim Dalı 
- 
                            2013 - 2013 Araştırma Görevlisi Dr.Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü/Okul Öncesi Anabilim Dalı 
- 
                            2008 - 2013 Araştırma GörevlisiOrta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü 
- 
                            2011 - 2012 DiğerUniversity of North Texas, College Of Education, Teacher Education And Administration 
- 
                            2006 - 2008 Öğretim GörevlisiGaziosman Paşa Üniversitesi, Tokat Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi 
- 
                               2021 - Devam Ediyor Bölüm BaşkanıVan Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü 
- 
                               2019 - 2021 Anabilim/Bilim Dalı BaşkanıVan Yüzüncü Yıl Üniversitesi 
- 
                               2015 - 2017 Anabilim/Bilim Dalı BaşkanıVan Yüzüncü Yıl Üniversitesi 
- 
                           2002 - 2006 ÖğretmenMilli Eğitim Bakanlığı, Öğretmen 
- 
                           2001 - 2002 memur-daktilografSSK Van Bölge Hastanesi, memur-daktilograf 
- 
                            Okul öncesi öğretmenlerinin gelişime uygun uygulamalara ilişkin inançları ile sınıflarındaki çocukların öz düzenleme becerilerinin incelenmesiSak R. (Danışman) G.ULU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023  
- 
                            Okul öncesi dönem çocuklarının rekabet stilleri, kaygı düzeyleri ve ebeveynlerinin ebeveyn tutumları arasındaki ilişkisinin incelenmesiSak R. (Danışman) S.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023
- 
                            Merhamet temelli eğitim programının ortaokul öğrencilerinin merhamet düzeylerine ve yaşam doyumlarına etkisinin incelenmesiSak R. (Danışman) E.NAS(Öğrenci), Doktora, 2021
- 
                            Okul öncesi dönem çocuklarının ilkokula hazırbulunuşluk düzeylerinin anadil değişkeni açısından incelenmesiE.Yorgun(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020
- 
                            Anne-babaların tutumları ile ilkokul kademesindeki çocukların empati ve saldırganlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesiE.Avcı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
- 
                            Okul öncesi öğretmenlerinin mesleki tükenmişlik düzeyleri ile örgütsel sinizm tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesiS.Mohammed(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
- 
                            Okul Öncesi Eğitim Programında Yer Alan Etkinliklerle Bütünleştirilmiş Alan Gezisi Etkinliklerinin 48-66 Aylık Çocukların Sosyal Duygusal Beceri Gelişimine EtkisiE.Kızıltaş(Öğrenci), Doktora, 2016  
- 
                            Okul öncesi eğitim kurumlarında ve ilkokul kademesinde görev yapan rehber öğretmenlerin mesleki doyumlarının karşılaştırılmasıSak R., Şahin Sak İ. T. (Eş Danışman) E.Dalçiçek(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016  
- 
                            Okul öncesi ögretmenlerinin okul öncesi egitim programındaki etkinliklere yönelik öz-yeterlik inançlarının incelenmesiF.Koç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
 
                