SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul öncesi öğretmenlerinin okul öncesi eğitim programındaki etkinliklere yönelik öz-yeterlik inançlarının incelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.1, ss.43-71, 2017 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen, hemşire ve polislerin merhamet düzeylerinin karşılaştırılması
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.1-15, 2023 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencilerinin merhamet düzeylerinin ve yaşam doyumlarının incelenmesi
Beykoz Akademi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.108-133, 2022 (Hakemli Dergi)
Yetişkin Merhamet Ölçeği’nin Geliştirilmesi.
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.535-548, 2022 (Hakemli Dergi)
Motivation Strategies Used by Parents for Their Children in Different Levels of Education
International Journal of Educational Researchers
, cilt.12, sa.3, ss.25-40, 2021 (Hakemli Dergi)
Bir araştırma yöntemi olarak doküman analizi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.227-250, 2021 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının İlkokula Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Ana Dil Değişkeni Açısından İncelenmesi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.11-32, 2021 (Hakemli Dergi)
Bir gelişim göstergesi olarak çocukların soruları
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.918-943, 2020 (Hakemli Dergi)
Gelişimsel İlkokula Hazırbulunuşluk ÖlçeğininGeçerlik ve Güvenirlik Analizi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.24, ss.495-525, 2020 (Hakemli Dergi)
Merhamet ve Merhamet Odaklı Terapi
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, ss.64-84, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Düzeyleri İle Örgütsel Sinizm Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.5, ss.2243-2259, 2019 (Hakemli Dergi)
Okul Psikolojik Danışmanlarının Velilere İlişkin Algıları: Bir Metafor Çalışması
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.59-75, 2018 (Hakemli Dergi)
Anne-babaların perspektifinden alan gezisi etkinlikleri
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.468-480, 2018 (Hakemli Dergi)
GELİŞİME UYGUN UYGULAMALAR İNANÇ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.41, ss.346-362, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında ve İlkokul Kademesinde Görev Yapan Rehber Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişliklerinin Karşılaştırılması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.404-433, 2017 (Hakemli Dergi)
A Qualitative Study of Preschool Teachers as Parents1
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI)
, cilt.8, sa.2, ss.272-290, 2017 (Hakemli Dergi)
A Qualitative Study of Preschool Teachers as Parents
TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF QUALİTATİVE INQUİRY
, cilt.8, sa.2, ss.272-290, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Eğitimde Alan Gezisi Etkinlikleri
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.11, sa.2, ss.536-554, 2016 (Hakemli Dergi)
Developmentally appropriate behaviour management: Turkish preschool teachers’ practices
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.7, sa.4, ss.57-64, 2016 (Hakemli Dergi)
The persistence of reward and punishment in preschool classrooms
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
, cilt.6, sa.3, ss.55-63, 2016 (Hakemli Dergi)
Turkish preschool children's perceptions and expectations related to 1st-grade education
Childhood Education
, cilt.92, sa.2, ss.149-154, 2016 (Scopus)
Okul Öncesi Eğitim Programındaki Etkinliklere Yönelik Öz-Yeterlik İnanç Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Analizi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.14, sa.4, ss.1416-1427, 2015 (Scopus)
Comparison of self-efficacy between male and female pre-service early childhood teachers
EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE
, cilt.185, sa.10, ss.1629-1640, 2015 (Scopus)
Okul Öncesi Dönem Anne Baba Tutumları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.972-991, 2015 (Hakemli Dergi)
Çocukların Bakış Açısıyla Erkek ve Kadın Okul Öncesi Öğretmenleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, ss.142-162, 2015 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.329-338, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi eğitimde psikolojik danışma ve rehberlik hizmetleri: Okul öncesi öğretmen adaylarının ve psikolojik danışman adaylarının görüşleri.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.286-299, 2014 (Hakemli Dergi)
Influence of the physical environment on instruction process and behavior management: Early childhood teachers’ perceptions.
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.2, sa.4, ss.37-46, 2013 (Hakemli Dergi)
Analysis of male preschool teachers' thoughts regarding their careers.
International Journal of Early Childhood Education
, cilt.18, sa.1, ss.73-93, 2012 (Hakemli Dergi)
Pre-service preschool teachers’ views related to qualitative and quantitative data collection based on their experience.
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.2, sa.13, ss.158-165, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Farklı kademelerde görev yapan öğretmenler ile okul öncesi öğretmenlerinin merhamet düzeylerinin karşılaştırılması
10. ÇUKUROVA Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 2 - 04 Nisan 2023, ss.760-774
Türkiye’de Okul Öncesi Dönem Odaklı Psikolojik İyi Oluş Çalışmalarının İncelenmesi.
6. Uluslararası Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi, Burdur, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022, ss.554-570
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Özyeterlik İnancı Ölçeğinin Geliştirilmesi
4th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research, Warszawa, Polonya, 08 Ağustos 2021, ss.693-706
The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of School Administrators
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.12
The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of Teachers
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.15
Farklı branşlardan öğretmen adaylarının okul öncesi eğitime ilişkin görüşleri
5.İKSAD Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Tokat, Türkiye, 13 - 15 Mart 2020, ss.10-11
Learning centers in preschool classrooms: Children's perspective
6th International Conference on Social Sciences and Education Research, Kiev, Ukrayna, 5 - 07 Eylül 2019, ss.8
Examination of preschoolers’ self-help skills from their perspectives
8th International Conference “Early Child Care and Education, Moskva, Rusya, 29 Mayıs - 01 Haziran 2019, cilt.1, ss.191-192
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetiminde istenmeyen davranışlara karşı kullandıkları stratejilerin farklı değişkenler açısından incelenmesi
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1184-1197
Developmentally Appropriate Practices and Turkish Early Childhood Education
20th Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 09 Aralık 2018, ss.17
Child-centered education: From past to present
20th Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 09 Aralık 2018, ss.16
Attitudes towards men in ECEC: A comparison of parents' views in Austria and Turkey
28th EECERA ANNUAL CONFERENCE, Budapeşte, Macaristan, 28 - 31 Ağustos 2018, ss.123
Okul öncesi dönem çocuklarının korkuları
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.247
Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik tutumlarına ilişkin algıları
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.249
Bir öğretmenin günlüğünden alan gezisi etkinlikleri
5th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1088
Aile eğitimi üzerine bir ihtiyaç analizi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2965
Okul öncesi öğretmen adaylarının etkinlik planı hazırlama sürecine ilişkin deneyimleri
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2952
Okul öncesi dönem çocuklarının oyunla ilgili tercihleri
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.21
Okul öncesi öğretmen adaylarının çocuk haklarına ilişkin deneyim ve farkındalıkları
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.20
Ebeveynlerin istenmeyen davranışlarla baş etme stratejileri
Uluslararası Bilim Ve Eğitim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.466
Okul öncesi öğretmen adaylarının anasınıflarında karma yaş gruplarına ilişkin görüşleri
Uluslararası Bilim Ve Eğitim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.461
Okul öncesi öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.414
Nesilden nesile baba katılımı
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.424
Views of preschool administrators about preschool teacher training
27. EECERA Konferansı, Bologna, İtalya, 29 Ağustos - 01 Eylül 2017, ss.159-160
Preschool teachers’ language activities for bilingual children
the Academic Conference on Education, Teaching and E-learning, Czech Republic, Prag, Çek Cumhuriyeti, 11 - 14 Ağustos 2017, ss.59
Preschool education as seen by preschoolers
69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.69
Teachers’ and parents’ views of the problems faced by bilingual preschool children
69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.258
Male and female preschool teachers’ emotional reactions
69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.259
Outdoor activities in preschool education: Preschool teachers’ beliefs and practices
69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.70
Turkish preschool teachers and in - class play activities
8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.48
Okul öncesi öğretmenleri alan gezilerine ilişkin neye inanıyor ne yapıyor?
7th International Conference on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.263
Okul öncesi öğretmenlerinin bahçe etkinliklerine ilişkin deneyimleri
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.273
Alan Gezisi Etkinlikleri Ve Çocukların Sosyal Duygusal Beceri Gelişimi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2550-2553
Job satisfaction among school counsellors in preschools and primary schools
7th Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Prag, Çek Cumhuriyeti, 9 - 10 Aralık 2016, ss.15-16
Parents’ experiences related to early childhood education
7th International Conference Edu World 2016, Pitesti, Romanya, 4 - 05 Kasım 2016, ss.296
Turkish preschool teachers’ practices related to management of relationships
7th International Conference Edu World 2016, Pitesti, Romanya, 4 - 05 Kasım 2016, ss.297
Teaching geography in preschool classrooms: Views of preschool and geography teachers
7th International Conference Edu World 2016, Pitesti, Romanya, 4 - 05 Kasım 2016, ss.305
Developmentally appropriate behavior management: Turkish preschool teachers’ practices
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.26
Planning and conducting instructional activities: Turkish preschool teachers’ practices
26th EECERA Conference, Dublin, İrlanda, 31 Ağustos - 03 Eylül 2016, ss.117
Pre-service preschool teachers’ views about instructional principles and methods in preschool education.
26th EECERA Conference, Dublin, İrlanda, 31 Ağustos - 03 Eylül 2016, ss.25
From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools
ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105
İlkokula hazırlık sürecinde sosyal-duygusal gelişim
XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.106
The persistence of reward and punishment in preschool classroom management
7th International Congress on New Trends, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.136
Preschool administrators’ views about preschool education
the International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, Budapeşte, Macaristan, 15 - 16 Nisan 2016, ss.30
Erken çocuklukta anneler ve oyun
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.632-641
Babaların çocuklarıyla ilgilenmelerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.99
Activity choices of male and female preschool teachers in Turkey
Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and E-learning, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Aralık 2015, ss.29
American and Turkish preschool teachers’ classroom management practices
25th EECERA Conference, Barselona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2015, ss.118
Preschool teachers and children of divorce
25th EECERA Conference, Barselona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2015, ss.284
Okul öncesi öğretmenleri velilerine ne söylüyor; kendileri anne baba olarak ne yapıyor?
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.95-96
The sense of self-efficacy among students in Turkey’s pedagogical formation training certificate program
Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and E-learning, Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 08 Ağustos 2015, ss.19-20
Pre-service preschool teachers’ expectations of the in-service teachers who supervise their field placements
67. OMEP Dünya Konferansı, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Temmuz - 01 Ağustos 2015
Preschool teachers’ views of barriers to parental involvement in low-SES school districts
67. OMEP World Conference, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Temmuz - 01 Ağustos 2015, ss.11
Okul öncesi dönem: Anne baba tutumları
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1182-1183
Preschool teachers’ views about disciplinary models
Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.506-508
Okul öncesi dönemde okuma-yazma öğretimi: Öğretmen görüşleri
Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, ss.329-338
Views of preservice preschool teachers about school readiness
6th International Conference EDU-WORLD 2014, Pitesti, Romanya, 7 - 09 Kasım 2014, ss.298
Gardner is right but do Turkish parents like Multiple Intelligences?
6th International Conference EDU-WORLD 2014, Pitesti, Romanya, 7 - 09 Kasım 2014, ss.299
Comparison of physical designs of American and Turkish early childhood classrooms.
5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Prag, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, ss.106
What is the meaning of school readiness for pre-service primary teachers?
5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Prag, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, ss.105
Views of preservice primary teachers concerning school readiness.
24th EECERA Konferansı, Girit, Yunanistan, 7 - 10 Eylül 2014, ss.24
Male preschool teachers' parents views about the career of their sons.
24th EECERA Conference, Girit, Yunanistan, 7 - 10 Eylül 2014, ss.45
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı’na kayıtlı öğretmen adaylarının pedagojik formasyona ilişkin görüşleri
23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.14
Turkish preschool children's perceptions related to first grade education.
66th OMEP World Conference, Cork, İrlanda, 2 - 05 Temmuz 2014, ss.274
Adjusting to preschool: Voice of parents.
66th OMEP World Conference, Cork, İrlanda, 2 - 05 Temmuz 2014, ss.61
Children's difficult questions and parents' answers
I st Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.730
Behavior management strategies: Beliefs and practices of male and female early childhood teacher
23. EECERA Conference, Tallinn, Estonya, 28 - 31 Ağustos 2013, ss.133
Turkish preschool teachers’ beliefs about early literacy practices.
23. EECERA Conference, Tallinn, Estonya, 28 - 31 Ağustos 2013, ss.61
Guidance services in early childhood education: Views of pre-service preschool teachers and candidate counselors.
International Conference Psychology Education, Guidance & Counseling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013, ss.13
Preschool teachers’ self-reported practices related to mathematics
Uluslararası Innovation and Challenges in Education Conference, Kütahya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.45
Assessment of building and physical design of early childhood institutions from different professionals
International Journal of Arts and Science (IJAS) Conference, Viyana, Avusturya, 14 - 18 Nisan 2013
Early childhood teachers’ beliefs and practices related to computer use in their classrooms.
The Macrotheme Conference: Business and Social Science, Law Sports and Entertainment, Education and Training, Paris, Fransa, 27 - 28 Aralık 2012, ss.46
Okul öncesi öğretmenlerinin ilköğretime hazırlık sürecine ilişkin görüşleri
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.15
Influence of the physical environment on instruction and behavior management: Early childhood teachers’ perceptions
3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.301-303
Comparing American and Turkish male early childhood teachers’ views about their career.
28th OMEP World Symposium, Campo Grande, Brezilya, 18 - 21 Temmuz 2012, ss.12
Application of peer mediation in Turkey according to preschool teachers.
63. OMEP World Conference, Hongkong, Hong Kong, 7 - 09 Temmuz 2012, ss.123
Views of pre-service early childhood teachers regarding classroom management models
63. OMEP World Conference, Hongkong, Hong Kong, 7 - 09 Temmuz 2012, ss.122-123
Views of pre-service preschool teachers regarding child-centered education.
63. OMEP World Conference, Hongkong, Hong Kong, 7 - 09 Temmuz 2012, ss.123-124
Survey and analysis of the thoughts of male preschool teachers regarding situations they encounter at the start of their careers
26. OMEP World Conference, Göteborg, İsveç, 11 - 13 Ağustos 2010, ss.123-124
The effect of settling area’s size on situations that male preschool teachers encounter at the beginning of their careers.
International Conference on Educational Science (ICES 08), Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 Haziran - 25 Ağustos 2008, ss.1636-1643
Erkek okul öncesi öğretmenlerine genel bir bakış
16. Ulusal Pedagoji Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.336-343
Kitap & Kitap Bölümleri
Çocuk gelişimi ve ruh sağlığı
Aile akademisi , F. Tanhan,H. İ. Özok, Editör, Palme Yayın Dağıtım, Ankara, ss.103-134, 2023
Montessori okulu
Teorik ve pratik yönleriyle alternatif okullar ve alternatif eğitim uygulamaları , H. B. Memduhoğlu,M. M. Mazlum, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.159-192, 2022
Waldorf okulu
Teorik ve pratik yönleriyle alternatif okullar ve alternatif eğitim uygulamaları , H. B. Memduhoğlu,M. M. Mazlum, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.217-258, 2022
Montessori yaklaşımı
Erken çocukluk döneminde eğitim yaklaşımları , F. Tantekin Erden,H. Ö. Demircan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.37-71, 2021
Çocukların eğitiminde programlar ve yaklaşımlara giriş
Çocukların eğitiminde programlar ve yaklaşımlar , A. Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.4-30, 2021
Critical moments in men’s career trajectories
Exploring career trajectories of men in the early childhood education and care workforce: Why they leave and why they stay , David L. Brody,Kari Emilsen,Tim Rohrmann,Jo Warin, Editör, Routledge, London/New York , London, ss.165-177, 2021
Experiences of workplace relationships as factors precipitating or preventing dropout of male educators in ECEC
Exploring career trajectories of men in the early childhood education and care workforce: Why they leave and why they stay, D. L. Brody,K. Emilsen,T. Rohrmann,J. Warin, Editör, Routledge, London/New York , London, ss.83-97, 2021
Why men stay?
Exploring career trajectories of men in the early childhood education and care workforce: Why they leave and why they stay , In D. L. Brody,K. Emilsen,T. Rohrmann,J. Warin, Editör, Routledge, London/New York , London, ss.153-164, 2021
Pandemi sürecinde okul öncesi eğitim
Pandemi ve eğitim , F. Tanhan,H.İ. Özok, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.161-189, 2020
Okul öncesi eğitimde öğretmenin rolü
Okul öncesi eğitimde program: Temel bileşenler ve uygulamalar, M. Toran, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.53-84, 2020
Pandemi sürecinde okul öncesi eğitim
Pandemi ve eğitim , Fuat Tanhan,İbrahim Halil Özok, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.161-189, 2020
Aile Eğitimi
Vize, Ankara, 2018
Okul öncesi eğitimde alan gezisi etkinlikleri
İzge, Ankara, 2017
Dünya’da ve Türkiye’de çocuk haklarının genel durumu
Çocuk Hakları, Merey Z., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.56-73, 2017
Aile Eğitimi
Vize, Ankara, 2016
Aile Eğitimi
Vize, Ankara, 2016
Anti-bias approach comparison of Turkish and American picture books
Current Issues and Best Practices in Early Childhood Education, L. Moore,D. McCrary, Editör, Early Childhood Education Committee, Federation of North Texas Area Universities, Texas, ss.25-33, 2014
Aile Eğitimi
Vize, Ankara, 2013
Aile Eğitimi
Vize, Ankara, 2013
Aile Eğitimi
Vize, Ankara, 2011
Aile Eğitimi
Vize, Ankara, 2011