Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Farklı kademelerde görev yapan öğretmenler ile okul öncesi öğretmenlerinin merhamet düzeylerinin karşılaştırılması

10. ÇUKUROVA Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 2 - 04 Nisan 2023, ss.760-774

Okul öncesi öğretmenleri ile farklı kademelerde çalışan öğretmenlerin merhamet korkularının karşılaştırılması

9. Uluslararası Zeugma Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Şubat 2023, ss.686-706

Türkiye’de Okul Öncesi Dönem Odaklı Psikolojik İyi Oluş Çalışmalarının İncelenmesi.

6. Uluslararası Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi, Burdur, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022, ss.554-570

Ebeveyn tutumları ile ilgili Türkiye’de yapılan çalışmaların incelenmesi.

Al-Farabi 11th International Conference on Social Science, Erzurum, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2022, ss.110-125

Çocukluk yaşantıları ve merhamet

7th International Zeugma Conference on Scientific Research, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ocak 2022, ss.176

Merhametin gelişimine ilişkin yaklaşımlar

7th International Zeugma Conference on Scientific Research, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ocak 2022, ss.204

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Özyeterlik İnancı Ölçeğinin Geliştirilmesi

4th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research, Warszawa, Polonya, 08 Ağustos 2021, ss.693-706

Learning centers in preschool classrooms: Children's perspective

6th International Conference on Social Sciences and Education Research, Kiev, Ukrayna, 5 - 07 Eylül 2019, ss.8

Examination of preschoolers’ self-help skills from their perspectives

8th International Conference “Early Child Care and Education, Moskva, Rusya, 29 Mayıs - 01 Haziran 2019, cilt.1, ss.191-192

İlkokula Hazırbulunuşluğu Değerlendirme Araçlarının Karşılaştırılması

6.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.311-321

Yaygın olarak kullanılan ilkokula hazır bulunuşluğu değerlendirme araçlarının karşılaştırılması

6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, ss.311-321

Developmentally Appropriate Practices and Turkish Early Childhood Education

20th Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 09 Aralık 2018, ss.17 Sürdürülebilir Kalkınma

Child-centered education: From past to present

20th Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 09 Aralık 2018, ss.16

Okul öncesi dönem çocuklarının korkuları

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.247

Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik tutumlarına ilişkin algıları

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.249

Bir öğretmenin günlüğünden alan gezisi etkinlikleri

5th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1088

İlkokul kademesindeki çocukların empati becerileri ve saldırganlık düzeyleri ile anne-baba tutumlarının incelenmesi

5th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1118

Aile eğitimi üzerine bir ihtiyaç analizi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2965

Okul öncesi öğretmen adaylarının etkinlik planı hazırlama sürecine ilişkin deneyimleri

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2952

Okul öncesi dönem çocuklarının oyunla ilgili tercihleri

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.21

Okul öncesi öğretmen adaylarının çocuk haklarına ilişkin deneyim ve farkındalıkları

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, ss.20 Sürdürülebilir Kalkınma

Ebeveynlerin istenmeyen davranışlarla baş etme stratejileri

Uluslararası Bilim Ve Eğitim Kongresi, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.466

Okul öncesi öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.414

Nesilden nesile baba katılımı

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.424

Views of preschool administrators about preschool teacher training

27. EECERA Konferansı, Bologna, İtalya, 29 Ağustos - 01 Eylül 2017, ss.159-160

Preschool teachers’ language activities for bilingual children

the Academic Conference on Education, Teaching and E-learning, Czech Republic, Prag, Çek Cumhuriyeti, 11 - 14 Ağustos 2017, ss.59

Preschool education as seen by preschoolers

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.69

Teachers’ and parents’ views of the problems faced by bilingual preschool children

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.258

Male and female preschool teachers’ emotional reactions

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.259

Outdoor activities in preschool education: Preschool teachers’ beliefs and practices

69th OMEP World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.70

Turkish preschool teachers and in - class play activities

8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.48

Okul öncesi öğretmenleri alan gezilerine ilişkin neye inanıyor ne yapıyor?

7th International Conference on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.263

Okul öncesi öğretmenlerinin bahçe etkinliklerine ilişkin deneyimleri

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.273

Okul öncesi eğitimde belirli gün ve haftaların kutlanmasına ilişkin veli görüşleri

7th International Conference on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.263 Sürdürülebilir Kalkınma

Alan Gezisi Etkinlikleri Ve Çocukların Sosyal Duygusal Beceri Gelişimi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2550-2553

Job satisfaction among school counsellors in preschools and primary schools

7th Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Prag, Çek Cumhuriyeti, 9 - 10 Aralık 2016, ss.15-16

Parents’ experiences related to early childhood education

7th International Conference Edu World 2016, Pitesti, Romanya, 4 - 05 Kasım 2016, ss.296 Sürdürülebilir Kalkınma

Turkish preschool teachers’ practices related to management of relationships

7th International Conference Edu World 2016, Pitesti, Romanya, 4 - 05 Kasım 2016, ss.297

Teaching geography in preschool classrooms: Views of preschool and geography teachers

7th International Conference Edu World 2016, Pitesti, Romanya, 4 - 05 Kasım 2016, ss.305

Developmentally appropriate behavior management: Turkish preschool teachers’ practices

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.26

Planning and conducting instructional activities: Turkish preschool teachers’ practices

26th EECERA Conference, Dublin, İrlanda, 31 Ağustos - 03 Eylül 2016, ss.117

From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools

ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105

İlkokula hazırlık sürecinde sosyal-duygusal gelişim

XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.106

The persistence of reward and punishment in preschool classroom management

7th International Congress on New Trends, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.136

Preschool administrators’ views about preschool education

the International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, Budapeşte, Macaristan, 15 - 16 Nisan 2016, ss.30

Erken çocuklukta anneler ve oyun

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.632-641

Babaların çocuklarıyla ilgilenmelerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.99

Activity choices of male and female preschool teachers in Turkey

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and E-learning, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Aralık 2015, ss.29

Preschool teachers and children of divorce

25th EECERA Conference, Barselona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2015, ss.284

Okul öncesi öğretmenleri velilerine ne söylüyor; kendileri anne baba olarak ne yapıyor?

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.95-96

The sense of self-efficacy among students in Turkey’s pedagogical formation training certificate program

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and E-learning, Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 08 Ağustos 2015, ss.19-20

Pre-service preschool teachers’ expectations of the in-service teachers who supervise their field placements

67. OMEP Dünya Konferansı, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Temmuz - 01 Ağustos 2015

Preschool teachers’ views of barriers to parental involvement in low-SES school districts

67. OMEP World Conference, Washington, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Temmuz - 01 Ağustos 2015, ss.11

Okul öncesi dönem: Anne baba tutumları

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1182-1183

Preschool teachers’ views about disciplinary models

Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.506-508

Okul öncesi dönemde okuma-yazma öğretimi: Öğretmen görüşleri

Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, ss.329-338

Views of preservice preschool teachers about school readiness

6th International Conference EDU-WORLD 2014, Pitesti, Romanya, 7 - 09 Kasım 2014, ss.298

Gardner is right but do Turkish parents like Multiple Intelligences?

6th International Conference EDU-WORLD 2014, Pitesti, Romanya, 7 - 09 Kasım 2014, ss.299

Comparison of physical designs of American and Turkish early childhood classrooms.

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Prag, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, ss.106

What is the meaning of school readiness for pre-service primary teachers?

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Prag, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, ss.105

Views of preservice primary teachers concerning school readiness.

24th EECERA Konferansı, Girit, Yunanistan, 7 - 10 Eylül 2014, ss.24

Male preschool teachers' parents views about the career of their sons.

24th EECERA Conference, Girit, Yunanistan, 7 - 10 Eylül 2014, ss.45

Adjusting to preschool: Voice of parents.

66th OMEP World Conference, Cork, İrlanda, 2 - 05 Temmuz 2014, ss.61

Children's difficult questions and parents' answers

I st Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.730

Turkish preschool teachers’ beliefs about early literacy practices.

23. EECERA Conference, Tallinn, Estonya, 28 - 31 Ağustos 2013, ss.61 Sürdürülebilir Kalkınma

Guidance services in early childhood education: Views of pre-service preschool teachers and candidate counselors.

International Conference Psychology Education, Guidance & Counseling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013, ss.13 Sürdürülebilir Kalkınma

Preschool teachers’ self-reported practices related to mathematics

Uluslararası Innovation and Challenges in Education Conference, Kütahya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.45

Assessment of building and physical design of early childhood institutions from different professionals

International Journal of Arts and Science (IJAS) Conference, Viyana, Avusturya, 14 - 18 Nisan 2013

Parents' views about preschool education

2nd Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 14 - 16 Şubat 2013, cilt.89, ss.288-292 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Early childhood teachers’ beliefs and practices related to computer use in their classrooms.

The Macrotheme Conference: Business and Social Science, Law Sports and Entertainment, Education and Training, Paris, Fransa, 27 - 28 Aralık 2012, ss.46

Okul öncesi öğretmenlerinin ilköğretime hazırlık sürecine ilişkin görüşleri

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.15

Views of pre-service preschool teachers regarding child-centered education.

63. OMEP World Conference, Hongkong, Hong Kong, 7 - 09 Temmuz 2012, ss.123-124

Views of female preschool pre-service teachers about male teaching colleagues

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.586-593 identifier

The effect of settling area’s size on situations that male preschool teachers encounter at the beginning of their careers.

International Conference on Educational Science (ICES 08), Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 Haziran - 25 Ağustos 2008, ss.1636-1643

Erkek okul öncesi öğretmenlerine genel bir bakış

16. Ulusal Pedagoji Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.336-343

Kitap & Kitap Bölümleri

Çocuk gelişimi ve ruh sağlığı

Aile akademisi , F. Tanhan,H. İ. Özok, Editör, Palme Yayın Dağıtım, Ankara, ss.103-134, 2023

Montessori okulu

Teorik ve pratik yönleriyle alternatif okullar ve alternatif eğitim uygulamaları , H. B. Memduhoğlu,M. M. Mazlum, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.159-192, 2022

Waldorf okulu

Teorik ve pratik yönleriyle alternatif okullar ve alternatif eğitim uygulamaları , H. B. Memduhoğlu,M. M. Mazlum, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.217-258, 2022

Montessori yaklaşımı

Erken çocukluk döneminde eğitim yaklaşımları , F. Tantekin Erden,H. Ö. Demircan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.37-71, 2021

Çocukların eğitiminde programlar ve yaklaşımlara giriş

Çocukların eğitiminde programlar ve yaklaşımlar , A. Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.4-30, 2021

Critical moments in men’s career trajectories

Exploring career trajectories of men in the early childhood education and care workforce: Why they leave and why they stay , David L. Brody,Kari Emilsen,Tim Rohrmann,Jo Warin, Editör, Routledge, London/New York , London, ss.165-177, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Experiences of workplace relationships as factors precipitating or preventing dropout of male educators in ECEC

Exploring career trajectories of men in the early childhood education and care workforce: Why they leave and why they stay, D. L. Brody,K. Emilsen,T. Rohrmann,J. Warin, Editör, Routledge, London/New York , London, ss.83-97, 2021

Why men stay?

Exploring career trajectories of men in the early childhood education and care workforce: Why they leave and why they stay , In D. L. Brody,K. Emilsen,T. Rohrmann,J. Warin, Editör, Routledge, London/New York , London, ss.153-164, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Pandemi sürecinde okul öncesi eğitim

Pandemi ve eğitim , F. Tanhan,H.İ. Özok, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.161-189, 2020

Erik Erikson

Farklı perspektiflerde çocuk eğitimi: Doğu ve batı düşünürlerinin eğitime yaklaşım biçimleri , Z. Merey, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.527-554, 2020

Okul öncesi eğitimde öğretmenin rolü

Okul öncesi eğitimde program: Temel bileşenler ve uygulamalar, M. Toran, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.53-84, 2020

Pandemi sürecinde okul öncesi eğitim

Pandemi ve eğitim , Fuat Tanhan,İbrahim Halil Özok, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.161-189, 2020

Dünya’da ve Türkiye’de çocuk haklarının genel durumu

Çocuk Hakları, Merey Z., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.56-73, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Anti-bias approach comparison of Turkish and American picture books

Current Issues and Best Practices in Early Childhood Education, L. Moore,D. McCrary, Editör, Early Childhood Education Committee, Federation of North Texas Area Universities, Texas, ss.25-33, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

182

Atıf (WoS)

188

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

223

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

13

Tez Danışmanlığı

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları