SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye için Alternatif Bir Anlayış: Kültürel Değerlere Duyarlı Eğitim
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.749-789, 2018 (SSCI)
Fizik Öğretmenlerinin Öğretim Etkinliklerine ve Fizik Ders Kitaplarının İçeriğine Yönelik Düşünceleri
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.86-96, 2006 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Physics pre-service teachers’ views on STEM activities
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
, cilt.19, sa.1, ss.1-15, 2018 (Scopus)
Classifying the standards via revised Bloom’s taxonomy: A comparison of pre-service and in- service teachers
International Journal of Environmental and Science Education
, cilt.11, sa.18, ss.11297-11318, 2016 (Scopus)
21.Yüzyıl Becerilerinin Gelişiminde Dijital Öykülemeler: Ortaöğretim Öğrencilerinin Görüşlerinin İncelenmesi
EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.4, sa.2, ss.354-363, 2015 (Hakemli Dergi)
A Path Analytic Study: Effect of Affective Characteristics on Learning Outcomes
Eurasian Journal of Physisc and Chemistry Education
, cilt.5, sa.1, ss.11-38, 2013 (Hakemli Dergi)
Effect of the Demographic Characteristics on Students’ Achievement-A Path Analytic Study
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.3, sa.4, ss.202-231, 2012 (Hakemli Dergi)
Deneysel Çalışmalar Ne Kadar Güvenilir?
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.225-231, 2012 (Hakemli Dergi)
İstasyonlarda Öğrenme Tekniğine Yönelik Öğrenci Görüşleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.8-18, 2012 (Hakemli Dergi)
Dinamik Konusunda Geçerliliği Ve Güvenilirliği Sağlanmış Bir Başarı Testi Geliştirme Çalışması
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.8, sa.1, ss.40-57, 2011 (Hakemli Dergi)
A Cross-Age Study on the Understanding of Heat and Temperature
Eurasian Journal of Physisc and Chemistry Education
, cilt.2, sa.1, ss.1-15, 2010 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitimler Üzerine Görüşlerinin Değerlendirilmesi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.19, sa.1, ss.37-44, 2006 (Hakemli Dergi)
Lise-1 Öğrencilerinin Farklı İki Öğretim Yöntemine Göre Fizik Başarı ve Bilgisayar Tutumlarının Karşılaştırılması
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.17, sa.1, ss.14-22, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
STEM ALAN ÖĞRETMENLERİN STEM FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN TPAB BECERİLERİ VE BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: BİR YAPISAL EŞİTLİK MODELLEME ÇALIŞMASI
TRB2-ICES 2023 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2023, ss.13
Analysis of Middle School Students Attitudes towards Mathematics According to Some Variables
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.129
Turkish Teachers’ Culturally Relevant Teachıng Self-Efficacy Beliefs: A Scale Development Study
EURASİAN CONFERENCE ON LANGUAGE & SOCİAL SCİENCE, Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.65
A Content Analysis Of Graduate Dissertations Conducted In The Field Of Multiculturalism Education In Turkey (2001-2016)
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.291-293
İstasyon Tekniği’nin Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Başarılarına Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.97
ANALYZING OF THE SECONDARY EDUCATION CURRICULUM IN TURKEY IN TERMS OF STEM EDUCATION: 7TH GRADE CURRICULUM
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE & TECHNOLOGY, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.25-26
USING DIGITAL STORYTELLING IN PHYSICS INSTRUCTION
VII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Bükreş, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015, ss.10
Kitap & Kitap Bölümleri
İSTASYONLARDA ÖĞRENME TEKNİĞİ
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDAKİ ÖĞRETME VE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, DOÇ.DR. BEHİYE AKÇAY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.75-87, 2017