SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Physics pre-service teachers’ views on STEM activities
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching, cilt.19, sa.1, ss.1-15, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
The Effect of Creating Digital Storytelling on Secondary School Students' Academic Achievement, Self Efficacy Perceptions and Attitudes Toward Physics
International Journal of Research in Education and Science (IJRES), cilt.3, sa.1, ss.218-227, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
21.Yüzyıl Becerilerinin Gelişiminde Dijital Öykülemeler: Ortaöğretim Öğrencilerinin Görüşlerinin İncelenmesi
EĞİTİM VE ÖĞRETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, cilt.4, sa.2, ss.354-363, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
A Path Analytic Study: Effect of Affective Characteristics on Learning Outcomes
Eurasian Journal of Physisc and Chemistry Education, cilt.5, sa.1, ss.11-38, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Effect of the Demographic Characteristics on Students’ Achievement-A Path Analytic Study
International Journal on New Trends in Education and Their Implications, cilt.3, sa.4, ss.202-231, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İstasyonlarda Öğrenme Tekniğine Yönelik Öğrenci Görüşleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, cilt.1, sa.3, ss.8-18, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Dinamik Konusunda Geçerliliği Ve Güvenilirliği Sağlanmış Bir Başarı Testi Geliştirme Çalışması
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, cilt.8, sa.1, ss.40-57, 2011 (Hakemli Üniversite Dergisi)
A Cross-Age Study on the Understanding of Heat and Temperature
Eurasian Journal of Physisc and Chemistry Education, cilt.2, sa.1, ss.1-15, 2010 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
The Effect of The Computer Assisted Teachıng and 7E Model of The Constructivist Learning Methods on The Achievements and Attitudes of High School Students
The Turkish Online Journal of Educational Technology – TOJET, cilt.5, sa.4, ss.82-88, 2006 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Fizik Öğretmenlerinin Öğretim Etkinliklerine ve Fizik Ders Kitaplarının İçeriğine Yönelik Düşünceleri
Türk Fen Eğitimi Dergisi, cilt.3, sa.1, ss.86-96, 2006 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Fizik Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitimler Üzerine Görüşlerinin Değerlendirilmesi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, cilt.19, sa.1, ss.37-44, 2006 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Lise-1 Öğrencilerinin Farklı İki Öğretim Yöntemine Göre Fizik Başarı ve Bilgisayar Tutumlarının Karşılaştırılması
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, cilt.17, sa.1, ss.14-22, 2005 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Analysis of Middle School Students Attitudes towards Mathematics According to Some Variables
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.129
Turkish Teachers’ Culturally Relevant Teachıng Self-Efficacy Beliefs: A Scale Development Study
EURASİAN CONFERENCE ON LANGUAGE & SOCİAL SCİENCE, Antalya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.65
A Content Analysis Of Graduate Dissertations Conducted In The Field Of Multiculturalism Education In Turkey (2001-2016)
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.291-293
İstasyon Tekniği’nin Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Başarılarına Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.97
ANALYZING OF THE SECONDARY EDUCATION CURRICULUM IN TURKEY IN TERMS OF STEM EDUCATION: 7TH GRADE CURRICULUM
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE & TECHNOLOGY, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.25-26
USING DIGITAL STORYTELLING IN PHYSICS INSTRUCTION
VII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Bükreş, Romanya, 11 - 13 Haziran 2015, ss.10
Kitap & Kitap Bölümleri
İSTASYONLARDA ÖĞRENME TEKNİĞİ
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ ALANINDAKİ ÖĞRETME VE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, DOÇ.DR. BEHİYE AKÇAY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.75-87, 2017