Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

7. Sınıf Öğrencilerinin Oran-Orantı Konuları İle İlgili Problem Çözme Ve Kurma Becerilerinin İncelenmesi

1. Internatıonal Ayasofya Scıentıfıc Researches And Innovatıon Congress, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2024, ss.993-994, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Kesir, Kesir Sayısı ve Ondalık Sayı Kavramlarını Bilme Düzeyleri

International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi/16-19 Eylül 2020, Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül - 19 Ekim 2020, sa.1001, ss.690-691, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Sınıf Öğretmenlerinin Doğal Sayıları ve Doğal Sayılarla Dört İşlem Kavramlarını Bilme Düzeyleri

International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi/16-19 Eylül 2020, Van, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, sa.1000, ss.686-687, (Özet Bildiri) Creative Commons License

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSLERİNDE KULLANDIKLARI METOTLAR VE KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER

IV. INTARNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.264-274, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Doğal Sayılarda Basamak Değer Kavramını Öğrenim Durumlarının İncelenmesi

II. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.188, (Özet Bildiri)

Türkiye'deki Yaz Okulu Uygulamalarına Eleştirel Bir Bakış

II. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.188, (Özet Bildiri)

Application of Mathematics Teaching with an Educational Mobile Game for Preservice Primary Teachers

Caucasian Mathematics Conference (CMC-II), Van, Türkiye, 22 - 24 Ağustos 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

INTRODUCING EUCLID DIVISION TO PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS BY DESIGNING AN EDUCATIONAL DIGITAL GAME

International Conference on Research in Education and Science (ICRES)ı, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

TEACHING THE FUNDAMENTAL THEOREM OF ARITHMETICS TO PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS BY DESIGNING A MOBILE GAME

International Conference on Research in Education and Science (ICRES)ı, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.138, (Özet Bildiri)

Matematik Dersinde Materyal Kullanımına İlişkin İlkokul Öğretmenlarinin Görüşleri

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.3, (Özet Bildiri)

Yeni Matematik Programının Uygulamadaki Etkinliği

3. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, cilt.1, ss.233-234, (Özet Bildiri)

Matematik Eğitimi ve Öğretmen Yetiştirmeye Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.288, (Özet Bildiri)

Özel Dershanelerin Matematik Öğretimindeki Yeri ve Cinsiyetlere Göre İncelenmesi

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.3, ss.1355-1359, (Tam Metin Bildiri)

Eğitim Fakültelerindeki Yeniden Yapılanmanın Öğrenci Açısından Değerlendirilmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.740-744, (Tam Metin Bildiri)

İşbirlikli Öğrenmenin Dizi ve Serilerin Öğretimindeki Etkililiği

V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.2, ss.9333-9338, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmenlik Mesleğine Yönelmede Ailenin ve Branş Seçiminde Cinsiyetin Rolü

V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.2, ss.1183-1188, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

45

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

19

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (Sobiad)

20

H-İndeks (Sobiad)

3

Proje

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları