Makaleler
40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (7)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (27)
3. Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Etme Nedenleri ve Beklentileri
INESJOURNAL (The Journal of International Education Science)
, cilt.10, sa.36, ss.456-485, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Öklid Bölmesinin Bir Mobil Oyunla Tanıtılması
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.9, sa.1, ss.219-242, 2020 (Hakemli Dergi)
9. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Öklid Bölmesinin Bir Mobil Oyunla Tanıtılması
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.9, sa.1, ss.219-242, 2020 (TRDizin)
10. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Öklid Bölmesinin Bir Mobil Oyunla Tanıtılması
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.9, sa.1, ss.219-242, 2020 (Hakemli Dergi)
11. Examining mobile game experiences of prospective primary school teachers and their game designs about teaching math
Elementary Education Online
, cilt.19, sa.2, ss.641-666, 2020 (Scopus, TRDizin)
13. An Invest i gat i on About H i gh School Students’ Mathemat ics Anxiety Level Accordi ng To Gender
Journal of Education and Training Studies
, sa.7, ss.62-70, 2019 (Hakemli Dergi)
15. seminormlu uzaylarda ... dizi uzayı
Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.118-124, 2018 (TRDizin)
16. EĞİTİM FAKÜLTESİ SON SINIF ÖGRENCİLERİNİN GÖRÜSLERİNE GÖRE ÖGRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNİN ETKİLİLİĞİNİN CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ
TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.4, ss.1-19, 2018 (SSCI, Scopus)
17. The Sequence Space ?w(F, p)Defined By Means of The Modulus Function Sequences Among the Spaces with Semi-Norms
J. Comp. & Math. Sci.
, cilt.Vol.9, sa.1, ss.28-34, 2018 (Hakemli Dergi)
18. The Sequence Space ?w F p ( , ) Defined By Means of The Modulus Function Sequences Among the Spaces with Semi-Norms
Journal of Computer and Mathematical Sciences
, cilt.9, sa.1, ss.28-34, 2018 (Hakemli Dergi)
19. Seminormlu Uzaylarda Modulus Fonksiyon Dizileri Yardımıyla Tanımlanmış Yeni Bir Dizi Uzayı
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.200-210, 2017 (Hakemli Dergi)
20. AN INVESTIGATION ON HOW MUCH THE SECONDARY SCHOOL STUDENTS LEARN THE PLACE VALUE CONCEPT IN NATURAL NUMBERS
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH
, cilt.4, sa.15, ss.2149-2158, 2017 (Hakemli Dergi)
21. TÜRKİYE’DEKİ YAZ OKULU UYGULAMALARINA ELEŞTİREL BİR BAKIŞ
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.4, sa.10, ss.332-338, 2017 (Hakemli Dergi)
22. İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN 9.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİ “KÜMELER” KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDEKİ ETKİLİLİĞİ
TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.17, ss.1-14, 2017 (SSCI, Scopus)
24. Matematik Dersinde Materyal Kullanımına İlişkin İlkokul Öğretmenlerinin Görüşleri
The Journal of Academic Social Science
, sa.33, ss.169-182, 2016 (Hakemli Dergi)
25. İlköğretim İkinci Kademe Matematik Programna Yönelik Etkinliklerin Bazı Cebir Konularının Öğretimi Üzerindeki Etkileri
The Journal of Social Science
, sa.8, ss.219-234, 2016 (Hakemli Dergi)
28. Kırsal Kesimde Çalışan Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Karşılaştıkları Sorunlar
The Journal of Kesit Academy
, sa.4, ss.140-158, 2016 (Hakemli Dergi)
31. Türkiye’de Matematik Eğitimi ve Öğretmen Yetiştirmeye Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Journal of Qafqaz University
, sa.26, ss.190-197, 2009 (Hakemli Dergi)
32. TÜRKİYE DE MATEMATİK EĞİTİMİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEYE YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Journal of Qafqaz University
, cilt.1, sa.26, ss.190-197, 2009 (Hakemli Dergi)
33. ÜNİVERSİTE 2. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SERİLERİNTAYİNİNDE BAZI YAKINSAKLIK KRİTERLERİNDEKİHATALARI VE KAVRAM YANILGILARI
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.443-450, 2004 (TRDizin)
34. Üniversite 2. Sınıf Öğrencilerinin Serilerin Tayininde Bazı Yakınsaklık Kriterlerindeki Hataları ve Kavram Yanılgıları
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, ss.443-450, 2004 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
35. Matematik Öğretmen Adaylarının Doğal Gelişim Süreçlerinin Fuller Teorisi ile Uyuşumu
İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.443-450, 2004 (Hakemli Dergi)
36. Üniversite Öğrencilerinin “Analiz” Konularındaki Hataları ve Kavram Yanılgıları
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, sa.8, ss.150-162, 2004 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
37. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ DOĞAL GELİŞİM SÜREÇLERİNİN FULLER TEORİSİ İLE UYUŞUMU
Hayef:journal of education (Online)
, cilt.1, sa.1, ss.51-60, 2004 (Hakemli Dergi)
38. Üniversite Sınavlarında Tek Aşamalı Ö.S.S. Sınavına Geçildikten Sonra Ortaöğretim 11. Sınıf Öğrencilerinin Temel Matematik Konularını Anlama Düzeyi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, ss.55-67, 2003 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
40. LİSE 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ONDALIK SAYILARIYORUMLAMA VE UYGULAMADA SAHİP OLDUKLARIKAVRAM YANILGILARI
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.109-118, 2002 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
6. Ortaokul Öğrencilerinin Doğal Sayılarda Basamak Değer Kavramını Öğrenim Durumlarının İncelenmesi
II. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.188, (Özet Bildiri)
7. Türkiye'deki Yaz Okulu Uygulamalarına Eleştirel Bir Bakış
II. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.188, (Özet Bildiri)
11. Matematik Dersinde Materyal Kullanımına İlişkin İlkokul Öğretmenlarinin Görüşleri
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.3, (Özet Bildiri)
12. Yeni Matematik Programının Uygulamadaki Etkinliği
3. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, cilt.1, ss.233-234, (Özet Bildiri)
13. Matematik Eğitimi ve Öğretmen Yetiştirmeye Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.288, (Özet Bildiri)
14. Özel Dershanelerin Matematik Öğretimindeki Yeri ve Cinsiyetlere Göre İncelenmesi
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.3, ss.1355-1359, (Tam Metin Bildiri)
15. Eğitim Fakültelerindeki Yeniden Yapılanmanın Öğrenci Açısından Değerlendirilmesi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.740-744, (Tam Metin Bildiri)
16. İşbirlikli Öğrenmenin Dizi ve Serilerin Öğretimindeki Etkililiği
V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.2, ss.9333-9338, (Tam Metin Bildiri)
17. Öğretmenlik Mesleğine Yönelmede Ailenin ve Branş Seçiminde Cinsiyetin Rolü
V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.2, ss.1183-1188, (Tam Metin Bildiri)
