Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf Öğretmenlerinin Kesir, Kesir Sayısı ve Ondalık Sayı Kavramlarını Bilme Düzeyleri

International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi/16-19 Eylül 2020, Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül - 19 Ekim 2020, sa.1001, ss.690-691 Creative Commons License

Sınıf Öğretmenlerinin Doğal Sayıları ve Doğal Sayılarla Dört İşlem Kavramlarını Bilme Düzeyleri

International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi/16-19 Eylül 2020, Van, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, sa.1000, ss.686-687 Creative Commons License

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSLERİNDE KULLANDIKLARI METOTLAR VE KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLER

IV. INTARNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.264-274

Ortaokul Öğrencilerinin Doğal Sayılarda Basamak Değer Kavramını Öğrenim Durumlarının İncelenmesi

II. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.188

Türkiye'deki Yaz Okulu Uygulamalarına Eleştirel Bir Bakış

II. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.188

Application of Mathematics Teaching with an Educational Mobile Game for Preservice Primary Teachers

Caucasian Mathematics Conference (CMC-II), Van, Türkiye, 22 - 24 Ağustos 2017, ss.1

INTRODUCING EUCLID DIVISION TO PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS BY DESIGNING AN EDUCATIONAL DIGITAL GAME

International Conference on Research in Education and Science (ICRES)ı, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.64

TEACHING THE FUNDAMENTAL THEOREM OF ARITHMETICS TO PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS BY DESIGNING A MOBILE GAME

International Conference on Research in Education and Science (ICRES)ı, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.138

Matematik Dersinde Materyal Kullanımına İlişkin İlkokul Öğretmenlarinin Görüşleri

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.3

Yeni Matematik Programının Uygulamadaki Etkinliği

3. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, cilt.1, ss.233-234

Matematik Eğitimi ve Öğretmen Yetiştirmeye Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.288

Özel Dershanelerin Matematik Öğretimindeki Yeri ve Cinsiyetlere Göre İncelenmesi

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.3, ss.1355-1359

Eğitim Fakültelerindeki Yeniden Yapılanmanın Öğrenci Açısından Değerlendirilmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.740-744

İşbirlikli Öğrenmenin Dizi ve Serilerin Öğretimindeki Etkililiği

V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.2, ss.9333-9338

Öğretmenlik Mesleğine Yönelmede Ailenin ve Branş Seçiminde Cinsiyetin Rolü

V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.2, ss.1183-1188

Metrikler

Yayın

44

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları