Biyografi
Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2014 - 2019
2014 - 2019Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi , Türkiye
2012 - 2014
2012 - 2014Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi , Türkiye
2005 - 2010
2005 - 2010Lisans
Gazi Üniversitesi, Bilgisayar Sistemleri Öğretmenliği, Türkiye
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Teknolojisi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2019 - 2023
2019 - 2023Dr. Öğr. Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2019 - 2019
2019 - 2019Araştırma Görevlisi Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2012 - 2019
2012 - 2019Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2020 - 2022
2020 - 2022Rektörlüğe Bağlı Koordinatör
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Rektörlük, Teknoloji Transfer Ofisi - Fikri Mülkiyet Hakları Hizmetleri Koordinatörü
2020 - 2022
2020 - 2022Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2020 - 2022
2020 - 2022Mevlana Değişim Programı Bölüm Koordinatörü
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2020 - 2022
2020 - 2022Farabi Programı Bölüm Koordinatörü
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2020 - 2021
2020 - 2021Merkez Müdür Yardımcısı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Rektörlük, Uzaktan Eğitim Merkezi
Akademi Dışı Deneyim
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorDaire Başkanı
Cumhurbaşkanlığı, İnsan Kaynakları Ofisi, Ölçme ve Değerleme Dairesi Başkanlığı, Daire Başkanı
2024 - 2024
2024 - 2024Birim Müdürü
Cumhurbaşkanlığı, T.C. CUMHURBAŞKANLIĞI İNSAN KAYNAKLARI OFİSİ, Ölçme ve Değerleme Dairesi Başkanlığı, Birim Müdürü
2023 - 2024
2023 - 2024Proje Müdürü
Cumhurbaşkanlığı, T.C. CUMHURBAŞKANLIĞI İNSAN KAYNAKLARI OFİSİ, Ölçme ve Değerleme Daire Başkanlığı, Proje Müdürü
2022 - 2022
2022 - 2022Kıdemli Uzman
Cumhurbaşkanlığı, T.C. CUMHURBAŞKANLIĞI İNSAN KAYNAKLARI OFİSİ, Ölçme ve Değerleme Daire Başkanlığı, Kıdemli Uzman
2010 - 2011
2010 - 2011Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara Şereflikoçhisar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
ETKİLEŞİMLİ ÖĞRETİMSEL VİDEOLARIN VİDEO KAPILMA VE BİLİŞSEL YÜK ÜZERİNE ETKİSİ
Keskin S. (Danışman)
S.AKAN(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024The effect of social anxiety on student interactions in asynchronous online discussion forums as mediated by social presence and moderated by anonymity
DEMİR Ö., Keskin S., ÇINAR M.
Journal of Computing in Higher Education
, 2024 (SSCI)
2023
2023Participation style and social anxiety as predictors of active participation in asynchronous discussion forums and academic achievement
Demir Ö., Çınar M., Keskin S.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, ss.1-22, 2023 (SSCI)
2022
2022Social anxiety in E-Learning: Scale validation and socio-demographic correlation study.
Alsudais A., Alghamdi A., Alharbi A., Alshehri A., A Alzhrani M., Keskin S., et al.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.1, ss.1-13, 2022 (SSCI)
2021
2021A quantitative content analysis of Turkish state universities’ official websites in terms of their preparedness and actions during emergency distance education in the early phase of the COVID‑19 pandemic period
Keskin S., Çınar M., Demir Ö.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, ss.1-31, 2021 (SSCI)
2020
2020Online learners’ interactions and social anxiety: the social anxiety scale for e-learning environments (SASE)
Keskin S., Şahin M., Uluç S., Yurdugül H.
Interactive Learning Environments , cilt.0, ss.1-13, 2020 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Ebeveynlerin Dijital Ebeveynlik Yeterlilikleri: Sosyoekonomik Farklılıklar ve Teknoloji Deneyimi Bağlamında Bir İnceleme
Akan S., Keskin S., Şener K.
Educational academic research (Online)
, sa.53, ss.40-54, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024SOCIAL ANXIETY IN ONLINE INSTRUCTIONAL DISCUSSION FORUMS: THE ROLE OF PARTICIPATION STYLES AND ICT INFRASTRUCTURE
Çınar M., Demir Ö., Keskin S.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.25, sa.2, ss.96-115, 2024 (ESCI)
2023
2023Etkileşimli Öğretimsel Videoların Başarı, Bilişsel Yük ve Video Kapılma Üzerine Etkisi
Akan S., Keskin S.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.0, ss.1-11, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023The effect of knowledge sharing, attitude, and satisfactıon on novice universıty students’ online learning achievement
Keskin S., Günbatar M. S., Çavuş H.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.24, sa.2, ss.93-107, 2023 (ESCI)
2022
2022Üniversite Uluslararası Yayın Performansının Bibliyometrik Analizler ile İncelenmesi: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Örneği
Çelik B., Keskin S., Kayri M.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.58, ss.86-107, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022E-Learning Experience: Modeling Students’ E-learning Interactions Using Log Data
Keskin S., Yurdugül H.
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.1, ss.1-13, 2022 (Hakemli Dergi)
2019
2019Impact of family support and perception of loneliness on game addiction analysis of a mediation and moderation
ŞAHİN M., Keskin S., YURDUGÜL H.
International Journal of Game-Based Learning
, cilt.9, sa.4, ss.15-30, 2019 (ESCI)
2019
2019Factors Affecting Students’ Preferences for Online and Blended Learning: Motivational vs. Cognitive
Keskin S., Yurdugül H.
European Journal of Open, Distance and E-Learning (EURODL) , cilt.22, sa.2, ss.71-85, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Eğitsel veri madenciliği ve öğrenme analitikleri bağlamında e-öğrenme verilerinde aykırı gözlemlerin belirlenmesi.
KESKİN S., AYDIN F., YURDUGÜL H.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.9, sa.1, ss.292-309, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Kariyer Tercihlerine Dayalı Öğrenme Önceliklerinin Belirlenmesi
Keskin S., Sahın M., Yurdugül H.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.7, sa.3, ss.745-764, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Investigating the Relationship between Cyberbullying and Perceived Family Support in Middle-School Students in Relation to Gender, Frequency of Internet Use, and Grade
Yigit M. F., Keskin S., YURDUGÜL H.
ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS
, cilt.5, sa.2, ss.249-284, 2018 (ESCI)
2017
2017Öğretmen Adaylarının Aidiyet Duyguları ve Araştırma Topluluğu Algılarıyla İlgili Bir İnceleme
Keskin S., SEFEROĞLU S. S.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.0, sa.44, ss.90-114, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017E-Öğrenme Ortamlarında Öğrenen Özelliklerine Dayalı Etkileşim Profillerinin Belirlenmesi.
ŞAHİN M., KESKİN S., ÖZGÜR A., YURDUGÜL H.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.7, sa.2, ss.172-192, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024ÇEVRİMİÇİ VE YÜZ YÜZE ÖĞRENME: ARAŞTIRMA TOPLULUĞU ÇERÇEVESİ VE E- ÖĞRENME HAZIR BULUNUŞLUĞU TEMELİNDE ÖĞRENCİ TERCİHLERİNİN İNCELENMESİ
Tat O., Keskin S.
TRB2 INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONAL SCIENCES-2024, Van, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
2024
2024YAPAY ZEKANIN EĞİTİM VE İŞGÜCÜ PİYASASINA ETKİSİ: YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İÇİN FIRSATLAR VE RİSKLER
Keskin S.
TRB2 International Congress on Educational Sciences-III (TRB2-ICES-III), Van, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
2022
2022Türkiye’de yaygın olarak kullanılan iki farklı öğrenme yönetim sisteminin kullanılabilirlik bağlamında incelenmesi.
ANUŞ S., ARVASİ Ş. N., TUNÇ C., KESKİN S.
TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Türkiye, 24 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
2022BLOK TABANLI PROGRAMLAMA UYGULAMALARINDAN SCRATCH 3.0’IN KULLANILABİLİRLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Gören F., Ayyıldız Kaya D., Keskin S.
13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE 2022)), Aydın, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2022, ss.1, (Özet Bildiri)
2021
2021Pandemi Sürecinde Artan İnternet Kullanımı: Ortaöğretim Öğrencilerinin Siber Aylaklık Davranışları ve Dijital Oyun Bağımlılığı
Şener K., Akan S., KESKİN S.
14th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 26 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2020
2020Analysis of University Students’ Social Anxiety Levels in E-Learning Environments
Özbey M., KESKİN S., KAYRİ M.
EDUCCON 2020 EDUCATION CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
2020Examination of Teachers’ E-Learning Readiness Levels in the Covid-19 Pandemic Process: A Case Study from Van
Parlak M. S., KESKİN S., KAYRİ M.
EDUCCON 2020 Education Conference, Türkiye, 12 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
2018
2018E-Öğrenme Sürecinde Aykırı Veriler ve Baş etme Yolları
KESKİN S., AYDIN F., YURDUGÜL H.
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018E-Değerlendirme Ortamlarında Öğrenenlerin Dönüt Tercihlerinin İncelenmesi.
KESKİN S., YURDUGÜL H.
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Online learners’ readiness and learning interactions: A sequential analysis
ŞAHİN M., Keskin S., YURDUGÜL H.
15th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age, CELDA 2018, Budapest, Macaristan, 21 - 23 Ekim 2018, ss.38-44, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Böte Bölümü Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Platformu Ve Oyun Oynama Amaçlarına İlişkin Tercihlerinin Analitik Hiyerarşi Süreci (ahs) İle Belirlenmesi
KESKİN S., ŞAHİN M., YURDUGÜL H.
11. International Computer Instructional Technology Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Ortaokul Öğrencilerinin Oyun Ve Oyuncu Etkileşiminin Cinsiyete Dayalı Olarak İncelenmesi
KESKİN S., ŞAHİN M., YURDUGÜL H.
11. International Computer Instructional Technology Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017E-öğrenme Tasarımları İçin Öğrenen Özellikleri Ve Etkileşim Değişkenlerinin Öznitelik Seçim Algoritmaları İle Belirlenmesi
ŞAHİN M., KESKİN S., YURDUGÜL H.
11. International Computer Instructional Technology Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Investigating the relationship between cyberbullying and perceived social support in primary school students
YİĞİT M. F., KESKİN S., OKUR S., YURDUGÜL H.
European Conference on Educational Research 2017, (ECER 2017), COPENHAGEN, Danimarka, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017An Investigation of Digital Citizenship and Cyberloafing Status of Prospective Teachers
BAKIR E., AYDIN B., KESKİN S., YURDUGÜL H.
European Conference on Educational Research 2017, (ECER 2017), Copenhagen, Danimarka, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016Using Mobile Eye Tracking Technique in Micro teaching Practices of Pre service Teachers
YILDIRIM D., KESKİN S., AKIN T., TÜZÜN H.
European Conference on Educational Research 2016, (ECER 2016), Dublin, İrlanda, 22 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Students and Teachers on Facebook Usage Purposes and Adoption
KESKİN S., USLUEL Y.
European Conference on Educational Research 2016, (ECER 2016), Dublin, İrlanda, 22 - 26 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Online learners' navigational patterns based on data mining in terms of learning achievement
Keskin S., Sahin M., Ozgur A., YURDUGÜL H.
13th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age 2016, CELDA 2016, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.135-141, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Öğrencilerin Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortam Performanslarının İncelenmesi Google Doküman Örneği
KESKİN S., ÇIRALI SARICA H., AKIN T., ERDEM M.
International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS15)., AFYON, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.12-13, (Özet Bildiri)
2015
2015EXAMINING THE STUDENTS' PERCEPTIONS OF COLLABORATION, SOCIALIZATION AND TASK COMPLEXITY IN AN ONLINE COLLABORATIVE LEARNING ENVIRONMENT
Akin T., Keskin S., Cirali H., DALGIÇ C., ERDEM M.
7th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.77-87, (Tam Metin Bildiri)
2013
2013Blackboard ve Moodle Öğrenim Yönetim Sistemlerinin Psiko Sosyal Boyutlar Açısından Karşılaştırılması
ÖZKÖK G. A., KESKİN S., AKIN T.
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium., Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
2024Design of Assessment Task Analytics Dashboard Based on Elo Rating in E-Assessment
Keskin S., Aydın F., Yurdugül H.
Assessment Analytics in Education , Muhittin Sahin,Dirk Ifenthaler, Editör, Springer Nature, Mannheim, ss.173-188, 2024
2021
2021Linking Assessment Results and Feedback Representations in E-assessment: Evidence-Centered Assessment Analytics Process Model
Keskin S., Yurdugül H.
Visualizations and Dashboards for Learning Analytics, Sahin M.,Ifenthaler DSahin M.,Ifenthaler D., Editör, Springer Nature, Berlin, 2021
2020
2020Sequential Analysis of Online Learning Behaviors According to E-Learning Readiness
Şahin M., Keskin S., Yurdugül H.
Online Teaching and Learning in Higher Education, Pedro Isaias,Demetrios G.,Dirk Ifenthaler, Editör, Springer, London/Berlin , Berlin, ss.117-131, 2020
2020
20207- Acil Uzaktan Öğretim Sürecinde Ders Tasarımı
KESKİN S.
PANDEMİ VE EĞİTİM, Fuat TANHAN, Halil İbrahim ÖZOK, Editör, Anı Yayıncılık Eğitim ve Danışmanlık San. Tic.Ltd. Şti, Ankara, ss.131-144, 2020
2020
2020Kestirim Yöntemleri
KESKİN S., YURDUGÜL H.
Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Halil Yurdugül, Soner Yıldırım, Tolga Güyer, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.67-88, 2020
2020
2020E-Öğrenmede Anormal Davranışlar ve Aykırı Değerler
AYDIN F., KESKİN S., ŞAHİN M., YURDUGÜL H.
Eğitsel Veri Madenciliği Ve Öğrenme Analitikleri, Tolga Güyer, Halil Yurdugül, Soner Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.33-48, 2020
2019
2019Online Learners’ Navigational Patterns Based on Data Mining in Terms of Learning Achievement
KESKİN S., ŞAHİN M., YURDUGÜL H.
Learning Technologies for Transforming Large-Scale Teaching, Learning, and Assessment., Demetrios SampsonJ. Michael SpectorDirk IfenthalerPedro IsaíasStylianos Sergis, Editör, Springer, Cham, ss.105-122, 2019
2017
2017“ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI EĞİTİMİ”NİN UZAKTAN EĞİTİM YOLUYLA VERİLMESİ
Sayın Z., KESKİN S., AKIN T., Tekeli P., BARIN S., TÜZÜN H.
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, H. Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi, TOJET, Ankara, ss.489-507, 2017
2016
2016Mikro-öğretimde mobil göz izlemenin kullanılması.
YILDIRIM D., AKIN T., KESKİN S., TÜZÜN H.
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, A. İşman, H. F. Odabaşı, & B. Akkoyunlu , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.383-392, 2016
2012
2012BÖLÜM 4. Yeni Site Tasarlama
KESKİN S.
WEB SİTELERİ İÇİN KULLANILABİLİRLİK ÖLÇÜMLERİ, Özdemir, S., Şengel, E., Editör, EKİN YAYINEVİ, Bursa, ss.55-86, 2012
Desteklenen Projeler
2021 - 2022
2021 - 2022Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Akademisyen Buluşlarının Patentlenme Sürecinde Desteklenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Tütüncü B. (Yürütücü), Keskin S., TANERİ M. C.
2021 - 2022
2021 - 2022Öğrencilerin Çevrimiçi Öğretimsel Tartışmalara Aktif Katılımının Yordanması: Sosyal Kaygı ve Katılım Stillerinin Rolü
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Keskin S. (Yürütücü), Demir Ö., Çınar M.
2020 - 2021
2020 - 2021
The Social Anxiety in e-learning among Medical Students: A cross-sectional study
Diğer Uluslararası Fon Programları
(Proje Özeti)
Althubaiti A.(Yürütücü), Keskin S., Şahin M.
2018 - 2021
2018 - 2021Van Yüzüncü Yıl Üniversitesinin Patent Potansiyelinin Araştırılması Değerlendirilmesi Patent Başvuru Sürecinin Hızlandırılması ve Fikri Sınai Mülkiyet Konusunda Sertifikalı Eğitimler Verilerek Kurumsal Farkındalık Oluşturulması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Keskin S. (Yürütücü), Yavuz H. İ., Mengeş N., Görgişen G., Görentaş N.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorVan Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorFIRE: Futuristic Implementations of Research in Education
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2022
Aralık 2022Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022Technology, Knowledge and learning (TKNL)
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022Online Journal of Technology Addiction and Cyberbullying
Diğer Dergiler
Ocak 2022
Ocak 2022Journal of Educational Technology and Online Learning
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2021
Mart 2021Journal of Computer and Education Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2021
Ocak 2021Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2020
Şubat 2020Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Aralık 2022
Aralık 2022TÜBİTAK Projesi
1002 - Hızlı Destek Programı, TR, Türkiye
Mart 2022
Mart 2022TÜBİTAK Projesi
2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması, Batman Üniversitesi, Türkiye
Mart 2021
Mart 2021TÜBİTAK Projesi
2204-A Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye
Kasım 2020
Kasım 2020Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BAP Araştırma Projesi, Afyon Kocatepe Üniversitesi, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
17 Şubat 2025 - 18 Şubat 2025
17 Şubat 2025 - 18 Şubat 20252025 Trakya Kariyer Fuarı
Moderatör
Çanakkale-Türkiye
09 Mayıs 2022 - 09 Mayıs 2022
09 Mayıs 2022 - 09 Mayıs 20221. TEKNOLOJİ VE İNSAN ZİRVESİ
Panelist
Van-Türkiye
22 Mart 2021 - 25 Mart 2021
22 Mart 2021 - 25 Mart 2021DEĞİŞEN EĞİTİM ÖĞRETİM KOŞULLARINDA ÖĞRETMENLERİN DESTEKLENMESİ HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMPOZYUMU
Davetli Konuşmacı
Van-Türkiye
Burslar
2014 - 2018
2014 - 2018TÜBİTAK Doktora Bursu
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 9
h-indeksi (WOS): 2
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2021
Mayıs 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
ÖĞRENCİLERİN İŞLEMSEL UZAKLIK ALGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLERLE İLİŞKİSİNİN YAPAY SİNİR AĞLARI İLE İNCELENMESİ - Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Nisan-2021
Nisan 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
İNGİLİZCE DERSLERİNDE PLICKERSTM KULLANIMININ KELİME ÖĞRENME MOTİVASYONU, KAYGISI VE BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ - Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorEğitsel Veri Madenciliği Ve Öğrenme Analitikleri Uygulama Ve Araştırma Laboratuvarı
http://evmalab.com/
Hacettepe Üniversitesi, Turkey
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam Ediyor